david125 Objavljeno Januar 24, 2003 Deli Objavljeno Januar 24, 2003 Mene pa zanima za cel komplet (Dynojet in K&N) če se to sploh da montirat na 125-ko (2T) in kolk bi to stalo, pa če se da v SLO dubit? Koliko bi s tem pridobil na perforamansah motorja (če bi mel še neoriginal izpuh gor) in ali bi s tem tehničnega naredu? :roll: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Grilzz Objavljeno Januar 24, 2003 Deli Objavljeno Januar 24, 2003 Zdele sem pogledu za Dynojet pa za 2T ni ničesar, sicer so pa tut cene take da z dijaškim proračunom nekak ne bi skoz pršu. :( Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
david125 Objavljeno Januar 25, 2003 Deli Objavljeno Januar 25, 2003 Ka pa K&N se da dubit za 125? :roll: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Januar 25, 2003 Deli Objavljeno Januar 25, 2003 Ka pa K&N se da dubit za 125? :roll: poglej na njihovo stran. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
david125 Objavljeno Januar 25, 2003 Deli Objavljeno Januar 25, 2003 Sem, pa je samo za NSR 150. Ka pol bi na 125 tut delal? :roll: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Januar 25, 2003 Deli Objavljeno Januar 25, 2003 ja kristusove gate......poslji jim e-mail in vprasaj. :roll: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hotschko Objavljeno Januar 25, 2003 Deli Objavljeno Januar 25, 2003 Sem, pa je samo za NSR 150. Ka pol bi na 125 tut delal? :roll: Hja fant, a misliš da vsi čakamo kako bomo za tvoj motor raziskoval internet ... najlažje je na druge preložit "vprašu sem zdaj pa pomagajte" ... pomagaj si sam in bog ti bo pomagal ... :wink: :arrow: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Eref Objavljeno Januar 25, 2003 Deli Objavljeno Januar 25, 2003 Hvala za odgovor, Ice. Skratka Dynojet+K&N brez menjave izpuha ne da učinka, ki bi ga smrtnik občutil oz. je ta pičel v primerjavi z vloženim(30000Dynojet+15000montaža+13000K&N). Ice-a bi še vprašal ali si že kdaj montiral K&N za olje in kako se ti zdi? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Januar 25, 2003 Deli Objavljeno Januar 25, 2003 Ice-a bi še vprašal ali si že kdaj montiral K&N za olje in kako se ti zdi? mislis to K&N filter za motorno olje ali tisti mali,ki se montira na ohisje masine? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Eref Objavljeno Januar 26, 2003 Deli Objavljeno Januar 26, 2003 Tisti, ki se ga montira na ohišje. Zelo je priročen, ker ima na vrhu glavo vijaka za enostavno montažo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Januar 26, 2003 Deli Objavljeno Januar 26, 2003 Tisti, ki se ga montira na ohišje. Zelo je priročen, ker ima na vrhu glavo vijaka za enostavno montažo. ne nisem se imel tega in tudi montiral nisem se. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Eref Objavljeno Januar 26, 2003 Deli Objavljeno Januar 26, 2003 PerformanceGold K&N oljni filter uporabljam že tretjo sezono(ker ni pretirano drag ga vsakič menjam z oljem). K&N obljublja za olje podobne reči, kot za zračni filter poleg tega ima oljni filter kontrolni ventil, ki preprečuje vžig na suho. Med vožnjo se razlika seveda ne čuti ampak če ne drugega imaš občutek, da ti je motor hvaležen za majhno pozornost-kot če bi psu vrgel za spremembo Pedigreejevo kost namesto običajne("serijske")--najbrž bo potem imel boljšo dlako, ampak to je itak vse v naših glavah(ali samo v moji). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Januar 27, 2003 Deli Objavljeno Januar 27, 2003 heh..... spet napaka pri razumevanju. oljni filter je sicer tudi na ohisju masine,vendar se imenuje "oljni filter"; tisti mali filter je pa kot odvod nadpritiska iz ohisja - odvecni oljni hlapi se v njem ohladijo in jih ali vrne v ohisje masine ali v posebno zbiralno posodico,katero je treba scasoma sprazniti. jaz sem menil,da mislis drugega.oljni filter je pa oljni filter - dokler ima zadosti male pore,da filtrira olje - po moznosti ima vgrajen se majhen magnet za pobiranje metalnih ostankov iz olja - je ok. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
david125 Objavljeno Januar 29, 2003 Deli Objavljeno Januar 29, 2003 Za vse, ki jih to zanima. K&N filter se da dobit samo za NSR 150, ki pa NI primeren za 125. :cry: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiM Objavljeno Februar 1, 2003 Deli Objavljeno Februar 1, 2003 K&N lahko pri nas kupiš pri M.A.J. KLUB & JEFERA RACING v Domžalah. Cena je tam nekje 16 do 17 jurjev. -tel.: 01 724 80 63 :?: :?: :?: A je SUZUKI za naš trg kaj drugačn, ko za ameriški :?: :?: :?: - mislim predvsem na vplinjače Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Februar 3, 2003 Deli Objavljeno Februar 3, 2003 :?: :?: :?: A je SUZUKI za naš trg kaj drugačn, ko za ameriški :?: :?: :?: - mislim predvsem na vplinjače je ja.drugacne dize in igle so vgrajene v us-verzijo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Eref Objavljeno Februar 5, 2003 Deli Objavljeno Februar 5, 2003 Pri PROCAR-ju iz Kranja sem kupil K&N zračni za 12panekajtisočsit in oljni K&N za 3000sit. Poleg tega, da so eni najprijaznejših in najresnejših v Slo, imajo cene iste kot proizvajalec!!! Oljni K&N je celo cenejši pri Procar-ju, kot v Nemčiji(3600sit)!!! Pri njih bom kupil tudi DynojetKit, drugače so pa bolj specializirani za predelave avtomobilov. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dreyc Objavljeno Februar 22, 2003 Deli Objavljeno Februar 22, 2003 Da vam opišem mojo izkušnjo z Dynojet/K&N kombinacijo. Glede na to, da sem dal na mojega Monstra 600 direktne izpuhe so mi priporočili, da si vgradim še omenjeno zadevo. Odločil sem se za Stage 1, kar pomeni uporaba K&N filtra z originalnim airbox-om in rahlo povečanje premera diz. Dynojet sem naročil v UK in sicer za Monstra European model (na voljo je bil še US model). Vse lepo in prav, dokler nisem motorja peljal k mehaniku. Ko je razdrl uplinjače so bile notri dize 132, medtem ko so bile v Dynojet kitu 124 (kao za standardne izpuhe) in 128 (za direktne izpuhe). Potem mi je objasnil, da so Ducatiji pri nas italjanske verzije in so malo manj "zamorjeni". Hvala bogu, da se mu je po delavnici valjalo kar precej diz, tako da je brez težav našel številko 148, ki jo je potem vgradil. Potem sem se odločil, da mi odreže še pokrov airboxa, tako da sem v končni kombinaciji pristal na Stage 2 kitu za italijanske modele Monstrov. Situacija je zdaj taka, da izpuhe slišim le tam nekje do polovice gasa, potem pa se sliši le še "hrup" iz airboxa, ki pa je res kot pesem za ušesa. Odzivnost motorja pa je končno malo manj "astmatična", predvsem v prvi polovici vrtljajev. Torej vsi, ki se boste odločali za vgradnjo Dynojet-a, dobro preverite trenutno situacijo v vašem motorju in na podlagi te naročajte primerne dele. Bye Desmo Ima morda kdo izkušnje s Injection Ducati mašinami - torej s ČIPI za ducatije? Namreč imam odprte izpuhe na Ducatiju ST2, moral bi pa še menjati čip in zračni filter..... (saj odkar sem izpuhe odprl, več ne čujem simfonije iz AirBoxa, temveč le dober zvok samo izpuha, ter odprte sklopke :))) :D :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Desmo Objavljeno Februar 23, 2003 Deli Objavljeno Februar 23, 2003 Ima morda kdo izkušnje s Injection Ducati mašinami - torej s ČIPI za ducatije? Ima, roly na ST4 :idea: :wink: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dreyc Objavljeno Februar 23, 2003 Deli Objavljeno Februar 23, 2003 Ima morda kdo izkušnje s Injection Ducati mašinami - torej s ČIPI za ducatije? Ima, roly na ST4 :idea: :wink: OK... Hvala. Ga bom poskusil kontaktirat. :multi: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
burgy Objavljeno Marec 23, 2003 Deli Objavljeno Marec 23, 2003 Če je kdo že kaj gledal filtre po katalagu Hein Gericke(stran 537) bi prosil če mi lahko obrazloži kako je s temi Power-Luftfiltri po 15 eur(ali so tudi ti pralni in če je podoben učinek kot K&N) in K&N filtri po 45 eur? Se mi zdijo tile Power-Luftfiltri poceni v primerjavi s K&N!? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Marec 23, 2003 Deli Objavljeno Marec 23, 2003 power filtri so v bistvu samo tanka metalna mrezica,da najbolj grobe smeti ne pridejo v vplinjac. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
burgy Objavljeno Marec 23, 2003 Deli Objavljeno Marec 23, 2003 In tega mi verjetno ne priporočaš!? A se to uporablja bolj pri motorjih za na pisto? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Marec 23, 2003 Deli Objavljeno Marec 23, 2003 za vsakdanjo uporabo "power filtri" po moje niso primerni. kaj uporabljajo "na pisti" je odvisno kaj imajo - vplinjace ali vbrizg.na vsak nacin uporabljajo air-box. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Desmo Objavljeno April 15, 2003 Deli Objavljeno April 15, 2003 Kdo ve kakšen naj bi zgledal nov (naoljen) BMC zračni filter? Tudi rdeč tako kot K&N? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se