Skoči na vsebino

Zračni filtri K&N, Dynojet, razni - čiščenje...


alexb

Priporočene objave

pred 12 minutami, shark90 pravi:

Meni ni toliko do moči ampak bi moral odpraviti napako in sicer, ker imam odprt izpuh mi motor v prostem teku nagaja. Obrati mi skačejo včasih motor celo ugasne. Zadevo se da rešiti z mappingom ali power commanderjem.. Cenovno je oboje nekje podobno, kaj pa je boljše pa nevem. Pri mappingu naj bi celoten program spremenil pri power commanderju pa se more zadevo nastavljat..

Žal ne vem...vem kaj doživu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

31 minutes ago, shark90 said:

Meni ni toliko do moči ampak bi moral odpraviti napako in sicer, ker imam odprt izpuh mi motor v prostem teku nagaja. Obrati mi skačejo včasih motor celo ugasne. Zadevo se da rešiti z mappingom ali power commanderjem.. Cenovno je oboje nekje podobno, kaj pa je boljše pa nevem. Pri mappingu naj bi celoten program spremenil pri power commanderju pa se more zadevo nastavljat..

Priporočam, da se zadevo zmapira na novo. da se prilagodi celotno mapo novemu izpuhu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, shark90 pravi:

Meni ni toliko do moči ampak bi moral odpraviti napako in sicer, ker imam odprt izpuh mi motor v prostem teku nagaja. Obrati mi skačejo včasih motor celo ugasne. Zadevo se da rešiti z mappingom ali power commanderjem.. Cenovno je oboje nekje podobno, kaj pa je boljše pa nevem. Pri mappingu naj bi celoten program spremenil pri power commanderju pa se more zadevo nastavljat..

eh, pa maš EURO4, sem povedal, da so problemi. Rabil bi namensko mapo za ror in krivine, kar si pač montiral.

Nisem strokovnjal v tem področju, vem pa da klapa po svetu, ki je na GTja manestila vse živo (decat, ror, O2 eliminator itd) montira vse nazaj, ker so nezadovolni s porabo, zaganjanjem, raznimi errorji....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, shark90 said:

Meni ni toliko do moči ampak bi moral odpraviti napako in sicer, ker imam odprt izpuh mi motor v prostem teku nagaja. Obrati mi skačejo včasih motor celo ugasne. Zadevo se da rešiti z mappingom ali power commanderjem.. Cenovno je oboje nekje podobno, kaj pa je boljše pa nevem. Pri mappingu naj bi celoten program spremenil pri power commanderju pa se more zadevo nastavljat..

Si samo izpuh menjal  ali si poleg tudi filter zraka menjal ali air box predeloval?

Popravljeno . Popravil Nearrain
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, Nearrain pravi:

Si samo izpuh menjal  ali si poleg tudi filter zraka menjal ali air box predeloval?

Samo izpuh, odstranjen cat. in lonec akrapo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, shark90 said:

Samo izpuh, odstranjen cat. in lonec akrapo..

lambda sonda?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, Nearrain pravi:

lambda sonda?

Se vedno not, obe na enakih pozicijah kot original, ker je izpuh predelan za sondama...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 hours ago, shark90 said:

Se vedno not, obe na enakih pozicijah kot original, ker je izpuh predelan za sondama...

Preden se vrzes v stroske bi bilo najbolje priklopit motor na tester in preverit, ce vsi senzorji delujejo in na nato re-flashirat ECU. Motor bi se moral sam znat nastelat.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, Nearrain pravi:

Preden se vrzes v stroske bi bilo najbolje priklopit motor na tester in preverit, ce vsi senzorji delujejo in na nato re-flashirat ECU. Motor bi se moral sam znat nastelat.

 

Samo menim,da res ja...rabi pa malo cajta...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, Nearrain pravi:

Preden se vrzes v stroske bi bilo najbolje priklopit motor na tester in preverit, ce vsi senzorji delujejo in na nato re-flashirat ECU. Motor bi se moral sam znat nastelat.

 

Motor je bil na pooblaščenem  prvem servisu, priklopil ga je na tester in pokazlo je da lambda sonde ne dalejo pravilno. Takrt je tudi motor odblokiral iz 9.000 obratov na 12? ali koliko gre sedaj.. Razlike v prostem teku ni bilo, razen ko sem se vozil do prvega izklopa motorja mi iz izpuha ni pokalo. To pa je vse.. :( 

Problem bi naj bil ker gredo plini prehitro ven in jih sonde ne zaznajo dobro... Drugače pa motor med vožnjo dela čisto normalno...

Popravljeno . Popravil shark90
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

28 minutes ago, shark90 said:

Motor je bil na pooblaščenem  prvem servisu, priklopil ga je na tester in pokazlo je da lambda sonde ne dalejo pravilno. Takrt je tudi motor odblokiral iz 9.000 obratov na 12? ali koliko gre sedaj.. Razlike v prostem teku ni bilo, razen ko sem se vozil do prvega izklopa motorja mi iz izpuha ni pokalo. To pa je vse.. :( 

Problem bi naj bil ker gredo plini prehitro ven in jih sonde ne zaznajo dobro... Drugače pa motor med vožnjo dela čisto normalno...

Ce prav razumem si odstranil tudi ventil v auspuhu.

Ce to drzi potem bos moral mapirat ECU z ustrezno mapo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Nearrain pravi:

Ce prav razumem si odstranil tudi ventil v auspuhu.

Ce to drzi potem bos moral mapirat ECU z ustrezno mapo.

Tako je, odstranjen je tudi ventil, ampak motorček sem pustil noter, tak da ne zazna nobene napake... Kaj če bi vstavil ventil, potem bi normalno delalo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!