Skoči na vsebino

Sklopke, lamele, vzmeti...


Priporočene objave

Objavljeno

Oprostite moji nevednosti prosim. Iskala sem po googlu ampak bi rada od enega mojstra slišala razlago kako točno ta sklopka deluje in v čem je tehnično in po občutenju vožnje drugačna od serijske.

Na modele kot je moj so začeli v letu 2012 to vgrajevat, sama je nimam. Menda zaradi težav z ritanjem pri pretikanju v nižjo prestavo na visokih obratih. Na testih je bilo slišat kar nekaj pritožb čez obstoječo sklopko. Jaz sem tudi mela nekaj težav s tem in bi rada kaj več vedela o tej zadevi.

Hvala za razumevanje in LP,

BS

Objavljeno

Oprostite moji nevednosti prosim. Iskala sem po googlu ampak bi rada od enega mojstra slišala razlago kako točno ta sklopka deluje in v čem je tehnično in po občutenju vožnje drugačna od serijske.

Na modele kot je moj so začeli v letu 2012 to vgrajevat, sama je nimam. Menda zaradi težav z ritanjem pri pretikanju v nižjo prestavo na visokih obratih. Na testih je bilo slišat kar nekaj pritožb čez obstoječo sklopko. Jaz sem tudi mela nekaj težav s tem in bi rada kaj več vedela o tej zadevi.

Hvala za razumevanje in LP,

BS

če poenostavimo na bicikl...je točno taka kot zadnji verižnik na biciklu. Če ti goniš pedale, greš naprel. Po klancu dol, pa ti ni treba gnat, in se pedala vseeno ne vrtiho, ker je zadni zobnik...antihoping.

Razlika je, da v primeru ko preveč zanižaš zadnje kolo s tako sklopko ne zablokira, ampak raglja v sklopki zaropota in zadnjemu kolesu pusti da se vrti hitreje kot gred menjalnika.

To je tako...na grobo. Za samo vožnjo ni nič drugačna od navadne sklopke.

Objavljeno

dobro razloženo :)

Sicer se mi zdi da nekaj momenta vseeno prenese vendar ne toliko da bi lahko blokiralo ali poskakovalo, al ne?

Ker če bi delovala kot raglja na kolesu se nic ne zgodi če spustiš gas (zaviranje z agregatom mislim).

Objavljeno

dobro razloženo :)

Sicer se mi zdi da nekaj momenta vseeno prenese vendar ne toliko da bi lahko blokiralo ali poskakovalo, al ne?

Ker če bi delovala kot raglja na kolesu se nic ne zgodi če spustiš gas (zaviranje z agregatom mislim).

itak je raglja precej trda,ampak ker je bela strela blond... :D

Ps: a tvoja taljanka nima tega?

Objavljeno

Oprostite moji nevednosti prosim. Iskala sem po googlu ampak bi rada od enega mojstra slišala razlago kako točno ta sklopka deluje in v čem je tehnično in po občutenju vožnje drugačna od serijske.

Na modele kot je moj so začeli v letu 2012 to vgrajevat, sama je nimam. Menda zaradi težav z ritanjem pri pretikanju v nižjo prestavo na visokih obratih. Na testih je bilo slišat kar nekaj pritožb čez obstoječo sklopko. Jaz sem tudi mela nekaj težav s tem in bi rada kaj več vedela o tej zadevi.

Hvala za razumevanje in LP,

BS

Priletiš v šesti, začneš zavirat, zmečeš 3 prestave dol, spustiš sklopko in pelješ naprej kot da se nič zgodilo. Govorimo o aftermarket izvedbi seveda. Je pa občutek na ročici sklopke zato trši, in tudi čutiš kako zadeva dela. Super za na pisto in nepotrebno za na cesto. Ker če ti na cesti zadnje kolo poskakuje ko šaltaš dol, je če tempo tako hiter, da je treba na max ostro zavirat in dol prestave zmetat, čas da se prestaviš na pisto, če je tempo normalen, si pa IMHO precejšni kramp.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ok, zdej ne vem če sm submitala al je bla krosarka na delu. :sleep2:

Cartmanu se lepo zahvaljujem za odlično in razumljivo razlago. :worship:

Razumem tudi svobodnoptico, da je težko razumet tako banalne težave, ki jih povzroči porajkl namest prenosa in kramp med nogami. Če na pregovorno okorne in počasne motorje serijsko zadnja leta montirajo take zadeve, morda zadeva le ni tako neumna. In pomagala divje vdirajo v športni motociklizem, hobi-instant-motoristi smo pa itak preko vseh meja nerodni in zakaj bi slabše in nevarneje vozili, če to ni nujno potrebno.

Sploh na forumu, kjer so ketnmazači v hudi prednosti. :glare:

Objavljeno

Pri Caponordu je serijsko noter in dela na malce drugačen način. Vzmet ki stiska sklopko se odmika (razbremeni) če pride do prevelikega zaviranja z mašino. Rešeno je pa tako, da pri zaprtih loputah na sesalnem grlu pride do velikega podtlaka, ta pa preko gumijaste membrane na potisni vzmeti sklopke to razbremenjuje.

Zato so zdrsi sklopke pri zaviranju dokaj nežni in jih komaj čutiš.

Lp T.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Na Hornetki 900 l.2006 imam naslednji problem, ko je motor v prestavi in imam stisnjeno ročico sklopke je vse ok, ko pa privijem ročico za plin pa začne mopet vlečt naprej, kje bi lahko bil problem??? Na ročici sklopke imam centimeter dva prostega hoda.

PS: ko je sklopka zanič ponavadi drsi, meni pa prijemle :kva1: ?

Objavljeno

Nastav sklopko tako, da bo imela 1-2mm prostega hoda pa bo. (sklepam, da ni hidravlična)

Objavljeno (popravljeno)

Mogoc bo pa kdo vedu iz glave.

Problem je sledec: bolj ko je segret motor, bolj cukne pri speljevanju. Tudi ce ekstra ekstra pocasi spuscam hebl od sklopke mi zagrabi naenkrat. Ne drsi in zajla normalno laufa, lufta ma rocka cirka 2 mm. Iritira me ker pri speljevanju z manjsim gasom hoce motor crknit, pri hitrejsem pa na zadnjega. Ideje kaj bi blo narobe?

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno

A če zeeelo počasi spuščaš sklopko kaj zatrese (potresava/zdrsava/čudno drgne)?

Objavljeno

malčk zatrese edin, ampak res rahlo ...

Objavljeno

sicer ne vem konkreto za tvoj motor, ampak bi rekel da imaš prekurjene/zvite kovinske lamele ali elemente sklopke.

Olje imaš verjetno OK in po specifikaciji proizvajalca?

Objavljeno

olje je motul 5100 ester, 15/50; po specifikacijah;

Objavljeno

Nastav sklopko tako, da bo imela 1-2mm prostega hoda pa bo. (sklepam, da ni hidravlična)

Ne, je pletenica. Bom probal nastavit hod ročice. Hvala.

Objavljeno

Na Hornetki 900 l.2006 imam naslednji problem, ko je motor v prestavi in imam stisnjeno ročico sklopke je vse ok, ko pa privijem ročico za plin pa začne mopet vlečt naprej, kje bi lahko bil problem??? Na ročici sklopke imam centimeter dva prostega hoda.

PS: ko je sklopka zanič ponavadi drsi, meni pa prijemle :kva1: ?

Pri meni je podobno, imam nastavljive short ročke in v prvih dveh (najbližjih) pozicijah, sklopka drsi. 

Preveri prosti hod, ki pa je za debelino kovanca.

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

No pa vprašam še v tej temi zanima me ali pri zbijanju brzin vseeno dodate gas in spustite sklopko ali zbijate brez vmesnega gasa??

Tera ali so lamele enake kot pri navadni sklopki

Objavljeno

No pa vprašam še v tej temi zanima me ali pri zbijanju brzin vseeno dodate gas in spustite sklopko ali zbijate brez vmesnega gasa??

Tera ali so lamele enake kot pri navadni sklopki

Pri meni je to odvisno od situacije,če želim zbremzat z mašino,potem ne dodajam med gasa,če pa samo pripravim motor za boljše pospeševanje pa dam med pretikanjem gas,da motor gladko sprejme nižje obrate !

Moja sklopka je že serijsko zdrsljiva in svoje delo opravlja odlično,ročica sklopke je pa najmehkejša do zdaj,se pa čuti na ročki vsak premik oz. prestavljanje v menjalniku.

Objavljeno

No pa vprašam še v tej temi zanima me ali pri zbijanju brzin vseeno dodate gas in spustite sklopko ali zbijate brez vmesnega gasa??

Tera ali so lamele enake kot pri navadni sklopki

So enake.

Objavljeno

No pa vprašam še v tej temi zanima me ali pri zbijanju brzin vseeno dodate gas in spustite sklopko ali zbijate brez vmesnega gasa??

Tera ali so lamele enake kot pri navadni sklopki

jst nč ne dajem gasa vmes in mi lepo dela. prej k sm mel gs enocilindraša se je takšno ravnanje malce občutilo, ker ni mel te sklopke, zdej pa ta sklopka odlično opravlja svoje delo. kolko se pa to pozna na ketni in zobnikih pa se ne sekiram preveč... :P

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Še jaz rabim pomoč. Yamaha YZ 250...sklopka ne prime nič in je popolnoma mehka. Na vzvodu na mašini jo lahko premikaš dobesedno z roko. Zdej razdirali nismo še nič, me pa okvirno zanima na kaj naj smo pozorni...sumim fedre. Ali je možno še kaj drugega?

Hvala!

Objavljeno

Še jaz rabim pomoč. Yamaha YZ 250...sklopka ne prime nič in je popolnoma mehka. Na vzvodu na mašini jo lahko premikaš dobesedno z roko. Zdej razdirali nismo še nič, me pa okvirno zanima na kaj naj smo pozorni...sumim fedre. Ali je možno še kaj drugega?

Hvala!

Dokler ne razdreš se neda natančno povedat.Tudi vse sklopke niso enako konstruirane lahko ima "samo" en feder (bobirano pološčo) ali več. Feder-fedre boš moral apsolutno zamenjat in če imaš več kot ca 40K kil. tudi lamele in vmesne plošče !

Objavljeno

polomljen vzvod ..

Objavljeno

Lahku je tud "auspuh" lager crknu !

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!