Skoči na vsebino

Suzuki SV 650


Priporočene objave

Objavljeno

Je že kdo na S modelu dvigal krmilo, ker dvomim, da se bom navadil na tako pozicijo sedenja.

Bi pasal gor križ od N verzije?

Sem najprej mislil, da bi v obstoječi križ zvrtal luknje in namontiral nastavke za klasično krmilo, samo mi deluje prešvoh.

Pa priporočal bi se za link do user in service manuala.

Objavljeno

Tomyboy nabavi tole: link do balance

pa bo šlo tud 600km+, drugače boš pa res trpel. Sicer pa zgledal lepo pa ne bo več, sam kaj češ :) hehe

ajd

Objavljeno

Motor sicer še ni registriran, vendar sem vseeno naredil nekaj kilometrov po lokalnih cestah. Motor je super, moči čez glavo, zavore odlične, piha tudi ne preveč. v glavnem sem navdušen. Edino nizko krmilo mi ni preveč všeč.

Bom videl kako bo ko bom prevozil par 100km.

Objavljeno
...drugače boš pa res trpel...

nene. jst nič ne trpim. pa ni pomembno koliko km naredim naenkrat.

Objavljeno

Kako se pa kaj s sopotnikom pelje. Danes sem malo sprobaval po ulici pa se mi zdi, da sedi zelo visoko in zadaj.

Bi zgornji križ od N modela pasal na S verzijo?

Ima kdo kovček gor in katerega, oziroma nosilec zanj?

Objavljeno

Jou Tomyboy - se že 2 dni spravlam ti odpisat pa ni blo cajta :)

Uglavnem glede križev nimam pojma, je pa tista opcija k sm ti jo poslal tudi ugodna in super.

Sedaj pa glede sopotnika: moja punca je nadvse zadovoljna, pravi da se fino sedi, noge nič ne bolijo, kilometre delava z lahkoto, seveda je pa potrebna kakšna pavzica vsake toliko, samo krize ni. Seveda na S-varianti malo bolj naprej visi in se mora držati tanka, samo pomoje to ne bi smelo biti prevelika ovira.

Kako pa je s kovčkom: Sam se nabavil givijeve nosilce (orginal za sv-ja) in se res enostavno prišraufa za 5min dela, naredil pa sem še iz 1cm debelega rostfraja nosilce za bočne torbe, nabavil torbe prav tako Givijeve in jih dal gor - sem šou tudi že na pošteno vožnjo in zadeva se pelje krasno, brez problemov, nosilci držijo, s kovčkom nisem imel nikoli problemov tresenja (oziroma sem imel, sem pozabil, samo z gumami Qualifier, sedaj ko mam zadaj roadsmart problemov ni več). Peljala sva se s punco do 160km/h polno naložena in nobenih težal :worship:

Edina zamera sv-ju gre premehki zadnji vzmeti. Imam zašponano do konca in enostavno je premalo, tu pa tam ga na kakšni neravnini pošteno zahopsa in se mi motorček kar zasmili - pač ni namenjen temu kar mu povzročam - kaj češ :)hehe

pa še slikce kak zadeva zgleda

post-14218-1214930416_thumb.jpg

post-14218-1214930432_thumb.jpg

Objavljeno

Hvala za odgovor :worship: .

Zdaj bom najprej investiral v višje krmilo, potem pa kovček.

Krmilo bom najvrjetneje kupil kar na ebayu.

Se pa res super pelje, sicer ima zdaj samo 25kw, ampak gre za začetnika povsem dovolj.

Objavljeno

LP pebi

Končno tudi mene neki zanima o SV-ju:) Sem se odločil, da bom menjal olje doma sam, ker se mi zdi res popolnoma brez veze devat denar serviserju, ker ne dela nič prav zelo zahtevnega, in ker so kilometri ravno pravšnji bom to naredil v kratkem. Kupil sem že filter za olje, sedaj me pa zanima, če je že kdo počel to sam doma in katero olje je uporabil - menda bo 10-40 OK? Kaj pa znamka in zakaj mu bolj sede - če kdo slučajno ve.

Hvala vam

Objavljeno

zdravo suhi

mi2 sva menjala sama.

olje sva kupila v lojzetu.

za več informacij, pa ti lahko jure napiše (ki je to delal), če hočeš.

Objavljeno
Končno tudi mene neki zanima o SV-ju:) Sem se odločil, da bom menjal olje doma sam, ker se mi zdi res popolnoma brez veze devat denar serviserju, ker ne dela nič prav zelo zahtevnega, in ker so kilometri ravno pravšnji bom to naredil v kratkem. Kupil sem že filter za olje, sedaj me pa zanima, če je že kdo počel to sam doma in katero olje je uporabil - menda bo 10-40 OK? Kaj pa znamka in zakaj mu bolj sede - če kdo slučajno ve.

Sicer imam SV1K, ampak je stvar (skoraj) ista. Olje menjavam sam, uporabljam Hein Gericke 10W-50 sintetično.

D.

Objavljeno (popravljeno)

Kokr sm jz razumel je sintetično olje super za živali, ki se vrtijo čez 10000rpm, moj SV jih pa še ni vidu nikol več, tako da ne vem, če sintetično ne bi celo škodilo motorju v nasprotnem primeru (sm že tudi slišal od raznih kolegov... )

Popravljeno . Popravil suhi
Objavljeno
LP pebi

Končno tudi mene neki zanima o SV-ju:) Sem se odločil, da bom menjal olje doma sam..

Hja to boš pa menda ja znal sam zamenjat saj ni kaka kunšt to zrihtat...Kaj ni kakega sv foruma kjer je lepo nakazano s slikcami po korakih :wacko: od ena do xx..Drgač pa kr Roziki pelji, je verjetno bolj nagnjena k mehanskim opravilom..

Objavljeno (popravljeno)
Kokr sm jz razumel je sintetično olje super za živali, ki se vrtijo čez 10000rpm, moj SV jih pa še ni vidu nikol več, tako da ne vem, če sintetično ne bi celo škodilo motorju v nasprotnem primeru (sm že tudi slišal od raznih kolegov... )

Tudi moj se ne vrti (kaj dosti) preko 10000rpm, pa mu sintetično nič ne škodi.

Da bi sintetično olje škodilo motorju, izdelanem leta 2003, je čisto navadna neumnost. Sintetično olje je škodilo starim motorjem (izdelanih tam do 70-ih, morda še delno 80-ih letih), ker tesnila niso bila primerna in jih je olje 'stopilo'.

Sintetično olje je boljše v smislu, da ob enakih obremenitvah dlje časa ohranja dobre mazalne lastnosti oz. zdrži večje obremenitve. Kar pomeni, da lahko ob 'normalni' vožnji brez večjih skrbi podaljšaš interval menjavanja olja.

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno

suhi: kupi yamalube 10-40w.

Glede na to da sem prej skozi imel v motorju motul 15-40, lahko rečem da je sedaj manj zatikanja pri prestavljanju (predvsem kar se tiče pretikanja v N). Pa še cenejši je od motula. Vse imajo na zalogi (tudi oljni filter, ki ga menjaj ob vsaki menjavi olja, čeprav v navodilih piše da naj bi se menjal na vsako drugo menjavo olja).

Omenjeno olje in oljni filter dobiš v drešinji vasi (Promotor).

Objavljeno

Kar se tiče menjaveolja in oljnega filtra:

- Motor zagreješ na delovno temperaturo,

- podstaviš posodo ter odviješ vijak, pustiš da olje steče

- odviješ oljni filter,

- vzameš nov oljni filter ter namažeš gumo oljnega filtra z oljem, oljni filter zategneš na roko kolikor se pač da,

- vijak za ispust olja privijačiš,

- naliješ novo olje cca. 2,5 l

- prižgeš motor, pustiš nekaj časa da lauvfa, ter nato preveriš nivo olja.

Objavljeno (popravljeno)

Z mojim SVjem sva zanc letela po tleh v ita alpah in je v napol-nevoznem stanju, ima zelo lahke kozmeticne poskodbe in se to samo na plastiki spredaj in odlomljeno prestavno rocico :( jaz le lazje poskodovan, zanima me ali ima kdo naslednje ali ve kje je dober naslov:

(na hitro sem pregledal ebay, postnine z amerike so posastno drage, v evropi se ne najdem, motosvet mali oglasi tega nimajo)

Torej rabim:

- levi "bracket" za levo tacko

- prestavno rocico

- mogoce se prestavni vzvod, ce pride rocica brez tega... ce se ga ne da zravnati ali ga kaj manjka... bom pofotkal in zalepim slike zraven... in celo stvar pregledal temeljito, mogoce se kaj drugega.

(moj SV je generacija 99-02, tale "peg-bracket" je bil tak z zarezami, na ebayu sem opazil tisti za novejso generacijo (2003+) so cela ploscica, a so luknje enake, je imel kdo morda obe generaciji?)

To je zaenkrat to, plastike verjetno dam popravit in prebarvat, a to pride na koncu.

hvala in lep pozdrav.

Popravljeno . Popravil hydros
Objavljeno

Ko ste že ravno pri olju...

Noter imam motul 300v, kakor mi je znano je to zelo dobro olje. Torej, ga zamenjam na 6000km, ali lahko potegnem tja do 10000km.

Kakšno imate pa kaj porabo?

Lučka se mi prižge pri 250km, res pa je da čez 6000rpm, ne gre skoraj nikoli.

Objavljeno
Z mojim SVjem sva zanc letela po tleh v ita alpah in je v napol-nevoznem stanju, ima zelo lahke kozmeticne poskodbe in se to samo na plastiki spredaj in odlomljeno prestavno rocico :( jaz le lazje poskodovan, zanima me ali ima kdo naslednje ali ve kje je dober naslov:

(na hitro sem pregledal ebay, postnine z amerike so posastno drage, v evropi se ne najdem, motosvet mali oglasi tega nimajo)

Torej rabim:

- levi "bracket" za levo tacko

- prestavno rocico

- mogoce se prestavni vzvod, ce pride rocica brez tega... ce se ga ne da zravnati ali ga kaj manjka... bom pofotkal in zalepim slike zraven... in celo stvar pregledal temeljito, mogoce se kaj drugega.

(moj SV je generacija 99-02, tale "peg-bracket" je bil tak z zarezami, na ebayu sem opazil tisti za novejso generacijo (2003+) so cela ploscica, a so luknje enake, je imel kdo morda obe generaciji?)

To je zaenkrat to, plastike verjetno dam popravit in prebarvat, a to pride na koncu.

Preveri še pri Suzuki zastopnikih (MotorJet v MB) - ko sem nekoč kupoval prestavno ročico za SV-ja, le-ta ni bila pretirano draga. Je pa koristno, če zbereš kataloške številke delov (kar lahko storiš tukaj) in jim pošlješ seznam.

D.

Objavljeno
Ko ste že ravno pri olju...

Noter imam motul 300v, kakor mi je znano je to zelo dobro olje. Torej, ga zamenjam na 6000km, ali lahko potegnem tja do 10000km.

Kakšno imate pa kaj porabo?

Lučka se mi prižge pri 250km, res pa je da čez 6000rpm, ne gre skoraj nikoli.

Poraba je res odvisna od vožnje. Lučka se nekje prižge pri 220km (oz. začen utripat, pri 250 že sveti konstantno, takrat je potrebno čimprej najti črpalko saj je goriva še nekje za 30km ).

Menjavaj na 6k km kot je predpisano. Bolje da kupiš cenejše olje in menjaš na 6k kot da kupiš dražje in menjavaš na 10k.

Sam ne dam več motula noter, pa ne zato ker ni vredu, ampak zaenkrat imam cenejše olje, ki se vsaj meni bolje obnese.

Objavljeno
Preveri še pri Suzuki zastopnikih (MotorJet v MB) - ko sem nekoč kupoval prestavno ročico za SV-ja, le-ta ni bila pretirano draga. Je pa koristno, če zbereš kataloške številke delov (kar lahko storiš tukaj) in jim pošlješ seznam.

D.

dodajam še en seznam kjer dobiš kataloško številko izdelka

Objavljeno

super, hvala za linke fantje, bom pregledal in povprasam naokrog :OK:

Objavljeno

Vikking hvala - bom nabavil in zamenjal kmalu.

Glede porabe smo pa že kr nekajkrat pisali - meni se lučka prižge od 170 pa do 200km. To nekje pomeni da je dobrih 11litrov že šlo. Seveda je odvisno od vožnje - moja punca ima povprečno porabo 4,5l/100km, jz pa okoli 6l/100km. To se mi za to kar se od motorčka dobi zelo sprejemljivo.

ajd

Objavljeno
Z mojim SVjem sva zanc letela po tleh v ita alpah in je v napol-nevoznem stanju, ima zelo lahke kozmeticne poskodbe in se to samo na plastiki spredaj in odlomljeno prestavno rocico :( jaz le lazje poskodovan, zanima me ali ima kdo naslednje ali ve kje je dober naslov:

(na hitro sem pregledal ebay, postnine z amerike so posastno drage, v evropi se ne najdem, motosvet mali oglasi tega nimajo)

Torej rabim:

- levi "bracket" za levo tacko

- prestavno rocico

- mogoce se prestavni vzvod, ce pride rocica brez tega... ce se ga ne da zravnati ali ga kaj manjka... bom pofotkal in zalepim slike zraven... in celo stvar pregledal temeljito, mogoce se kaj drugega.

(moj SV je generacija 99-02, tale "peg-bracket" je bil tak z zarezami, na ebayu sem opazil tisti za novejso generacijo (2003+) so cela ploscica, a so luknje enake, je imel kdo morda obe generaciji?)

To je zaenkrat to, plastike verjetno dam popravit in prebarvat, a to pride na koncu.

hvala in lep pozdrav.

Na žalost so trenutno na ebay.de samo "šalthebli"

klik

klik

klik

Objavljeno
Kakšno imate pa kaj porabo?

Lučka se mi prižge pri 250km, res pa je da čez 6000rpm, ne gre skoraj nikoli.

meni se je v soboto lučka prižgala pri 289km :whistle:

drugače pa... odvisno od vožnje.

me nekaj zanima... mogoče je že bilo govora o tem...

koliko drži tank na sv650s letnik 2000? in koliko od tega rezerva? če mogoče kdo ve.

Objavljeno (popravljeno)

17l pa 4l rezerve (seveda od 17l) - samo kok je pa od tega res je pa... jz največ tanku 15,8l - pa me je stiskal ohoho dolg :) Pomoje ga je težko na strasnki tački natankati do konca, tako da ga tankaj v pokončni legi če želiš res izkoristit teh 17l - drugače bo joj.

Popravljeno . Popravil suhi

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!