Skoči na vsebino

Zračni filtri K&N, Dynojet, razni - čiščenje...


alexb

Priporočene objave

sam neki me zanima. je dobro če recimo to sn vido pr enem vozniku motokrosa. ko smo se nehal vost je vzel filter dol in ga odprav v mlačni/vroči vodi.

+ a je treba met posebno ole al lahko tut navadno mašinsko namažeš gor če nimaš posebnga

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam neki me zanima. je dobro če recimo to sn vido pr enem vozniku motokrosa. ko smo se nehal vost je vzel filter dol in ga odprav v mlačni/vroči vodi.

+ a je treba met posebno ole al lahko tut navadno mašinsko namažeš gor če nimaš posebnga

ti mesas razlicne filtre.za cestne motorje so prepoheni z oljem,za off-road vecinoma samo za izpihati/izprati.tako je tudi servisni interval drugacen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za filtre krosl je najbol ce mas sredstvo za ciscenje teh filtrov. Drgac pa najprej z bencinam poj pa se s prilam al pa kar kol druzga. Ko se stvar popolnoma posusi pa namazes z ojlem, ki je posebno namenjeno za zracne filtre(iz pene). Ta olja preprecujejo, da bi voda prsla skoz pa nase vezejo prah in svinjarijo. Druga olja nikakor ne pridejo v posev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst moj penast filter sperem z bencinom,dobro posušim in potem naoljim z nekim gostejšim oljem (v originalni knjižici z navodili za uporabo in vzdrževanje mi piše da se naolji z oljem za filtre ali drugim gostejšim oljem-bom pogledal točno kolk SAE....) more bit pa tolk masten da ne teče od njega.enkrat sem ga res napacal in je blo pol ene pol deci olja v boksu pod filtrom....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

-kartonastih filtrov pri cestnih motorjih se ne pere, eventuelno le sčisti za nadaljno uporabo ali zamenja

-k&n se očisti s posebno tekočino, posuši in namaže spet s posebno tekočino (obe priskrbi k&n)

-cross, enduro penaste filtre pa se umije v bencinu ali petroleju ali posebni tekočini, za čiščenje filtrov,

nato pa še z vodo in milnico

ko se filter posuši, se ga namoči v navadnem olju predvidene gostote ali v olju za zračne filtre ali pa se ga pospreja z oljem v pršilu (podobno ketnspreju)

več možnosti je zaradi globine žepa, so pa cenejše varjante bolj packaške

sam perem z bencinom in mažem s sprejom

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Priporočajte mi mehanika, ki bi mi montiral dynojet + sinhroniziral vse tako kot se šika.

v AUT jih poznam vec.v SLO nazalost nobenega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Priporočajte mi mehanika, ki bi mi montiral dynojet + sinhroniziral vse tako kot se šika.

ponavadi so poleg DynoJet kompleta zelo natančna navodila, kaj zamenjat, katere šraufe in za koliko obrnit ... torej ti ob upoštevanju navodil lahko to naredi vsak mehanik s pravim orodjem ... Dynometer za dodatne meritve in optimizacijo pa imata v slo itaq samo dva (Mik Mehanik in Akrapovič - samo za lastne potrebe).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a misliš da če bi jim plačal da mu nebi zmerili....

Mik ja, Akrapo ne ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Za naslednjo sezono bom moral menjat zračni filter. Zanima me, če kdo slučajno ve za koliko €€$$ bi ga dobil pri nas?

Če sem prav informiran sta 2 verziji izvedbe:

1. originalni filter nadomestiš z k&n (menjaš filter in to je to)

2. odstraniš posodo v kateri je filter in namestiš k&n

Zanima me predvsem cena za 1. varijanto (če kdo ve). Za CBR 600F

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cena za K&N ni pretirana. Dal boš cca 5 jurjev več kot za originalni filer. Jaz sem dal za svojga 17000 sit, pa je bil med dražjimi na seznamu. Cene so mislim da tam nekje od 14 do 20 jurjev. Gledano na dalši rok se zadeva mogoče celo splača.

:) prednost je ta, da je K&N pralen filter in zato "večen" kao

:( slabost pa je, da ti bo motor verjetno slabše delu, če ne boš menju tudi izpuha in nastavu vplinjače

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce se ne motim je to stage I. pri tej varianti menjava izpuha ni mandatorna, nastavitev vplinjacev je (vsaj) priporocljiva; vecji pretok zraka itd....

pri stage III je situacija malce drugacna...... glej prve strani te teme.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

sem se pozanimal glede filtra k&n...za moj motor torej Yamaho Fazer 600 2003 bi filter z oznako YA -6098 koštal 12600sit...imajo ga na zalogi in tudi pošljejo po pošti....predpostavljam da gre za filter ki bi nadomestil moj originalen filter....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Zamenjal originalen filter za K&N. Za Valkyrie je malce poseben, čez filter gre še penast pokrov. Impressions?

Molto pozitivno in lepo paše v kombinaciji z bolj ostrim trigger wheel-om. Vredno denarja že s performansami in ne samo to, da je kot večen za Valkyrie le 10% dražji od originala. Poceni dolar?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
  • 9 mesecev pozneje...

Zanima me , če kdo ve , kje bi lahko nabavil konusne zračne filtre za moj motor.(kawasaki Z-1000 let.1980)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

K&N zastopa Jeras iz Domžal Taborska 6, 041 631 702. V Kranju pa ima veliko izbiro Techno racing na Kokrici ali Pro car.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vprasanje netocno zastavljeno, ker obstaja vec tipov takih filtrov z razlicnimi lastnostmi (kolicina pretoka zraka, fi flansa, dolzina konusa itd.).

"konuse" lahko dobis tudi pri gericke ali louis.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vprasanje netocno zastavljeno, ker obstaja vec tipov takih filtrov z razlicnimi lastnostmi (kolicina pretoka zraka, fi flansa, dolzina konusa itd.).

"konuse" lahko dobis tudi pri gericke ali louis.

Ja pa če maš srečo, da so v kaki akciji, je komad že za kaka 3 Eure. :eek:

Mislim, da so bli pred par mesci v Louis-u za približno tako ceno, jih je mislu brat kupit, pa si je pol premislu. :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na cbr 600 f imam k&n filter in komplet akrapoviča. sedaj malo raziskujem v smeri power commanderja (el. vbrizg)

namreč, od kar imam akrapoviča (prej original z katalizatorjem) se mi na izpuhu pojavljajo saje (ni čista cev)

senzor na izpuhu je ostal.

kakšna ideja, se da kje to nastavit (mislim na kakšno firmo pri nas ki bi se s tem ukvarjala), ali mi preostane samo power commander z eliminatorjem O2 senzorja in druge fuel mape?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!