Skoči na vsebino

Yamaha TDM 900


Noise

Priporočene objave

Hvala, hvala, vidim, da je kar nekaj TDM-ovcev presedlalo na FJR- po narejenih 2k km- čudovit motor, zadovoljen v nulo :kva2:

No tudi jaz zelo veliko razmišljam o menjavi z FJR 1300, ampak zdaj ko sem probala še Super Tenere 1200....mislim, da bo dejansko odločitev zelo težka......, tako da mislim, da bo prej v moji garaži zadnji kot FRJ 1300, če ne drugega zaradi višine, ki je pri Tenere enkratna, jasno saj je enduro motor, gre pa kot šus..... :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No tudi jaz zelo veliko razmišljam o menjavi z FJR 1300, ampak zdaj ko sem probala še Super Tenere 1200....mislim, da bo dejansko odločitev zelo težka......, tako da mislim, da bo prej v moji garaži zadnji kot FRJ 1300, če ne drugega zaradi višine, ki je pri Tenere enkratna, jasno saj je enduro motor, gre pa kot šus..... :kva2:

he he , šus na šus paše , šema

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vajenec,kar se tiče cukanja na nizkih obratih poglej tole http://jbx9.free.fr/...ex.php?page=AIR. Zadeva preverjeno deluje, uporabil sem prvo varianto, je enostavna 15 minut dela!!! Vršič in podobni ovinki sedaj BP...

Me že dog ni bilo na forumu. Cukanje pri TDM 900 i je šlo že tok na živce, da sm že oglas dal za motor in pol sem pa danes slučajno po 2 letih prišel na forum in našel tvoj post. HVALA... prva varinata deluje, ni pa več kot 15 minut dela. Mestna vožnja je že spet užitek :) !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Me zanima, katere druge izpuhe priporočate za TDM...Leo Vince, Takkoni....?

Ali je možno, da pri izpuhih 2 v 1 motor izgubi nekaj moči?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko bos Mass-e slisu bos leoneki dol posraufu...montazo (ki je v ceni izpuhov) in homologacijo pa majster Igor uredi, samo pooblastilo mu podpises in dobis po posti postemplan homologacijski kartoncek...pa ni samo zvok, tudi navor in moc motorja se spremeni...preverjeno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sigurno, čisto stvar okusa...mene Leovinci niso prepričal niti na kolegovi Varaderki niti na TDMki...pol se pripelje frend s TDMko in Massi... ljubezen na prvi zvok...hehe...jest nisem vzel ovalov, temveč okrogle, titan...izgled in zvok...ma kaj, trba vidt in poslušat...hehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam gor ARROW , pa tako lepo prede , da se sosed (že star , nor na motorje in hitre avtomobile) vedno ustavi in prisluhne ko jo zjutraj ogrevam ... vem pa da niso homologirani za vse serije TDM-ke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res bi bilo dobro najprej slišat v živo, če bi se odločil za druge izpuhe.

Kolikor sem našel na youtube so res Arrow slišati uredu. Mass, ne vem, kot, da je slišati neko trokiranje in ne enakomeren zvok, vsaj na enem posnetku.

Ugodno ceno imajo Takkoni: http://www.bolha.com/motorna-kolesa-deli-izpusni-sistemi/izpuh-takkoni-fz6-fz1-fz8-cbr-gsxr-zx10r-cbf-zx6r-r6-r1-vfr-gsf-cb-600-zx9r-z-1000-750-xlv-xrv-vtr-oglas1272739446 ...ampak to je izpuh 2 v 1.

Če bom ostal na TDM-ki bom verjetno zamenjal. Všeč mi je majhna poraba, nizki stroški vzdrževanja, ne kuri olja, dela kot švicarska ura....

Za dalje ture je sicer boljši nek velik enduro, ampak trenutno se ne morem za nobenega odločiti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja kje se pa kaj vozs...ta teden bom, verjetno, vsaki dan v ljubljani...

Akrapoti, pa bolj, da niso homologiran, ker ne bi dajal dvakrat tolko kot za masse....

Za mojga, so homologiran samo massi in leovinci...

Izpuhe pa moras slisat in se potem odlocit, tko sem jest naredu in ni mi zal, krt tako na pamet menjavat, so predragi...

Ni pa samo zvok, tu je se manjsa poraba, navor, moc,...

Popravljeno . Popravil mataur
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cist mozno, enkrat ta cajt, oziroma kako uro prej, sem se vracal iz lajba cez cikavo...res je neki crnga mim padlo...hehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe,ja js mam pa u sredo servis...pol pa veselo nabiranje kilometrov naprej. Zdej sm biu pa k po jajcih, ker je veriga cist boga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

malo prej mi je motor padel na levi bok v stoječem položaju zaradi moje nepazljivosti pri postavljanju motorja na levo stransko tačko :( sprednja leva plastika podrsana, levo ogledalce podrsano, ročka od sklopke - odlomljena bunkica, ... kovček je k sreči preprečil škodo na zadnjih delih razen na izpušni cevi, ki je po novem podrsana :(

evo, zdej se počutim boljše :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res bi bilo dobro najprej slišat v živo, če bi se odločil za druge izpuhe.

Kolikor sem našel na youtube so res Arrow slišati uredu. Mass, ne vem, kot, da je slišati neko trokiranje in ne enakomeren zvok, vsaj na enem posnetku.

Ugodno ceno imajo Takkoni: http://www.bolha.com...oglas1272739446 ...ampak to je izpuh 2 v 1.

Če bom ostal na TDM-ki bom verjetno zamenjal. Všeč mi je majhna poraba, nizki stroški vzdrževanja, ne kuri olja, dela kot švicarska ura....

Za dalje ture je sicer boljši nek velik enduro, ampak trenutno se ne morem za nobenega odločiti.

V čem je boljši velik enduro, oziroma a misliš, da se z tdm-ko ne da daleč peljati npr. do nordkapa itd... mislim, da je čisto dovolj za vsako turo.

Ne vem kaj si s tem mislil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V čem je boljši velik enduro, oziroma a misliš, da se z tdm-ko ne da daleč peljati npr. do nordkapa itd... mislim, da je čisto dovolj za vsako turo.

Ne vem kaj si s tem mislil.

TDM-ka je pravi luxuz pri vožnji v primerjavi s Kawaskijem Z 750, Tega sem omenil zato, ker ga ima sedaj brat, pred leti sem ga pa sam vozil.

Zadnjič sva zamenjala in sem mu rekel, da s tisto majhno "kroto" se jaz ne bi mogel voziti. Prav taka razlika je med večjim endurom in TDM-ko...širše krmilo, daljše vzmetenje, višji sedež... Kaj to pomeni pri daljši vožnji? Bolj sproščeno sedenje, lažje manevriranje, boljše blaženje neravnin... Zadnjič se mi ni ljubilo ustavljati med daljšo vožnjo, ker se mi je mudilo domov, vse me je bolelo, hrbet, noge...nisem vedel kako bi se malo pretegnil na motorju. Na enduru sem komot vstal med vožnjo, pretegnil noge, našel najrazličnejše položaje za začasno razbremenitev telesa, kar pri daljših vožnjah kar prav pride.

TDM je nekje vmes, za makadam ni najbolj, in meni manjka to, kar ponujajo endure, drugače je kar zadovoljiv motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

malo prej mi je motor padel na levi bok v stoječem položaju zaradi moje nepazljivosti pri postavljanju motorja na levo stransko tačko :( sprednja leva plastika podrsana, levo ogledalce podrsano, ročka od sklopke - odlomljena bunkica, ... kovček je k sreči preprečil škodo na zadnjih delih razen na izpušni cevi, ki je po novem podrsana :(

evo, zdej se počutim boljše :)

Ja smola, ki se hitro zgodi- če ti kaj pomaga, ročico sklopke imam viška, jo ne rabim, pokliči, se lahko zmeniva!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TDM-ka je pravi luxuz pri vožnji v primerjavi s Kawaskijem Z 750, Tega sem omenil zato, ker ga ima sedaj brat, pred leti sem ga pa sam vozil.

Zadnjič sva zamenjala in sem mu rekel, da s tisto majhno "kroto" se jaz ne bi mogel voziti. Prav taka razlika je med večjim endurom in TDM-ko...širše krmilo, daljše vzmetenje, višji sedež... Kaj to pomeni pri daljši vožnji? Bolj sproščeno sedenje, lažje manevriranje, boljše blaženje neravnin... Zadnjič se mi ni ljubilo ustavljati med daljšo vožnjo, ker se mi je mudilo domov, vse me je bolelo, hrbet, noge...nisem vedel kako bi se malo pretegnil na motorju. Na enduru sem komot vstal med vožnjo, pretegnil noge, našel najrazličnejše položaje za začasno razbremenitev telesa, kar pri daljših vožnjah kar prav pride.

TDM je nekje vmes, za makadam ni najbolj, in meni manjka to, kar ponujajo endure, drugače je kar zadovoljiv motor.

Saj, nekaj vmes in to ravno šteje, zlata sredina je najboljša zadeva, vsaj tako pravijo. Ja res, da je mogoče pri ta velikih boljše to kar navajaš, sam za sabo potegne tudi, dražji, več porabi, dražji deli, težji itd...

Mislim, da je TDM-ka za normalno pohajkovanje pa bilo kam čisto zadosti, seveda, če si pa kakšen hard enduro odvisnik, pol pa tudi ta velike danes enduro niso to kar pričakuješ.

Z mojo bivšo cbf-ko sem premagoval tudi makedam in slabe ceste in to brez problemov, sicer bolj počasi, je pa šlo, saj se mi ni nikamor mudilo in to je čar a ne.

Je pa seveda vse odvisno od posameznika kaj ga v resnici zadovoljuje, meni recimo čisti nakedi ne sedejo najbolj, pa športaki sploh ne, sem pač bolj potovalno usmerjen človek, in z TDM-ko si bi upal ma bilo kam po svetu, motor je pa itak preverjen in zanesljiv, je lahek, kuri malo, cenovno dostopen itd.. in to šteje, vsaj pr meni.

TDM-ka je pravi luxuz pri vožnji v primerjavi s Kawaskijem Z 750, Tega sem omenil zato, ker ga ima sedaj brat, pred leti sem ga pa sam vozil.

Zadnjič sva zamenjala in sem mu rekel, da s tisto majhno "kroto" se jaz ne bi mogel voziti. Prav taka razlika je med večjim endurom in TDM-ko...širše krmilo, daljše vzmetenje, višji sedež... Kaj to pomeni pri daljši vožnji? Bolj sproščeno sedenje, lažje manevriranje, boljše blaženje neravnin... Zadnjič se mi ni ljubilo ustavljati med daljšo vožnjo, ker se mi je mudilo domov, vse me je bolelo, hrbet, noge...nisem vedel kako bi se malo pretegnil na motorju. Na enduru sem komot vstal med vožnjo, pretegnil noge, našel najrazličnejše položaje za začasno razbremenitev telesa, kar pri daljših vožnjah kar prav pride.

TDM je nekje vmes, za makadam ni najbolj, in meni manjka to, kar ponujajo endure, drugače je kar zadovoljiv motor.

pa še nekaj, a pol prodajaš svojo TDM-ko al kaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Letos ne bom menjal, ker mi ne povrnejo zavarovanja za celo leto, sem ga pred kratkim registriral. Mogoče drugo leto ampak res ne vem kaj izbrati.

Zaenkrat bi izbiral le med BMW 1200 GS in Yamaho super tenere 1200. ampak imata oba visoke cene, tako, da ne vem.

Honda CBF je pa glede položaja na motorju zelo blizu TDM, sem jo vozil, mogoče ima pri nižjih obratih manj tresljajev zaradi 4 cilindrov in ker ima TDM pri nižjih obratih omejen dovod zraka, kar pa vpliva posledično tudi na porabo goriva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!