Skoči na vsebino

Suzuki SV 650


Priporočene objave

Objavljeno
Ob ‎20‎.‎7‎.‎2015‎ ‎15‎:‎43‎:‎05, Domen L pravi:

img20150720143717.jpg

 

Pozna kdo kakšen drugi nosilec, ki je vpet na več točahk kot ta? Lahk je zraven tudi za stranske kovčke.

 

Lp

 

...lahko prideš pogledat, kak nosilec sem si naredil sam. .... v bistvu bi se dalo tudi tega dodelat za lažjo montažo- demontažo...

Vse lahko ostane isto, kot je... odrežeš tista jeb*na nosilca zadaj, ki ju nikakor ne moreš pritrdit na držalo za roki....

...tiste dva čepka v držalu sem odstranil, povrtal luknji in vrezal M8 navoj (povečal navojno izvrtino) ... vanj privijačil očesna vijaka, ...privariš nova nosilčka (kjer si prej odrezal stara) na nosilcu kufra s čepi fi 6mm, ki prideta v tisa očesna vijaka....

...in to je-to.

:D

Objavljeno
Ob 1. 12. 2015, Tačka pravi:

eno vprašanje... zanima me, kaj pridobiš (izgubiš) pri menjavi prvega zobnika 14zob. z 15zob. v praksi? Ima kdo tako izkušnjo?

in zakaj sploh to hočeš narest ? kaj želiš dosežt ?  (samo zanima me, al zato ker je nekdo nekaj rekel, da je potem nekaj drugače)

v vsakem primeru ti šteuc laže

Objavljeno

500 obratov manj pri 100km/h :D
Poglejmo z matematičnega vidika:

100/14 = x

100/15= x-500

---------------------

obrnemo...

14x=100

15x-7500=100

 

14x=15x-7500

x=7500

 

Mal dvomim da ima original prenos v 6. 7500min-1 pr 100km/h

 

Objavljeno (popravljeno)

... v tem primeru je 7% manj obratov motorja pri enaki hitrosti..... pa po navadi števec glih en toliko laže pri originalnem prastavnem razmerju... to se pravi, da bi načeloma zdej bolj točno kazal...   :P .... če ima sevede 650-ka senzor za merjenje hitrosti na prednjem zobniku....

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Objavljeno
pred 6 minutami, Zivnorc pravi:

... v tem primeru je 7% manj obratov motorja pri enaki hitrosti..... pa po navadi števec glih en toliko laže pri originalnem prastavnem razmerju... to se pravi, da bi načeloma zdej bolj točno kazal...   :P .... če ima sevede 650-ka senzor za merjenje hitrosti na prednjem zobniku....

vse je res, ampak, če bi proizvajalec želel tako razmerje, bi ga že v originalu dal ... torej .. :? 

res je da menjavamo auspuhe, ampak to je predvsem zaradi glasu, ker direktive predvidevajo določen hrup, da se dobi homologacija ... ampak razna prestavna razmerja, zobniki in podobno.... res ne vidim smisla.

Če me kdo argumentirano prepriča, da je proizvajalec napačno postavil razmerje med zobniki ... bom 1 dan tih in naum objaulu :jezik: 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 minutami, maus pravi:

 

... vse maš res....

AMPAK.... nkol nbenmu neki ni prow.....   ZATO  je treba spreminjat.

Ponavadi se menja zobnike, da se skrajša prestavno razmerje... pa še to v glavnem za na dirkališča, da se maximalno izkoristi območje vrtljajev navora in max moči motorja... za podaljšat še nisem slišal, da bi si ga kdo....

... tko za na cesto je pa čisto brezveze.

Jaz sem imel na SV 1000 enega manj spredaj kar nekaj časa.....pa sem šel nazaj na originalno št. zob.

TKO... zdej bod pa tih... pa še zase se brigi, k nkol nauš meu SV-ja.....

:P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Pravkar, Zivnorc pravi:

... vse maš res....

:P

naum tih, ker mam vse res :jezik: 

res je .. tudi jaz zamenjam krmilo in lahko argumentiram zakaj ... ampak to je druga zgodba o EMŠU :ras: 

me je res zanimalo, zakaj se pa menjavajo zobniki ... sj ne samo na SV650 .. tudi na drugih modelih menjujejo ... razumem za na pisto ali kakšen stund varianto .. ampak za vožnjo v cestnem prometu, mi pa ni jasno.

 

Objavljeno

...sej pravim, jaz sem na SV 1000 menjal, ker se mi je zdelo, da je druga prestava predolga za čez kake sepentine...itd.... v prvi pa ne zgleda glih vozit... pa sem menjal.... pa sem videl, da je brezveze.....

Motorji so nam igrače.... mi pa smo otroci... in te igrače hočemo kar naprej nekaj spreminjat... dodelovat...rihtat...

.... tut ženska mora na vsake tolk cajt frizuro čist u kontra naredit, da ti je spet všeč.... enkrat na golo... enkrat na ćrtico... recimo..  :P

... pa sej teb še kej drugega ni jasno...   :ras:

 

Objavljeno
pred 40 minutami, Zivnorc pravi:

...sej pravim, jaz sem na SV 1000 menjal, ker se mi je zdelo, da je druga prestava predolga za čez kake sepentine...itd.... v prvi pa ne zgleda glih vozit... pa sem menjal.... pa sem videl, da je brezveze.....

... pa sej teb še kej drugega ni jasno...   :ras:

 

in na koncu si ugotovil, da je SV1000 brezveze :lol1: in pol men prauš, da mi še kaj drugega ni jasno :O 

res pa je, da je GSX R 1000 boljši ;) 

mislim, da ima SV650 dovolj navora - moči, da ni potrebno kaj dosti menjavat :)

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Joj ne, jz sm razmisljala o vecji moci motorja... Ne o koncni hitrosti.... :)

Objavljeno (popravljeno)
pred 13 urami, no_name pravi:

500 obratov manj pri 100km/h :D
Poglejmo z matematičnega vidika:

100/14 = x

100/15= x-500

---------------------

obrnemo...

14x=100

15x-7500=100

 

14x=15x-7500

x=7500

 

Mal dvomim da ima original prenos v 6. 7500min-1 pr 100km/h

 

(SHIT JUST GOT REAL)

= HELL YEAH

 

Popravljeno . Popravil Tačka
Objavljeno

Do pomladi razmišljam da bi menjal izpuh na mojemu SVju za takšnega da bi ga lahko homologiral, saj imam trenutno gor neoriginalni gianellijev izpuh za katerega ne morem urediti papirje in bi raje prej menjal kot kdaj plačal kazen. Razmišljal sem o komplet sistemih ROADSITALIA in me zanima če je kakšna bistvena razlika med temi tremi razen v obliki zadnjega lonca, je zvok podoben? Se ga da normalno homologirati pri nas?

http://www.scarichimoto.org/it/scarico-sv-650/88-short-.html

http://www.scarichimoto.org/it/scarico-sv-650/89-special-.html

http://www.scarichimoto.org/it/scarico-sv-650/90-double.html

Objavljeno

samo namig - preberi hyperjackove poste v temi Oprema --> Akrapovič pa boš mogoče našel namig kako za par deset € homologiraš svoj obstoječ izpuh. ;)

Objavljeno
pred eno uro, Jernej125 pravi:

Do pomladi razmišljam da bi menjal izpuh na mojemu SVju za takšnega da bi ga lahko homologiral, saj imam trenutno gor neoriginalni gianellijev izpuh za katerega ne morem urediti papirje in bi raje prej menjal kot kdaj plačal kazen. Razmišljal sem o komplet sistemih ROADSITALIA in me zanima če je kakšna bistvena razlika med temi tremi razen v obliki zadnjega lonca, je zvok podoben? Se ga da normalno homologirati pri nas?

http://www.scarichimoto.org/it/scarico-sv-650/88-short-.html

http://www.scarichimoto.org/it/scarico-sv-650/89-special-.html

http://www.scarichimoto.org/it/scarico-sv-650/90-double.html

Če želiš ti prodam popolnoma nov, še zapakiran Leo Vince slip-on z vsemi papirji za homologacijo. Poglej PM ;)

Objavljeno
pred 20 urami, ukica pravi:

samo namig - preberi hyperjackove poste v temi Oprema --> Akrapovič pa boš mogoče našel namig kako za par deset € homologiraš svoj obstoječ izpuh. ;)

Raje bi menjal saj je ta že malo zvit in popraskan ter na izgled tudi popravljen, a potem se teh izpuhov RoadsItalia ne da homologirati pri nam.

Objavljeno
53 minutes ago, Jernej125 said:

Raje bi menjal saj je ta že malo zvit in popraskan ter na izgled tudi popravljen, a potem se teh izpuhov RoadsItalia ne da homologirati pri nam.

izpušni glušnik z potrdilu o odobritvi, z DB-morilca, ki je opremljena z vsem potrebnim za montažo, spojkami zbiralec, debeline, ki povezujejo vzmeti, obroči imetnik dušilec zvoka, itd ...

ti je prevedel čiko gugl :)

Objavljeno

Ali mi lahko kdo pove kakšna je kaj razlika v zvoku med Leo Vince, MASS in ROADS kdo ima najbolj globok zvok z dušilcem.Ali se pri ROADS izpuhi kaj spremeni navorna karakteristika, pri ostalih dveh je najbrž enaka ker sta samo slip on

Objavljeno
pred 2 urami, Jernej125 pravi:

Ali mi lahko kdo pove kakšna je kaj razlika v zvoku med Leo Vince, MASS in ROADS kdo ima najbolj globok zvok z dušilcem.Ali se pri ROADS izpuhi kaj spremeni navorna karakteristika, pri ostalih dveh je najbrž enaka ker sta samo slip on

Pri Roads Italia bo potreben poseg v vplinjače - sinhronizirat, menjat dize, nastavljat igle itd., ker drugače bo motor prereven (premalo bencina) in ti bo skurlo izpušne ventile itd. Če boš samo zamenjal komplet izpuh s krivinami brez tikat vplinjače, bo šel motor še slabše kot z originalom.

Kar se pa tiče razlike med Mass in Leo Vince ima Leo Vince bolj globok glas, Mass pa bolj rezek. Če bi rad da motor lepo grmi kupi Leo Vince, če bi pa rad samo da se dere potem kupi Mass-a, vendar meni osebno je bil v živo najlepši zvok z Leo Vince izpuhom, zato sem ga tudi kupil. Seveda v primeru, kot navajaš, da je dušilec notri.

Tak glas ima moj z Leo Vince izpuhom:

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 7 urami, speedfighttuning pravi:

Pri Roads Italia bo potreben poseg v vplinjače - sinhronizirat, menjat dize, nastavljat igle itd., ker drugače bo motor prereven (premalo bencina) in ti bo skurlo izpušne ventile itd. Če boš samo zamenjal komplet izpuh s krivinami brez tikat vplinjače, bo šel motor še slabše kot z originalom.

Kar se pa tiče razlike med Mass in Leo Vince ima Leo Vince bolj globok glas, Mass pa bolj rezek. Če bi rad da motor lepo grmi kupi Leo Vince, če bi pa rad samo da se dere potem kupi Mass-a, vendar meni osebno je bil v živo najlepši zvok z Leo Vince izpuhom, zato sem ga tudi kupil. Seveda v primeru, kot navajaš, da je dušilec notri.

Tak glas ima moj z Leo Vince izpuhom:

 

Tu se pa ne strinjam, Leo ima pločevinast zvok in se dere, Mass pa globok, bolj basovski in manj se dere. 

sicer racing varianta, ki je ne moreš homologirat (al pa ja :D)

in moja bivša lubica s svojim MASSom

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno
pred 54 minutami, DAMI34 pravi:

Tu se pa ne strinjam, Leo ima pločevinast zvok in se dere, Mass pa globok, bolj basovski in manj se dere. 

sicer racing varianta, ki je ne moreš homologirat (al pa ja :D)

in moja bivša lubica s svojim MASSom

 

Govora je konkretno o Suzukiju SV 650 in ne o ostalih mopedih, še najmanj pa vrstnih 4 valjnikih. Če ima z določenim izpuhom vrstni 4 valjnik pločevinast zvok, to še ne pomeni da ga bo imel z istim izpuhom tudi 2 valjnik.

Sem slišal v živo (ne preko interneta, kot nekateri na tem forumu) SV-ja z Mass-om in z Leo Vincetom in me je slednji bolj prepričal. Sicer pa je na posnetku ki sem ga prilepil lepo slišat kakšen je zvok z Leo Vince izpuhom, ne vem kje si slišal pločevinast zvok.

Objavljeno

Sam mam na svoje sv-ju sploh nevem točno kateri avspuh. Zgleda zelo podoben/enak krapu vendar eni pravjo, da original ni.... jaz sem ga dobil zraven rabljenga motorja tako, da trdil kaj je in kaj ni nebom. Vem, pa da ima z db klierju soliden zvok vendar ne tako globok kot bi si za V2 želel. Brez je pa za mene totalna poezija vendar posatane tudi precej glasen-meni neprimeren za vsakdanjo rabo. Tako, da večino se vozim z db kilerju parkat letno, ko se mi zalušta ropotanje grem pa  brez db-kilerja in "uživam" ob zvoku :)

 

PS: kako izgleda moj avspuh kateri pač sploh je, je tudi na sliki zgoraj katero je citiral Zivnorc

Objavljeno
pred 14 urami, speedfighttuning pravi:

Govora je konkretno o Suzukiju SV 650 in ne o ostalih mopedih, še najmanj pa vrstnih 4 valjnikih. Če ima z določenim izpuhom vrstni 4 valjnik pločevinast zvok, to še ne pomeni da ga bo imel z istim izpuhom tudi 2 valjnik.

Sem slišal v živo (ne preko interneta, kot nekateri na tem forumu) SV-ja z Mass-om in z Leo Vincetom in me je slednji bolj prepričal. Sicer pa je na posnetku ki sem ga prilepil lepo slišat kakšen je zvok z Leo Vince izpuhom, ne vem kje si slišal pločevinast zvok.

Bom pa drugače povedal, za polni zvok je bistven obseg lonca, tip materiala iz katerega je izpuh, izpušna luknja, dolžina dušilca in nenazadnje polnilo v loncu, ki pobere določene tone. Vse to vpliva na barvo in jakost zvoka. Tukaj je meni osebno Mass vedno dobro zvenel (slišal ogromno izpuhov v živo), bodisi na dvovaljniku al 4 valjniku.

Glede na to, da ima SV velik in dolg ror, je moč iz njega izzvati lep butajoč zvok. (pa neglede na firmo rorov)

Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

Bom pa drugače povedal, za polni zvok je bistven obseg lonca, tip materiala iz katerega je izpuh, izpušna luknja, dolžina dušilca in nenazadnje polnilo v loncu, ki pobere določene tone. Vse to vpliva na barvo in jakost zvoka. Tukaj je meni osebno Mass vedno dobro zvenel (slišal ogromno izpuhov v živo), bodisi na dvovaljniku al 4 valjniku.

Glede na to, da ima SV velik in dolg ror, je moč iz njega izzvati lep butajoč zvok. (pa neglede na firmo rorov)

Tu se strinjava, vendar se to od motorja do motorja razlikuje, zato ima lahko en motor z nekim izpuhom zelo lep glas, drugi pa s taistim izpuhom že prav nagravžen. Nič nimam proti Mass izpuhom, ravno nasprotno, tudi jaz sem hotel dat na mojega SV-ja Mass-a, vendar mi je bil z Leo Vince izpuhom zvok lepši. Sicer pa Igorja osebno poznam in je zelo fajn možakar, mi je naredu že kar nekaj uslug, jaz pa njemu v zameno zrihtal par strank, ker marsikateri motor ima z Mass izpuhom zelo lep zvok, vendar se pa najdejo tudi izjeme.

Objavljeno

... dej pol povej kako se sliši GSXR1000 z MASS izpuhom.... (tistim tamalim ki se začne že kmalu za kolektorjem)

... ker Damiju ne verjamem čisto...   :P

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!