TBoxer Objavljeno Junij 3, 2009 Deli Objavljeno Junij 3, 2009 mam šeeno prošnjo za kkšnega ki zna italijansko da mi prosim prevede TOLE sm se že nekej matrov z gogletovmu prevajalnikom, pa nism kej prov velik prevedu... tko da, če se komu da? Saj slikice povedo vse, pusti priklopljeno samo modro in to je to. Če razumeš angleško Google prevede iz ITA > ANG zelo vredu KLIKNI . lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
brembo Objavljeno Junij 3, 2009 Deli Objavljeno Junij 3, 2009 Saj slikice povedo vse, pusti priklopljeno samo modro in to je to. Če razumeš angleško Google prevede iz ITA > ANG zelo vredu KLIKNI . lp zanimivo _ales_ a dejansko mislš tu narest? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tomyboy Objavljeno Junij 3, 2009 Deli Objavljeno Junij 3, 2009 Saj ni res, pa je. Crknil mi je brzinomer :headbang: 250 km nazaj do doma je bilo izredno zanimivih, brez števca, policajev pa kot listja.Ampak smo preživeli :worship: Grem zdaj razkopat motor, da vidim v čem je težava. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_ales_ Objavljeno Junij 3, 2009 Deli Objavljeno Junij 3, 2009 zanimivo _ales_ a dejansko mislš tu narest? pobat ni greh... a ma kdo to že mogoče narejeno? na starejšmu letniku? je še kakšna druga stvar ki moram pazit? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Trdič Objavljeno Junij 4, 2009 Deli Objavljeno Junij 4, 2009 pobat ni greh... a ma kdo to že mogoče narejeno? na starejšmu letniku? je še kakšna druga stvar ki moram pazit? Jaz sem včeraj probal... razlika je - mal bolje potegne v drugi in tretji :naughty: Drugač pa nimaš kaj za j****, sm modro žičko pustiš na konektorju, druge iztakneš pa izoliraš in to je to Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
brembo Objavljeno Junij 4, 2009 Deli Objavljeno Junij 4, 2009 Jaz sem včeraj probal... razlika je - mal bolje potegne v drugi in tretji :naughty: Drugač pa nimaš kaj za j****, sm modro žičko pustiš na konektorju, druge iztakneš pa izoliraš in to je to se motor bl zavrti v višje vrtljaje? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Trdič Objavljeno Junij 4, 2009 Deli Objavljeno Junij 4, 2009 se motor bl zavrti v višje vrtljaje? Motor se bolj zvrti v nižjih in srednjih obratih v visokih obratih ni neke razlike... Nevem sm če bi bila sploh razlika če bi probal še tole na http://homepage.ntlworld.com/junej.hendry/...ignitretmod.htm pomoje je to nekaj podobnega oz celo istega? Je mogoče kdo to probal? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tomyboy Objavljeno Junij 4, 2009 Deli Objavljeno Junij 4, 2009 (popravljeno) se motor bl zavrti v višje vrtljaje? Zate pride tale v poštev. Ga imam tudi sam noter.Motor v nižjih prestavah lepše laufa, bolj gladko, pospešuje hitreje, in pri zaviranju z motorjem gre zelo gladko, ni več tako neenakomerno. http://forum.svrider.com/showthread.php?t=95450 Če se komu doma valja delujoč senzor za hitrost, se pa priporočam. Popravljeno Junij 4, 2009. Popravil Tomyboy Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TADEJ46 Objavljeno Junij 5, 2009 Deli Objavljeno Junij 5, 2009 Noter je že nek senzor,katerega izhodna veličina je napetost...nekako takole 1. 1,25V 2. 1,4V .... bi mi poslikou kej je ta senzor pa kje pridejo priključki.. bom jst vrjetno naredu ene par takih vezji. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tomyboy Objavljeno Junij 5, 2009 Deli Objavljeno Junij 5, 2009 bi mi poslikou kej je ta senzor pa kje pridejo priključki.. bom jst vrjetno naredu ene par takih vezji. Kopirano iz repair manuala...Napetost je med dvema žicama na konektorju... Konektorja v bistvu ni treba, dovolj, če se samo pusti žice.... se jih potem že s sponkami spne z obstoječimi žicami. Napetosti so okvirne 1-1,36V 2-1,77V 3-2,49V 4-3,23V 5-4,1V 6-4,55V Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TADEJ46 Objavljeno Junij 6, 2009 Deli Objavljeno Junij 6, 2009 Kopirano iz repair manuala...Napetost je med dvema žicama na konektorju... Konektorja v bistvu ni treba, dovolj, če se samo pusti žice.... se jih potem že s sponkami spne z obstoječimi žicami. Napetosti so okvirne 1-1,36V 2-1,77V 3-2,49V 4-3,23V 5-4,1V 6-4,55V uredu. sam kje je so te žice? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tomyboy Objavljeno Junij 6, 2009 Deli Objavljeno Junij 6, 2009 uredu. sam kje je so te žice? Senzor je nekje v motorju.Konektor je pa pod tankom,tako da lahko prideš zraven pa priklopiš. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_ales_ Objavljeno Junij 11, 2009 Deli Objavljeno Junij 11, 2009 zanimivo _ales_ a dejansko mislš tu narest? evo včeraj sm to naredil, ter šel na preizkus čez jezersk v A in nazaj. kkšne hude razlike ni, se pa opazi mirnejši tek pri nizkih obrarih, ne cuka več tako iz niskih obratov pri močnem pospeševanju, in mogoče v prvih treh prestavah malenkost bol potegne... js sem zadovoljen glede na to da je bilo dela za 5 minut ter zastonj. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
suhi Objavljeno Junij 19, 2009 Deli Objavljeno Junij 19, 2009 (popravljeno) Čao pebi, po dolgem času se spet mal javljam Sm se mal pozabavu z SVjem pa naredu en bug-spoiler zdej sm pa sliku pa takle zgleda. Skor ne morm verjet, da je iz tega bogega stvora lesa ratala kr čedna reč na koncu. Je pa že malček brusnalo po tleh v enem ovinku, tak da bo treba mal povišat vse skupaj...bomo še videli. Drugače pa moped pri 47000KM laufa odlično, zamenju sm ketno (DID) pa zobnike, lepo spet Roadsmart gume gor, gre spet z lahkoto do roba, odlične so, izpopolnonu sm še nosilce za kovček zadi, ker mi je utrgalo une tanke šraufeke, ki štrlijo iz zadnjega ročaja...v mislih je že sprednja maskica, taka lepa seveda ...še prej bo pa treba na kako dolgo turo. Užitke vsem! Postopek je bil pa sledeč: Limanje kosov lesa skupaj že obdelan kalup (to je blo ogromno brušenja in merjenja in....) zbrušen in pokkitan v nulo poliester, z že narejenimi nosilci lepo že za barvanje in na mopedu pa še v družbi raritete sej kaka lepša slikca še pride, se je že temnil pa me je sram slabe slike gor devat Popravljeno Junij 19, 2009. Popravil suhi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
colin Objavljeno Junij 20, 2009 Deli Objavljeno Junij 20, 2009 lepi,lepi......se priporočam za kalup...... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Valhalla Objavljeno Julij 3, 2009 Deli Objavljeno Julij 3, 2009 evo..še malu slik z motorjem zaenkrat zelo zadovoljen...lučka za bencin dns posvetla pr 225km...mau se ga še prvajam tolk da zradiram še original gume pol pa bo ..gre pa kr občutno več kokr navajajo v katalogu (205) Jaz sem ga zadnjič končno malo izprobal na avtocesti, koliko to sploh gre... No nisem šel do konca , sem ga pa odprl po Postojnskem klancu navzgor na 210km/h po števcu, pa nisem imel občutka da bi se kaj pretirano matral. Po ravnini ali po klancu navzdol pa nakedi niso najbolj za takšne hitrosti. Skratka odlično za konjenico / navor ki je na razpolago pri tem mopedu... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Trdič Objavljeno Julij 5, 2009 Deli Objavljeno Julij 5, 2009 lp! .....a je imel že kdo od vas podoben problem.....in sicer.....ko sem zamenjal izpuh z odprtim loncem motor v nižjih obratih ne vleče več tako močno .... ...kaj to pomeni....premalo lufta,premale dize,prešvoh mešanca...... imam pa sv-ja l.2001....(vplinjači) Zdravo Mene pa zanima, če si kaj ukrenil glede odprtega lonca? Meni brez dušilca kr občutno slabše vleče v nižjih obratih zato sm razmišljal da bi na svojem na zračnem filtru naredil večjo luknjo kot je tukaj prikazano http://www.sv-italia.it/articoli_tecnici.php?cat=1&id=3 A je kdo poiskusil kaj takega, k nebi rad metal denarja za kakšen k&n filter in dyno-jet kit... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Julij 6, 2009 Deli Objavljeno Julij 6, 2009 Zdravo Mene pa zanima, če si kaj ukrenil glede odprtega lonca? Meni brez dušilca kr občutno slabše vleče v nižjih obratih zato sm razmišljal da bi na svojem na zračnem filtru naredil večjo luknjo kot je tukaj prikazano http://www.sv-italia.it/articoli_tecnici.php?cat=1&id=3 A je kdo poiskusil kaj takega, k nebi rad metal denarja za kakšen k&n filter in dyno-jet kit... Potem bo stvar še slabša in boš še bolj potreboval večje dize (kar pa ni nujno, da je dyno-jet kit). D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SV rider Objavljeno Julij 13, 2009 Deli Objavljeno Julij 13, 2009 Danes sem naroču komplet auspuh Roadsitalia. Na sliki zgleda super, pa tud glas je baje hud. Poročam ko ga dobim, če je za kaj Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
glemt9 Objavljeno Julij 21, 2009 Deli Objavljeno Julij 21, 2009 A slučano kakšnemu kje leži kakšen pokvarjen/zanič hladilnik, ni nujno da je od SV650? Rabil bi samo tisti del s pokrovčkam, namreč na mojem je vse skupaj speštano (tisti del, ki ga rabim, je označen na sliki) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RHonda Objavljeno Julij 22, 2009 Deli Objavljeno Julij 22, 2009 Jaz sem ga zadnjič končno malo izprobal na avtocesti, koliko to sploh gre... No nisem šel do konca , sem ga pa odprl po Postojnskem klancu navzgor na 210km/h po števcu, pa nisem imel občutka da bi se kaj pretirano matral. Po ravnini ali po klancu navzdol pa nakedi niso najbolj za takšne hitrosti. Skratka odlično za konjenico / navor ki je na razpolago pri tem mopedu... Uradno je končna hitrost za ta motor točno 200 km/h (vir: www.bikez.com) .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Vikking Objavljeno Julij 22, 2009 Deli Objavljeno Julij 22, 2009 Uradno je končna hitrost za ta motor točno 200 km/h (vir: www.bikez.com) .) Sej je napisu da po števcu 210km/h. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
rosse20 Objavljeno Julij 22, 2009 Deli Objavljeno Julij 22, 2009 tudi jaz sem se peljala 210 po števcu. pa bi še šlo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
brembo Objavljeno Julij 29, 2009 Deli Objavljeno Julij 29, 2009 še komu "razpada" suzuki ? tile imbus vijaki kr lezejo vn enga sm kr sneu z roko vn k bi ga 100% zgubu med vožnjo . torej kako da pridem pod šipco al morm glih celo masko z lučmi dol snet ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Vikking Objavljeno Julij 29, 2009 Deli Objavljeno Julij 29, 2009 še komu "razpada" suzuki ? tile imbus vijaki kr lezejo vn enga sm kr sneu z roko vn k bi ga 100% zgubu med vožnjo . torej kako da pridem pod šipco al morm glih celo masko z lučmi dol snet ? Jap tud meni se je že izgubil takšen okrasni imbus vijak. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se