crasher Objavljeno September 1, 2011 Opozori Objavljeno September 1, 2011 Za naslednjo sezono si bom verjetno namontiral Akrapoviče na mojo TDM-ko letnik 2002. Kakšen nasvet? lp,m Akrapoti so sicer fajn in lepi, a po mojem mnenju imajo smisla na SS motorjih, če voziš na čase. Ne zdi se mi pa smiselno dajat xxx € zato, da te bodo v ulici bolje slišali, za ta denar bi si raje privoščil dva dopusta. Ko boš pa motor prodajal, ti jih pa itak noben ne bo hotel upoštevat v ceni Pa kolikor mi je znano Akrapovič ne izdeluje homologoranih rorov za TDM, tako, da si avtomatsko v prekršku, cena pa je 800€. Težava znaš imeti tudi v tujini (Avstrija, Italija) saj veš ekologija, hrup itd... Sicer pa je to samo moje skromno mnenje. Lepo vozi Cartman in maco47 2
crasher Objavljeno September 1, 2011 Opozori Objavljeno September 1, 2011 Jaz se še vedno nisem odločil za vizir, ker mi ga še ni uspelo nikjer preizkusiti :\ Kupil bi ga res samo, če bi (za mojo rast) naredilo precej razlike. Itak se skoraj nič ne peljem po avtocesti oz. ceste izbiram po načelu več ovinkov, več zabave, hitrost me bolj malo briga. Morda nekoč ko bom imel željo potovati z motorjem. Imel sem dva TDM-a, in pri obeh sem montiral najvišji vizir , enega original, drugega givi. Pri mojih 181 cm sem dobival brez vizirja ves veter v prsi, oziroma vrat, pri višjem vizirju pa v čelado, kar pa je še vedno bolje, sploh pri nižjih temperaturah ali dežju. Najboljše je pa da poskusiš sam, sicer pa toplo priporočam. Lepo se vozi
SANJIN-MIXON Objavljeno Oktober 15, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2011 Lep pozdrav vsem privržencem Yamah, sam imam yamaho yzf r-1 letnik 2004, ker so se začele nizke temperature sem nabavil še poleg yamaho tdm-900 letnik 2004 modre barve, izkušnje z njim so lepe in dobre ker sem v preteklosti že vozil dve tdm-ke, ker so pa naše kazni prevelike sem se odločil da bom enko pustil v poliestrih in za na pisto, tdm ko pa kruzal po svetu, ja ja saj vem da lahko z njo tud nabašeš kak kilometer čez omejitev, vendar se da z njo dosti bolj mirno voziti !!!!!!!!! p.s. kupujem sedež z gelom in zaščito motorja !!!!!!!!
SANJIN-MIXON Objavljeno Oktober 15, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2011 Evo moje lepotičke !!! trebor 1
šokac Objavljeno Oktober 15, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2011 (popravljeno) ker so pa naše kazni prevelike sem se odločil da bom enko pustil v poliestrih in za na pisto, tdm ko pa kruzal po svetu, ja ja saj vem da lahko z njo tud nabašeš kak kilometer čez omejitev, vendar se da z njo dosti bolj mirno voziti! Resna, inteligentna in precej odrasla ugotovitev. Tega pa nisem vedel, da je TDM, takšna špica. Samo kak km čez omejitev. Vauuu. Kdo bi si mislil? Si ti ne bi za kruzanje raje nabavil 50 ccm skuterja, pri katerem je hitrost konstrukcijsko omejena na največ 45 km/h. V tem primeru ti do omejitve skozi naselje ostane še 5. km. Kako si pa na pisti? Tam sigurno greš čez omejitve. Grelce za gume tudi imaš? Popravljeno Oktober 15, 2011. Popravil šokac SANJIN-MIXON 1
SANJIN-MIXON Objavljeno Oktober 15, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2011 Resna, inteligentna in precej odrasla ugotovitev. Tega pa nisem vedel, da je TDM, takšna špica. Samo kak km čez omejitev. Vauuu. Kdo bi si mislil? Si ti ne bi za kruzanje raje nabavil 50 ccm skuterja, pri katerem je hitrost konstrukcijsko omejena na največ 45 km/h. V tem primeru ti do omejitve skozi naselje ostane še 5. km. Kako si pa na pisti? Tam sigurno greš čez omejitve. Grelce za gume tudi imaš? pravilna ugotovitev, bom upošteval hvala, na pisti sem pa vsem napoti, grelce imam sam so izdelani doma, pa niso ne vem kaj dobri. SVAKA TI ČAST, ZAKAJ SI PA MISLI SAM !!!!!!!!!!!!!! exclan in trebor 2
blazius Objavljeno Oktober 16, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2011 Akrapoti so sicer fajn in lepi, a po mojem mnenju imajo smisla na SS motorjih, če voziš na čase. Ne zdi se mi pa smiselno dajat xxx € zato, da te bodo v ulici bolje slišali, za ta denar bi si raje privoščil dva dopusta. Ko boš pa motor prodajal, ti jih pa itak noben ne bo hotel upoštevat v ceni Pa kolikor mi je znano Akrapovič ne izdeluje homologoranih rorov za TDM, tako, da si avtomatsko v prekršku, cena pa je 800€. Težava znaš imeti tudi v tujini (Avstrija, Italija) saj veš ekologija, hrup itd... Sicer pa je to samo moje skromno mnenje. Lepo vozi Sam sem na TDM 900 letnik 2004 dobil ispuhe ARROW , fino zgledajo , so homologirani za TDM , prejšnji lastnik je pobral ven dušilce (dal mi jih je poleg) pa nekako nisem še prišel do faze da jih dam v izpuhe ... verjetno ob registraciji ... imajo pa fin sound . Zgolj za info ... lp
SANJIN-MIXON Objavljeno November 1, 2011 Opozori Objavljeno November 1, 2011 Zanima me informacija oz. izkušnja, kaj se dogaja ko speljem z prvo prestavo in to na hitro ter z počasnim spuščanjem sklopke se ustvari tako rezkajoč zvok kot da bi nekaj drgnilo ob kovino, hvala za odgovor !!!!
crasher Objavljeno November 1, 2011 Opozori Objavljeno November 1, 2011 Verjetno je to zdrs sklopke. Meni se je to na moji TDM-ki dogajalo, ko sem uporabljal Motul 300V. Ko sem nalil yamalube S4 tega ni bilo več.
SANJIN-MIXON Objavljeno November 1, 2011 Opozori Objavljeno November 1, 2011 Verjetno je to zdrs sklopke. Meni se je to na moji TDM-ki dogajalo, ko sem uporabljal Motul 300V. Ko sem nalil yamalube S4 tega ni bilo več. hvala za odgovor, bom poskusil zamenjati olje, za sabo ima 6000km, sam ne vem katere olje je dal notri, tudi na r-1 dajem yamalube, tudi tukaj ga bom dal, če pa ne bo bolje se ve kakšen je strošek same sklopke oz. lamele ???? sliši se pa nekako takole kot temu
Bremzer Objavljeno November 1, 2011 Opozori Objavljeno November 1, 2011 Zanima me informacija oz. izkušnja, kaj se dogaja ko speljem z prvo prestavo in to na hitro ter z počasnim spuščanjem sklopke se ustvari tako rezkajoč zvok kot da bi nekaj drgnilo ob kovino, hvala za odgovor !!!! Tu NEBO nobeno olje več pomagalo, samo novo sklopko.In še nekaj NEPROBAVAJ preveč ,ker bo poln karter opilkov
crasher Objavljeno November 1, 2011 Opozori Objavljeno November 1, 2011 Najprej poskusi z menjavo olja, se boš potem , če bo treba menjat lamele, sploh, ker velja TDM za motor z pogonskim sklopom, vključno z menjalnikom, sploh pa pri tej kilometrini ne bi smelo biti težav. Lp.
SANJIN-MIXON Objavljeno November 2, 2011 Opozori Objavljeno November 2, 2011 Motor ima 6000km z starim oljem, prevoženih ima pa 41000km, hvala bom poskusil in javim lp
SANJIN-MIXON Objavljeno November 3, 2011 Opozori Objavljeno November 3, 2011 Zdaj pa res ne vem kaj naj naredim ! Nočem olja riskirat pa ne bo nič bolje, najbolje je da razdrem in pogledam kakšen je koš in lamele sklopke !!
bagio Objavljeno November 3, 2011 Opozori Objavljeno November 3, 2011 Zdaj pa res ne vem kaj naj naredim ! Nočem olja riskirat pa ne bo nič bolje, najbolje je da razdrem in pogledam kakšen je koš in lamele sklopke !! Ne kompliciraj in menjaj olje,če ne bo uredu ga stočiš in daš potem nazaj,ali se bo v pol ure pokvaril. SANJIN-MIXON 1
crasher Objavljeno November 4, 2011 Opozori Objavljeno November 4, 2011 Zdaj pa res ne vem kaj naj naredim ! Nočem olja riskirat pa ne bo nič bolje, najbolje je da razdrem in pogledam kakšen je koš in lamele sklopke !! Kaj je zdaj, si zrihtal? Lahko voziš?
SANJIN-MIXON Objavljeno November 5, 2011 Opozori Objavljeno November 5, 2011 Kaj je zdaj, si zrihtal? Lahko voziš? Danes dopoldne grem v akcijo, pa javim spremembe !!!!!!
SANJIN-MIXON Objavljeno November 5, 2011 Opozori Objavljeno November 5, 2011 Zamenjal olje in oljni filter, ter ugotovil da je vprašanje kdaj je prejšni lastnik menjal ker je bilo črno in kot voda, tako da se je splačalo, vendar tisti zvok še vedno prihaja, sem pa ugotovil da je veriga čisto zrahljana čeprav sem jo našpanal na mero, ter oznake na obeh straneh vilic je še samo dve črtici do konca in predvidevam da je veriga že zmatrana in bo potrebna menjave, ali je možno da prihaja zvok iz verige in samih zobnikov, ker zvok prihaja ko cukam z gasom in spuščam na hitro sklopko, kako naj razložim zatuli zelo podobno kot zacvilijo zavore ko še niso ogrete oziroma ko niso kvalitetne, samo da je zvok bolj globok. je pa z novim oljem in sicer Yamaluba 10/40, zelo razlika v vožnji in samem glasu agregata, ter lepše se pelje. Kaj čmo je treba čraufat ha ha ha !!!
SANJIN-MIXON Objavljeno November 9, 2011 Opozori Objavljeno November 9, 2011 (popravljeno) Sedaj ko sem prevozil malo več kilometrov je pa skoraj zginil ta nevšečni zvok, tako se vid zdaj da ni bilo prej pravo olje, ne pravijo zastojn da daj tisto ko je predpisano, naredil sem že 1500km in je motor vrhunski, ga pa prodam ker želim še poskusiti gs-a 1200 adventure,prej ga ni hotel prodati pa si je premislil prijatelj in ga bo prodal, tako da če bo kak interesent naj se javi privat !!! pa CRASHER in BIAGIO hvala za nasvete in za POMOČ !!!!!!!! Popravljeno November 9, 2011. Popravil SANJIN
crasher Objavljeno November 10, 2011 Opozori Objavljeno November 10, 2011 Sedaj ko sem prevozil malo več kilometrov je pa skoraj zginil ta nevšečni zvok, tako se vid zdaj da ni bilo prej pravo olje, ne pravijo zastojn da daj tisto ko je predpisano, naredil sem že 1500km in je motor vrhunski, ga pa prodam ker želim še poskusiti gs-a 1200 adventure,prej ga ni hotel prodati pa si je premislil prijatelj in ga bo prodal, tako da če bo kak interesent naj se javi privat !!! pa CRASHER in BIAGIO hvala za nasvete in za POMOČ !!!!!!!! Želim uspešno prodajo, sam glej, da se ti ne bo kolcalo za TDM-ko SANJIN-MIXON 1
blazius Objavljeno November 14, 2011 Opozori Objavljeno November 14, 2011 Fantje , rad bi montiral gretje ročk na mojo TDM 900 , zanima me kakšne izkušnje imate , ali ste jih sami montirali in kakšne ste kupili . Na servisu so rekli da pridejo ročke Daytona 45€ , montaža pa tudi nekje med 30€ in 40€ ... Lepo prosim za kakršnokoli iskušnjo ... sam nisem ravno neki biser za elektriko in če je stvar komplicirana se sam raje ne bi spravljal v take posege . Ali morda kdo ve koliko pride sprednja maska-plastika ???
jocc Objavljeno November 27, 2011 Opozori Objavljeno November 27, 2011 Živijo vsem! Oglašam se prvič na tem forumu, čeprav sem ga prebral po dolgem in počez. Letos spomladi sem namreč menjal motor in se ravno s pomočjo foruma odločil za tdm 900 (seveda rabljeno). Prvi vtisi dobri -mislim, da sem kupil solidno, čeprav je imela prevoženih 50 kil. Sam sem jih letos dodal še skoraj 10. Nobenih problemov- kontroliral samo olje in parkrat namazal ketno + bencin-to je bil letošnji strošek vzdrževanja. Upam, da mi bo dobro služila tudi prihodnjo sezono. Sedaj pa vprašanje za tiste, ki imate morda več izkušenj. Motor imam shranjen v pokritem nadstrešku in je praktično celo zimo zunaj. Do sedaj nisem akumulatorja nikoli ven dajal (prej sem imel KLE 500).Glede na to, da pa je tu nekaj porabe tudi ko miruje pa ne vem. Zaverglam ga vsake 14 dni do vklopa hlajenja vendar ne vem, če je to dovolj?? LP vsem JOCC
muki Objavljeno November 28, 2011 Opozori Objavljeno November 28, 2011 Dobrodošel na forumu, glade akumulatorja je bolje, da ga vzameš ven in ga daš nekam na toplo, kljub temu, da je bil spomladi nov . Če imaš motor zunaj na mrazu, obvezno preveri koliko minusa ti zdrži hladilna tekočina, da ti ne bo kaj razgnalo. Motor dvigni na stojalo, da razbremeniš gume in vzmetenje, pokrij s cerado in v slučaju da katero kolo vseeno stoji na tleh daj pod njega kakšno desko ali debelejši karton. Bencin nalij do vrha, da preprečiš pojav rje v tanku. Nekateri tukaj bodo zagovarjali tudi, da odviješ svečke in v cilindre našpricaš WD40 in nato svečke priviješ nazaj, ker lahko skozi oprt ventil na glavi pride vlaga. Toliko sem imel za povedati. Na tvoje vprašanje če je dovolj, da ga zaverglaš vsake 14 dni, DA, če imaš motor v zaprtem prostoru, NE, če ga imaš zunaj (posebno pozimi). Sicer pa če te kaj zanima piši na PM ali me pokliči, saj imaš mojo tel.št. Pa srečno!
marko55 Objavljeno November 28, 2011 Opozori Objavljeno November 28, 2011 Dobrodošel na forumu, glade akumulatorja je bolje, da ga vzameš ven in ga daš nekam na toplo, kljub temu, da je bil spomladi nov . Če imaš motor zunaj na mrazu, obvezno preveri koliko minusa ti zdrži hladilna tekočina, da ti ne bo kaj razgnalo. Motor dvigni na stojalo, da razbremeniš gume in vzmetenje, pokrij s cerado in v slučaju da katero kolo vseeno stoji na tleh daj pod njega kakšno desko ali debelejši karton. Bencin nalij do vrha, da preprečiš pojav rje v tanku. Nekateri tukaj bodo zagovarjali tudi, da odviješ svečke in v cilindre našpricaš WD40 in nato svečke priviješ nazaj, ker lahko skozi oprt ventil na glavi pride vlaga. Toliko sem imel za povedati. Na tvoje vprašanje če je dovolj, da ga zaverglaš vsake 14 dni, DA, če imaš motor v zaprtem prostoru, NE, če ga imaš zunaj (posebno pozimi). Sicer pa če te kaj zanima piši na PM ali me pokliči, saj imaš mojo tel.št. Pa srečno! Tole je vse skupaj eno veliko kompliciranje. Tank napolnit z bencinom do vrha in to je vse. Tudi ga ni treba vžigati vsakih 14 dni. Jaz sem tako prezimil FZ6, CBR 600F in TDM 850 in nikoli nisme imel težav z akumulatorji. Vedno so motorji kresnili normalno tudi po 3 mesecih stanja, gume pa niso postale kvadratne.
jocc Objavljeno November 28, 2011 Opozori Objavljeno November 28, 2011 Hvala za nasvet!!!! Muki- lepa mašinca... Ob priliki pridem na Trojane na krof, potem pa še k tebi na pivo! Jocc!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se