Skoči na vsebino

Yamaha TDM 900


Priporočene objave

Objavljeno
"Klub" voznikov TDM 900 ima novega člana...

Marty

Srecno voznjo!

Objavljeno

marty, dobro nam došel, velik dobre in varne vožnje :yea1: :photo: :whistle:

Objavljeno
"Klub" voznikov TDM 900 ima novega člana...

Od kar sem naredil izpit, 12 let nazaj, sem vozil endure (Gilera 125 RX tri leta in Yamaha TX 94' deset let).

Letos me je po dolgem času ponovno zagrabila motoristična mrzlica in čas je bil za nov motor. Sicer sem do sedaj najbolj užival v makadamskih adrenalinskih odsekih, asfalt sem pa imel zgolj "za vmes". Ko sem razmišljal, kateri motor mi bo najbolj odgovarjal sem cincal med Varaderom in TDM 900.

Zmagala je TDMka predvsem zato, ker makadam z Varaderom ne bi bil isti, kot s XTjko - torej je čas za popolnoma drugačen tj. cestno/potovalni motor.

Danes sem ga kupil pri Habatu, letnik 2002 z 46.000km, črno - izgleda nebeško. Vožnja je pa nekaj povsem drugačnega (ne zahtevnejšega) in prav veselim se spoznavanja fines cestne vožnje. S sopotnico sva takoj naredila 270 km KR-LOGATEC-IDRIJA-ŽIRI-KR-BLED-KR in presenečeno ugotovila, da bi šla lahko še na morje. Hitrost do 150 km/h je užitek, za naprej bo čas kasneje.

Spomnil sem se neke reklame (mislim da od Suzukija), kjer je voznik ob vsakem postanku mlajši - točno tako sem se počutil. Vožnja mi je oklestila najmanj 15 let in zoper sem najstnik.

Naj še omenim, da sem zadnje tri dni (od kar sem plačal aro) po 8ur na dan prebiral ta forum - prej ga sploh nisem poznal. Ko sem se vozil, sem imel občutek, kot da mi je vse znano: cukanje pri nizkih obratih, nevarnost padca motorja pri postavljanju na tačko, veter in sprednja šipa pri večji hitrosti, nastavitve amortizerjev... še najbolj sem bil pa vesel, ko so s pomočjo tega foruma izginili vsi dvomi glede izbire servisa :rolleyes: .

Skratka, doživel sem preporod... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Marty

lepo........... :worship: :worship:

varno naprej........ :naughty:

Objavljeno

TDMka mi ne da miru... še celo iz službe hodim prej ven. :naughty:

Po 500km, ki sem jih naredil v treh dneh po službi, je moj povzetek vožnje tak:

- izredno hitro se je navadiš. Glede na to da sem celo življenje vozil endure, je bil prehod enostaven

- zelo pomembno je, da so gume pravilno napolnjene. Če so premalo, se motor obnaša "nenatančno" in "plava"

- tisti, ki mu je ta motor premalo močen ima resen problem. Predvsem z divjanjem verjetno.

- na veter nad 130 km/h se je treba navaditi. Z originalno šipco mi tok vetra prileti naravnost v čelo (visok sem 182 cm)

Stvari, ki me zanimajo:

- Začuden sem bil pri prvem tankanju. Display je pričel utripati in šteti razdaljo - torej naj bi bil na rezervi. Do vrha rezervoarja sem lahko natočil le 14,5 l (OMV 100 oct.). Kakšna razlaga ?!?!? A nima kestel 20l?

- Ne vem, kako naj si nastavim amortizerje in napolnim zadnjo gumo. Večinoma se bova (vsaj od začetka) peljala v dvoje. Torej bi moral imeti nastavljeno zadaj trše amortizerje in 2,9 v gumi. Zanima pa me ali je kdo našel neko "vmesno varianto", ki mu odgovarja, da ne prestavlja vsakič, ko se npr. en teden pelje sam?

- Na tem forumu je bilo veliko govora o dvignjeni šipi in koliko pomaga pri večjih hitrostih. Kljub temu, da sem vse prebral, še nisem odločen ali se mi za mojo višino 182 cm splača zamenjat šipco.

Toliko zaenkrat...

Marty

Objavljeno

Živjo!

Posodo za gorivo natočiš do vrha tako, da sediš na motorju, da je vzravnan, NE na stranski tački. Jaz natočim popolnoma do tistih lukenj v "lijaku" posode. Ko meni preklopi na rezervo, ponavadi natočim okrog 15-16 litrov. Rezevar naj bi imel 20 litrov, bom doma pogledal koliko sem največ natankal.

Ko se vozim enkrat sam, drugič s sopotnico brez prtljage, napumpam zadnjo gumo 2.5-2.7 bara, ob polni obtežitvi pa na 2.9 bara.

Če se želiš čimbolj rešiti piša vetra, je najprimernejši vetrobran MRA Touring + Vario, cena okrog 130 €.

Objavljeno
TDMka mi ne da miru... še celo iz službe hodim prej ven. :naughty:

Po 500km, ki sem jih naredil v treh dneh po službi, je moj povzetek vožnje tak:

- izredno hitro se je navadiš. Glede na to da sem celo življenje vozil endure, je bil prehod enostaven

- zelo pomembno je, da so gume pravilno napolnjene. Če so premalo, se motor obnaša "nenatančno" in "plava"

- tisti, ki mu je ta motor premalo močen ima resen problem. Predvsem z divjanjem verjetno.

- na veter nad 130 km/h se je treba navaditi. Z originalno šipco mi tok vetra prileti naravnost v čelo (visok sem 182 cm)

Stvari, ki me zanimajo:

- Začuden sem bil pri prvem tankanju. Display je pričel utripati in šteti razdaljo - torej naj bi bil na rezervi. Do vrha rezervoarja sem lahko natočil le 14,5 l (OMV 100 oct.). Kakšna razlaga ?!?!? A nima kestel 20l?

- Ne vem, kako naj si nastavim amortizerje in napolnim zadnjo gumo. Večinoma se bova (vsaj od začetka) peljala v dvoje. Torej bi moral imeti nastavljeno zadaj trše amortizerje in 2,9 v gumi. Zanima pa me ali je kdo našel neko "vmesno varianto", ki mu odgovarja, da ne prestavlja vsakič, ko se npr. en teden pelje sam?

- Na tem forumu je bilo veliko govora o dvignjeni šipi in koliko pomaga pri večjih hitrostih. Kljub temu, da sem vse prebral, še nisem odločen ali se mi za mojo višino 182 cm splača zamenjat šipco.

Toliko zaenkrat...

Marty

Živjo

Že jetman ti je precej povedal. Glede tankanja: kljub temu, da natočiš "do vrha" ostane na vrhu kestlna še vedno malo prostora, katerega praktično ne moreš zafilat z bencinom, v prostornino tanka pa se ravno tako šteje! To ni samo pri TDMki!

Glede postavljanja na stransko stojalo: preveri kam ti je zlezla guma na fedru ki drži stransko stojalo in jo po potrebi premakni, mislim, da malo niže. Če se prav spomnim, sem pri svoji nekaj malenkost pobrusil in težav s tem ni bilo nikoli več.

Šipco imam povišano doma - lahko se oglasiš sprobaš pa boš videl!

Nastavitev vzmeti ti vzame največ pol minute dela, le ugotoviti moraš, kaj ti najbolj ustreza - to se pravi v začetku malo večkrat razjahat pa ponovno nastavit pa spet probat - najbolje na istem odseku ceste, da vidiš kakšna je razlika.

ajd

Objavljeno

Aha... sm že upal, da je to mal boljši forum od ostalih na netu. Pa očitno niti ni... :cry:

A se samo meni zdi, a nas večino tole niti ne zanima? Vsaj ne v TDM 900 temi. Če se pa motim, pa sorry...

Marty

Objavljeno

jez kolebam. . .med tdm in ne tdm, in mislim, da mi je ta tema ful pomagala. če jih vozi/simpatizira tako neuporaben folk, (normalnim uporabnikom tipa xr800 jetman in še ene parim se opravičujem in jih izvzemam iz tega mnenja), potem se bom potrudil in mel z njimi čim manj skupnega, da me slučajno kdo ne potlači v isti drek. grozni ste.

Objavljeno

Tale moj odgovor je Ice pomotoma vrgel v temo TDM vs. Vara, ki pa se je nanašal na vprašanje glede izkušenj glede prostornine posode za gorivo na TDMki:

Sem preveril moje podatke o točenju goriva... največ sem natanktal 18,3 litrov.

Zdajle imam na števcu skoraj 370 km, pa bom še malo počakal, ker mi še ne sveti rezerva, pa bom potem poročal koliko je šlo notri. Mede tudi zanima, če res drži vsaj približno 20 litrov.

PS: Ice hvala, da si prijel metlo v roke! :worship:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravlejni!

Imam problem. Pri TDM900 mi je skurilo statorsko navitje na elektriki. Zanima me, če kdo ve za kakšno razbito TDM; da bi dobil drugo elektriko, ali pa če mogoče paše od kakšnega drugega motorja. Novo navitje namreč stane 400EUR.

LP

Objavljeno

Kaj pa se je zgodilo, da je skurilo navitje :?

Objavljeno
Kaj pa se je zgodilo, da je skurilo navitje :?

ne vem. To se je zgodilo sredi Korzike.

Objavljeno
ni mi všeč :unsure: , na prvi pogled izgleda preveč enduro in premalo cestno. Glih ta kombinacija enduro in cestne je TDM.ko naredila posebno.

Tko kot je TDM preveč cestna in premal enduro (za nekoga drugega pač) ...

Objavljeno

a kdo mogoče ve, kaj bi to bilo. Motor je bil celo noč zunaj tako, da je bil zjutraj pošteno rosen. Zgodilo se je pa to. Motor štartam brez problema, pustim na mestu teči kakšnih 5 minut nato se odpeljem. Čez kakšnih 200 metrov zavijam desno in ko dam smerokaz, motorju zmanjka vse elektrike, celo ura se mi je postavila na 1:00. to je trajalo kakšne 2-3 sekunde nakar je motor zapet zavarglal in speljal brez problema in nato delal cel dan b.p.. Bil sem v okolici Kapruna in ni bilo ravno prijetno. Zanima me kaj bi to lahko bilo in ali je še kdo imel podobne težave in ali se to pojavi večkrat :whistle: :rolleyes: :rolleyes:

lp

Objavljeno
a kdo mogoče ve, kaj bi to bilo. Motor je bil celo noč zunaj tako, da je bil zjutraj pošteno rosen. Zgodilo se je pa to. Motor štartam brez problema, pustim na mestu teči kakšnih 5 minut nato se odpeljem. Čez kakšnih 200 metrov zavijam desno in ko dam smerokaz, motorju zmanjka vse elektrike, celo ura se mi je postavila na 1:00. to je trajalo kakšne 2-3 sekunde nakar je motor zapet zavarglal in speljal brez problema in nato delal cel dan b.p.. Bil sem v okolici Kapruna in ni bilo ravno prijetno. Zanima me kaj bi to lahko bilo in ali je še kdo imel podobne težave in ali se to pojavi večkrat :whistle: :rolleyes: :rolleyes:

lp

LP

Meni se je podobna zadeva zgodila, ravno tako kot pri tebi. Razlog pa je bil predolg obesek na ključu(10-15cm). Obesek se je zavozlal pod krmilo in ko sem krenil, je motor najprej pocukal, nato pa ugasnil; ura je pričela utripati. Ko sem ključ postavil na off in nato na on je motor deloval normalno.

Objavljeno
LP

Meni se je podobna zadeva zgodila, ravno tako kot pri tebi. Razlog pa je bil predolg obesek na ključu(10-15cm).

Obesek 100% ni bil, sumim, da je bila kriva vlaga, vendar nisem čist siguren in nebi rad, da se zadeva ponovi in bonedaj, da kje daleč ostanem in kličem vlečno :headbang: :headbang:

lp

Objavljeno

A je kdo namesto original zračnega filtra dal noter kakšnega drugega :? Zdajle bi moral na servisu zamenjat original, pa je opcija, da dam kakšnega drugega notri.

Objavljeno
A je kdo namesto original zračnega filtra dal noter kakšnega drugega :? Zdajle bi moral na servisu zamenjat original, pa je opcija, da dam kakšnega drugega notri.

Ja, valda so dali. Vzemi K&N. Pa še večkrat ga lahk uporabiš, le začetni strošek je večji.

Objavljeno

Original 23 €, K&N 75 €. Kar velika razlika :hmm:

Objavljeno
Ja, valda so dali. Vzemi K&N. Pa še večkrat ga lahk uporabiš, le začetni strošek je večji.

v bistvu ga še pucat ni treba, ker k&n pravi da ni potrebno čiščenje tudi do 60000milj po cesti. Pa še zamašen k&n filter ima za okrog 25% večjo prepustnost kot nov originalen. Vsaj tako na škatli piše. :whistle:

Objavljeno
Original 23 €, K&N 75 €. Kar velika razlika :hmm:

Se splača.

Objavljeno
Se splača.

Trije originalni filtri zadoščajo za 60.000 km.

Zakaj se torej splača?

Objavljeno
Trije originalni filtri zadoščajo za 60.000 km.

Zakaj se torej splača?

Pozabiš da imaš zračni filter. :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!