Skoči na vsebino

Zračni filtri K&N, Dynojet, razni - čiščenje...


alexb

Priporočene objave

Danes me nekdo navdušu nad športnim zračnim filtrom k&n, mal sem si sicer na hitro preletu tole temo, ampak 17 strani je res preveč :D.

Vglavnm tisti ki jih imate, zanima me sprememba po zamenjavi z orginalnim ....... larifari o povečanju moči, manjši porabi itd. me niti ne zanimajo, neb blo pa slabo, če bi kaj takega sdržalo :D, meni je bitno, če se pozna razlika v zvoku, mislim če je to opazno oz. slišno tudi pod čelado? :) Vem pa tud da jih je treba vsake tolko spucat pa naoljit :) Morda še kje se jih pri nas dobi najcenej, ali ijh te naše moto štacune določene tud prodajajao, pa je morda bolje počakat na kak božičkov popust :grim.

pri mojem spremembe  v zvoku - ja pod čelado nič .. performanse po sami menjavi - eeee v promilah...

ko pa sem zamenjal lonce s katalizatorji za originalne brez katalizatorja - oo jaaa ..

motor je zadihal kot je treba - popravkov na ECU ni bilo potrebno izvesti ..

poraba - v enakomerni vožnji na daljšo relacijo padla ...

semaforji , promet , stalna pospeševanja - narasla poraba .. sam se vsaj premakne in se zavrti lepo do blokade , katero sedaj pokaže nekih cca.100-150 obratov višje .

pozna se tudi pri pridobivanju hitrosti v zadnji prestavi od 120 naprej - se mi zdi da se mu pozna kak konj ..več kot tri pa dvomim...

mogoče pri res nizkih obratih malce bolj nemiren tek kot prej..

po dobrih 30,000km s tem filtrom - pokažem tomažu (maj - domžale) pa prav če ga hecam s čiščenjem k je kot nov ..sem ga samo nazaj vtaknil pa gasaaa...

kar rabi bit naoljen - ja men ga ni treba k se sam olji preko odduška z mašine - baje optimalno ...

 

nč od tega opazla. ne pr moči ne pr glasu. zame je edina .

tebi bi se moralo poznat na letni povprečni hitrosti ... :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri mojem spremembe  v zvoku - ja pod čelado nič .. performanse po sami menjavi - eeee v promilah...

ko pa sem zamenjal lonce s katalizatorji za originalne brez katalizatorja - oo jaaa ..

motor je zadihal kot je treba - popravkov na ECU ni bilo potrebno izvesti ..

poraba - v enakomerni vožnji na daljšo relacijo padla ...

semaforji , promet , stalna pospeševanja - narasla poraba .. sam se vsaj premakne in se zavrti lepo do blokade , katero sedaj pokaže nekih cca.100-150 obratov višje .

pozna se tudi pri pridobivanju hitrosti v zadnji prestavi od 120 naprej - se mi zdi da se mu pozna kak konj ..več kot tri pa dvomim...

mogoče pri res nizkih obratih malce bolj nemiren tek kot prej..

po dobrih 30,000km s tem filtrom - pokažem tomažu (maj - domžale) pa prav če ga hecam s čiščenjem k je kot nov ..sem ga samo nazaj vtaknil pa gasaaa...

kar rabi bit naoljen - ja men ga ni treba k se sam olji preko odduška z mašine - baje optimalno ...

 

tebi bi se moralo poznat na letni povprečni hitrosti ... :P

mah sej mogoče se res kej pozna, samo to bi mogu najprej dat standardnega notr, pa original auspuh gor, se it peljat, pol pa drug filter, pa auspuh pa se spet it peljat. tko da če sred zime menjaš se niti ne spomneš kako je šlo prejšnjo sezono. itak da začetk sezone se ti zdi da fullll gre.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo pa je, da po tujih forumih ne ugotavljajo razlik med navadnim (OEM) ter športnim filtrom... razen tega da čez športnega pride več umazanije ter to da jih ne rabiš menjavat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahko pa kdo poskusi, če je kej več razlike še z MWR filtri, al pa bmc, pipercross. Sicer kolkor sm jst gledala, treba dat skor na dyno da vidiš če je kej razlike :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot pravi Ferek, malce bolj globok glas, motor lepše zadiha, mogoče malce manjša poraba, to je pa tut vse. Edini dobiček, namesto, da vsakih 20kkm kupiš nov zračni filter, tega samo očistiš in naoljiš. Se pravi, po dveh menjavah (čiščenjih) je šele pokrita investicija .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot pravi Ferek, malce bolj globok glas, motor lepše zadiha, mogoče malce manjša poraba, to je pa tut vse. Edini dobiček, namesto, da vsakih 20kkm kupiš nov zračni filter, tega samo očistiš in naoljiš. Se pravi, po dveh menjavah (čiščenjih) je šele pokrita investicija .

na boniju po 30,000km - naolji se sproti iz odduška ...lep in po občutku še zmeraj enako pretočen kot prej... airbox brez uazanije / prašnatih delcev... po nasvetu starega mačka - poglej naslednjič na 60-70000km ... al pa očisti pri 100,000km ... kakšna je torej računica?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mamo zdej za dat na tuonaco pipercross pa bom prou pozorna ce je bolk glasno. ker pr meni se res ne spomnem da bi blo kek razlike. itak pa jst stalno poslusam "vlečenje zraka" ker ga cuka pr nosu notr.

 

Ni bolj glasno ampak bolj globok zvok dobi motor 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni bolj glasno ampak bolj globok zvok dobi motor 

no dej a maš kak posnetek prej in pole? 

 

to je po moje pr vsakmu drgači, sej vidiš ferku se je skor marija prkazal k je filter zamenju.

Popravljeno . Popravil cikadina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na boniju po 30,000km - naolji se sproti iz odduška ...lep in po občutku še zmeraj enako pretočen kot prej... airbox brez uazanije / prašnatih delcev... po nasvetu starega mačka - poglej naslednjič na 60-70000km ... al pa očisti pri 100,000km ... kakšna je torej računica?

Ne vem kaj mi hočeš povedati, pri meni je menjava OEM filtra na 20kkm, cena 25€

K$N pa je cena 50€ + čistilo in olje cca 20€. Čistim pa kar na 20kkm 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kaj mi hočeš povedati, pri meni je menjava OEM filtra na 20kkm, cena 25€

K$N pa je cena 50€ + čistilo in olje cca 20€. Čistim pa kar na 20kkm 

čistilo ti bo ostalo še za naslednji motor, sej ne porabiš prou dosti. tko da recimo da se zadeva splača, sploh pa je marsikdo vesel, da je en bombonček mopedku prvošču :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čistilo ti bo ostalo še za naslednji motor, sej ne porabiš prou dosti. tko da recimo da se zadeva splača, sploh pa je marsikdo vesel, da je en bombonček mopedku prvošču :D

 

Dej za foro vžgat z originalnim filtrom pol brez filtra in s športnim filtom ;)  drugače pa nimam nobenega posnetka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej za foro vžgat z originalnim filtrom pol brez filtra in s športnim filtom ;)  drugače pa nimam nobenega posnetka

original je šel v večna smetišča že ene dve leti nazaj, še enga pa samo zarad tega pa res ne bom kupovala.

 

brez pa ne mislim užigat, bog ti vedi kje mam zataknjenega še kakšnega žužka v "air ductu", nism bla tolk pridna da bi ga šla pucat :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem menjal sredi sezone, tako da sem takoj opazil znatno razliko... Res pa je, da hkrati z rori, tako da vprasanje, kaj bi prinesla samo menjava filtra... osebno menim, da pri mocnejsih motorjih z veliko konusnico ni tako opazne razlike, kot pri 73ih, ki premikajo 380 kilskega kruzerja.... Financno pa dvomim da se izplaca... originalni filtri se menjavajo na cca 25 - 30000... k n je 2X drazji, pa cistilo, olje... na 60000 se nas vecina ze motorja navelica, ko bi filter sele poplacan bil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni bolj glasno ampak bolj globok zvok dobi motor 

 

 

no dej a maš kak posnetek prej in pole? 

 

to je po moje pr vsakmu drgači, sej vidiš ferku se je skor marija prkazal k je filter zamenju.

dejstvo je da motor boljše - lažje diha ... boljša odzivnost ko daš gas ...

 

Ne vem kaj mi hočeš povedati, pri meni je menjava OEM filtra na 20kkm, cena 25€

K$N pa je cena 50€ + čistilo in olje cca 20€. Čistim pa kar na 20kkm 

sej to sem pa napisal o čiščenju - ravno to da je po 30tkm kot nov in nič zabasan... če ga mislim čistiti ga lahko iz dolgčasa je rekel... ja itak me bo firbec matral pa ga bom pogledal in če bo potrebno sčistil.. ali pa če bom opazil da ne gre več kot prej - kar se pri mojem opazi zelo hitro ker ima pol manj konjev kot tvoj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno pri čiščenju je keč...po mojem, četudi ni vidne umazanije je pa prah, ki se ulovi na maščobo in ovira pretok zraka. Bom kar čistil na 20kkm čeprav zgleda čist :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah to s filtrom da čutiš večjo moč je kr neki to rabiš dinamo da ugotoviš 

 

da lažje diha je deloma pravilno mišlenje sam kaj ti pomaga če imaš večji pretok zraka skoz filter če ti potem to izpuh ovira ker ni dovolj pretočen tako da rabiš drug izpuh,....  In spet ko to dvoje zamenjaš se vedno pojavi neka stvar ki ti omejuje pretok tako da potem sledi popravljanje kanalov v glavi, večji vsisni ventli,..... uglavnem verižna reakcija :D

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ti to iz lastnih izkusenj?

Kot sem napisal, kn + cobra (direkten, nehomologiran)... -15 kmh minimalna v 6. da normalno povlece, +15 kmh maksimalna v 6., pospeska pa nisem meril, a proznost je ocitna... pa -par deci porabe... To pa je nekaj al ne?

... pa nobenih kanalov, nastavitev itd nismo spreminjali

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno pri čiščenju je keč...po mojem, četudi ni vidne umazanije je pa prah, ki se ulovi na maščobo in ovira pretok zraka. Bom kar čistil na 20kkm čeprav zgleda čist :D

Vsak filter ki ma večjo pretočnost je dlje časa čist saj drobni prašni delci zletijo skoz njega v motor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno pri čiščenju je keč...po mojem, četudi ni vidne umazanije je pa prah, ki se ulovi na maščobo in ovira pretok zraka. Bom kar čistil na 20kkm čeprav zgleda čist :D

 

kako ti na 20kkm zgleda čist??? ....na mojem je po 5kkm za en panj mušic, os, čebel, muh, komarjev in ostalih letečih projektilov :hmm: ...pa nisem iz močvare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ti to iz lastnih izkusenj?

Kot sem napisal, kn + cobra (direkten, nehomologiran)... -15 kmh minimalna v 6. da normalno povlece, +15 kmh maksimalna v 6., pospeska pa nisem meril, a proznost je ocitna... pa -par deci porabe... To pa je nekaj al ne?

... pa nobenih kanalov, nastavitev itd nismo spreminjali

 

 

Ja in teh izkušenj ni glih malo sploh kar se predelav tiče ;)

 

Ne poznam tvojega motorja  niti ne vem ali ima injektorje, karburatorje, lambdo,.... uglavnem kje si ti to testiral po cesti? so bili pogoji enaki? ,... uglavnem spremenljivk je precej  Rekel sem da se samo menjava zračnega filtra ne pozna skoraj nič oz mislim da ni junaka ki bi ti zaznal brez dinama če pa še avspuh zamenjaš pridobiš še nekaj ampak edina mirodajna stvar kar se moči tiče je dinamo in grafi.

 

To da ma motor zarad avspuha 30 konjev več alpa da ma zarad obrob na feltnah 1 konj več,... to so gostilnišle debate in ja da ne boš mislil da te napadam to sem nasplošno govoril ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako ti na 20kkm zgleda čist??? ....na mojem je po 5kkm za en panj mušic, os, čebel, muh, komarjev in ostalih letečih projektilov :hmm: ...pa nisem iz močvare

 

 

Moj je tudi čist ker imam pred njim mrežico da mi ne letijo mušice v airbox 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako ti na 20kkm zgleda čist??? ....na mojem je po 5kkm za en panj mušic, os, čebel, muh, komarjev in ostalih letečih projektilov :hmm: ...pa nisem iz močvare

ne vem, je verjetno vse odvisno od motorja in zajema zraka. Pri meni ga zajema v oklep, potem gre zrak skozi šasijo v spodnji airbokx, potem skozi mrežico v zgornji in šele nato skozi filter. Večina peska mušic in ostalega je ujetega že v spodnjem airboxu.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah kolkor sm jst gledala dobiš pr slip-onu ene 3%, če so še kolektorji in brez katalizatorja dobre 4% (pr japoncih je sicer ta procent večji, tako za auspuh kot kolektorje :? ), filter pa dvomim da prnese več kot 1%. Tko da neke "računice" ravno ni. 

 

zdej eni res trdijo da so prdobili ne vem kolk ene konjenice, ampak meni se to zdi da gre bolj za psihološki učinek, motor se bolj dere, zato se človeku zdi da bolj gre.

 

 

Glede čistoče je pr meni tko kot pr kociju, zajem zraka direkt iz nosa motorja v air box, sej je mrežica spredi, samo to pomeni da ti tiste žužke tam razmesari in vrže notr. Tistim, ki zajema kje zadaj ali izpod sedeža gotovo fašejo manj žužkov. Se je pa recimo lastnikom z750 večkrat zgodilo, da jim je potegnilo kake robčke, podkape v filterm, ker je zajem iz "prtljažnega prostora".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker mi danes ni dalo miru, sem se spravu skup pa zadevo razdru, in vgradil k&n filter. Glede na to da česa takega še nikl nisme počel, je šlo čist bp. Oklepe poberem dol, te bi lohk skoraj miže, tolkrat sem jih že dal dol :D, kesl je na vsaki strani privijačen z po enim vijakom, potem pa še nč ni blo videt kakega filtra kje, sem pa zgleda hotu oz. sem ga, kar cel air box dol vzel he he :grim, no držal s eje še samo za eno cevko tam zadaj nekje :D. Pol pa dam to vse skup nazaj, pa le vidim da je potrebno izvijačit 8 vijakov, vzamem orginal filter ven, notranjo stran pa lepo obrišem, ker je bilo malo mastno. Vstavim k&n filter tako kot treba, in zadevo v obratnem vrstnem redu spravim v prvotno stanje :D. Mičken je edin samotan, ker je okoli orginal filtra plastika, okoli k&n-a pa guma, tako da ko ga devaš notri in zapiraš, ga hoče malo napihovati oz. dvigovati. Jutri pa na en ........ điro di Ne vem še kam :grrr. Je pa filing že zdaj čist drug, k vem da nimam enga navadnga sranja tam med nogami vmes :grrr.

 

post-43324-0-81115600-1415470217_thumb.jpg  post-43324-0-37540200-1415470229_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako ti na 20kkm zgleda čist??? ....na mojem je po 5kkm za en panj mušic, os, čebel, muh, komarjev in ostalih letečih projektilov :hmm: ...pa nisem iz močvare

 

 

ne vem, je verjetno vse odvisno od motorja in zajema zraka. Pri meni ga zajema v oklep, potem gre zrak skozi šasijo v spodnji airbokx, potem skozi mrežico v zgornji in šele nato skozi filter. Večina peska mušic in ostalega je ujetega že v spodnjem airboxu.

 

 

Glede čistoče je pr meni tko kot pr kociju, zajem zraka direkt iz nosa motorja v air box, sej je mrežica spredi, samo to pomeni da ti tiste žužke tam razmesari in vrže notr. Tistim, ki zajema kje zadaj ali izpod sedeža gotovo fašejo manj žužkov. Se je pa recimo lastnikom z750 večkrat zgodilo, da jim je potegnilo kake robčke, podkape v filterm, ker je zajem iz "prtljažnega prostora".

meni zajema zrak pri strani pod stranskim pokrovom - odprtina je obrnjena nazaj.... tud tisti čmrli k se zaletijo odzadaj nimao šans priti v airbox..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!