Skoči na vsebino

Yamaha TDM 900


Noise

Priporočene objave

Fantje hvala za vse dobre zelje...zdaj ze razmisljam o nujni opremi, za probleme s sedenjem je ze mal pozno...hehe...v startu bi vzel visji vizir, zascito motorja in menjavo rock, ker od sklopke ni nastavljiva, imam pa kar (pre)kratke prste in mi trnejo dlani, ko jih prevec tisim v krmilo. Mal mi je to odvec strosek, sam sem stestiral in ni druge. Druga faza pa bi bili nosilci, trije kovcki in centralno stojalo. Mnenja in nasveti dobrodosli...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje hvala za vse dobre zelje...zdaj ze razmisljam o nujni opremi, za probleme s sedenjem je ze mal pozno...hehe...v startu bi vzel visji vizir, zascito motorja in menjavo rock, ker od sklopke ni nastavljiva, imam pa kar (pre)kratke prste in mi trnejo dlani, ko jih prevec tisim v krmilo. Mal mi je to odvec strosek, sam sem stestiral in ni druge. Druga faza pa bi bili nosilci, trije kovcki in centralno stojalo. Mnenja in nasveti dobrodosli...

pri rockah ti lahko pomagam. uzel sem na ebayu neke short leverse, nastavljive. (imam navado da so prsti vedno na rockah) za 40eur komplet s postnino vred. jest sm navdusen,vozim z njimi 4 sezone. materijal ne poka ali pa da bi nastala kaka druga poskodba v tem casu, nope.

ostalo pa raje original al pa givi oprema,vse najdes na netu, razen ce se lotis sam predelav,kar sam pocnem ze 3 leto, sem ratal zasvojen od tega. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te bi prosil za rocke... men tudi obe roki visita na rockah...sem gledal originalne, preklopne, samo so klasicne dolzine, cena pa 180€...uhhhh

drugace mi pripravljajo v kmc ju, kjer sem narocil motor, predracun za komplet opremo. Potem se odlocim kaj gre takoj na motor, kaj kaneje...seveda odvisno od denarja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Višji vizir je stran vržen denar, ker noben vizir ne popravi precej slabo vetrno zaščito TDM 900ke.

Drugače je moja poraba naslednja: Povprečna poraba avtomobila: 5,14 l/100km (Poraba.com). To je v dobrem letu predvsem mestne vožnje (5000km).

Kot prevozno sredstvo po LJ se mi obnese idealno, za športnejše fure naokoli malo manj ampak še vedno več kot zadovoljiv.

Glede izgleda se pa moram skregat s tabo; dlje kot ga gledam, lepši mi je!

Popravljeno . Popravil nsignific
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Grda...no, ni grda, lepa pa tut ne...hehe...caki, da jo bom jest tok dolg gledu, bo tut men lepa...ni pa ljubezen na prvi pogled...a je mogoce tvoja rdeca, veckrat parkirana na ajdovscini, pri banki...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Višji vizir je stran vržen denar, ker noben vizir ne popravi precej slabo vetrno zaščito TDM 900ke.

Drugače je moja poraba naslednja: Povprečna poraba avtomobila: 5,14 l/100km (Poraba.com). To je v dobrem letu predvsem mestne vožnje (5000km).

Kot prevozno sredstvo po LJ se mi obnese idealno, za športnejše fure naokoli malo manj ampak še vedno več kot zadovoljiv.

Glede izgleda se pa moram skregat s tabo; dlje kot ga gledam, lepši mi je!

Glede vizirja se pa tule ne bi strinjal. Original šipca je samo pogojno uporabna, saj dobiš ves šus vetra v prsi. Sam sem na svojih TDM-kah imel najvišje vizirje in je veeeliiika razlika, sploh, ko je hladno ali , če moči. Tako, da visoko šipo toplo priporočam. Seveda pa ne bo toliko učinkovita kot pri kakem sport turerju.

Ja pa seveda, meni osebno je bila TDM.ka všeč že, ko sem jo videl na slikah in sem se takoj odločil za nakup. Tudi pogledal nisem katerega drugega motorja.

Sicer pa: sto ljudi, sto čudi!

Sto žena 200 sisa! :kva2:

Popravljeno . Popravil crasher
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz tudi razmisljam, a rabljeno za 4 jurje vzet, al novo za 9, ker ne vem ce se mi da cez vse izredne servise se enkrat, ker se mi bo zmesal ce se mi to ponovi. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sem iskal rabljeno, pa je bila zlo majhna izbira, pol sem se odlocil za novo in sedaj cakam...

Malo se pozanimaj, baje bo kmalu zmanjkalo teh v akciji, se posebaj z abs om...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A strosek nastavitve ventilov je zajeten?

Pred par leti sm kupoval tdm, pa mi finančno ni zneslo za lep primerek. Bojda je pri TDM menjava napenjalca verige za odmične gredi edini strošek, ki štrli iz povprečja. Vse ostalo, na nivoju japonske konkurence. Brez posebnosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

No pa je doma...crna Yamaha TDM900 abs 2012...

Kupljena v KMC na dolenjski cesti...vsa ekipa se max zavzela in mi jo sestavla po mojih zeljah in potrebah...

Dodatno je gor:

-povisan vizir

-zascita motorja

-centralno stojalo

-nosilci za tri kovcke in kovcki...stranski 33l, zadnji 53l

-dve vticnici 12V, ena na armaturi in ena pod sedezem

-ctek prikljucni indikator, za poljnjenje acuja po zimi

-naroceni se nastavljivi rocki za zavoro in sklopko...to pa ob prvem servisu

-zascitna tank nalepka

To je pa tudi vse, kar bo slo na ta motor...seveda razen moje riti...hehe...

Po prevozenih 50 kilometrih zelo zadovoljen...to kar sem pricakoval in se malo vec...po jutrisnji daljsi furci, pa se kaki dodatni vtisi..

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za mano 280 km...nadvse zadovoljen...zelo presenecen nad udobnostjo sedeza in drze na motorju...brez enega presedanja, ali pretegovanja. Zivahen in poskocen motorcek, ki pa potrebuje kar nekaj prestavljanja po zaprtih ovinkih, seveda proti stiri valjniku, kar pa mi odgovarja...dinamicna voznja, da ne zadremas hehe...rahli treslaji so prisotni, samo ko to sprejmes kot dejstvo in da z motorjem ni nic narobe, jih ne obcutis vec. Skratka, abcutki bozanski...hehe...

@blazius, hvala za lepe zelje...za enkrat pozel samo pohvale glede izbire...dans razmisljam, da bi se odpeljal v tvoj konc, prot Jezerskem. Tok, da naklepljem kilometre in bi po praznikih lohka naredil ze prvi servis...potem pa ze na daljso pot...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem šel včeraj čez Jezersko do Železne kaplje pa potem do Celovca in čez Ljubelj nazaj ... like it a lot :grim , sploh na avstrijski strani do kaplje je en velik užitek ... priporočam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe...majstore...sem o tem citu, ko sem iskal info o tdm jki...hvala vseeno, mogoce, zakaj pa ne...trenutno pa s pravocasnim in hitrim pretikanjem, kr dobro obvladujem ovinke...seveda v rangu moje turisticne voznje in ne kolenckanja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni. Mene zanima kako se kej obnesejo TDMke 900 letnik 2004, ker imam sam namen kupiti ta motor? zanima me kako ste zadovolnji z TDMko in ali ima kakšne hibe?Potreboval bi pa jo za potovanja in vsakodnevno rabo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni. Mene zanima kako se kej obnesejo TDMke 900 letnik 2004, ker imam sam namen kupiti ta motor? zanima me kako ste zadovolnji z TDMko in ali ima kakšne hibe?Potreboval bi pa jo za potovanja in vsakodnevno rabo.

Moja je letnik 2004 in ima prevoženih 52000 km, kupljena 2011 marec z 40000 km. Takoj smo naredili generalni servis (pač kar je bilo za popravit), nove gume... Predvsem mi je bilo všeč to, da je bila znana zgodovina predhodnih lastnikov (dveh) ter da je že takrat bil motor zelo dobro ohranjen. Motor je krasen v vseh pogledih, mestna vožnja, turing variante, sam ali v dvoje. V četrtek sva šla z ženo čez Vršič...noro zadovoljen glede zmoglivosti motorja.

Hiba je podrhtavanje, ki se ga s časom, da ukrotiti.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni. Mene zanima kako se kej obnesejo TDMke 900 letnik 2004, ker imam sam namen kupiti ta motor? zanima me kako ste zadovolnji z TDMko in ali ima kakšne hibe?Potreboval bi pa jo za potovanja in vsakodnevno rabo.

L.2004 sem kupil novo TDM, edina težava je bil avtomatski napenjalec verige, ki pa je bil nato brez težav zamenjan v garancijskem roku. Drugače pa zelooo dober motor. Toplo priporočam!
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A visino motorja se da kej stimat?

Ne, nimam gel zica, je pa ta neverjetno udoben, vzmetenje se da stimat, samo bolj zaradi obremenitve motorja, ne toliko zaradi visine...drugace ni problem, jest stojim na prstih, je pa zelo stabilen in ce ne naredis kake napake pri ozkem obracanju...ta teden imam prvi servis na 1000km, nato se 600 km na izi, nato brez omejitev...za enkrat zeeeelllooo zadovoljen, prevozil vrsic iz obeh smeri...je pa potrebno kar aktivna voznja, veliko pretikanja, se posebaj po zaprtih ovinkih...trese samo, ce ga spustis pod 3000 obratov, drugace vlece brez problema...vceraj iz kranske gore peljal v ful nalivu...abs...zakon...masinca vredna zaupanja...ni bla ljubezen na prvi pogled, sam bo pa veza trajala dooolgo...hehe...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Višji vizir je stran vržen denar, ker noben vizir ne popravi precej slabo vetrno zaščito TDM

Glede izgleda se pa moram skregat s tabo; dlje kot ga gledam, lepši mi je!

Tuki se moram strinjat, ne zgresim nobene musice od prsi navzgor...bom za stos dal gor originalno, da vidim do kje se mi bodo pol limale...

Kar se lepote tice...lbezen se rojeva...hehe...

Pa una cevna zascita, je total brez veze, samo odvecna teza, sciti totalno nic...jih bom dal predelat v stilu varadero in v-stromke...

Je pa to totaln naked motor...oblika vara, ko pa se peljes po dezju, pa se tocno vidi, da ni dela telesa, kateri bi bil zasciten...

To niso kritike, temvec dejstva in meni zato motor ni nic manj vsec, ali bi bil celo razocaran...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz razmišljam o TDM-ki.Če bi se naša hotela vozit z motorjem, bi jo že imel. XT se mi zdi malo prešvoh za moje mere, čeprav je takole, za začetek super stvar.

Sedaj mi pa manjka kaj več in razmišljam o TDM-ki. Ali kdo ve, če imajo kje možnost testne vožnje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!