Skoči na vsebino

Suzuki SV 650


Barth

Priporočene objave

Pa če je kdo "štručko" za tole elektroniko pr suzukiju, raj h njemu odpelm kt na kkšn servis, k mislm da več kt eno uro dela zarad moje "nesposobnosti" nemore bit:D Če je kdo iz foruma, z veseljem za neko normalno ceno pridem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

zdravo, Suzuki SV650 letnik 2000 se mi je začel čudno obnašat. Baterijo nafilam, dam noter pa mi ful slabo vergla, ne vžge. Po klancu dol vžge normalno, mi pa prazne baterijo. Meril sem baterijo,kaže normalno, ko pa dodajam gas, napetost pade na 7 - 8 voltov. Tudi ko verglam, napetost pade. Baterija je stara dve leti in sem letos normalno vozil in vžigal z njo, kar naenkrat se pa to dogaja. Bral sem par forumov in vse kaže na okvaro regulatorja napetosti oz. reglerja. Ali ima kdo kakšega viška za prodat oziroma za sprobat, da vidimo, če je res to krivo? Namreč nov ni ravno poceni pa bi rad prej stestiral.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Definitivno ti je regler v k.... Sem imel isti problem in sem ga menjal za rabljenega,kateri je tudi na hitro dušo spustil. Ko pa sem kupil novega original, sem imel mir in nobenega problema še nadaljnjih 30k km(potem sem ga prodal).Moj nasvet ti je, da kupiš novega in veš kaj imaš pod ritjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem postal lastnik sv 650s. Kupil sem letnik 03 je pa kar solidno ohranjen za svojo  starost. Zaenkrat se še nisem kaj veliko vozil, ker še nisem imel izpita (samo A1) in pa čakal sem blokado. Sedaj sem vse porihtal, no homologacija bo v ponedeljek in končno lahko začnem. Imam pa par vprašanj koliko okvirno zdrži tank cca 17l bo za 300km nomalne vožnje? Kako vpliva na vožnjo, če je sprednja guma namesto orignilanih 120/60/17 120/70?

 

 

 

Lp

post-34646-0-23264500-1402684291_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni lučka posveti na nekje 180-200km se pravi poraba okoli 5,4l do 6l. Takrat ponavadi tankam okoli 11-12l, se pravi 300 km bi že mogu zdržat sam jst še nism na hlape vozu tega motorja :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SV650N, sicer starejši model, letnik 2000 naj bi imel tank velik 16L. Tankal sem na prvi najbliži črpalki takrat, ko se je prižgala lučka.

Natankal sem okoli 13L in z njimi naredil od 180 do 250km. V povprečju sem skoraj vedno naredil več kot 200km s temi 13 litri.

 

Domen L, glede prve gume. Kupi tisto, ki je predpisana! Torej 120-60-17. Če pa že imaš gor tisto, z višino 70 in se 'kotali' brez problemov jo pa zvozi do konca. ;)

Popravljeno . Popravil strajnarR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok cool torej lahko na hlape pričakujem cca 300km 250 pa nebi smelo bit problem.

 

Trenutno je že gor 120-70 in zaenkrat sem opazil samo, da nepridem niti blizu roba. Verjetno tudi zato, ker je višja? Zadnja gre do roba bp. Bom pa ob naslednji menjavi šel na serijskih 60. Drugače pa po prvih nekaj km kar zadovoljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj je sigurno na tem zaradi višine gume, vendar je veliko odvisno tudi kakšna je oblika tekalne površine. Sedaj na Hornetki imam gor gume takšne, kot morajo biti in pridem zadaj do roba, spredaj pa ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ukvarjam se sedajle z sv650s 2004 letnik in ko sem ga zadnjič zagnal v garaži se mi zdi da je pumpa zelo glasna. Mislim sliši se tisti malo višji zvok. Do sedaj nisem opazil, ker sem imel vedno čelado gor. Je to normalno za ta motor ali bo kmalu treba menjat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud pri mojem se mi zdi dokaj glasna mašina. Zvok se mi zdi kot bi bili ventili za naštelat vendar ta zvok opažam samo pri hladnem torej to verjetno ni? Po vožni, ko je topel tega ne slišim več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem mislil mašino ampak direktno pumpo za vbrizg goriva. Prižge se ti na začetku, ko daš kontak in slišiš tisti bzzz in se potem neha, ko je dovolj velik pritisk. Ko pa motor prižgeš je pa tako ali tako stalno vklopljena samo pri večini motorjev jo zvok motorja preglasi, tukaj pa se sliši. Vem, da imajo nekateri starejši motorji precej glasne zato me zanima ali je ta model eden izmed njih.

 

Je lahko problem tudi v menjavi olja in filtra, da je šlo kej naprej in bi jo blo treba spucat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to,da bencin sploh Petrolov ni znan po neki "čistoči" in je motor oz pumpa stara, jo očisti pa znaš doživet prijeten šok kot sem ga jaz pri dl1000. namreč vsi mehaniki so me prepričevali,da je pač glasna,da tako deluje, ja ni mi dalo miru, sem jo očistil in glej glej moral sem dat uho povsem k rezervoarju,da sem sploh slišal kaj,prej pa sopotnik zadej;:ej kaj to piska??  Ja tok glasna je ratala, no sej smeti je šlo ven pa tudi ogromno, čist zapacana bla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Baje preveč garaže ta teden in pravijo fantje, da imam prisluhe. Mogoče res, ker zdej mi kar vse neki piska :)

 

Motor je šel sedaj naprej kolegu za roj. dan. Po 14dneh drgnenja, šraufanja in barvanja je pa ratal tole:

post-3772-0-92401100-1404330745_thumb.jpg

 

Manjka še bug spoiler spodi samo je treba počakat ličarja, da pride iz dopusta in pa čez ene 2k km zamenjat še  zavorne ploščice. Zahvala nekaterim članom tuki gor, ki so pomagali z deli in tudi mehaniki Barborič, ki so se zelo potrudili, da smo spravili nekatere zadeve v originalno stanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...med čiščenjem verige sem opazil dokaj veliko zračnost na zadnjem zobniku-premika se cel del kjer je zobnik privijačen(levo desno in tudi rahlo radialno). Menjal sem ležaj, zračnost se je zmanjšala, a ostaja...

Gumi blažilci mi delujejo vredu, niso razpadli ali kaj podobnega, prav tako je celoten zadnji obroč brez zračnosti.

Preveril sem zračnost na FZ6 od kolega, z 40kkm in je pol manjša, skoraj neopazna.

Je to normalno ali moram zamenjati gumi blažilce?

Hvala za mnenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...med čiščenjem verige sem opazil dokaj veliko zračnost na zadnjem zobniku-premika se cel del kjer je zobnik privijačen(levo desno in tudi rahlo radialno). Menjal sem ležaj, zračnost se je zmanjšala, a ostaja...

Gumi blažilci mi delujejo vredu, niso razpadli ali kaj podobnega, prav tako je celoten zadnji obroč brez zračnosti.

Preveril sem zračnost na FZ6 od kolega, z 40kkm in je pol manjša, skoraj neopazna.

Je to normalno ali moram zamenjati gumi blažilce?

Hvala za mnenje.

Zamenjaj gumi blažilce !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko pa jih podložiš z vmesniki iz ojačanega gumi traku.

Po mojih izkušnjah je to optimalna rešitev (praktično je zadeva zdržala cca 50kkm)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

ena čudna zadeva se mi pojavlja pri SV 650 letnik 2000. Med vožnjo prav slišim, kako se spremeni zvok motorja in po tem mi začne motor trokirat. Najprej samo trokira, vedno bolj in bolj, na koncu se en cilinder praktično izklopi in vozim samo na en cilinder. Potem se pa spet nekaj zgodi in se cilinder nenadoma prižge nazaj in lahko vozim tudi 100 km brez težav. To se precej naključno dogaja... Baterija je nova, regler tudi, menjal sem svečke. Kaj bi lahko bil vzrok? Imam občutek, da reagira na toploto - se pravi ko je bolj vroče, se prej to pojavi, vendar ni to pravilo. Sploh nimam ideje, kje bi se lotil :(

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!