mazek26 Objavljeno Junij 15, 2003 Deli Objavljeno Junij 15, 2003 sam neki me zanima. je dobro če recimo to sn vido pr enem vozniku motokrosa. ko smo se nehal vost je vzel filter dol in ga odprav v mlačni/vroči vodi. + a je treba met posebno ole al lahko tut navadno mašinsko namažeš gor če nimaš posebnga Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Junij 15, 2003 Deli Objavljeno Junij 15, 2003 sam neki me zanima. je dobro če recimo to sn vido pr enem vozniku motokrosa. ko smo se nehal vost je vzel filter dol in ga odprav v mlačni/vroči vodi. + a je treba met posebno ole al lahko tut navadno mašinsko namažeš gor če nimaš posebnga ti mesas razlicne filtre.za cestne motorje so prepoheni z oljem,za off-road vecinoma samo za izpihati/izprati.tako je tudi servisni interval drugacen. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BlazS Objavljeno Junij 15, 2003 Deli Objavljeno Junij 15, 2003 Za filtre krosl je najbol ce mas sredstvo za ciscenje teh filtrov. Drgac pa najprej z bencinam poj pa se s prilam al pa kar kol druzga. Ko se stvar popolnoma posusi pa namazes z ojlem, ki je posebno namenjeno za zracne filtre(iz pene). Ta olja preprecujejo, da bi voda prsla skoz pa nase vezejo prah in svinjarijo. Druga olja nikakor ne pridejo v posev. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
batzajla Objavljeno Junij 23, 2003 Deli Objavljeno Junij 23, 2003 jst moj penast filter sperem z bencinom,dobro posušim in potem naoljim z nekim gostejšim oljem (v originalni knjižici z navodili za uporabo in vzdrževanje mi piše da se naolji z oljem za filtre ali drugim gostejšim oljem-bom pogledal točno kolk SAE....) more bit pa tolk masten da ne teče od njega.enkrat sem ga res napacal in je blo pol ene pol deci olja v boksu pod filtrom.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
D.J. Objavljeno Avgust 3, 2003 Deli Objavljeno Avgust 3, 2003 -kartonastih filtrov pri cestnih motorjih se ne pere, eventuelno le sčisti za nadaljno uporabo ali zamenja -k&n se očisti s posebno tekočino, posuši in namaže spet s posebno tekočino (obe priskrbi k&n) -cross, enduro penaste filtre pa se umije v bencinu ali petroleju ali posebni tekočini, za čiščenje filtrov, nato pa še z vodo in milnico ko se filter posuši, se ga namoči v navadnem olju predvidene gostote ali v olju za zračne filtre ali pa se ga pospreja z oljem v pršilu (podobno ketnspreju) več možnosti je zaradi globine žepa, so pa cenejše varjante bolj packaške sam perem z bencinom in mažem s sprejom Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiM Objavljeno September 29, 2003 Deli Objavljeno September 29, 2003 Priporočajte mi mehanika, ki bi mi montiral dynojet + sinhroniziral vse tako kot se šika. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno September 29, 2003 Deli Objavljeno September 29, 2003 Priporočajte mi mehanika, ki bi mi montiral dynojet + sinhroniziral vse tako kot se šika. v AUT jih poznam vec.v SLO nazalost nobenega. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hotschko Objavljeno September 29, 2003 Deli Objavljeno September 29, 2003 Priporočajte mi mehanika, ki bi mi montiral dynojet + sinhroniziral vse tako kot se šika. ponavadi so poleg DynoJet kompleta zelo natančna navodila, kaj zamenjat, katere šraufe in za koliko obrnit ... torej ti ob upoštevanju navodil lahko to naredi vsak mehanik s pravim orodjem ... Dynometer za dodatne meritve in optimizacijo pa imata v slo itaq samo dva (Mik Mehanik in Akrapovič - samo za lastne potrebe). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Thundercat Objavljeno September 29, 2003 Deli Objavljeno September 29, 2003 (Mik Mehanik in Akrapovič - samo za lastne potrebe). a misliš da če bi jim plačal da mu nebi zmerili.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hotschko Objavljeno Oktober 1, 2003 Deli Objavljeno Oktober 1, 2003 a misliš da če bi jim plačal da mu nebi zmerili.... Mik ja, Akrapo ne ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
miha600 Objavljeno November 1, 2003 Deli Objavljeno November 1, 2003 Za naslednjo sezono bom moral menjat zračni filter. Zanima me, če kdo slučajno ve za koliko €€$$ bi ga dobil pri nas? Če sem prav informiran sta 2 verziji izvedbe: 1. originalni filter nadomestiš z k&n (menjaš filter in to je to) 2. odstraniš posodo v kateri je filter in namestiš k&n Zanima me predvsem cena za 1. varijanto (če kdo ve). Za CBR 600F LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Thundercat Objavljeno November 3, 2003 Deli Objavljeno November 3, 2003 tudi jst se nekaj k tej smeri nagibam...Ice ve kaj več o tem...če mu ni odveč? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
rocker65 Objavljeno November 8, 2003 Deli Objavljeno November 8, 2003 Cena za K&N ni pretirana. Dal boš cca 5 jurjev več kot za originalni filer. Jaz sem dal za svojga 17000 sit, pa je bil med dražjimi na seznamu. Cene so mislim da tam nekje od 14 do 20 jurjev. Gledano na dalši rok se zadeva mogoče celo splača. :) prednost je ta, da je K&N pralen filter in zato "večen" kao :( slabost pa je, da ti bo motor verjetno slabše delu, če ne boš menju tudi izpuha in nastavu vplinjače Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno November 8, 2003 Deli Objavljeno November 8, 2003 ce se ne motim je to stage I. pri tej varianti menjava izpuha ni mandatorna, nastavitev vplinjacev je (vsaj) priporocljiva; vecji pretok zraka itd.... pri stage III je situacija malce drugacna...... glej prve strani te teme..... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Thundercat Objavljeno Januar 12, 2004 Deli Objavljeno Januar 12, 2004 sem se pozanimal glede filtra k&n...za moj motor torej Yamaho Fazer 600 2003 bi filter z oznako YA -6098 koštal 12600sit...imajo ga na zalogi in tudi pošljejo po pošti....predpostavljam da gre za filter ki bi nadomestil moj originalen filter.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Januar 13, 2004 Deli Objavljeno Januar 13, 2004 poglej kaj pise zraven. normalno je stage I namenjen za zamenjavo originalnega filtra v airboxu. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ceco Objavljeno Junij 17, 2004 Deli Objavljeno Junij 17, 2004 Zamenjal originalen filter za K&N. Za Valkyrie je malce poseben, čez filter gre še penast pokrov. Impressions? Molto pozitivno in lepo paše v kombinaciji z bolj ostrim trigger wheel-om. Vredno denarja že s performansami in ne samo to, da je kot večen za Valkyrie le 10% dražji od originala. Poceni dolar? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vulcan Objavljeno September 2, 2004 Deli Objavljeno September 2, 2004 Ceco, kdo ti je pa zamenjal filter? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
rihard123 Objavljeno Junij 7, 2005 Deli Objavljeno Junij 7, 2005 Zanima me , če kdo ve , kje bi lahko nabavil konusne zračne filtre za moj motor.(kawasaki Z-1000 let.1980) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Junij 7, 2005 Deli Objavljeno Junij 7, 2005 K&N Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Einherjar Objavljeno Junij 7, 2005 Deli Objavljeno Junij 7, 2005 Fismo ti lahko to zrihta... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Thomas Objavljeno Junij 8, 2005 Deli Objavljeno Junij 8, 2005 K&N zastopa Jeras iz Domžal Taborska 6, 041 631 702. V Kranju pa ima veliko izbiro Techno racing na Kokrici ali Pro car. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Junij 9, 2005 Deli Objavljeno Junij 9, 2005 vprasanje netocno zastavljeno, ker obstaja vec tipov takih filtrov z razlicnimi lastnostmi (kolicina pretoka zraka, fi flansa, dolzina konusa itd.). "konuse" lahko dobis tudi pri gericke ali louis. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
StormBringer Objavljeno Junij 9, 2005 Deli Objavljeno Junij 9, 2005 vprasanje netocno zastavljeno, ker obstaja vec tipov takih filtrov z razlicnimi lastnostmi (kolicina pretoka zraka, fi flansa, dolzina konusa itd.). "konuse" lahko dobis tudi pri gericke ali louis. ← Ja pa če maš srečo, da so v kaki akciji, je komad že za kaka 3 Eure. :eek: Mislim, da so bli pred par mesci v Louis-u za približno tako ceno, jih je mislu brat kupit, pa si je pol premislu. :kva2: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
misty Objavljeno Junij 13, 2005 Deli Objavljeno Junij 13, 2005 na cbr 600 f imam k&n filter in komplet akrapoviča. sedaj malo raziskujem v smeri power commanderja (el. vbrizg) namreč, od kar imam akrapoviča (prej original z katalizatorjem) se mi na izpuhu pojavljajo saje (ni čista cev) senzor na izpuhu je ostal. kakšna ideja, se da kje to nastavit (mislim na kakšno firmo pri nas ki bi se s tem ukvarjala), ali mi preostane samo power commander z eliminatorjem O2 senzorja in druge fuel mape? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se