Skoči na vsebino

Zračni filtri K&N, Dynojet, razni - čiščenje...


alexb

Priporočene objave

Kolega rihta staro hondo CRX - dolgo časa se je vozil z športnim filtrom, na koncu pa sva ugotovila da se avto samo dere in da gre z originalnim filtrom več kot očitno bolje... Kako že pravijo - ni vse zlato kar se sveti :) Sam prisegam na original filtre! pri meni se v airboxu nabere kar precej svinjarije in sem prepričan da je originalen filter mnogo bolj unčikovit. Če že res slučajno kaj pridobi pa vsekakor ni vredno za tistega konja uničevat agregata.

LP Rok

Bravo, se podpišem pod to! Sam sem ga vozil kar nekaj časa na Vti-ju, pa nisem druga naredil kot to, da je avto tulil ko pes, potegnil je slabše, pa še poraba se je povečala... K&N morda funkcionira, če cel agregat predelaš, da je nujno potreben večji dotok zraka, pri serijskih motorjih, brez predelav pa je vse skupaj bedarija... Da se o tem, kako dobro filtrira trde delce sploh ne menimo. ŠKODA UNIČEVAT AGREGAT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mal dvomim da bi si ena firma kot je K&N špogala "slabo filtriranje trdih delcev"

ameri bi jih v enem letu stožil da bi še nevemkolk časa plačeval..

vsaka zgodba ma dve strani..

tako da ne bo kar naenkrat ena stvar čist zanič..

men je na gsx-r 750 dal mal "več"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

K&N morda funkcionira, če cel agregat predelaš, da je nujno potreben večji dotok zraka, pri serijskih motorjih, brez predelav pa je vse skupaj bedarija...

moj SV ima poleg K&N filtra tudi športni izpuh giannelli (odprt), dynoJet kit stage 1 v fergazerjih (druge igle ter šobe) ter povratni eco venti odstranjen ter blokiran. tko da če samo eno od teh stvari zamenjam z original, ni narejenega nič, kot celota skupaj pa deluje več kot odlično.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mal dvomim da bi si ena firma kot je K&N špogala "slabo filtriranje trdih delcev"

ameri bi jih v enem letu stožil da bi še nevemkolk časa plačeval..

vsaka zgodba ma dve strani..

tako da ne bo kar naenkrat ena stvar čist zanič..

men je na gsx-r 750 dal mal "več"

Ja lepo, jaz lahko povem samo to, da sem imel s tem filtrom slabe izkušnje in ga nebi montiral več na nobeno mojo stvar, pa če bi ga dobil zastonj.. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bravo, se podpišem pod to! Sam sem ga vozil kar nekaj časa na Vti-ju, pa nisem druga naredil kot to, da je avto tulil ko pes, potegnil je slabše, pa še poraba se je povečala... K&N morda funkcionira, če cel agregat predelaš, da je nujno potreben večji dotok zraka, pri serijskih motorjih, brez predelav pa je vse skupaj bedarija... Da se o tem, kako dobro filtrira trde delce sploh ne menimo. ŠKODA UNIČEVAT AGREGAT!!!

no mogoče imamo pa ostali drugačne izkušnje.....na 1200C imam K&N filter preko 80.000 km in zadeva dela kot mora...eina razlika je, da mašina bolj "tuli" skozi airbox in da se hitreje zavrti (lažje zadiha)....poraba enaka kot s originalnim filtrom....je pa kar nekaj prišparanega denarja

na 1200GS je filter že 20.000 km noter....opažanja ista tako kot vse ostalo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja lepo, jaz lahko povem samo to, da sem imel s tem filtrom slabe izkušnje in ga nebi montiral več na nobeno mojo stvar, pa če bi ga dobil zastonj.. :whistle:

sej bolš da ne..k pol bi pa honda zares noooroooo šla!!! :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej bolš da ne..k pol bi pa honda zares noooroooo šla!!! :P

JUHUUUUU! Hehehe, ne skrbi, za moje skromno znanje gre že brez tega preveč! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet eno samo nakladanje brez enega pravega argumenta,vsak svoje hvali!!!!!

Najbolje bi bilo kar BREZ filtra:fajn bi ropotalo,fajn šlo,(končna hitrost višja-pospeški slabši) noben pa se ne vpraša kaj se dogaja v notranjosti izgorevalnega prostora!!!! :headbang:

Namreč mašina,ki dobi zaradi boljše propustnosti zraka skozi filter (več kisika) mešanica je bolj revna kar povzroča pregrevanje,večjo kompresijo(sploh pri nižjih obratih) in pri večjih obremenitvah,posledično se mašina pregreva in se zelo rada poškoduje dihtunga na glavi motorja v extremnih primerih pa lahko celo naredi luknjo v batu.Zato je moje skromno mnenje, vozite z originalnimi filtri na ca 20 K kil se ga pregleda spiha v obratni smeri dotoka zraka in po potrebi zamenja. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet eno samo nakladanje brez enega pravega argumenta,vsak svoje hvali!!!!!

Najbolje bi bilo kar BREZ filtra:fajn bi ropotalo,fajn šlo,(končna hitrost višja-pospeški slabši) noben pa se ne vpraša kaj se dogaja v notranjosti izgorevalnega prostora!!!! :headbang:

Namreč mašina,ki dobi zaradi boljše propustnosti zraka skozi filter (več kisika) mešanica je bolj revna kar povzroča pregrevanje,večjo kompresijo(sploh pri nižjih obratih) in pri večjih obremenitvah,posledično se mašina pregreva in se zelo rada poškoduje dihtunga na glavi motorja v extremnih primerih pa lahko celo naredi luknjo v batu.Zato je moje skromno mnenje, vozite z originalnimi filtri na ca 20 K kil se ga pregleda spiha v obratni smeri dotoka zraka in po potrebi zamenja. :whistle:

kaj pa praviš na vso to predelavo ki jo imam jaz (par postov nazaj opisana), in ponovno uravnovešanje uplinjačev?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet eno samo nakladanje brez enega pravega argumenta,vsak svoje hvali!!!!!

Najbolje bi bilo kar BREZ filtra:fajn bi ropotalo,fajn šlo,(končna hitrost višja-pospeški slabši) noben pa se ne vpraša kaj se dogaja v notranjosti izgorevalnega prostora!!!! :headbang:

Namreč mašina,ki dobi zaradi boljše propustnosti zraka skozi filter (več kisika) mešanica je bolj revna kar povzroča pregrevanje,večjo kompresijo(sploh pri nižjih obratih) in pri večjih obremenitvah,posledično se mašina pregreva in se zelo rada poškoduje dihtunga na glavi motorja v extremnih primerih pa lahko celo naredi luknjo v batu.Zato je moje skromno mnenje, vozite z originalnimi filtri na ca 20 K kil se ga pregleda spiha v obratni smeri dotoka zraka in po potrebi zamenja. :whistle:

jest sicer nisem mehankar..pa marsičesa ne vem..

ampak, ali ni poanta elektronskega vbrizga in vse elektronike povezane s tem da dozira pravo količino bencina da je izgorevanje pravo?

dej razloži kako to dejansko deluje..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet eno samo nakladanje brez enega pravega argumenta,vsak svoje hvali!!!!!

Najbolje bi bilo kar BREZ filtra:fajn bi ropotalo,fajn šlo,(končna hitrost višja-pospeški slabši) noben pa se ne vpraša kaj se dogaja v notranjosti izgorevalnega prostora!!!! :headbang:

Namreč mašina,ki dobi zaradi boljše propustnosti zraka skozi filter (več kisika) mešanica je bolj revna kar povzroča pregrevanje,večjo kompresijo(sploh pri nižjih obratih) in pri večjih obremenitvah,posledično se mašina pregreva in se zelo rada poškoduje dihtunga na glavi motorja v extremnih primerih pa lahko celo naredi luknjo v batu.Zato je moje skromno mnenje, vozite z originalnimi filtri na ca 20 K kil se ga pregleda spiha v obratni smeri dotoka zraka in po potrebi zamenja. :whistle:

To je res, ampak pri motorjih omejuje pretok zraka odprtina zračnega filtra, tako da tudi s k&n ne vleče bistveno več zraka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest sicer nisem mehankar..pa marsičesa ne vem..

ampak, ali ni poanta elektronskega vbrizga in vse elektronike povezane s tem da dozira pravo količino bencina da je izgorevanje pravo?

dej razloži kako to dejansko deluje..

seveda da je to poanta....Brumer je to verjetno mislil za motorje z uplinjači, kjer je potrebno ponovno nastaviti vplinjače....pri vbrizgu elektronika sama regulira dotok (vbrizg) bencina glede na pozicijo lopute zraka in podatkov lambda sonde...

Lahko pa da se seveda motim.....me bo že Brumer popravil.

Popravljeno . Popravil bmw
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest sicer nisem mehankar..pa marsičesa ne vem..

ampak, ali ni poanta elektronskega vbrizga in vse elektronike povezane s tem da dozira pravo količino bencina da je izgorevanje pravo?

dej razloži kako to dejansko deluje..

Žal ne deluje vedno oz. čisto tako...

Da bi elektronika lahko sama dovolj natančno izračunavala potrebno količino goriva, bi potrebovala podatek o masi zraka, ki pride v motor. Za to bi potrebovala t.i. MAF (Mass AirFlow) senzor.

Večina motorjev (vsaj športnih) uporablja MAP (Manifold Absolute Pressure) senzor, ki je nekakšno merilo za obremenitev motorja (Engine Load). V kombinaciji s senzorjem za odprtost lopute (TPS oz. Throttle Position Sensor) elektronika iz tabel, ki so jih pripravili inženirji oz. tunerji, izbere ustrezno količino goriva. Seveda pride še do korekcij na podlagi drugih senzorjev (temperatura zraka, temperatura motorja, zračni pritisk okolja, ...).

Ker MAP ne meri dejanskega pretoka zraka, je za vsako sprememba, ki spremeni volumetrično učinkovitost (volumetric efficiency oz. VE) motorja potrebno na novo sprogramirati mape. K temu spada tudi izpuh, zračni filter in airbox...

seveda da je to poanta....Brumer je to verjetno mislil za motorje z uplinjači, kjer je potrebno ponovno nastaviti vplinjače....pri vbrizgu elektronika sama regulira dotok (vbrizg) bencina glede na pozicijo lopute zraka in podatkov lambda sonde...

Redki so motorji, ki (že) uporabljajo 'wideband' lambda sonde, ki omogočajo dovolj natančno meritev izgorevanja... Elektronike na motorjih so večinoma bolj 'enostavne' sorte in kakšnih večjih prilagoditev niso sposobne. Zato pa Dynojet-u tako cveti posel s Power Commanderji...

Lahko pa da se seveda motim.....me bo že Brumer popravil.

:hmm:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato je moje skromno mnenje, vozite z originalnimi filtri na ca 20 K kil se ga pregleda spiha v obratni smeri dotoka zraka in po potrebi zamenja. :whistle:

S kompresorjem se vedno spiha v smeri dotoka zraka. Če pihamo v obratni smeri, že zadržana umazanija pride v pore in s tem se zmanjša pretok zraka skozi filter.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se spomnem, ko sem imel še 125ko in sem v pokrov filtra izrezal luknjo cca. 20X10mm... Zvok je potem imel tak kot ''ta velik'' motor šel je pa kot moped! Ker uplinjačev nisem znal nastavljat sem naslednji dan raje nazaj zamašil luknjo. In potem sem se srečno vozil do konca njegovih dni (z menoj)...

Popravljeno . Popravil Lowrenc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S kompresorjem se vedno spiha v smeri dotoka zraka. Če pihamo v obratni smeri, že zadržana umazanija pride v pore in s tem se zmanjša pretok zraka skozi filter.

Glih če pihaš v smeri pretoka zraka se ti bo prej zamašil; zate se piha v kontra smeri pretoka zraka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zmiraj ko kaj napišem zagazimo globoko v problem.Namreč pri nepravilni mešanici goriva in zraka je vedno problem,porabe goriva,pregrevanja motorja ali klenkanja.Je pa res kar sem napisal v prejšnjem postu se bolj nanaša na motorje z vplinjači.Nimam več časa moram v delavnico,če bo še kaj vprašanj odgovorim zvečer.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 11 mesecev pozneje...

Ena formulalaugh.gif , pa prosim za rezultat enačbe: K&N filter+Akrapovič slip on=?

Brez PCja...

BMC + LeoVince + dynojet kit = manj vibracij na območju 5000 - 6000 obratov, posledično manj vibracij na zadnjih nožnikih, sovoznica bolj vesela, odličen glas, precej lepše vleče, :yea2: večja poraba (cca. 6-7l).= cca 400€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMC + LeoVince + dynojet kit = manj vibracij na območju 5000 - 6000 obratov, posledično manj vibracij na zadnjih nožnikih, sovoznica bolj vesela, odličen glas, precej lepše vleče, :yea2: večja poraba (cca. 6-7l).= cca 400€

AJA! :blush: Velja za Hondo CBF 600 s l. 2005

Popravljeno . Popravil JANI_S
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni!

Tudi mene zanima tale zračni filter K&N. Dal bi kar vgradnega (se pravi samo vložke zamenjal) na mojo R6 letnik 2006. Sedaj pa me zanima, če je kdo tu takšen, ki ima na R6 ta vgradni K&N filter, pa da mi pove če se splača? Kaj bi pridobil? Se ta vgradni K&N filter mogoče kej glasneje sliši kot originalen filter? Bi imel motor lepši zvok? Bo motor kaj bolj odziven ali zamorjen? Imam pa zaenkrat še original izpuh, kasneje bi pa prešel na slip on. Bi bil potem potreben power commander? Bi pa kot sem rekel, sam originalnega menjal za K&N brez predelave air boxa. Aja, na koliko km se pa približno čistijo K&N (vmes bi bilo nekaj vožnje tudi po makadamu, ne samo čisti asfalt)?

Pa še nekaj glede teh K&N filtrov. Ali so ti veliko bolj prepustni kot orignalni filtri, se pravi da bi lahko kakšne smetke vleklo v uplinjače? Strah me je namreč, da nebi uničil kej mašine, ker imam za vsako furo obveznega 2 km makadama od doma do asfalta? Namreč imel sem na avtu naštiman celoten športni air intake kit s cevmi in mi je kasneje začelo vsepovsod na mašini riniti ven olje. Seveda je ta olje vleklo skozi filter nazaj v motor in mi še uplinjače čist zabilo. Potem pa so mi na servisu rekli, da mi je začelo zato ven tiščat olje, ker je zračni filter bil preveč prepusten in mi je zabil mašino?! Od takrat me je strah zračnih filtrov, da nebi slučajno še R6 zjebu z njim, čeprav po drugi strani je pa avto po vgradnji tega kompleta imel lepše odzivnosti in super zvok...

Hvala za nasvete.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!