ludiluka Objavljeno Julij 21, 2014 Opozori Objavljeno Julij 21, 2014 ne, nima. Bom najprej tole prepucal pa potem gremo dalje hvala za tip Mnei diši bolj po kakem problemu z elektriko in če opazaš da se to dogaja ko se segreje motor zna biti da imaš slabo bobino za iskro in simptom je enak mrzla dela ok ko se segreje pa kdaj dela kdaj pa ne dela,.
Tomyboy Objavljeno Julij 25, 2014 Opozori Objavljeno Julij 25, 2014 Je mogoče že kdo odstranil sekundarne lopute v sesalnih grlih? Dela ni veliko in motor naj bi bil bolj odziven.
Domen L Objavljeno Julij 25, 2014 Opozori Objavljeno Julij 25, 2014 Povej kaj več o tem me zanima pa nisem še nič slišal. Tole si že probal https://www.youtube.com/watch?v=v7vtRmviMEk
hajoktejn Objavljeno Julij 26, 2014 Opozori Objavljeno Julij 26, 2014 Je mogoče že kdo odstranil sekundarne lopute v sesalnih grlih? Dela ni veliko in motor naj bi bil bolj odziven. moje mnenje je da se ne splača. nimam sekundarnih na 1000/2 cilindrašu in vse kar je, je to da se motorju zmeša na 6 jurjev, v spodnjem območju obratov je pa precej bolj neodziven.
Tomyboy Objavljeno Julij 26, 2014 Opozori Objavljeno Julij 26, 2014 O temle je govora http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=261977 TRE imam vgrajen že par let, TPS pa ponastavim vsako sezono, ker ima senzor malo zdrsa.
Greegoor Objavljeno April 8, 2015 Opozori Objavljeno April 8, 2015 Pozdravljeni, izkušenejši vozniki/ce in poznavalci SV-jev. mam en ˝mejhn˝ problem.. ko motor vžgem (mrzel ali ogret), moram tiščat gas, da je motor vsaj na 5-6k obratov, sicer ga zamori in ugasne. ko tako navijam gas recimo pol minute, motor dalje deluje normalno, ne crkava več. kaj bi to lahko bilo? svečke (nisem še menjal, tudi ne vem kdaj so bile zadnjič menjane)? zračni filter (tudi nimam podatka o zadnji menjavi)? (mogoče avspuh, ker sem ga ravno zamenjal. original odžagal, drugega odprtega gor montiral, in pri original avspuhu se to ni dogajalo.. ) nisem pa še nič šravfal okrog mašine, pa bi blo fajn če kdo kej ve, ker jaz ne veliko, pa da nebi za vsako malenkost na servis vozu, ker znam tud sam kaj zamenjat.. hvala za kakšen dober nasvet
Matija Kadunc Objavljeno April 16, 2015 Opozori Objavljeno April 16, 2015 Na svojm sv650s, letnik 2007, sem opazil da imam hladilno tekočino na minimumu, zanima me kje jo lahko dolijem?
znj Objavljeno April 16, 2015 Opozori Objavljeno April 16, 2015 Hmm na hladilniku imaš za odvit pokrovček pa dolij. Drugače pa ti svetujem, da menjaš kar vso hladilno tekočino. Postopek imaš tukaj:
Matija Kadunc Objavljeno April 16, 2015 Opozori Objavljeno April 16, 2015 Koliko hladilne tekočine pa gre notri približno vse skupaj? Ali je treba kako še "zrak" spravit ven iz sistema?
Greegoor Objavljeno April 17, 2015 Opozori Objavljeno April 17, 2015 Koliko hladilne tekočine pa gre notri približno vse skupaj? Ali je treba kako še "zrak" spravit ven iz sistema? piše da 1.75 L. nalivaj počasi, ker počasi požira. potem pa še v ekspanzijsko posodo dolij do max. ja, rajši vso zamenjaj, jaz sem jo ravno v sredo, pa ni to nekej velik strošek. je zgledala bolj kot umazana voda ne pa kot hladilna tekočina (najbrž jo nihče od prejšnjih lastnikov ni menjal )
Matija Kadunc Objavljeno April 17, 2015 Opozori Objavljeno April 17, 2015 A je narobe če dolijem hladilno tekočino tam na hladilniku, ali jo moram nujno doliti v ekspanzijsko posodo?
Greegoor Objavljeno April 17, 2015 Opozori Objavljeno April 17, 2015 A je narobe če dolijem hladilno tekočino tam na hladilniku, ali jo moram nujno doliti v ekspanzijsko posodo? pr meni, ko je bil hladilnik poln, sem še v ekspanzijsko do max. kkšno furo nardim, pa preverim, kje bo nivo, pol pa po potrebi še mal dolijem.
Matija Kadunc Objavljeno April 17, 2015 Opozori Objavljeno April 17, 2015 A ni tako da je tam kjer se da na hladilniku nalivati da je z cevko povezano z ekspanzijsko posodo in da se potem napolni tuti tam?
Greegoor Objavljeno April 17, 2015 Opozori Objavljeno April 17, 2015 Ja je tko, sam to traja, se rajš zapeljem pa de se premeša, pol pa preverit stanje
Matija Kadunc Objavljeno April 18, 2015 Opozori Objavljeno April 18, 2015 Sem odprl tisti pokrovček na hladilniku in notri je polno hladilne tekočine, tako da je tam nemorem doliti, v ekspanzijski posodi je pa tekočina na minimumu(pri oznaki)..
speedfighttuning Objavljeno April 18, 2015 Opozori Objavljeno April 18, 2015 Sem odprl tisti pokrovček na hladilniku in notri je polno hladilne tekočine, tako da je tam nemorem doliti, v ekspanzijski posodi je pa tekočina na minimumu(pri oznaki).. Hladilno tekočino se doliva v ekspanzijsko posodo V hladilnik se nalije novo tekočino ob menjavi in se odzrači sistem. Ko je sistem enkrat odzračen se doliva v ekspanzijsko posodo.
Matija Kadunc Objavljeno April 18, 2015 Opozori Objavljeno April 18, 2015 Ali bi lahko nalil hladilno tekočino brez tega da bi snemal tank? Snel bi tisto cevkico na hladilniku ki gre do ekspanzijske posode in preko nje nalil tekočino notri?
strajnarR Objavljeno April 18, 2015 Opozori Objavljeno April 18, 2015 (popravljeno) Ali bi lahko nalil hladilno tekočino brez tega da bi snemal tank? Snel bi tisto cevkico na hladilniku ki gre do ekspanzijske posode in preko nje nalil tekočino notri? A nimaš za tank samo 2 vijaka? Pa pač sedež moraš še snet. Popravljeno April 18, 2015. Popravil strajnarR
speedfighttuning Objavljeno April 18, 2015 Opozori Objavljeno April 18, 2015 Ali bi lahko nalil hladilno tekočino brez tega da bi snemal tank? Snel bi tisto cevkico na hladilniku ki gre do ekspanzijske posode in preko nje nalil tekočino notri? Ne, tega se ne dela. Če to nardiš bo potrebno dotočit nekaj malega tekočine v hladilnik in ponovno odzračit. Problem boš najenostavneje rešu če boš dolil hladilno tekočino v ekspanzijsko posodo. Sicer pa ti tanka sploh ni treba snet. Kot ti je že pred mano napisal strajnarR samo snameš voznikov sedež in odviješ tista dva vijaka na tanku spredaj pri glavi okvirja in dvigneš tank, ga podstaviš s palčko, snameš čep iz ekspanzijske posode in doliješ.
Matija Kadunc Objavljeno April 20, 2015 Opozori Objavljeno April 20, 2015 Sem naredil kot si rekel, res je enostavno dvignit tank:) Katero olje točite v svoje SV-je?
Domen L Objavljeno April 20, 2015 Opozori Objavljeno April 20, 2015 Motul 5100 40-10w, kot prejšni lastnik. Tole sem mu letos privoščil. Amortizer je od zx10r 06-07k in še čaka na vgradnjo. Sem hotel najprej še malo s starim, da bom videl neposredno razliko.
speedfighttuning Objavljeno April 20, 2015 Opozori Objavljeno April 20, 2015 Motul 5100 40-10w, kot prejšni lastnik. Tole sem mu letos privoščil. Amortizer je od zx10r 06-07k in še čaka na vgradnjo. Sem hotel najprej še malo s starim, da bom videl neposredno razliko. Ne bi dal raje zavorne tekočine DOT4 tako kot mora bit? Ker DOT4 in 5.1 nista kompatibilna.
Domen L Objavljeno April 20, 2015 Opozori Objavljeno April 20, 2015 Sicer zavorne tekočin še tudi nisem menjal. Sam kolikor sem gledal sta DOT4 in 5.1 kompatibilni. Se motim? Bom še vsekakor preveril preden menjam.
speedfighttuning Objavljeno April 20, 2015 Opozori Objavljeno April 20, 2015 Sicer zavorne tekočin še tudi nisem menjal. Sam kolikor sem gledal sta DOT4 in 5.1 kompatibilni. Se motim? Bom še vsekakor preveril preden menjam. Sem pogledal specifikacije in sem videl da ni silicone-based, tako da potem ni problema
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se