Skoči na vsebino

Suzuki SV 650


Priporočene objave

Objavljeno
17l pa 4l rezerve (seveda od 17l) - samo kok je pa od tega res je pa... jz največ tanku 15,8l - pa me je stiskal ohoho dolg :) Pomoje ga je težko na strasnki tački natankati do konca, tako da ga tankaj v pokončni legi če želiš res izkoristit teh 17l - drugače bo joj.

Jaz sem mojega SV1000S K3 spraznil do konca (sem ga moral 150m do pumpe potiskat). Kljub temu, da bi naj imel 17l velik tank, sem natankal 15,8l (seveda pokončno in zadnjih par litrov zelo počasi) - pa je že skoraj preko teklo...

D.

Objavljeno
17l pa 4l rezerve (seveda od 17l) - samo kok je pa od tega res je pa... jz največ tanku 15,8l - pa me je stiskal ohoho dolg :) Pomoje ga je težko na strasnki tački natankati do konca, tako da ga tankaj v pokončni legi če želiš res izkoristit teh 17l - drugače bo joj.

vedno tankam motor pokonci.

jst sem tudi največ natankala 15,1 liter, zato pa tudi sprašujem.

zelo malo kdaj grem tankat na bencinsko, zato pa ne vem točko, kako je velik tank.

Objavljeno
vedno tankam motor pokonci.

jst sem tudi največ natankala 15,1 liter, zato pa tudi sprašujem.

zelo malo kdaj grem tankat na bencinsko, zato pa ne vem točko, kako je velik tank.

16l tank ima sv650 od leta 1999-2002, od 2003 naprej pa imajo 17l tank.

Okvirno za stari model lahko rečem, da začne lučka utripat, ko je v tanku nekje še 4l goriva, ko začne konstantno svetit je v tanku nekje še 1 liter goriva.

Objavljeno
zelo malo kdaj grem tankat na bencinsko, zato pa ne vem točko, kako je velik tank.

Rozi, če maš pumpo doma privat, pridem še kdaj jaz natočit. Daš kaj skonta :whistle:

Objavljeno
Rozi, če maš pumpo doma privat, pridem še kdaj jaz natočit. Daš kaj skonta :whistle:

hehe. nimam pumpe doma.

tankamo pa doma skozi dodaten filter, ker imamo slabe izkušnje s pumpami. nam je namreč našlo pumpo na avtu zaradi preveč smeti. lahko, da so ble že od prej not, ni pa nujno.

sedaj pa če se da, pač tankamo doma, drugače pa seveda na pumpi.

Objavljeno

Jaz pa nikoli ne tankam pokonci (domnevam, da s "pokonci" mislimo popolnoma vertikalno tako da sedim na njem).

Ponavadi to odsvetujejo, je bolj varno ce se tanka na stojalu, ker centralnega nimam, tankam na stranskem. V angliji je tankanje s sedenjem na motorju npr prepovedano, treba je stopit dol obvezno in treba si je prav tako sneti celado (zaradi posnetka obraza... okej to je ze druga zgodba).

Porabo imam najmanj 5l (voznja po naseljih po omejitvah in manj, izven naselij pa 80-100kmh, vec samo med prehitevanji). Ce pa vozim po zelo ovinkasti cesti, pogosto menjavam in precej hitreje, pa zraste poraba na 6l, se malo mestne voznje zraven in sem na 6,5l. Negativen rekord mi je 6,6l / 100km. Drugace pa 5,0l / 100km. Kako nekaterim uspe 3,0l ne vem... razlagam si tako da ali so slabo izmerili kolicino natocenega goriva ali je pa pri meni nekaj narobe, mehanicno.

Kakor koli, imam eno vprasanje glede sklopke, (btw Rozi, tisti moj problem sem ugotovil kaj je, sklopka, in to kabel!). Ni bila dobro nastavljena in je bil menjalnik cel cas malo v kontaktu in zato na mestu ni sans da ga spravim v ler...

Rocico sklopke mi je serviser nastavil da sta "aktivni hod" samo zacetna 1-2cm potega rocice, po tem je sklopka "brez kontakta" kar pomeni da se je dalo menjavati v ler na mestu! Bomba! A ne za dolgo... minil je mesec in sem spet nazaj na starem, kabel je popustil in sem ga nategnil z vijakom a tokrat vseeno ne pomaga... ceprav je zategnjen, poteg rocice do konca ne odklopi sklopke in na mestu spet ne gre v ler, in ce ga npr prizgem v 1. s sklopko hoce masina kar pobegnit naprej pocasi :)

A se kabli res tako hitro raztegnejo in se jih menjava vsake 2 mesca (recimo 1000km pri meni)?? :?

(Potem za naslednjo masino iscem nekaj s hidravlicno, brez pomisleka na kar koli drugega...)

Objavljeno

jst sem v lanski sezoni in letos naredila skupaj nekaj kilometrov več kot 10k, pa ni bilo nikakršnih problemov s "tem kablom".

Objavljeno
Jaz pa nikoli ne tankam pokonci (domnevam, da s "pokonci" mislimo popolnoma vertikalno tako da sedim na njem).

Ponavadi to odsvetujejo, je bolj varno ce se tanka na stojalu, ker centralnega nimam, tankam na stranskem. V angliji je tankanje s sedenjem na motorju npr prepovedano, treba je stopit dol obvezno in treba si je prav tako sneti celado (zaradi posnetka obraza... okej to je ze druga zgodba).

Porabo imam najmanj 5l (voznja po naseljih po omejitvah in manj, izven naselij pa 80-100kmh, vec samo med prehitevanji). Ce pa vozim po zelo ovinkasti cesti, pogosto menjavam in precej hitreje, pa zraste poraba na 6l, se malo mestne voznje zraven in sem na 6,5l. Negativen rekord mi je 6,6l / 100km. Drugace pa 5,0l / 100km. Kako nekaterim uspe 3,0l ne vem... razlagam si tako da ali so slabo izmerili kolicino natocenega goriva ali je pa pri meni nekaj narobe, mehanicno.

Kakor koli, imam eno vprasanje glede sklopke, (btw Rozi, tisti moj problem sem ugotovil kaj je, sklopka, in to kabel!). Ni bila dobro nastavljena in je bil menjalnik cel cas malo v kontaktu in zato na mestu ni sans da ga spravim v ler...

Rocico sklopke mi je serviser nastavil da sta "aktivni hod" samo zacetna 1-2cm potega rocice, po tem je sklopka "brez kontakta" kar pomeni da se je dalo menjavati v ler na mestu! Bomba! A ne za dolgo... minil je mesec in sem spet nazaj na starem, kabel je popustil in sem ga nategnil z vijakom a tokrat vseeno ne pomaga... ceprav je zategnjen, poteg rocice do konca ne odklopi sklopke in na mestu spet ne gre v ler, in ce ga npr prizgem v 1. s sklopko hoce masina kar pobegnit naprej pocasi :)

A se kabli res tako hitro raztegnejo in se jih menjava vsake 2 mesca (recimo 1000km pri meni)?? :?

(Potem za naslednjo masino iscem nekaj s hidravlicno, brez pomisleka na kar koli drugega...)

moj ma nekaj čez 50.000km pa so še original zajle (kabli)

Objavljeno

Mam vprašanje: Kdo ve, če se je izpušni sistem na sv-ju kaj spreminjal od letnika 03 naprej?

Hvala in lp

Objavljeno (popravljeno)
Z mojim SVjem sva zanc letela po tleh v ita alpah in je v napol-nevoznem stanju, ima zelo lahke kozmeticne poskodbe in se to samo na plastiki spredaj in odlomljeno prestavno rocico :( jaz le lazje poskodovan, zanima me ali ima kdo naslednje ali ve kje je dober naslov:

(na hitro sem pregledal ebay, postnine z amerike so posastno drage, v evropi se ne najdem, motosvet mali oglasi tega nimajo)

Torej rabim:

- levi "bracket" za levo tacko

- prestavno rocico

- mogoce se prestavni vzvod, ce pride rocica brez tega... ce se ga ne da zravnati ali ga kaj manjka... bom pofotkal in zalepim slike zraven... in celo stvar pregledal temeljito, mogoce se kaj drugega.

(moj SV je generacija 99-02, tale "peg-bracket" je bil tak z zarezami, na ebayu sem opazil tisti za novejso generacijo (2003+) so cela ploscica, a so luknje enake, je imel kdo morda obe generaciji?)

To je zaenkrat to, plastike verjetno dam popravit in prebarvat, a to pride na koncu.

hvala in lep pozdrav.

poglej se v luise v austriji, nevem za prestavno rocico, ampak rocka za bremzo je okoli 10e,

original pri nas pa nedobiš pod 100e

Popravljeno . Popravil brancisv
Objavljeno
Mam vprašanje: Kdo ve, če se je izpušni sistem na sv-ju kaj spreminjal od letnika 03 naprej?

Hvala in lp

Kataloške številke so enake za letnik 03 in 07.

D.

Objavljeno
poglej se v luise v austriji, nevem za prestavno rocico, ampak rocka za bremzo je okoli 10e,

original pri nas pa nedobiš pod 100e

:eek: Kje so pa tebe tako oropali? Mene je prišla ~40€.

D.

Objavljeno
Kataloške številke so enake za letnik 03 in 07.

D.

Hm, kupujem leovince izpuh pa je majstr mel v katalogu označen lonce do 03, pol letnik03 in 03+. Mal čudn je to.

Objavljeno

Pozdravljeni! Dva dni nazaj sem postal novopečeni lastnik SV650S. Motor je stal v garaži nekaj časa in baterija je čisto fuč. Zato sem si pač zdaj nabavil novo in bi jo hotel zamenjati. Ampak imam problem : KAKO ZA VRAGA PRIDEM PRI SV-ju DO BATERIJE?!!! :headbang:

Vem da je pod prvim sedežom, ampak jaz ga ne morem nikakor sneti dol, da bi prišel do baterije.

Predvidevam da je nekdo že menjal sam baterijo in bi prosil za kakšna navodila ali nasvet. Za vse odgovore se Vam že vnaprej zahvaljujem.

Objavljeno
Pozdravljeni! Dva dni nazaj sem postal novopečeni lastnik SV650S. Motor je stal v garaži nekaj časa in baterija je čisto fuč. Zato sem si pač zdaj nabavil novo in bi jo hotel zamenjati. Ampak imam problem : KAKO ZA VRAGA PRIDEM PRI SV-ju DO BATERIJE?!!! :headbang:

Vem da je pod prvim sedežom, ampak jaz ga ne morem nikakor sneti dol, da bi prišel do baterije.

Predvidevam da je nekdo že menjal sam baterijo in bi prosil za kakšna navodila ali nasvet. Za vse odgovore se Vam že vnaprej zahvaljujem.

Pri straneh sta na vsaki strani po ena črna plastika privita z imbus vijakom. To odvij in pokazala se ti bosta še dva vijaka za sedež. Še to odviješ in odstraniš sedež. Naprej boš pa znal..

Objavljeno

Zanimivo kar pravite s kabli, kaj bi potem lahko bilo narobe z mojim? hmm

---

Pajk a imas navodila zraven?

Ce slucajno nimas in rabis - na sv650.org imas link do torrentov navodil, ali pa pojdi na thepiratebay.org in poisci "sv650 manual" in bo...

Objavljeno
Hm, kupujem leovince izpuh pa je majstr mel v katalogu označen lonce do 03, pol letnik03 in 03+. Mal čudn je to.

poglej na stran od LV pa tam precekiri katalosko. tam lahko vneses letnik pa pokaze katalosko. lahko preveris ce je isto al ne.

lp Ales

Objavljeno

To je bilo pa hitro. :worship: :worship: :worship:

Fantje ob priliki plačam pivo. Še enkrat hvala za pomoč.

Objavljeno

Lučka za bencin se je začela prižigat po 275km, od tega 190km s sopotnico. Super poraba res zadovoljen. :worship: :worship: :worship: :rolleyes:

Objavljeno

A lahko opišeš stil vožnje?

Meni se namreč lučka prižge pri kakih 200km, pa nisem nek športni voznik. Poraba pa je nekje okoli 6 litrov +- 1liter

Tako da mi res ni jasno, kako lahko nekateri naredite toliko kilometrov z eniom tankom.

Objavljeno
A lahko opišeš stil vožnje?

Meni se namreč lučka prižge pri kakih 200km, pa nisem nek športni voznik. Poraba pa je nekje okoli 6 litrov +- 1liter

Tako da mi res ni jasno, kako lahko nekateri naredite toliko kilometrov z eniom tankom.

Za 650-ko je to kar velika poraba. Za mojega SV1000S je tipična poraba 6,4 l/100km - ob primerno počasni vožnji pa tudi kak liter manj.

D.

Objavljeno
A lahko opišeš stil vožnje?

Meni se namreč lučka prižge pri kakih 200km, pa nisem nek športni voznik. Poraba pa je nekje okoli 6 litrov +- 1liter

Tako da mi res ni jasno, kako lahko nekateri naredite toliko kilometrov z eniom tankom.

Prestavljam tam nekje pri 6000rpm. Je pa kar dinamična vožnja, samo izkoriščam pač tisto moč pri nižjih obratih in ga ne vrtim prav visoko.

Objavljeno
Prestavljam tam nekje pri 6000rpm. Je pa kar dinamična vožnja, samo izkoriščam pač tisto moč pri nižjih obratih in ga ne vrtim prav visoko.

Ce saltas pr 6k je to lagano nesportski stil :) Men zre ene 6 al pa mal cez pa vec al manj vozim do ene 9k.

Objavljeno
Ce saltas pr 6k je to lagano nesportski stil :) Men zre ene 6 al pa mal cez pa vec al manj vozim do ene 9k.

Trenutno ne čutim potrebe da bi ga prav teral. Pri prehitevanju gre pa tudi do 9k, ali pa pri vožnji v klanec.

Objavljeno

Kakšna je oznaka svečk za SV-ja?

lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!