Skoči na vsebino

Yamaha TDM 900


Priporočene objave

Objavljeno
pred eno uro, SF pravi:

Pa sem tudi jaz spet prestopil k Yamahi... ?

Se slučajno komu valjajo nosilci stranskih kovčkov za Givi ali Kappo in cevna zaščita?

Srečno in uživaško.

Objavljeno
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

Srečno in uživaško.

Hvala!

 

Objavljeno
Ob 6. 3. 2021 ob 9:12, MiNa pravi:

Naj ti služi...

Yamaha.jpg.d356060b4325b3409ff46a1fbc6a4bcd.jpg

Ideja za personalizacijo :P

Orkamadona... a tale je hotel imet Yamaha GS? ?

  • Haha 2
Objavljeno
pred 29 minutami, jetman pravi:

Orkamadona... a tale je hotel imet Yamaha GS? ?

...zgleda :) podobno idejo sem imel tudi sam, ko sem bil še lastnik TDMke. Potem sem raje zamenjal za GS-a.

Dober motor TDM, samo malo mu manjka, da bi bil še boljši ...

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zdravo,

Po dolgem času sem tudi sam zopet na TDM. Prej na 850, sedaj na 900.

Kateri servis priporočate na Koroškem sedaj, ko Yahosuka ni več? 

Objavljeno

Kak namig mogoče, ali obstaja pri nas trgovina, kjer lahko dobim vse filtre, oringe, svečke in olje za mali servis za TDM-ko?  

Objavljeno

Yogi moto center Vinska gora,ali Yogimoto center  BTC Ljubljana  ali Yogi .si

Moto center- Promotor   Petrovče, Vincenc Pilko s.p.

za začetek:)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni vsi skupaj, tudi jaz sem ponosni voznik TDM 900A. ?

Naprosil bi vas vse, ki ste dodatno nabavili zaščito za roke na krmilu, da mi posredujete link ali naslov, kje ste to nabavili. Sam ne najdem nič konkretnega.......

Hvala in lp.

Objavljeno (popravljeno)

Po prevoženih približnih 3000 km, lahko povem, da od tega motorja nisem pričakoval, da se bo tako dobro peljal. Vzmetenje je odlično, motor skoraj na standardnih nastavitvah, z le minimalno korekcijo prednapetosti vzmeti in pretoka olja v vilicah (fork oil ENI 10W) in tovarniško nastavljenem zadnjem blažilcu stoji na cesti kot prilepljen. (gume spredaj Dunlop RS3 2,3 bar, zadaj Mitas Sport force 2,9 bar)

1.  Imam samo še en manjši problem z vetrobranskim steklom. Pri moji višini 170cm sta tako standardno, kot visoko steklo slaba, saj mi veter dela vrtince, posledica pa je tresenje glave in bobnenje v čeladi. Če šipo snamem, je odlično. Zadeva je uporabna poleti, ko si želimo več piša vetra. Se komu valja močno poškodovano steklo, primerno za razrez, ker bi iz njega naredil pokrov za luknje vijakov in armaturo? 

2. Rad bi rešil to težavo s steklom zaradi voženj ob hladnejših dneh. Opazil sem steklo z izrazito napihnjeno obliko... Si slučajno kdo lasti kaj podobnega?

https://www.screensforbikes.com/shop/yamaha/tdm-900-02-11/#gallery-1-5

Popravljeno . Popravil SF
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Zdravo,

 

Sam sem 190cm in sem imel prej nekaj podobnega iz tvojega linka. Dobil sem nekaj turbolence v vrat ostalo pa v ramena. Vožnja je bila boljša brez. Potem sem kupil največjo šipo in poviške, da sem spravil zrak nad čelado. Ti si 20cm nižji, s tem ne bi smel imeti težav že samo s večjo šipo.

 

https://www.ebay.com/itm/182623269982?_ul=BY

 

 

 

Objavljeno (popravljeno)

Imam nekaj podobnega, kot na tvojem linku, in sicer gre za Yamahino povišano steklo, katerega sem še dodatno povišal z aftermarket deflektorjem, pa to ni bila rešitev. Ne gre samo za višino, ampak tudi oddaljenost od krmila (stekla)... Če se zravnam, pomaknem nazaj in krmilo primem s konicami prstov, mi pri originalnem steklu skoraj pravilno usmerja zračni tok... Priznam, da nisem kombiniral deflektorja z originalnim steklom, a ko seštejem vse skupaj, pridem do zaključka, da moram dobit steklo druge oblike, zato sprašujem, če si kdo lasti "double bubble" steklo. Poleti lahko vozim brez...

 

Popravljeno . Popravil SF
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Imam originalno povišano steklo za prodat. Cena 33 eurotov

Objavljeno

Jaz pa imam povišano steklo od mislim da Givi-ja. Velik sem 185 in dobim tok zraka direktno v čelado. Moteče pri hitrostih na 110km/h. Vrjetno bom zamenjal za original.

Še nekaj, se mogoče komu valja doma centralno stojalo za model 2005+, nov se mi zdi predrag za na star motor obesit...

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Ker sem bolj pozabljive sorte, sem na TDM900 montiral rele smerinikov z brenčalom - po domače piskačem.  Ta s spodnjega linka ima sicer drugačno obliko in položaj pinov, ker pa ga je zaradi boljše slišnosti potrebno prestaviti naprej pred voznika, narediš vmesni kabel - podaljšek, in rele obesiš nekam spredaj v masko. Sam sem ga obesil na nosilec maske. Zadeva je dovolj glasna, da ti gre na živce in smernikov niti po pomoti ne pozabiš ugasnit... Še link:

https://www.saplex.si/default.asp?mid=sl&pid=modul_it&wid=4747&detailid=20714

Objavljeno
pred eno uro, SF pravi:

Ker sem bolj pozabljive sorte, sem na TDM900 montiral rele smerinikov z brenčalom - po domače piskačem.  Ta s spodnjega linka ima sicer drugačno obliko in položaj pinov, ker pa ga je zaradi boljše slišnosti potrebno prestaviti naprej pred voznika, narediš vmesni kabel - podaljšek, in rele obesiš nekam spredaj v masko. Sam sem ga obesil na nosilec maske. Zadeva je dovolj glasna, da ti gre na živce in smernikov niti po pomoti ne pozabiš ugasnit... Še link:

https://www.saplex.si/default.asp?mid=sl&pid=modul_it&wid=4747&detailid=20714

Imam!  To je najboljša zadeva. Nikoli ne pozabiš ugasnit in še prednost v mestih pri zavijanju desno. Vsi pešci se ustavijo ter pogledajo, ker mislijo, da pride kamijon???

Objavljeno

Hahaha na to s pešci nisem pa nikoli pomislil! Je pa rešitev za pozabljivce res dobra... Če pa pomisliš, da te ta očitna izboljšava varnosti stane manj kot 10 eur... ?

 

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Tudi jaz sem si novembra omislil še en motor v garaži. Poleg ležečega na avatarju, R1 in MT07, je v garažo prišla še TDM 900. letnik ´03 s prevoženimi 103 kkm. Luštkan in vodljiv mopedek, ravno prav velik. :)

Ta mesec je bila malo razdrta, saj sem eno nedeljo v  sredini februarja začel motor podirat, da vidim, kakšno ima drobovje. Tako sem zamenjal zračni filter. svečke, hladilno tekočino in semeringe v prvih vilicah. Čakam še novo verigo z zobnikoma. Ko bom to menjal, bom vgradil še Scottoiler.

Me pa zanima nekaj. Ko sem rihtal vilice, sem nalil noter Yamalube olje W10, ki pa mi deluje veliko bolj redko, kot Motulovo olje W10. Če ima kdo kakšno informacijo, kakšna je razlika, bom vilice pač snel dol in olje zamenjal z bolj gostim. Trenutno se da vozit s to trdoto vilic, ne vem pa, kako bo kasneje, ko bo režim vožnje bolj agresiven. 

Lp Robert

260399380_10227355103921359_4442924477662238697_n.jpg

Objavljeno

Zdravo,

Ko boš namestil Scottoiler, malo poslikaj in objavi prosim. Tudi sam razmišljam o tem, pa je problem napeljave zaradi dvojnega izpuha.

Objavljeno
pred eno uro, šari pravi:

Pozdravljeni,zanima me katero tdm..ko je boljše kupiti,900 ali 850.

Gledam te dve.

Yamaha TDM 900A :: Avtonet ::

Yamaha TDM850 TDM 850 :: Avtonet ::

Moj predlog, najprej na spletu malo poglej, kakšne so kaj napake na enem ali drugem modelu. Kar je pogostih napak, boš sigurno našel, pa tudi kako zadeve odpraviš.

Enostaven odgovor v stilu, kot ga je dal @Pajk  je bolj tako, tako.  850 iz povezave stara 22 let in le 38Kkm (zelo malo) neznano število lastnikov, mogoče celo uvoz iz tujine.  900 pa malo pred polnoletnostjo pa 120Kkm (bolj normalno) 2 lastnika. Je pa seveda ta nekaj modernejša, če se ne motim je imela že elektronski vbrizg.

Obe sta že kar v letih TDM850 in TDM900 tukaj boš našel nekaj več podatkov za primerjavo...

Google ti bo pa postregel z odgovori, če ga vprašaš "Znani problemi (tip in model motorja)" seveda naj bo vprašanje v angleščini.

LP in dober nakup

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pozdravljeni

Čez vikend grem gledat motor....lastnik pravi,da je vse v odličnem stanju,morda kakšna praskica kje,kar je normalno za ta letnik.

Gledat grem tdm 900,zanima me na kaj naj bom najbolj pozoren.

lp.

Objavljeno
pred 19 urami, šari pravi:

kaj naj bom najbolj pozoren.

...kot sem že zgoraj zapisal, preveri (na spletu, kakšen forum za ta motor), kakšne so kaj znane "okvare" ali težave za ta model in letnik.

Drugače pa klasika (veriga, verižniki, zavore (ploščice, diski, zavorne cevi), gume - te tako menjaš, ležaji glave krmila, prednje vilice kakšne poškodbe, zadnje nihajka, zračnost...

Vzemi koga s seboj (najbolje, da se zares spozna) dodaten par oči pomaga.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!