_ales_ Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 Še dobr, de sn se spomnu! :beer1: Moj moped je sedaj iz garancije oz. bo pred naslednjim servisom (dober mesec). Uradni servis je ... brezveze. A bi bil eden toliko prijazen, da bi mi na hitro osvežil in pomagal kje dobiti: - olje, mislim, da tu ni dvoma, Motul in to je to oz. ali je kakšna pomembna oznaka? - Kje kupiti oljni filter? Zračni je namreč še mega. - A morem bit še na kaj pozoren? Ploščice in diski so brezhibni, gume so ok, zavorna tekočina je ok, hladilna je točno tak nivo, kot ob nakupu, luči delajo, ima jih pa slabih 14.000. Najlepša vam hvala za odgovore in pomoč! Jaka informacije ter dele boš še najbolš dobu pri čarman motosport, moje izkušne z sv-jom so ble pr nemu odlične. www.carman-motosport.si
suhi Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 Menjava svečk lahko ali pa ne, jz sm menjal, a so bile vsakokrat še kot nove, je pa res, da so prepoceni da bi ti slučajno kakšen del se odkrušil in smuknil v luknjico, kamor ni zaželjeno Sicer pa so pebi že napisali, lahko pa se poslužiš tudi Louisa (naročiš pri TRG d.o.o. na Celovški), olje lahko tudi pri kakšnih spletnih ponudnikih, so navadno najugodnejši (vpiši v google "motorno olje" pa ti jih kr nekaj ven najde), sicer pa polsintetika je vrh glave za te obrate pri SVju. Moj je bil vesel z vsakim oljem, ki sm ga not nalival, le Yamalube (ki je Motul), mu ni najbolj ustezal - pojma nimam zakaj. ajd
Valhalla Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 Živjo, filter kupi v trgovini z moto deli. Jaz sem npr. kupil pri simčiču v NG. Predlagal bi ti tudi menjavo svečk. LP Uf, hvala lepa, ker si me spomnil na menjavo svečk, obenem pa še na to, da sem se spomnil in poiskal garancijsko, servisno+navodila knjižco. Imaš prav, svečke so predvidene za menjavo. V navodilih mi tudi piše naslednje za olje, če bo še kdo potreboval takšno informacijo: "Kvaliteta olja je poglavitni faktor ... Uporabljajte SF/SG ali SH/SJ z MA in JASO pri klasifikaciji API (American Petroleum Institude), JASO = Japanese Automobile Standards Organization, viskoznost pa mora biti SAE 10W40"
Valhalla Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 Aha, razumem, hvala! Za olje bom rajši dal kakšen € več, ker bom delal servise ne glede na kilometre samo spomladi, saj jih 10.000 na sezono jaz verjetno ne bom nikoli presegel, ker sem nažalost švoh s časom. Vsi pravijo Motul, a se vi strinjate s tem? p.s. Armena je žerovska beseda, a se pr vas tudi tak reče? Armena, ardeča, arjava, asrana
suhi Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 Če je pa armen, ka naj, hehe Sicer pa glede olja - jz sm nalival Motul, Castrol in Yamalube. Cene so tu nekje (sm si vzel 2min na netu po teh spletnih trgovinah in našel - Castrol - se mi zdi, da majo ti neko akcijo če vzameš ne vem kolko olja potem je poštnina zastonj, Motul, Yamalube je pa tudi okol 10€/liter. No moj SV je bil najbolj zadovoljen s Castrolom, kako so drugi ne vem. Pač z Yamalube se ni tako gladko prestavljalo, vseeno je bilo bolje z Motulom, a Castrol je bil najbolj gladek. Moje mnenje je, da za normalno uporabo je vseeno kaj od tega daš notri, vseeno bo laufalo 200.000km z lahkoto, samo pogosto menjavaj olje in je to to. Jz sm ga na 6000-7000km (odvisno od priložnosti), filter je pa itak samo 6€, tako da sem ga prav tako zamenjal skoraj ob vsaki menjavi olja (edin če se je mudilo, potem pač ne ) ajd
Tomyboy Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 Jaz vse servise delam sam, ker pač najbolj vem kako je bil motor zrihtan. Na 6000km zamenjam olje in filter. Oboje kupim v Louisu. Olje je sintetika od Louisa, ga ne požre prav nič. Sem zadnjič nalil noter 1l Yamaluba polsintetike, ker mi je sintetike zmanjkalo in je v 1500km požrl skoraj liter olja,tako da yamalube NO GO :headbang: Prevoženih imam 26k km,svečke so še prve in jih še lep čas ne mislim menjat, verjetno jih bom pri 48k km. Ko boš nalival novo olje ga ne nalij do maximuma, naj bo kakšen mm pod zgornjo črtico. V nasprotnem primeru se bo zelo težko prestavljalo,pretikanje v ler pa postane misija nemogoče :evilgrin: Zračni filter imam tud še taprvi noter.Do sedaj sem menjal samo verižni set pri 20k km. Verižniki so bili kot novi a je bila veriga tako neenakomerno raztegnjena,da mi ni preostalo drugega. Sem pa bral na enem ameriškem forumu in tam večinoma uporabljajo olje namenjeno kamionom,ki stane 6$ za galono :naughty: :naughty: in mašine delajo tud po 150000km brez problemov :whistle:
suhi Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 Sem zadnjič nalil noter 1l Yamaluba polsintetike, ker mi je sintetike zmanjkalo in je v 1500km požrl skoraj liter olja,tako da yamalube NO GO :headbang: No jz se z mešanjem znamke olje in sintetičnosti niti slučajno ne bi zabaval! Meni pil olja ni še nikoli nič (mel 56KKM), tudi Yamalube ne, tako da niti slučajno ni krivo olje, temveč mešanje sintetike s polsintetiko in definitivno znamka. Svetujem, da si nabavite kakšen liter več, če že mate v planu (če bo potreba seveda) dolivati po nekaj tisoč KM, saj vsi proizvajalci in serviserji zabičajo, da mora biti samo eno olje v mašini. Če nimaš identičnega za dolivanje, pa tega vesga ven in novega not. Glede svečk sm že napisal, zračni filter pa sm jz šele na 40.000KM nabavil nov in zamenjal, a tudi takrat je bil še popolnoma nov. Pa vseeno... Olje je najbolje naliti malo manj kot do sredine okenčka, pognati motor za nekaj minut, počakati nekaj minut in doliti do polovice okenčka - tako se definitivno rešiš kakršnekoli posledice (moje izkušnje ) ajd
colin Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 Veliko serviserjev za Suzukije najbolj priporočajo "shell advance"
Valhalla Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 Hvala res za te nasvete, koliko in kako nalivat olje, da ne bom sam odkrival tople vode po nepotrebnem. Svečke, kot vidim lahko še preskočim to rundo, naslednjo jih bom pa sigurno zamenjal, če ne zaradi drugega pa zaradi občutka. Majstru bom dal v kontrolo samo, kako so ventili naštelani, tega še ne znam pogledat, sem siguren, da so dobro, bom pa dal v kontrolo za vsak slučaj. Kako pa ali ste zamenjali kaj drugi dve tekočini? Kakšen interval ste uporabili za zamenjavo zavorne in hladilne tekočine? V navodilih je napisano na 2 leti. To je tudi za avte pretirano hitro, pa vendar preventiva mora bit! Kako priporočate? Noro je, ker imam ta Castrol pri tem majstru po res noro ugodni ceni, pa pravte da sigurno odgovarja. Po oznakah marsikateri šmorn lahko odgovarja, boljše je iz izkušen slišat. Filter se menja ja za tist drobiž, saj ti frišno olje prej umaže, razen če si na potovanju, da je kakšna hitra akcija. Pa isto olje seveda uporabljat. Res, še enkrat hvala za te nasvete! Jaka
suhi Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 (popravljeno) 1. Majstru bom dal v kontrolo samo, kako so ventili naštelani, tega še ne znam pogledat, sem siguren, da so dobro, bom pa dal v kontrolo za vsak slučaj. 2. Kakšen interval ste uporabili za zamenjavo zavorne in hladilne tekočine? 3. Noro je, ker imam ta Castrol pri tem majstru po res noro ugodni ceni, pa pravte da sigurno odgovarja. Po oznakah marsikateri šmorn lahko odgovarja, boljše je iz izkušen slišat. 1. Men ventilov štelat sploh serviser ni želel, ker je rekel da je že ogromno motorjev "ofnjeval" na 30kKM ali manj, pa nikoli ni bilo nič odstopanj, za mene pa "ve, da se lepo vozim" pa ne misli uglavnem, sej pravim, da tud po 56kKM nobene skrbi. 2. Jz sm menjal, ko ga je pol steklo po cesti, ko je mel bližnje srečanje z njo (še z drugimi deli kot gumo ), tako da ne vem, je pa tudi zelo poceni in malo dela, tako da lahko recimo eno leto še počakaš pa potem to narediš. 3. Če je smešno poceni pa vzemi tiste 3 litre (al kolko že je) pa se ne sekiraj, verjemi da bo OK. Lahk še za mene ene 3l vzameš, da vidim kaj Yamaha popravi na to ajd Popravljeno Marec 15, 2010. Popravil suhi
Valhalla Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 Sem zdej za orientacijo poiskal vse te dele na Lojzetu in ugotovil, da tudi tam olje stane samo 30€ - 4 litre, kataloška 10038255 motorno olje Castrol Grand-Prix, polsintetično, SAE 10W-40. Če še komu pride prav informacija, filtri so pa tudi samo 8€, Champion, kataloška 10050407 in je servis narjen. Hvala in varno važnjo še naprej!!
colin Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 1. Men ventilov štelat sploh serviser ni želel, ker je rekel da je že ogromno motorjev "ofnjeval" na 30kKM ali manj, pa nikoli ni bilo nič odstopanj, za mene pa "ve, da se lepo vozim" pa ne misli uglavnem, sej pravim, da tud po 56kKM nobene skrbi. 2. Jz sm menjal, ko ga je pol steklo po cesti, ko je mel bližnje srečanje z njo (še z drugimi deli kot gumo ), tako da ne vem, je pa tudi zelo poceni in malo dela, tako da lahko recimo eno leto še počakaš pa potem to narediš. 3. Če je smešno poceni pa vzemi tiste 3 litre (al kolko že je) pa se ne sekiraj, verjemi da bo OK. Lahk še za mene ene 3l vzameš, da vidim kaj Yamaha popravi na to ajd JSt sem dal ventile naštelat pri 67,000....pa mi je samo enga rabu mal podložit.....tesnilo na glavi pa kot novo!
Vikking Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 Uporabljal Motul sedaj Yamalube. Razlike ne opazim, olja ne pije. Motor im 55k prevoženih. Zavorno olje menjam na 2 leti, preventivno. Če tudi po barvi zgleda kot nov, je pametno da vsaj odpreš posodico ter ga povohaš. Svečke nekje na 25k. Zračni filter še ni bil menjan, prav tako ne hladilna tekočina. Olje menjam pred začetkom vsake sezone, neglede na prevoženih ob koncu sezone. Če med sezono prevozim več kot 6k km ga menjam, vedno ob vsaki menjavi olja menjam tudi oljni filter, je prepoceni. Ventile sem imel namen nastavit že 2x, pa so me vsakokrat prepričali motoristi (ki imajo z motorji prevoženih krepko čez 100k) da ne. Če dela vse vredu naj ne odpiram "lava dok spava".
Frutek76 Objavljeno Marec 18, 2010 Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 lep pozdrav!! spet je napočil naš čas. zunanja temperatura se že dviga in motorje si že vsi lepo pripravljamo za novo sezono kot vidim. in kaj se je meni zgodilo.. no napolnil sem akumulator ga dal noter v mojo suziko "sv 650 letnik 2000" in motor ne vžge pod nobenim pogojem.tako da sem akumulator spraznil, ga morem spet napolnit. svečke so skoraj nove. kaj mi lahko kdo pomaga kaj naj nardim? ne bi rad kr na servis peljal. hvala! Boris
Trdič Objavljeno Marec 26, 2010 Opozori Objavljeno Marec 26, 2010 Zdravo Katero olje kaj mečete v SV-ja (stari model) 10W40 ali 15W50. Jaz uporabljem polsintetiko motul 5100 10W40. A ni 15W50 bolj gosto in mi ga bo manj pil
suzuki Objavljeno Marec 26, 2010 Opozori Objavljeno Marec 26, 2010 Hola mojstri, tole je sicer mal olja za motor niso bavbav, imajo pa nekatere lastnosti ki jih je dobro poznat, zato ne nasedat vsaki propagandi ki jo slišite v gostilni, npr tipično nikoli ne mešat (enakih) olj različih proizvajalcev, najboljš dat dirkalno fulsintetiko v SS (ali celo ST) motor ker je boljša itd itd - same buče!! malce si preberite kaj pravijo znani proizvajalci olj: npr en zlo fajn FAQ Motula o tem, kar bi IMHO moral vedeti vsak motorist o motornih oljih kar se pa tiče kdaj kaj zamenjat na motorju, čeprav zgleda čist fajn: jst se ravnam po stari modrosti "better safe then sorry", zato se držim navodil proizvajalca, in če reče svečke menjat na 12 kkm, dam tistih par € in se mirno vozim; ostali pa seveda naredite kakor vam drago SharpNinja in Igorr 1 1
rosse20 Objavljeno Marec 26, 2010 Opozori Objavljeno Marec 26, 2010 lep pozdrav!! spet je napočil naš čas. zunanja temperatura se že dviga in motorje si že vsi lepo pripravljamo za novo sezono kot vidim. in kaj se je meni zgodilo.. no napolnil sem akumulator ga dal noter v mojo suziko "sv 650 letnik 2000" in motor ne vžge pod nobenim pogojem.tako da sem akumulator spraznil, ga morem spet napolnit. svečke so skoraj nove. kaj mi lahko kdo pomaga kaj naj nardim? ne bi rad kr na servis peljal. hvala! Boris ja lahko bi bil regler.
RSTDRIVER Objavljeno Marec 26, 2010 Opozori Objavljeno Marec 26, 2010 ja lahko bi bil regler. če motor ne laufa, reglar nima kej delat kill-switch na on ali off? stikalo stranske tačke dela? bencin je? kej prdne ob verglanju al nič? na deleč težko... a ni nobenga mehankarja pr rok?
Tomyboy Objavljeno Marec 26, 2010 Opozori Objavljeno Marec 26, 2010 Poglej še stikalo pri ročki za sklopko...bencin je? :whistle:
Vikking Objavljeno Marec 26, 2010 Opozori Objavljeno Marec 26, 2010 Zdravo Katero olje kaj mečete v SV-ja (stari model) 10W40 ali 15W50. Jaz uporabljem polsintetiko motul 5100 10W40. A ni 15W50 bolj gosto in mi ga bo manj pil Z nobenim ne moreš falit, med njima ne boš občutil razlike. Suzuki priporoča sicer 10w40. Sem že uporabljal oba, pa ni razlike.
gregorD Objavljeno April 4, 2010 Opozori Objavljeno April 4, 2010 Sm skor prepričan da so svečke zalite.. je mel koalega identičen problem pa je zamenju in je vžgal v prvo.. menjaj pa more palit... LP
tine Objavljeno April 5, 2010 Opozori Objavljeno April 5, 2010 Pozdravljen, a bi mi lahko poslal tiste papirje(certifikat za leo vince) mail je na mojem profilu, hvala Pozdravljen! A bi lahko še men poslal papirje od leo vinceja za SV650?? martin.misic@gmail.com Hvala LP!
Trdič Objavljeno April 6, 2010 Opozori Objavljeno April 6, 2010 Zdravo A je imel kdo kakšne probleme z "trokiranjem" Sv-ja(starejši model) in kako jih je rešil?? Kot da mi en cilinder ugaša in obratomer samo skače oz gre kar na nulo - ko dela samo en cilinder... Imel že lani proti koncu te probleme in sem zamenjal svečke in ni blo nič boljše, potem sem samo malo "prešlatal" kable k grejo od svečke in nato je delal normalo. Danes pa gre 200km normalno pol pa spt začne trokirat :evilgrin: Pa še nekaj katere svečke mate not, k v navodilih piše ngk CR8E, ali če se te pregrevajo ali nekaj takega pa CR9E. A je mogoče to problem k imam sedaj CR8E... Hvala za odgovor in LP
Vikking Objavljeno April 6, 2010 Opozori Objavljeno April 6, 2010 Zdravo A je imel kdo kakšne probleme z "trokiranjem" Sv-ja(starejši model) in kako jih je rešil?? Kot da mi en cilinder ugaša in obratomer samo skače oz gre kar na nulo - ko dela samo en cilinder... Imel že lani proti koncu te probleme in sem zamenjal svečke in ni blo nič boljše, potem sem samo malo "prešlatal" kable k grejo od svečke in nato je delal normalo. Danes pa gre 200km normalno pol pa spt začne trokirat :evilgrin: Pa še nekaj katere svečke mate not, k v navodilih piše ngk CR8E, ali če se te pregrevajo ali nekaj takega pa CR9E. A je mogoče to problem k imam sedaj CR8E... Hvala za odgovor in LP A si se kej vozu po dežju oz po mokrem? Ko si menjaval svečke, a je bila svečka pri sprednjem cilindru (kakorkoli oksidirana, kovinski del ki je zunaj cilindra)? Pri starejših SV-jih je težava, da ima kabel ki pride na sprednjo svečko, luknjice (mislim da 3) treba jih je zalit npr. s silikonom. Ker skozi ta luknice prav lepo pride vlaga in voda.
Trdič Objavljeno April 6, 2010 Opozori Objavljeno April 6, 2010 A si se kej vozu po dežju oz po mokrem? Ko si menjaval svečke, a je bila svečka pri sprednjem cilindru (kakorkoli oksidirana, kovinski del ki je zunaj cilindra)? Pri starejših SV-jih je težava, da ima kabel ki pride na sprednjo svečko, luknjice (mislim da 3) treba jih je zalit npr. s silikonom. Ker skozi ta luknice prav lepo pride vlaga in voda. Ne nisem se vozil po mokrem. Sem ravo te dneve spihal z kompresorjem tisti kanal na cilindru, tako da ni ziher to. Ja danes mi je po uri vožnje brez premora začel "cukat" tako da ni možno, da bi bla not vlaga - zaradi vročine bi itak izparela...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se