Skoči na vsebino

Suzuki SV 650


Barth

Priporočene objave

Dejte mi povadat kko mate lahko porabo 5 litrov? Js sm naredu z enim keslom največ 215 KM :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejte mi povadat kko mate lahko porabo 5 litrov? Js sm naredu z enim keslom največ 215 KM :slap:

jz sm mel 5l edino prvi tedn k sm ga mel (še prejšnjega SV-ja) in je bil to dejansko moj prvi "pravi" motor. Pol nikol več z njim. No s tem K3 pa en mesec nazaj k sma se s punco vračala iz Benetk pa naj je dež pral celo pot (mokra cesta...) in sm vozil lepo 100km/h v 6. prestavi konstantno - v kolikor se peljem bol dinamično naredim malo čez 200km in tankam okol 14l.

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam tudi sv letnik 2000 in ko spustim belanco mi ful trese tako da jo morem spet takoj primit drugače bi me ziher prevrglo. Kakšne imate vi kaj izkušnje glede tega....

Hvala!!!

tukej so 4 šanse za katere sem siguren:

1. al maš feltno mal krivo

2. al maš pa qualifierco gor...

3. mogoče maš kufer

4. al pa ti pride v tisto "resonanco" ki je pri 70-80km/h in 130-140km/h

Dejte mi povadat kko mate lahko porabo 5 litrov? Js sm naredu z enim keslom največ 215 KM :slap:

men pri 215hm nekje šele rezerva posvet, pa ga niti ne šparam tolk...

Popravljeno . Popravil A_L_E_S
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vam za odgovor!!

No zdaj pa sem ugotovil točno kaj se dogaja z mojim števcem. Lahko mi tudi kakšen avto električar pomaga pri izkanju napake. torej ko dam na gas števec pade na 0, ko pa spustim gas ali pa ga držim tam nekje do 2000 obratov pa števec normalno deluje. zelo zanimivo ali ni??? in to vedno naredi!!!!

No če mi lahko kdo da kakšen nasvet kaj je pokvarjeno bom zelo vesel. Kajti 11.6 grem na Sardinijo za 17 dni in brez števca ne vem no!!!

Hvala!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

razdri rotor pri sprednjem kolesu (na levi strani) ki odčitava hitrost. Poglej če je dobro in pravilno nameščen, če ni kakorkoli poškodovan. Preveri celoten kabel od rotorja do števca.

Če pa kerga zanima sv650 letnik 2000, ga prodajam.. kontakt na PM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. A tud kilometre praviš da narobe kaže al kako?

2. Če že potem gsr, ker z er6 boš nazadovala :naughty: kar si pa najbrž glih ne želiš!hehe

ajd

1. nop, ne kaže prav. laže vsaj za 20%.

2. ma sej se bolj nagibam k gsr, samo morem prej oba poskusit za pelat, da vidim kako in kaj.

Dejte mi povadat kko mate lahko porabo 5 litrov? Js sm naredu z enim keslom največ 215 KM :slap:

jst naredim tudi čez 300 km z njim (kadar se vozim za fantom. manj kot 260 pa še nisem naredla z njim, da bi blo treba tankat.

koliko litrov pa drži kesl od starega sv-ja? (mogoče je že blo govora o tem) :whistle:

Vikking... zakaj pa prodajaš? ne boš več motorist?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vetrobran / windscreen

Ali je kdo zamenjal ze vetrobransko steklo na SVS-u? Za kakšno in kakšne so izkušnje?

vibracije

Bom preizkusil, zanimivo, zakaj odvisno od hitrosti? Potem ni agregat...

Meni noro vibrira okoli 130-140 a zaradi agregata ker takrat je hmm... bom sprobal tocno ampak nekje med 6k / 7k rpm tako da takrat zamenjam prestavo ali se kako drugace izognem temu obnocju. Vibrira res tako mocno, da tudi ce se dotikam belance samo z 2 prstoma, zgecka pa po teh prstih... hehe nadlezno.

Drugace pa:

1. nop, ne kaže prav. laže vsaj za 20%.

jst naredim tudi čez 300 km z njim (kadar se vozim za fantom. manj kot 260 pa še nisem naredla z njim, da bi blo treba tankat.

koliko litrov pa drži kesl od starega sv-ja? (mogoče je že blo govora o tem) :whistle:

teh 20% se mi zdi sumljivo veliko, si preverjala s kolesarskim?

Jaz sem enkrat na hitro samo malo pogledal na GPS vmes in razlika je bila presenetljivo majhna, <10% - kar je bolj natancno kot moj (in vecina) avtomobilskih stevcev (ki so 10%+)

poraba

moja poraba (kombinacija 1/5 mesto, 4/5 zunaj) je 5.5l. Ce je mestne voznje vec, je tudi 6l. Manj kot 5 mi se ni uspelo. Letnik 2001 SVS je moj. Solo, brez kovcka, brez prtljage itd, samo majhna tank-torba.

še nekaj

meni včasih ugasne ob "blip"-u gasa (npr kratek dvig obratov med menjavanjem dol), istočasno se sliši pok v izpuhu ali ob tem ali tik pred tem. Ima kdo kakšne podobne izkušnje ali ideje? (verzija z vplinjači)

lp

Popravljeno . Popravil hydros
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vetrobran / windscreen

Ali je kdo zamenjal ze vetrobransko steklo na SVS-u? Za kakšno in kakšne so izkušnje?

sem želela, da bi kupila tako malo pokarivljeno na koncu, da bi zrak usmerilo malo bolj v zrak

JWjnh3DZobox3eouNyTwE.jpg

recimo nekaj takega, vendar se dobi od MRA črne barve, ta na sliki pa je od givi-ja.

Drugace pa:

teh 20% se mi zdi sumljivo veliko, si preverjala s kolesarskim?

ja preverila sem s kolesarskim in sem potem kolesarskega primerjala s svojim na motorjem in s fantovim na xt-ju. in je kolesarski kazal zanemarljivo majhno razliko v primerjavi z xt-jem. z sv-jem pa 20% razlike.

problem je v tem, da ko malo bolj pohodim gas, števec ali ostane na 0 km/h ali pa skače, dokler se hitrost ne umiri. tu je po moje problem.

sem tudi razdrla sprednje kolo in pogledala polža in zgleda ok.

ati je rekel, da bi lahko bil kriv števec, ker pri konstantni hitrosti pa kaže lepo točno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hai

naletel sem na en problem z mojim sv-jem l.02 in me zanima ce mi lahko pomagate?

motor je uvožen iz nemčije kjer je bila vgrajena blokada na 25kw in tudi vpisana v homologacijo in prometno,

v kopru so mi pa vpisali standardnih 52kw. po kar nekaj telefonskih pogovorih ugotovilida moram motor peljati na LPP da mi ga pregledajo, če je blada se v motorju-

in tu mam problem ker je blokada bla že odstranjena in je nimam, koliko sem do zdaj izvedel pride na uplinjac samo alu ploščica priterjena in sicer me zanima kje oz. ce kdo od vas ve kje točno naj bi bila priterjena in kaksne oblike in mer naj bi bila, narediti mi je nebi bilo problem.

post-14644-1211995347_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil branci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hai

naletel sem na en problem z mojim sv-jem l.02 in me zanima ce mi lahko pomagate?

motor je uvožen iz nemčije kjer je bila vgrajena blokada na 25kw in tudi vpisana v homologacijo in prometno,

v kopru so mi pa vpisali standardnih 52kw. po kar nekaj telefonskih pogovorih ugotovilida moram motor peljati na LPP da mi ga pregledajo, če je blada se v motorju-

Če je blokada vpisana v orig. nemške papirje, ima da ti to tudi vpišejo v homologacijo in prometno.

Drugače pa je izvedb blokade en kup - drsniki z manjšo luknjo, manjše / večje dize, ploščica med vplinjačem in sesalnim kanalom, ... Nekateri imajo blokado rešeno kar z omejevanjem hoda pletenice za gas. Lahko je tudi poljubna kombinacija naštetih zadev. Kolikor vem, v nemških papirjih piše, katera varianta je bila uporabljena (upam, da imaš kopije teh zadev).

Glede na to, da LPP ni pooblaščen servis za Suzuki, jaz njim ne bi ravno zaupal kopanja po motorju in vplinjaču...

Tega, da je ilegalno in nemoralno imeti vpisano blokado, pa le-te ne imeti vgrajene, raje sploh ne bom omenjal... :whistle:

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je blokada vpisana v orig. nemške papirje, ima da ti to tudi vpišejo v homologacijo in prometno.

Drugače pa je izvedb blokade en kup - drsniki z manjšo luknjo, manjše / večje dize, ploščica med vplinjačem in sesalnim kanalom, ... Nekateri imajo blokado rešeno kar z omejevanjem hoda pletenice za gas. Lahko je tudi poljubna kombinacija naštetih zadev. Kolikor vem, v nemških papirjih piše, katera varianta je bila uporabljena (upam, da imaš kopije teh zadev).

Glede na to, da LPP ni pooblaščen servis za Suzuki, jaz njim ne bi ravno zaupal kopanja po motorju in vplinjaču...

Tega, da je ilegalno in nemoralno imeti vpisano blokado, pa le-te ne imeti vgrajene, raje sploh ne bom omenjal... :whistle:

D.

klical v koper rekli da oni mi tega nemorejo vpisat zato ker nemorejo preveit ce je blokada se v motorju. nevem zakaj ce so vsi papirji

klical na lpp rekli da moram priti z motorjem in nemsko prometno na homologacijo da pol dobim poterjeno homologacijo z vpisanimi 25kw

nebi reko da glih kaj šraufajo po motorji

Popravljeno . Popravil branci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

klical v koper rekli da oni mi tega nemorejo vpisat zato ker nemorejo preveit ce je blokada se v motorju. nevem zakaj ce so vsi papirji

klical na lpp rekli da moram priti z motorjem in nemsko prometno na homologacijo da pol dobim poterjeno homologacijo z vpisanimi 25kw

nebi reko da glih kaj šraufajo po motorji

Potem pa je itak vseeno, če je vgrajena in kako izgleda. Za LPP kekce je važno le, da maš papirje. :rolleyes:

D:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko je s tem motorjem + akrapovič možno peljati Grobnik ??? Paše gor agregat SV-1000 ???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem pa je itak vseeno, če je vgrajena in kako izgleda. Za LPP kekce je važno le, da maš papirje. :rolleyes:

D:

samo vseeno že dosti da ga vzge pa vidi sa je ni gor

ene ploščice mi pa ni problem narediti samo vedeti bi mogo kake oblike je in kje točno pride prišraufana

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo vseeno že dosti da ga vzge pa vidi sa je ni gor

:nono: Če ga samo vžge, ne bo ničesar videl. Bi ga moral vsaj na valje za merjenje moči postavit - ali pa se malo popeljat (s primerno primerjavo).

ene ploščice mi pa ni problem narediti samo vedeti bi mogo kake oblike je in kje točno pride prišraufana

Kaj dosti ti žal ne morem pomagat...

Edino to - v nemščini se temu reče 'drossel' in nekaj na to temo najdeš tudi na E-Bayu.

Pa pri Alpha Technik tudi...

1b_1_b.JPG

Te ploščice pridejo med izhodom vplinjača in sesalnim kanalom ter zmanjšajo pretok zraka. Pri modelu 2003+ pa je dodatno narejena še omejitev pomika pletenice za gas.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo vseeno že dosti da ga vzge pa vidi sa je ni gor

ene ploščice mi pa ni problem narediti samo vedeti bi mogo kake oblike je in kje točno pride prišraufana

ne bo nič vžigal, važno da imaš papirje, kot je že danci rekel........jaz imam blokado na zajli (zmanjšan hod), in ni nič gledal, niti probal ni hoda gasa, pa sem rekel da lahko proba in bo videl da je blokada noter, pa mi odvrne da to lahko sam doma zmanjšam, blokade pa se itak ne vidi, važni so papirji

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te ploščice pridejo med izhodom vplinjača in sesalnim kanalom ter zmanjšajo pretok zraka. Pri modelu 2003+ pa je dodatno narejena še omejitev pomika pletenice za gas.

D.

to pol pride na vrh uplinjača na te kanake ki sem jih obkrožo?

post-14644-1212056129_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to pol pride na vrh uplinjača na te kanake ki sem jih obkrožo?

Kolikor vem, pride to na 'dno' uplinjača, ne na vrh. Torej med uplinjač in blok motorja.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

klical v koper rekli da oni mi tega nemorejo vpisat zato ker nemorejo preveit ce je blokada se v motorju. nevem zakaj ce so vsi papirji

klical na lpp rekli da moram priti z motorjem in nemsko prometno na homologacijo da pol dobim poterjeno homologacijo z vpisanimi 25kw

nebi reko da glih kaj šraufajo po motorji

tisti glupci na lpp-ju ti bodo pogledal če ti delajo luči pa zavoze, pa zalaufajo ga, to je pa to kar je blo pri meni, edino ko je en bučman prjavu da bi ga dali na valje da bi hitrost zmerl, potem mu je pa le en od šefov ubiu v glavo da hitrost pri takih stvareh nima nobene veze z omejitvijo moči, pa da za takšno stvar merit rabiš valje za merjenje moči, zakar pa v lppju zgleda da še slišali niso. vse kar bo bodo samo papirna vojna in dolgotedensko čakanje na papirje in potrdila...

samo vseeno že dosti da ga vzge pa vidi sa je ni gor

ene ploščice mi pa ni problem narediti samo vedeti bi mogo kake oblike je in kje točno pride prišraufana

tam so glupi ko kure, js je nisem meu gor, pa sm naredu brezproblema.

to pol pride na vrh uplinjača na te kanake ki sem jih obkrožo?

ne! na srani vplinjača tam ko je vzvod na katerega je pritrjena "zajla" za plin, na ohišje je pritrjena ploščica z jezičkom ki fizično omeji gibanje vzvoda.

sslikano v delavnici med montažo... ps. zmontirano mora biti pa obvezno pri uradnem serviserju z žigom, drugače ni veljavno...

post-8569-1212056851_thumb.jpg

post-8569-1212056873_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne! na srani vplinjača tam ko je vzvod na katerega je pritrjena "zajla" za plin, na ohišje je pritrjena ploščica z jezičkom ki fizično omeji gibanje vzvoda.

sslikano v delavnici med montažo...

Menda to velja samo za novejši model SV-ja z el. vbrizgom.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menda to velja samo za novejši model SV-ja z el. vbrizgom.

D.

moj je letnik 00, njegov pa letnik, 01, agregata sta identična, razlika je samo v prenosih, pa tisti cajni spredej ki se ji reče maska.

ps.: je pa res da so blokade različne, moja ni od alpha tehnic...

Popravljeno . Popravil A_L_E_S
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne! na srani vplinjača tam ko je vzvod na katerega je pritrjena "zajla" za plin, na ohišje je pritrjena ploščica z jezičkom ki fizično omeji gibanje vzvoda.

sslikano v delavnici med montažo... ps. zmontirano mora biti pa obvezno pri uradnem serviserju z žigom, drugače ni veljavno...

potem je to edina stvar ki jo imas zmontirano dodatno, samo ta ploščica naj bi bila blokada?

po telefonu so mi na lpp-ju zagotovili da je dosti da imam kopijo nemske prometne oz. homologacije, kjer mam to predelavo ze vpisano

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gledam rahlo poškodovanega SV-S

Letnik 2007, 1000km-----2300€

Poškodovano, oz. potrebno zamenjave je:

-poloklep

-desni žaromet

-desna stopalka+zavorna stopalka

-mogoče še oba clipona

Koliko bi to koštalo???

Ličarska dela bi opravil sam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

potem je to edina stvar ki jo imas zmontirano dodatno, samo ta ploščica naj bi bila blokada?

:yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gledam rahlo poškodovanega SV-S

Letnik 2007, 1000km-----2300€

Poškodovano, oz. potrebno zamenjave je:

-poloklep

-desni žaromet

-desna stopalka+zavorna stopalka

-mogoče še oba clipona

Koliko bi to koštalo???

Ličarska dela bi opravil sam.

Levi in desni žaromet sta v enem kosu...

Cene novih delov v USA so:

- poloklep: $266,68

- žaromet: $246.82

- desna stopalka: $26.95

- zavorni 'pedal': nisem našel

- clipon: $120 /kos

Cene pri nas imajo ponavadi podobne številke, le valuta je €... :rolleyes:

Na E-Bayu bi verjetno te stvari našel bistveno ceneje.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!