Kugelschreiber Objavljeno Julij 1 Opozori Objavljeno Julij 1 2 minutes ago, DESMODUE said: Verjetno te zanima če je imel hidravlično ali mineralno olje? Hm. Ma ne, mislim da ne. Ni fora sinteticno/mineralno. Ali je DOT zavorno, za reveze na poceni vozilih, ali hidravlicno/atf za KTM. Ce si nalil DOT, je znalo pojest tesnila. Pisem po spominu, ne bi stavil, nisem cisto preprican.
MiNa Objavljeno Julij 1 Opozori Objavljeno Julij 1 (popravljeno) BMW in KTM uporablja za sklopko DOT5 pa še to ne vsi. To je problem, ker ga ne dobiš v vsaki "trafiki". Imel R1150GS v 60kkm nobenih težav (s sklopko) sem pa imel drugače s to znamko motorjev kar nekaj jajcanja. Večino opisal na tem forumu. Popravljeno Julij 1. Popravil MiNa
franc Objavljeno Julij 2 Opozori Objavljeno Julij 2 Samo še stari (zelo) "stroji" so brez elektronike ipd. Kakor jih je teoretično lažje popravljati, jih "potolče" utrujenost materiala. Tako, da jaz kakšne zmagovalne kombinacije ne vidim. Pri KTM-u komplicira(mo)jo z oljem v sklopki. Brez težav dela tudi z ATF (ali kakršnim koli že oljem za avtomatike) ali otroškim oljem (če ni drugega) , rezervni O ring stane manj kot 1€ in zavzame izjemno malo prostora. Tako, da to ni nek hud problem, samo vedeti moraš in ne preveč komplicirati (sem dal skozi to "fazo" ) . lp boris1970, MiNa, Snečer in 2 others 5
Luka66 Objavljeno Julij 2 Opozori Objavljeno Julij 2 Ob 1. 7. 2024 ob 19:37, Kugelschreiber pravi: Hm. Ma ne, mislim da ne. Ni fora sinteticno/mineralno. Ali je DOT zavorno, za reveze na poceni vozilih, ali hidravlicno/atf za KTM. Ce si nalil DOT, je znalo pojest tesnila. Pisem po spominu, ne bi stavil, nisem cisto preprican. Na KTM adv 1190 in SAS 1290 je bil predpisan DOT 4 za zavoro in skopko.... delalo vse na obeh BP, v Maroku na +55 in po Aziji + 40, pri prvem prevozil v dveh letih le 22k km pri drugem v treh 45k km. Nobenih problemov s skopko ali zavorami, menjal olje na dve leti.
Luka66 Objavljeno Julij 2 Opozori Objavljeno Julij 2 (popravljeno) Na KTM adv 1190 in SAS 1290 je bil predpisan DOT 4 za zavoro in skopko.... delalo vse na obeh BP, v Maroku na +55 in po Aziji + 40, pri prvem prevozil v dveh letih 22K km, pri drugem v treh 45K km. Nobenih problemov s skopko ali zavorami, menjal olje na dve leti. Imel tudi na Hondah in drugih bajkih...hidravlične sklopke, pa nikoli nobenih problemov, pa v bolj daljni preteklosti, niti nisem menjal na dve leti. Dobijo se pa tudi ščitniki za cilindre sklopk, za zaščito pri "prevračanju"....ne vidim nobenega dodatnega ali večjega problema zaradi hidravličnega pogona sklopke....res pa, da v neki pozabljeni deželi laže rešiš problem z zajlo kot s hidravliko, če ta sploh nastane, ker ob primernem vzdrževanju je to mala možnost. Popravljeno Julij 2. Popravil Luka66 franc, MiNa in Kugelschreiber 3
DAMI34 Objavljeno Julij 3 Opozori Objavljeno Julij 3 Ob 1. 7. 2024 ob 19:41, MiNa pravi: BMW in KTM uporablja za sklopko DOT5 pa še to ne vsi. To je problem, ker ga ne dobiš v vsaki "trafiki". Imel R1150GS v 60kkm nobenih težav (s sklopko) sem pa imel drugače s to znamko motorjev kar nekaj jajcanja. Večino opisal na tem forumu. ne dot 5 (na pokrovčku je celo opozorilo), ampak 4.0 ali 5.1 zavorno ,vsaj za SDGT. Drugi modeli majo pa lahko tudi drugače, ker mi je Miha kmal nalil hidravlično. Potem smo pa mal navodila prebrali
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se