Skoči na vsebino

Zračni filtri K&N, Dynojet, razni - čiščenje...


alexb

Priporočene objave

meni zajema zrak pri strani pod stranskim pokrovom - odprtina je obrnjena nazaj.... tud tisti čmrli k se zaletijo odzadaj nimao šans priti v airbox..

ram air ne bi imel učinka, če bi zajem gledal nazaj :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo takole se pr meni nabere po ene 7000km ostankov mušic in ostale umazanije.

post-23082-0-26903100-1415555639_thumb.jpg

Tudi na filtru se vidi, da je kar nekaj umazanije.

post-23082-0-57151600-1415555744_thumb.jpg

Tako da smo filter našpricali s čistilom, oprali, med čakanjem, da se je posušil še očistili ketno, zavorne čeljusti in kar je bilo umazanije.

 

Suh filter sm lepo na novo našpricala, tako da zgleda, kot nov. 

post-23082-0-74862000-1415555831_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cikadina, mal offtopic, ampak ali kaj kontroliraš oz. nastavljaš lopute?

ne, vse se odpirajo enako. vsaj tako na oko.

Popravljeno . Popravil cikadina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ram air ne bi imel učinka, če bi zajem gledal nazaj :)

aja vi to rabite da mate konje ja ... pr men je pa zadnje kar vid čmrlj napis - triumph na hrbtnem delu jakne ..  :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne, vse se odpirajo enako. vsaj tako na oko.

 

Ampak ne preverjaš tlaka s Tuneecu? No, sej če bicikel lepo teče in ne cuka, pol so verjetno ok...

Pa niso niti zapacane?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak ne preverjaš tlaka s Tuneecu? No, sej če bicikel lepo teče in ne cuka, pol so verjetno ok...

Pa niso niti zapacane?

 

ja smo že gledali s tuneecu. sicer se nismo poglabljali kolko so tolerance itd. ampak je bil tlak na vseh treh tam, tam. drgač pa teče kot mora tko, da razn teh olje, filtri tekočine servisov nismo delali itak pa nima še niti 27k km. 

 

to da niso zapacane pa ne vem na kej se nanaša? lopute so ble čiste, če to misliš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lopute, ja.

Toleranca je pa 10 hPa.

Tudi jaz se nisem še ubadal s tem, zato pa sprašujem. ;)

Popravljeno . Popravil dlicen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lopute, ja.

Toleranca je pa 10 hPa.

Tudi jaz se nisem še ubadal s tem, zato pa sprašujem. ;)

nismo še prou raziskali tega področja :P

 

ti pa zdej niti ne morem povedat kolko pr meni kaže, ker je akumulator šou u maloro, po dobrem letu  :headbang: . tko da bo moglo počakat na pomlad, k se ga bo menjalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo takole se pr meni nabere po ene 7000km ostankov mušic in ostale umazanije.

 

Tudi na filtru se vidi, da je kar nekaj umazanije.

 

Tako da smo filter našpricali s čistilom, oprali, med čakanjem, da se je posušil še očistili ketno, zavorne čeljusti in kar je bilo umazanije.

 

Suh filter sm lepo na novo našpricala, tako da zgleda, kot nov. 

...no ja pa tukaj še ni take sile, ker imaš filter postavljen skoraj horizontalno, pri meni je vertikalen, tako da v airboxu ni nič smeti, vse je v režah filtra :)

 

aja vi to rabite da mate konje ja ... pr men je pa zadnje kar vid čmrlj napis - triumph na hrbtnem delu jakne ..  :D

rabimo???...to ne vem, ampak tako so japanci zasnovali, da bi šel pa zaradi 30g mušic/sezono spreminjat sistem pa lih ne vidim računice...čeprav se baje v sesalnem sistemu skriva še večji potencial kot v izpušnem, baje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pipercross OUJEEEEEE!

post-31769-0-01298600-1416074959_thumb.jpg

 

Prej je bil notr original, ni šlo nikamor, zdej je notr PIPERCROSS (in ne nek K&N brezzvezen :P ) in je ku noč & dan!! :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

K&N filter prispel in že zmontiran.

Malo sem se zajebaval pri montaži, saj je filter bolj plastičen od originala. No, ko sem prečital navodila  :bum: , namazal rob s priloženim oljem/mastjo, je šlo kot podmazano  :OK: ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

zdravo!

Jaz pa bi rabil en nasvet oz, ce je kdo ze imel kaksno izkusnjo s tem....pac menjal sem zadnje rore na Suzuki b-kingu z samo enim loncem....po tem mi je motor zacel drasticno vec smoditi bencina....in me zanima kaj bi to bilo....drugace motor deluje normalno....eden mi je svetoval da bi mogoce menjava originalnega filtra z športnim k&n filtrom dobra...da bi motor dobil vec zraka pri izgorevanju in posledicno manj skuril bencina...kar se mi po eni strani ne zdi logicno....se vam zdi? 

 

hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je... pri meni je z menjavo uspuhov in K&N filtrom poraba padla za cca 3dcl na 100 km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..a je med temi filtri kej razlike...al so vsi isti... mislim tako...ali obstaja en tip filtra za en motor...al je več tipov glede na gostoto filtra... pretočnosti...itd...

...gre se konkretno za tale filter:

http://www.ebay.com/itm/SU-6503-K-N-AIR-FILTER-SUZUKI-SV1000S-1000-2003-2007-/380870967411?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item58adadc073

 

..a je to-to. .... al obstaja še kak drugi tip.

..nekaj sem videl ene številke npr BX4311 ...

http://www.ebay.com/itm/K-N-Tauschluftfilter-SU-6503-Suzuki-SV-1000-K5-Bj-2005-BX4311-124-PS-91-kw-/351276098779?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item51c9afe4db&vxp=mtr

 

ali pa: BX4121

http://www.ebay.com/itm/K-N-Tauschluftfilter-SU-6503-Suzuki-SV-1000-S-K5-Bj-2005-BX4121-124-PS-91-kw-/351276099003?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item51c9afe5bb&vxp=mtr

 

...pa me zanima, če kdo ve, kaj to pomeni.

 

Hvala  :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
  • 9 mesecev pozneje...

nekaj glede čiščenja KN filtra..

ponovno  naoljiti / nasprejati bi ga naj bilo potrebno stran, kjer se zrak sesa. torej je pri cbr dejansko potrebno naoljiti notranji del, okroglega filtra..?

 

pairsystemdiagram.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Jaz sem danes na svojmu er6, filter našprical z meglijem in opral pod tekočo vodo. Je teklo precej črno, spucal se je pa v nulo. Sedaj ga sušim na zraku...

Bi ga bilo dobro potem vseeno naoljiti, ko se posuši? Filter je navaden, z ene strani alu mreziča, na dugi pa pena v dveh slojih.

Popravljeno . Popravil Damo001
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Zanima me, če ima kdo izkušnje z power mappingom? kakšna je razlika v primerjavi z power commanderjem? Vem da se mapping dela na original računalniku. Kaj je boljše? Še obstaja kakšna druga možnost?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, shark90 pravi:

Zanima me, če ima kdo izkušnje z power mappingom? kakšna je razlika v primerjavi z power commanderjem? Vem da se mapping dela na original računalniku. Kaj je boljše? Še obstaja kakšna druga možnost?

Men enkrat en hrvat pametoval...v ninji imel BMC filter in akrapoviča...po gps šel 285kmh

Potem ko je pametnjakovič dal mojo ninjo v kombi in ne vem 10min recimo...ne vem pri pospeških..no koment!Po navigaciji pa se je najvišja hitrost dvignila!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, sesir pravi:

Men enkrat en hrvat pametoval...v ninji imel BMC filter in akrapoviča...po gps šel 285kmh

Potem ko je pametnjakovič dal mojo ninjo v kombi in ne vem 10min recimo...ne vem pri pospeških..no koment!Po navigaciji pa se je najvišja hitrost dvignila!

Meni ni toliko do moči ampak bi moral odpraviti napako in sicer, ker imam odprt izpuh mi motor v prostem teku nagaja. Obrati mi skačejo včasih motor celo ugasne. Zadevo se da rešiti z mappingom ali power commanderjem.. Cenovno je oboje nekje podobno, kaj pa je boljše pa nevem. Pri mappingu naj bi celoten program spremenil pri power commanderju pa se more zadevo nastavljat..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!