Skoči na vsebino

Zračni filtri K&N, Dynojet, razni - čiščenje...


alexb

Priporočene objave

Nisem najdu nubene druge teme, zanima me glede K&N zračnega filtra. Kje ga kupiti najbolj ugodno in v čim krajšem času? :D

LP

Kevin

Maj in Jefra team. Taborska cesta nekej Domžale. Najnižja cena novega, kolkr sm jst zasledil. Je pa pol še A3M.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maj in Jefra team. Taborska cesta nekej Domžale. Najnižja cena novega, kolkr sm jst zasledil. Je pa pol še A3M.

Hvala za tako hiter odgovor!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Mene pa zanima kako je treba k&n filter našpricat z oljem?

Samo po notranji strani ali samo po zunanji ali po obeh straneh?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kako je treba k&n filter našpricat z oljem?

Samo po notranji strani ali samo po zunanji ali po obeh straneh?

Tam kjer zrak vstopi do filtra. Naolji se ga pa zato, da se prah prime gor.

Popravljeno . Popravil MARJA
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo po zunanji strani oz. tisti, katera je prva v stiku z zrakom, ki vstopa v airbox.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Moj K&N filter na motorju je izgubil tisto rdečo barvo pri tisti tkanini, in je sedaj take rjavkaste barve, uporabljen ni bil tako zelo veliko. Prašen ali umazan ni čisto nič, samo barvo je izgubil. ali ga je treba sčistiti in ga naoljiti iz k&n sprejom, da bo rdeče barve, v mislih sem imel ta čistilni kit: http://www.mimovrste.com/artikel/3420159630/istilni-set-za-zracne-filtre-kn? na koliko časa, km, naj bi se naredilo ta "servis"?

Popravljeno . Popravil tunned
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Debata na to temo je bila že obdelana, tako da lahko pobrskaš po forumu:

http://www.motosvet.com/tabla/topic/2429-ciscenje-zracnega-filtra/page-4?hl= k

 

 

Moj K&N filter na motorju je izgubil tisto rdečo barvo pri tisti tkanini, in je sedaj take rjavkaste barve, uporabljen ni bil tako zelo veliko. Prašen ali umazan ni čisto nič, samo barvo je izgubil. ali ga je treba sčistiti in ga naoljiti iz k&n sprejom, da bo rdeče barve, v mislih sem imel ta čistilni kit: http://www.mimovrste.com/artikel/3420159630/istilni-set-za-zracne-filtre-kn? na koliko časa, km, naj bi se naredilo ta "servis"?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, pa kit za čiščenje, ki si ga imel v mislih je tapravi. Tudi sam uporabljam takega.

V linku ki sem ti ga nalepil v prejšnjem odgovoru, boš pravilni postopek čiščenja in obnove filtra razbral iz odgovora ki ga je podal "Ice".

 

Lp.

 

Moj K&N filter na motorju je izgubil tisto rdečo barvo pri tisti tkanini, in je sedaj take rjavkaste barve, uporabljen ni bil tako zelo veliko. Prašen ali umazan ni čisto nič, samo barvo je izgubil. ali ga je treba sčistiti in ga naoljiti iz k&n sprejom, da bo rdeče barve, v mislih sem imel ta čistilni kit: http://www.mimovrste.com/artikel/3420159630/istilni-set-za-zracne-filtre-kn? na koliko časa, km, naj bi se naredilo ta "servis"?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam triumpha tiger 955i in po podatkih imam k/n filter notri.

nov je 60 eur .

ali imajo od kakšne druge firme kaj cenejega,če bo slučajno za zamenjat.

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a če filter(filter za cestake) zgubi tisto rdečo barvo, kakor jo ima od začetka, a to pomeni da ga je treba na novo naoljiti z k&n oljem, čeprav na pogled zgleda čisto vredu, nič zaprašen, umazan?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce si novi lastnik motorja, verjamem da ne ves kdaj in kako je bil nazadnje spucan in naoljen. Priporocam, da ga kar porihtas, preden bo sezona.

V kolikor pa imas ze dlje casa ta filter pa po vsej verjetnosti ves na koliko kmjev ga moras namazat, a ni tako?

Sam ga pregledam vsako leto, spucam in namazem pa na cca. 15-20k kmjev. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a če filter(filter za cestake) zgubi tisto rdečo barvo, kakor jo ima od začetka, a to pomeni da ga je treba na novo naoljiti z k&n oljem, čeprav na pogled zgleda čisto vredu, nič zaprašen, umazan?

Če ni rdeče barve pomeni da se je na filtru nabral prah. Očisti in ga ponovno namaži. Najdalše je čakanje da se filter posuši  :)

Na motorju čistim vgradni filter vsake 15k.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni

 

vprašanje za poznavalce:

 

če se vgradi K&N filter na motor z vbrizgom goriva (honda PGM-FI), je potrebno kaj "posegati" v motorno elektroniko, za obdržati pravilno razmerje med zrakom in gorivom...???

 

;o))

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni

 

vprašanje za poznavalce:

 

če se vgradi K&N filter na motor z vbrizgom goriva (honda PGM-FI), je potrebno kaj "posegati" v motorno elektroniko, za obdržati pravilno razmerje med zrakom in gorivom...???

 

;o))

 

A ni za takšno konkretno bolj delikatno vprašanje, bolje poklicat na original HONDA servis, kot pa spraševat na forumu, kjer ti lahko odgovori tudi 10 letni šmrkavec?

Glej, moje osebno mnenje, ker eni bodo rekli JA, drugi NE in kaj boš na koncu naredil, ker boš v dilemi? Itak boš moral poklicat na servis, ker razmerje si verjetno ne boš sam nastavljal v primeru menjave in potrebe po nastavitvi.

Popravljeno . Popravil BREITNER
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

naceloma, ce je filter za v original airbox, naj ne bi bilo potrebno posegati v vbrizg in mape. druga stvar je, ce se se kaj drugega spreminja.

 

ker sem na "polizdelku" zamenjal serijski filter s k&n in izpuh z remusovim moram se stestirati kako je to konkretno pri mojem bombniku.

prvi sound-check sploh ni bil napacen. :kva1::music4:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

naceloma, ce je filter za v original airbox, naj ne bi bilo potrebno posegati v vbrizg in mape. druga stvar je, ce se se kaj drugega spreminja.

 

ker sem na "polizdelku" zamenjal serijski filter s k&n in izpuh z remusovim moram se stestirati kako je to konkretno pri mojem bombniku.

prvi sound-check sploh ni bil napacen. :kva1::music4:

Odgdaj pa je BMW BOMBNIK :hmm:  ! ! Jajc od jajc in glej,da NEPOZABIŠ ta post zbrisat !

Po želji me daš lahko spet mal na hladno ! !  saj forum itak samo občasno pogledam,odgovore pa pošljem samo še na Pm .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni

 

vprašanje za poznavalce:

 

če se vgradi K&N filter na motor z vbrizgom goriva (honda PGM-FI), je potrebno kaj "posegati" v motorno elektroniko, za obdržati pravilno razmerje med zrakom in gorivom...???

 

;o))

Ne, samo za zračni filter ima standardni ECU dovolj tolerance, da je sposoben kompenzirat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni za takšno konkretno bolj delikatno vprašanje, bolje poklicat na original HONDA servis, kot pa spraševat na forumu, kjer ti lahko odgovori tudi 10 letni šmrkavec?

Glej, moje osebno mnenje, ker eni bodo rekli JA, drugi NE in kaj boš na koncu naredil, ker boš v dilemi? Itak boš moral poklicat na servis, ker razmerje si verjetno ne boš sam nastavljal v primeru menjave in potrebe po nastavitvi.

spoštujem tvoje mnenje, ampak odločil sem se povprašati tukaj na forumu, ker vem da je tukaj kar nekaj kompetentnih oseb, ki imajo kar nekaj izkušenj s temi rečmi, kljub temu da je tudi "nabijačev" dosti...

in jaa, zaenkrat sem še vedno v dilemi...

;o))

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razmišljam o menjavi filtra za K&N na Kawasakiju VN900. Nisem pa zasledil podatka, na koliko kilometrov se čisti. Ali je to enako kot v navodilih proizvajalca motorja ali na kak drug interval? V podatki K&N sem zasledil, da se čisti delo do 50.000 milj, kar je okoli 80.000 km, življenska doba pa naj bi bila milijon milj.

 

Pa še vprašanje: K&N filter zgleda takole (vsaj po slikah na spletu)51ix6g0AHeL._SY300_.jpg

 

Originalni pa je takle:11013-0015.jpg

 

Nisem pa še videl K&N v živo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe, kak velik filter ma VN900 :)

 

Moje mnjenje je tako: ce bos imel motor dlje casa ali ga sploh ne mislis prodajat, potem le zamenjaj za K&N filter.

 

Pucanje po potrebi, pri meni priblizno na 20k km, sem redkokdaj na makedamu. 

Nekateri so proti sportnim filtrom, saj naj bi v cestnem prometu prepuscali vec finih delcev, kot papirnati. 

Sam imam v avtu in na motorju vec let K&N filter pa nisem imel do sedaj nobenih problemov z masino.

 

Odlocitev je tvoja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!