rs125black Objavljeno Oktober 19, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2010 ne glede na to koliko katera žre, rajš si kulen u nogo zvrtam kokr pa da mam cbr 125 u garaži, oprost . Guma je 120 siroka spredna 100, gre ne vem kok že tm ukol 110 al neki? motor je ožji od moje tzr in stem misls d je ne 125 ampak 25 pa tut gume so ozje k pr mojmu . pac uglaunm z tem mutorjom je honda dost sfalila. če mene uprašaš. pa nisva edina ki tako misliva...predna je 80 zadna pa 100 :naughty:
NejcGrozde Objavljeno Oktober 19, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2010 pa nisva edina ki tako misliva...predna je 80 zadna pa 100 :naughty: ne vem če nima že kolo šerše gume hahahahhahaah
666 Objavljeno Oktober 19, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2010 ne glede na to koliko katera žre, rajš si kulen u nogo zvrtam kokr pa da mam cbr 125 u garaži, oprost . Guma je 120 siroka spredna 100, gre ne vem kok že tm ukol 110 al neki? motor je ožji od moje tzr in stem misls d je ne 125 ampak 25 pa tut gume so ozje k pr mojmu . pac uglaunm z tem mutorjom je honda dost sfalila. če mene uprašaš. a gremo drugo leto na marof, raceland ?? da vidim kak ga ti položiš z 130 oz. 150 gumo NejcGrozde 1
666 Objavljeno Oktober 19, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2010 ja kako da nebi zdržal take hitrosti? ja kako pa se si potem z CBR raketo vozil? :lol: no če povem po resnici z enim tankom če res vozim na full naredim 150km, če pa tako kot gre kak 125cc 4t pa enih 350km (do kršega pa nazaj mi je spila za 13€ bencina to je 11l mogoče malo več) in 3dl olja..13+3=16 (da ti malo pomagam ) mi je spila goriva 16€ kar pomoje ni tako dosti.. jas sem mislil da z aprilio nebi zdržal se tak vozit no :closedeyes: eno je ko motor tiščiš do konca drugo pa je ko se pelaš enako kak tisti ki ga na polno tišči pa veš da še ti gre več.. nevem no kak dolgo bi zdržal toti ritem.. jas nebi dolgo... pa kaj se ne morete sprijaznit da 2t 2x več pijejo ??
666 Objavljeno Oktober 19, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2010 pupi13 ti maš na avto net tzr-ko ??
rs125black Objavljeno Oktober 19, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2010 jas sem mislil da z aprilio nebi zdržal se tak vozit no :closedeyes: eno je ko motor tiščiš do konca drugo pa je ko se pelaš enako kak tisti ki ga na polno tišči pa veš da še ti gre več.. nevem no kak dolgo bi zdržal toti ritem.. jas nebi dolgo... pa kaj se ne morete sprijaznit da 2t 2x več pijejo ?? zgleda da ti nekdo treba kvinte vrezat pa če zablokirana rs pije 5l..in zej boš ti trdil da honda na polno če jo voziš pije 2.5l?
rs125black Objavljeno Oktober 19, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2010 a gremo drugo leto na marof, raceland ?? da vidim kak ga ti položiš z 130 oz. 150 gumo nisi napisal kdo bi šel jas grem ko bo nad 20C kdaj hočeš če nebo drugega dela
Izprijenec Objavljeno Oktober 19, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2010 pupi13 ti maš na avto net tzr-ko ?? ma ja ono za 2050€ jo prodaja!!!
NejcGrozde Objavljeno Oktober 19, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2010 a gremo drugo leto na marof, raceland ?? da vidim kak ga ti položiš z 130 oz. 150 gumo Ej zmenen stari sam da zrihtam tzr 125 pa da vidmo. me prou zanima.
Pupi13 Objavljeno Oktober 19, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2010 (popravljeno) pupi13 ti maš na avto net tzr-ko ?? ja tista za 2050 je moja ja tko k je reku izprijenec a kupš? hahaha ( če koga poznaš k ga kej zanima mu povej) Popravljeno Oktober 19, 2010. Popravil Pupi13
666 Objavljeno Oktober 19, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2010 (popravljeno) zgleda da ti nekdo treba kvinte vrezat pa če zablokirana rs pije 5l..in zej boš ti trdil da honda na polno če jo voziš pije 2.5l? + olje...tu se govori o odblokiranih dal bom primerjavo od mojih 2 mopedov... če cbr-ko teram žere 3l če teram aprilio žere 8l+olje kar je skupaj nekje 3x več... cbr-ka gre okoli 130 aprilia okoli 160 Popravljeno Oktober 19, 2010. Popravil 666
NejcGrozde Objavljeno Oktober 19, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2010 tu se govori o odblokiranih Kok ti drgac gre cbr? me res zanima k vem d gre bl pucas sam ti mas sportn filtr pa to p me zanima .
Pupi13 Objavljeno Oktober 19, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2010 Kok ti drgac gre cbr? me res zanima k vem d gre bl pucas sam ti mas sportn filtr pa to p me zanima . org gre 130 njemu pa 131 hec
NejcGrozde Objavljeno Oktober 19, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2010 org gre 130 njemu pa 131 hec ja sei je napisu ukol 130 sam prei se ni urediu posta . mopedist5 1
666 Objavljeno Oktober 19, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2010 Kok ti drgac gre cbr? me res zanima k vem d gre bl pucas sam ti mas sportn filtr pa to p me zanima . ja gre tak okoli 130 po ravnem v zavetrju po avtocesti je šla tudi 150 nene šp. filter je pa bil na apriliji ki sem jo kupil pa sem dal dal, zaj pa ga prodajam ker ga ne rabim več.. tak da če kdo kupi naj reče
NejcGrozde Objavljeno Oktober 20, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2010 ja gre tak okoli 130 po ravnem v zavetrju po avtocesti je šla tudi 150 nene šp. filter je pa bil na apriliji ki sem jo kupil pa sem dal dal, zaj pa ga prodajam ker ga ne rabim več.. tak da če kdo kupi naj reče en dobr kit bi si dau notr u tzr pa bi mi sou isto mopedist5 1
rs125black Objavljeno Oktober 20, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2010 pa daj ne delaj se nor z 130kmh še nekaj kilometrou več pokaže honda od aprilie..po ravnici gre po apriliinem števcu 120kmh..no vsaj jas pa moj brat ko si nama dal za pelat ni šlo do 120 (sem bil pritrjen na tank) po hondinem števcu...če gre honda 130 potem gre aprilia 180kmh (tvoja ne ker maš 16 riclov)... sicer pa je to tako če bi bila oba motorja zablokirana bi se lahko primerjala, zdej pa ko primerjaš odblikirano rs pa je tako kot če bi primerjal fiat bravo 1.6 16v turbo z 150KM pa kakega cliota 1.6 16v z 115KM..se pravi da ni primerjave..no zakaj pa si potem sploh kupoval rs če veš da tolko pije? nerazumem te
rs125black Objavljeno Oktober 20, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2010 en dobr kit bi si dau notr u tzr pa bi mi sou isto ni treba nevem kaj kita..brat je mel tzr z MHR 80 pa je šla v pospeških pa v končni več..no honda bi šla več po AC v zavetrju pa v grapo, ampak če bi dal brat na tzr 15/44 bi pa letel naprej pa še na tzr je oblika MALO bolša, pa gume širše...pa je 50cc
NejcGrozde Objavljeno Oktober 20, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2010 ni treba nevem kaj kita..brat je mel tzr z MHR 80 pa je šla v pospeških pa v končni več..no honda bi šla več po AC v zavetrju pa v grapo, ampak če bi dal brat na tzr 15/44 bi pa letel naprej pa še na tzr je oblika MALO bolša, pa gume širše...pa je 50cc no sei neki tazga bi dau p bi orng naredu d nebi zaribal p bi blo ql . drgac pa pac dejstvo je d 125 4-takt nemors primerjat z 2-takt usai dokler ga nebojo se kei razvil. ker zdei ni za nikamor. 4-takt je sele pol najhitrei pr 250 pa dalje. i think...
rs125black Objavljeno Oktober 20, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2010 no sei neki tazga bi dau p bi orng naredu d nebi zaribal p bi blo ql . drgac pa pac dejstvo je d 125 4-takt nemors primerjat z 2-takt usai dokler ga nebojo se kei razvil. ker zdei ni za nikamor. 4-takt je sele pol najhitrei pr 250 pa dalje. i think... kaki kawasaki 250 gre nekje enako kot rs125..tako da kawasaki ne pride v poštev sicer pa so 2t nehali razvijati pred več kot 20-timi leti, medtem ko 4t razvijajo še danes in bodo še nekaj let, potem pa itak vse na elektriko , tako da 2t bi šli lahko dosti bolj in bi bili bolj ekonomiči če bi jih razvijali do danes...škoda spid3r in NejcGrozde 2
NejcGrozde Objavljeno Oktober 20, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2010 kaki kawasaki 250 gre nekje enako kot rs125..tako da kawasaki ne pride v poštev sicer pa so 2t nehali razvijati pred več kot 20-timi leti, medtem ko 4t razvijajo še danes in bodo še nekaj let, potem pa itak vse na elektriko , tako da 2t bi šli lahko dosti bolj in bi bili bolj ekonomiči če bi jih razvijali do danes...škoda dobr ce gledas kross, 250 4-takt gre kr posteno
Roky994 Objavljeno Oktober 20, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2010 kaki kawasaki 250 gre nekje enako kot rs125..tako da kawasaki ne pride v poštev sicer pa so 2t nehali razvijati pred več kot 20-timi leti, medtem ko 4t razvijajo še danes in bodo še nekaj let, potem pa itak vse na elektriko , tako da 2t bi šli lahko dosti bolj in bi bili bolj ekonomiči če bi jih razvijali do danes...škoda 2T nebo nikol ekonomičen 2T se kupi ker dobr gre, pa mogoče za tiste k majo radi zvok pa resonanco (pa še to je več k 250cc brezveze). Medtem k sta poraba, vzdržljivost.... vse prej k ekonomična
NoLimit46 Objavljeno Oktober 20, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2010 dobr ce gledas kross, 250 4-takt gre kr posteno 2t pa še bolj:D , vozil sem tudi cr 500 2t, to pa potegne da...:wacko: btw če koga zanima za eno lepo pošlihtano vem...inf. PM
NoLimit46 Objavljeno Oktober 20, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2010 2T nebo nikol ekonomičen 2T se kupi ker dobr gre, pa mogoče za tiste k majo radi zvok pa resonanco (pa še to je več k 250cc brezveze). Medtem k sta poraba, vzdržljivost.... vse prej k ekonomična ja tako kot 4 takt nebo nikoli ekonomičen, zato pa boš z 2t dobil več moči posledično pa seveda več spije, obraba večja, itd... sej po eni strani pa ma rs 125 black prav, da so 2t praktično nehali razvijati dolgo časa nazaj in normalno da če bi jih razvijali vzporedno z 4 t bi bili sigurno danes vsaj malo bolj dovršeni( manjša poraba, morda celo daljša življenska doba,...). Vendar pri 2t lahko ogromno na porabo, obrabo, moč, vplivajo seveda same nastavitve vplinjača, kakovost ozir. zadostna količina mazanja( olje za mešanico) in pa seveda lastnik motorja,kakor pri vsakem 2t ali 4t stroju. vendar ma vsak človek svoj okus in potrebe, zato pa so na voljo različni motorji. meni osebno je med ajde recmo temi lahko kategorniki med motorji vseeno bolj všeč 2t (zato ga tudi mam) kot si rekel roky zarad resonance in ker pač bolj gre:yea1:, čeprav mi je še to ratalo premalo:yawn: .
Roky994 Objavljeno Oktober 20, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2010 ja tako kot 4 takt nebo nikoli ekonomičen, zato pa boš z 2t dobil več moči posledično pa seveda več spije, obraba večja, itd... sej po eni strani pa ma rs 125 black prav, da so 2t praktično nehali razvijati dolgo časa nazaj in normalno da če bi jih razvijali vzporedno z 4 t bi bili sigurno danes vsaj malo bolj dovršeni( manjša poraba, morda celo daljša življenska doba,...). Vendar pri 2t lahko ogromno na porabo, obrabo, moč, vplivajo seveda same nastavitve vplinjača, kakovost ozir. zadostna količina mazanja( olje za mešanico) in pa seveda lastnik motorja,kakor pri vsakem 2t ali 4t stroju. vendar ma vsak človek svoj okus in potrebe, zato pa so na voljo različni motorji. meni osebno je med ajde recmo temi lahko kategorniki med motorji vseeno bolj všeč 2t (zato ga tudi mam) kot si rekel roky zarad resonance in ker pač bolj gre:yea1:, čeprav mi je še to ratalo premalo:yawn: . kdor kupi motor ga kupi po večini za užitek, in ne gleda toliko na porabo, sploh pa ne za kšn transport al pa kej :blink:. Dej pa nehimo off topic, pejmo raj u 50cc javite se
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se