Skoči na vsebino

Suzuki SV 650


Barth

Priporočene objave

Jaz imam od konca meseca aprila tudi (končno) novo Suzo, naked verzijo, 2008 letnik, pa sem jo v originalu kupil s slovneskim izpuhom, sedaj pa imam originalnega za prodat!

Jaka dobrodošel med nami! :)

Drugače pa imam eno vprašanje na temo izpuha...

Iščem izpuh in to samo slip-on (samo kanta, ne cel sistem, zaradi zvoka, ne zaradi performance in iščem nekaj low-budget ker imam še nekaj drugih stvari za nabavit) za SV650, moj je ta starejša varianta (99-02). Sem vprašal kaj se pri nas dobi homologiranega in večina odvrne:

LeoVince okoli 300eur najcenejši (alu)

Rombo okoli 200eur najcenejši (alu)

Tale Rombo me zanima če je "ok" in ali je to sploh pomembno pri izpuhih? Kakšna kvaliteta, kje, česa, steklene volne, se menjava? (opomba: performance me res ne zanima... če kvaliteta vpliva na to mi je isti jajc, samo da ni kakih lukenj v krivulji navora/moči in je potreben re-jet vplinjačev). Z drugimi besedami, kaj je tisto kar bi upravičilo 100 eur razlike?

Kaj pa alternative, kompatibilnost? do kakšne mere so kompatibilni lonci za druge modele motorjev? (okej upoštevamo očitne dejavnike kot ventil ki se zapira v odv od rpm in katalizatorji in take zadeve ne pridejo v poštev :))

Glede primerjave zvoka ne bom spraševal po mnenjih ker se mi zdi pointless, je preveč subjektivno, sem si ogledal youtube vse povprek in tudi primerjave tam niso merodajne ker je ogromno spremenljivk vmes tako da te teme ne bi obravnaval tu. Če pa ima kdo Rombo / LeoVince in je relativno blizu LJ bi pa prišel prisluhnit, LV je zelo popularen a matra me rombo ker ne najdem clip-ov :hmm:

lp

Popravljeno . Popravil hydros
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iščem izpuh in to samo slip-on (samo kanta, ne cel sistem, zaradi zvoka, ne zaradi performance in iščem nekaj low-budget ker imam še nekaj drugih stvari za nabavit) za SV650, moj je ta starejša varianta (99-02). Sem vprašal kaj se pri nas dobi homologiranega in večina odvrne:

LeoVince okoli 300eur najcenejši (alu)

Rombo okoli 200eur najcenejši (alu)

Sam lonec itak ne vpliva kaj posebej na performance, če je homologiran, ponavadi tudi re-jet ni (nujno) potreben.

Razlika med LeoVince in Rombo je verjetno predvsem v prepoznavnosti znamke, morda malo tudi v kvaliteti izdelave. Na nekaterih nemških forumih (Rombo je namreč nekako 'hišna' znamka Polo-ta) sem opazil, da se pri Rombu volna precej hitro izrabi in postane precej glasen.

Kaj pa alternative, kompatibilnost? do kakšne mere so kompatibilni lonci za druge modele motorjev? (okej upoštevamo očitne dejavnike kot ventil ki se zapira v odv od rpm in katalizatorji in take zadeve ne pridejo v poštev :))

Še največja težava je homologacija... Drugače pa če paše vhodna cev in če izpuh ni bistveno manjši/večji oz. predviden za motor bistveno manjše / večje močim, bi verjetno bil OK.

Če pa ima kdo Rombo / LeoVince in je relativno blizu LJ bi pa prišel prisluhnit, LV je zelo popularen a matra me rombo ker ne najdem clip-ov :hmm:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav !!

mi lahko prosim nekdo pomaga pri mojem sv 650 letnik 2000!!!

Kilometer števec mi nagaja kaže hitrost pa ne kaže. torej med vožnjo skače med 0 in dejansko hitrostjo!!

Kaj mislite bi lahko bil senzor na kolesu???

Al je kaj z samo elektroniko narobe??

al sam kilometer števec

Kaj lahko kako sam preverim če je senzor vredu???

Hvala za odgovor

to nabavi

post-18176-1211321252.txt

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje za lastnike SV-S

Kakšna je vožnja na daljše ture? Je kaj utrujajoča? Bolijo kaj roke, vrat, hrbet?

Vidim, da je krmilo bolj v SS stilu-nizko postavljeno. Je kakšna možnost, da se ga dvigne za kakšen centimeter?

Kakšna je poraba motorja pri zmerni vožnji?

So občutne kakšne vibracije agregata?

Kakšne druge težave, posebnosti, dobre lastnosti....??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam naked različico, ki ima krmilo višje, kot športni model.

Sedenje je (če boš bral celo temo za nazaj) edina slabost tega motorja, mogoče še bolj pri najnovejših modelih, ki imajo celo fizično ločen sedež.

Jaz sem po strukturi ravno pravšnji za ta moped, tako da me popolnoma nič ne matra na daljših vožnjah, manjše težave imam edino z mravljinci v rokah, kar pa imam na vseh mopedih.

Drugih slabosti pri tem motociklu preprosto ni. Agregat je precej star, "trotlzihr", moj ima elektronski vbrizg in s tem na gorskih turah v povprečju porabo 4,10l/100km (sem tudi bolj easy-rider), vibracij nobenih, odlična lega na cesti, vodljivost je 1A, itd.

Krmilo lahko z distančniki dvigaš brez problema na skoraj vsakem motorju.

Jaz sem vzel tudi ABS zavore in slovenski izpuh, da imaš občutek kot da se voziš z bombnikom naokoli :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slovenski izpuh imam tudi sam namen vzeti.

Samo S nima klasičnega krmila, tako, da ne vem če se ga da kaj dvigniti.

Kar se pa sedežev tiče, mi je pa bolj všeč če sta ločena: Če ima sedež iz enega kosa, me potem sopotnik pri zaviranju pošteno rine naprej, ker drsi po sedežu. Imam občutek, da če sta ločena, pa pač ta pojav ne bi bil tako moteč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje za lastnike SV-S

Kakšna je vožnja na daljše ture? Je kaj utrujajoča? Bolijo kaj roke, vrat, hrbet?

Vidim, da je krmilo bolj v SS stilu-nizko postavljeno. Je kakšna možnost, da se ga dvigne za kakšen centimeter?

Kakšna je poraba motorja pri zmerni vožnji?

So občutne kakšne vibracije agregata?

Kakšne druge težave, posebnosti, dobre lastnosti....??

mene drža nič ne moti in mi ni utrujajoča.

poraba? jaz jo imam med 3 in 5 litrov/100 km.

slabosti: regler

Jaz sem po strukturi ravno pravšnji za ta moped, tako da me popolnoma nič ne matra na daljših vožnjah, manjše težave imam edino z mravljinci v rokah, kar pa imam na vseh mopedih.

poskusi zamenjat rokavice ali si drugače zapeti.

jaz imam tudi mravljince, kadar imam na roki zapestnico in dam čez rokavice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dvig krmila

Sem gledal nekaj podobnega enkrat za VFR750/800 ki ima sportno krmilo in obstajajo distancniki za dvig krmila, verjetno obstaja kaj tudi za nase SV-je. Sam imam tudi S varianto.

Na SVrider.com je med nasveti nekaj na to temo samo tisto mi ni pretirano vsec, vrtanje in montaza krmila od naked variante na S varianto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponavad se reče heli bars, dvignjena balanca za motorje s clip-on balanco. Poskusi malo v tej smeri poiskat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje za lastnike SV-S

Kakšna je vožnja na daljše ture? Je kaj utrujajoča? Bolijo kaj roke, vrat, hrbet?

Vidim, da je krmilo bolj v SS stilu-nizko postavljeno. Je kakšna možnost, da se ga dvigne za kakšen centimeter?

Kakšna je poraba motorja pri zmerni vožnji?

So občutne kakšne vibracije agregata?

Kakšne druge težave, posebnosti, dobre lastnosti....??

Mene roke kar ornk matrajo po daljsih turah, sploh po teh nasih super cestah, sam je boljse potem ko se navadis da se ne smes naslanjat nanje. Mal tud hrbet boli. Mogoce ce si mal manjsi je bols(no sj tud jst nimam 2m, sam 180)

Kar se tice dviganja krmila ne vem. Podlozit se ne da ker ima clip on, razen ce kupis nove clip on-e.

Poraba okol 6 (ocitno mam tezko roko ker vidm da so vsi manj napisal):D

Mal tud vibrira nad 6-7k, je le twin.

Drugac pa dela k šus, vsaj moj. Do sedaj nobenih problemov. Mam pa '03 S verzijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poza: Mene je na SV-S preveč zapestje bolel, zato sm ga tud prodal - prav tako je malo bolel vrat, sam so roke trpele 6x tolk, pa se za vrat sploh nism zmenu - recimo 200km je vrh glave potem pa rabiš kake 2h poštene pavze....no jz sm po enem letu spet nazaj na SV-ju sam tokrat naked verzija (K3) in je super - praktično brez bolečin. Na tem motorju zdržiš precej ur in km prez problema, tud motor se nič ne greje in vibracij je za moje pojme ravno prav - dbro to je isto z s verzijo.

Poraba: Ma takle je - Rosi je napisala 3l kar je :whistle: - jz ga pod 5 še nism pelu, nad 7 pa tud še ne. Seveda je pa vse odvisno od načina vožnje, naloženosti in ovinkov :naughty:

Težave: jih ni pri meni še blo, na tastarem modelu S števec očitno zajebava, kr majo vsi probleme s tem, drugače pa tankaš in voziš, pa kak servis tu pa tam pa je.

Krmilo: tole si poglej - za 300€ dobiš nakeda z masko!!! Če bi jz to predlani vedu ne bi menjal SV-ja nikoli!!! http://cgi.ebay.de/Superbike-Lenker-Umbau-...bayphotohosting

http://cgi.ebay.de/Superbike-Lenker-Umbau-...bayphotohosting

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js ma N verzijo letnik 00 pa lahko rečem super moped sploh za začetnike, ker ni tako brutalen... poraba okrog 5, boli, tišči nič pa sem velik 184, tko da js ti ga priporočam!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poza: Mene je na SV-S preveč zapestje bolel, zato sm ga tud prodal - prav tako je malo bolel vrat, sam so roke trpele 6x tolk, pa se za vrat sploh nism zmenu - recimo 200km je vrh glave potem pa rabiš kake 2h poštene pavze....

Današnja mladina je čisto preveč pomehkužena... :rolleyes:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najraje bi imel S verzijo s krmilom od N :winkiss: :winkiss:

S mi je pač lepši, pa še nekaj vetrne zaščite zagotavlja, dočim N ima pa bolj pokončno in sproščujočo držo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Današnja mladina je čisto preveč pomehkužena... :rolleyes:

sej veš - preveč :book: hehe

jah kaj češ tak je - sam naj dodam še, da sm si pred leti uniču zapestje malo in mam zato še hitreje probleme z držo rok!

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No da po dolgem času še jest vržem uč na to temo....meni se je na mojga SVS že tud bl muka usest. Ko sem ga kupoval, sm si reku da se bom že navadu-a glej ga zlomka, nisem se. Tko da se zdej poigravam z mislijo - al se mi splača balanco menjat in se bl vržt v predelavo(pol bi za dolgoročno rabo prišel v poštev še PCIII, eliminacija "snorkla" + in druge malenkosti) al pa pač celotno zadevo menjat za kej bl...khm....komot :) mah.....bomo videli,je reku slepc B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alo!!!

Jaz pri 200 km nimam nobenih problemov pri 300 km pa me že kr dobro rit boli. presenečen pa sem nad mojo sopotnico kr pravi da je nič ne boli tudi po 300 km. Poraba pa je nekje okoli 6 l !!!

Imam eno vprašanje!!!

Imam tudi sv letnik 2000 in ko spustim belanco mi ful trese tako da jo morem spet takoj primit drugače bi me ziher prevrglo. Kakšne imate vi kaj izkušnje glede tega....

Hvala!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam tudi sv letnik 2000 in ko spustim belanco mi ful trese tako da jo morem spet takoj primit drugače bi me ziher prevrglo. Kakšne imate vi kaj izkušnje glede tega....

Ojoj frutek to pa neki ni vredu s tvojim motorjem :angry: - men pr 150km/h gladko pelje ravno če spustim (kar ne počnem pogosto hehe) - morda bo pa kdo kaj vedu povedat, drugače pa pelji hitro poravit!!!

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojoj frutek to pa neki ni vredu s tvojim motorjem :angry: - men pr 150km/h gladko pelje ravno če spustim (kar ne počnem pogosto hehe) - morda bo pa kdo kaj vedu povedat, drugače pa pelji hitro poravit!!!

ajd

Probi pr 80. Ce ti ne zatrese je neki narobe s tvojim :) Menda pri vseh pride do shimmya. Se bolj rata to ocitno ko so gume ze malo bolj zvozene in prednja zgubi nekaj oblike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pol pa je neki narobe - ni shimmija še blo - pa večkrat spustim krmilo kr tako malo - kaj pa vem :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alo!!!

Jaz pri 200 km nimam nobenih problemov pri 300 km pa me že kr dobro rit boli. presenečen pa sem nad mojo sopotnico kr pravi da je nič ne boli tudi po 300 km. Poraba pa je nekje okoli 6 l !!!

Imam eno vprašanje!!!

Imam tudi sv letnik 2000 in ko spustim belanco mi ful trese tako da jo morem spet takoj primit drugače bi me ziher prevrglo. Kakšne imate vi kaj izkušnje glede tega....

Hvala!!!

tudi meni ne trese, ko ga spustim, ravno včeraj sem mogla rokavice popravit in sem ga spustila in nič.

glede porabe... ja imam od 3 litre naprej. kadar greva s fantom, potem je tu malo čez 3, ko grem sama... hmmm.. tudi 6 :whistle:

suhi... veš ko sem jst gledala porabo glede na števec, ki je na motorju, je tudi kazalo malo več, zdaj pa sem dala gor števec od kolesa, ki kaže kar zelo realno, pa se je poraba tudi znižala, ker on števec kar nekaj % laže.

drugače pa glede bolečin... jaz sem mislila, da jih bom imela precej več. samo sem majhna in mi očitno ta zadeva ustreza.

samo se zdaj odločujem za novejši motor... suzuki gsr ali kawasaki er6n. me blj vleče k suzukiju. drugače pa je sv zakon.

Popravljeno . Popravil ross|e20
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

suhi... veš ko sem jst gledala porabo glede na števec, ki je na motorju, je tudi kazalo malo več, zdaj pa sem dala gor števec od kolesa, ki kaže kar zelo realno, pa se je poraba tudi znižala, ker on števec kar nekaj % laže.

...se zdaj odločujem za novejši motor... suzuki gsr ali kawasaki er6n. me blj vleče k suzukiju...

1. A tud kilometre praviš da narobe kaže al kako?

2. Če že potem gsr, ker z er6 boš nazadovala :naughty: kar si pa najbrž glih ne želiš!hehe

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja z v bistvu kupujem dvovaljnik tam okrog 650ccm. Bi vzel er6 pa zmanjka pri financah.Gledam SV650S letnik 03/04 za okrog 3000€.

Je pa res da se rad peljem bolj komot, tako, da nisem čisto prepričan da bo SV-S prava izbira. Sicer pa zdaj vozim motor, ki ima sedež širok 10cm in trese kot kosilnica :closedeyes: :unsure: :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!