Skoči na vsebino

Yamaha TDM 900


Noise

Priporočene objave

Točno tak ! Pa na moment ključ ne pozabi, ker preveč-premalo zategnjeni vijaki povzročajo nepravilno delovanje!!

Kaj pa veeno na roke zategne enako ?
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdo ve, kera je vakum cev, za instalirat oiler?

 

Če maš 900-ko je vse skupaj zelo enostavno. Sam sem montiral Scottoiler in paše skupaj kot mora. Tukaj so navodila, kjer najdeš kam priklopit "sesalno" cev (druga slika). Mal se težko zraven pride, ampak s kakšnimi dolgimi elektro kombinirkami se vse reši...

 

http://www.motorco.biz/docs/Fittings/Yamaha/Yamaha%20TDM%20900i.pdf

 

lp

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala, se prav tam ko je puscica, tisto bunkico snamem pa cev prbijem gor, pa je to to? Kul...Prostora je res velik ja. :grrr

 

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja tist mali čep se ven vrže, ne vem pa če je samo cevka. Če se prav spomnim, je najprej nek nastavek in na tega natakneš cevko. No, tko je na Scottoilerju...

 

lp

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa ga imam, še en TDMovc med vami. Zdej ga morm spucat, da ga pofotkam in da vidm kakšne barve sploh je pol ga pa prlimam sm, da se vam pohvalm. Uživajte!  :kva2:  :kva2:  :kva2:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa ga imam, da se vam pohvalm. Uživajte!  :kva2:  :kva2:  :kva2:

Eni že dolgo ! ! prvi motor Triumph 250ccm(fotrov) sem vozil (seveda sem mu ga sunil-sposodil) že leta 1958 če ti kaj pove od gdaj uživam ! ! dones lahko izbiram med: 50 ccm,850 ccm ali 1200ccm !

Lp in počasi uživaj ne uživaj prehitro,življenje le lepo na žalost mnogokrat prekratko !

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je to. Zdej rabm pa še kufr in zaščito motorja. Če kdo slučajno kej proda.post-18535-0-59992500-1390163926_thumb.jpg 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je to. ..

Ni videti slaba...moja je enaka samo bolj zdelana..."nežen motorček", pa trpežen tudi. :)

 

Jaz imam tri kufre, ki jih bom prodajal, ko bom menjal motor...če ga bom. Drugače pojdem s tem letos le do Španije.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdo kupi MRA povisano sipco? Js bi mel zatemnjeno, pa se ne da s folijo obstojece zatemnit..... :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce jih ma tolk, ma lahko se prvo verigo, al je pa lih nova gor. :D

Res je nova veriga in novi zobniki, je pa tudi zadnji disk nov tko da ne vem kok km ima. Zadnji disk zdrži sigurn ene 100000 km, si mislm. Jest ga bl mal uporabljam. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdo kupi MRA povisano sipco? Js bi mel zatemnjeno, pa se ne da s folijo obstojece zatemnit..... :angry:

Tud jest sem o tem razmišljal. A da se je ne da zatemnit?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja samo to ni povišan vizir. Jaz bi povišan zatemnjen vizir in če sem prav razumel bi tudi DIN imel povišanega.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jp, tega original mam js tud temnega....


Ja js sm spraseval majstra, pa je reku, da tega ne dela, ker je sipca prevec ukrivljena in se ne da....

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Evo tkole, ce bo koga kdaj kej zanimal o servisiranju....pripravljeni smo na novo sezono, malce vecji servis je bil opravljen in sicer....

 

- menjava olja in filtrov

- menjava napenjalca verige

- menjava verige odmicne gredi

- servis prednjih vilic (semeringi, olje)

- nov komplet verige z zobniki

- nova sprednja guma....da ne bo borutt hud. :P

- nastavitev ventilov, kar se po izkusnjah naredi pri 70k km, namesto na 40k....slisati jih ni se bilo nic....pri 68k prevozenih.

- pa leva stran...plastika je bila barvana, ker mi je motor nevihta cez noc v grmovje skipala....spominek ostaja na tanku, kjer je majcena vdolbinica. :whistle:

 

To je to.....kupil sem jo lanskega meseca maja z 27k km in do danes navozil 68k....dodatnih tezav ni bilo, razen nesrecnega pripetljaja z odvijanjem zadnje matice pri vulkanizerju,je pozrlo navoj in je blo treba novo zadnjo os kupit....kokr se spomnim je bilo stroska 140 evrotov. Da sm pozabil dogodek, smo sli hitr na Jadranko na ovinke....se isti dan. :kva2:  Drugace pa samo redni servisi, se pravi potrosni material.

 

Edin lonce mam v planu se mal odpret, pa volno notri dat, ker jo je verjetno bore malo ostalo.....

 

Zdej pa samo se upam na cim vec srecnih kilometrckov.... :music1:

140 eurou?  bi naredil servis še komu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez db-killerjev definitivno, z njimi pa ravno prav  :).

Sem mel na moji bivši vtr1000f leovince evo brez db killerjev pa je bil glas ravno pravi...tut za polcaje ko sm jim mahou v pozdrav...he, he, he...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!