Jump to content

Cagiva Planet


Recommended Posts

mja sej je mozno da je dalsi .... samo ne daje takega obcutka kr ma zgornje zadne plastike krajse kokr je guma ... mito pa zgleda vecji kr ma tist palstike cez gumo ... :) tko da pomoje sta tam glih en tok ... :)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 261
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • straza

    40

  • TrEp

    19

  • Stroj

    15

  • _Fingi_

    13

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Auspuh, malo je linija drugačna, ter seveda novejši motor v Raptor. Lahko bi se reklo, da je Raptor izboljšava Planet

Posted Images

mitota jebe aerodinamika? :lol1: (kopija od pac enga ducatija-prevec cifr-k je biu tist cejt najbl aerodinamicn motor u svoji klasi... tko da verjetn je mito kej potegnu s tega... sam da pa SS nebo aerodinamicn :nono: )

sj se lohk polet tud nek dobimo pa vidmo ce je Planet res vecji k mito ;)

mte ti je že grčar povedal za ker motor sm js to mislo :) ne za mitota ampak za planetko :)

Link to post
Share on other sites

Tale planetka je zakon :OK: Tisti špegli so pa prow zakon :grim Ni večja od mitota, ampak je mal manjša. Straža pa ne spada med najvišje ljudi na svetu :whistle: :lol1: Tko da un k je sprašvov če mu bi bla zadost velika :nono: jst ne vidm šanse kako bi se gor spravu.

Tista planetka (samo 2 v Slo) k se prodaja je pa že dolg časa gor in vedno se cena zmanjša, tko da bi blo za kupt

Link to post
Share on other sites

Tale planetka je zakon :OK: Tisti špegli so pa prow zakon :grim Ni večja od mitota, ampak je mal manjša. Straža pa ne spada med najvišje ljudi na svetu :whistle: :lol1: Tko da un k je sprašvov če mu bi bla zadost velika :nono: jst ne vidm šanse kako bi se gor spravu.

Tista planetka (samo 2 v Slo) k se prodaja je pa že dolg časa gor in vedno se cena zmanjša, tko da bi blo za kupt

A si ti slep al glup? Al oboje?

Je lepo podal mere motorja in zraven napisal da je daljši od Mite in še za R6 je podatek zravn

medosje: 1,385 mm (za 2 cm več kot mito) primerjava: yamaha R6:1380 mm,

Link to post
Share on other sites

:doze: A je potrebno zmerjanje :huh: Pol nej gre pa pogledat pa če mu pozicija odgovarja...

ja potrebno, ker drugač sploh ne razumš kaj je napisu!!! če že kej pišeš, preber zadnjih nekaj postov, da boš sploh vidu o čem se pogovarja... pa tut podatke lahko pregledaš, ker jih je JEST napisu za primerjavo :trance_33_sleep:

če bo motor kupoval, bo šeu že pogledat, če ga pa ta motor ne zanima pa verjetno ne bo šou motorja gledat sam zato da se bo gor usedu, pa vidu če mu je prov :slap:

Link to post
Share on other sites

A si že vidu planet v živo? Tista 2 cm pa sploh nista vredna omembe

ne nism vidu v živo, ampak primerjava je bla, zato da bo tip vedu prbližno velikost motorja! ker če se na mitotu počuti utesnjeno, mu tut tista dva cm ne bota pomagala, če pa se na mitotu počuti dobro, mu bota pa tiste sva cm dost pomenila .)

zdej pa nehi(va) nabijat

Link to post
Share on other sites

Krajši ni ker mu zadnji blatnik štrli precej bolj nazaj kot mitotu.

Glede utesnjenosti pa, planet ima širšo balanco in bolj naprej pomaknjene stopalke, tako da nisi ves pokrčen, ampak sediš normalno tako da ne opaziš nobenega pomanjkanja prostora.

Link to post
Share on other sites

A zde mi govorimo o motorju kot dolžini skupni al kot medosni razdalji? Mislim da če je tip velik mu prav pride podatek o medosni razdalji, kali?

ergonomija sedenja je odvisna od trikota krmilo-sedež-stopalke. Inu medosje bolj ko je narazen bolj je trikot raztegnjen - posledičnu večjega šimpanza spraviš na krake trikota. Kapiš?

malu po moji memorji: sen leta devetdeset i osem vozu s planetko v eni rundi cca 350 km, tud Vršič je bil vmes. ma utrujen manj kot kolega ki se je pelal na pegasoti.

grem na dile iskat fotke s te fure.

Se spomnem da sem spalko dal kr pod kesln (ma eno hecno luknjo)-čisti unikum ta podbencinski prtlažnik!!

Link to post
Share on other sites

ergonomija sedenja je odvisna od trikota krmilo-sedež-stopalke. Inu medosje bolj ko je narazen bolj je trikot raztegnjen - posledičnu večjega šimpanza spraviš na krake trikota. Kapiš?

malu po moji memorji: sen leta devetdeset i osem vozu s planetko v eni rundi cca 350 km, tud Vršič je bil vmes. ma utrujen manj kot kolega ki se je pelal na pegasoti.

grem na dile iskat fotke s te fure.

Se spomnem da sem spalko dal kr pod kesln (ma eno hecno luknjo)-čisti unikum ta podbencinski prtlažnik!!

Ja vem da je odvisn od tistga trikotnika, sam očitno tle folk primerja dolžino motorja in ne medosne razdalje.

A bi ti mal bolj po slovensko pisu? Al nebi? :doze:

Link to post
Share on other sites

am, kako je kej z okvarami na tem motorju? Glede na to da je od mitota masinerija gor.. Tisti na avtonetu zgleda ok, sam a je taka cena za tak motor normalna? Mi mal smrdi po nategu..

lp

Link to post
Share on other sites

Motor je drugač zlo uredu. Od mitota mašina čist uredu dela. Zdj use je stvar kako ohranjeno mašino dobiš ker vse to je le 2-takt z tem pa vsak ve kako je.

Link to post
Share on other sites

ja, no sej ce je bil redni servis delan pa motor lepo vozen, pomoje da nima kej bit.. Itak vecino motorjev ribne oz jebe ce niso bli kul vzdrzevani pa merkani.. Je pa lep, cist notr padu:)

Link to post
Share on other sites

Tist na (Zbrisano&#33; Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)-u ga res prodaja, po števcu ma 6k km drgač pa okol 16k km. pa baje je 2k km nazaj bat menju <_<

Link to post
Share on other sites

am, kako je kej z okvarami na tem motorju? Glede na to da je od mitota masinerija gor.. Tisti na avtonetu zgleda ok, sam a je taka cena za tak motor normalna? Mi mal smrdi po nategu..

lp

oj z okvarami na tem motorju še nepoznam :D k mi dela supr, če ga seveda vzdržuješ. Tist na (Zbrisano&#33; Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)-u je ql. Mene pa zanimam kok bi ti dau za tay motor na (Zbrisano&#33; Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)-u več al mn :hmm:

Link to post
Share on other sites

men je reku on ko ga za 350 prodava da rabi nujno dnar ker avto kopuje... sam pomoje je to res.. ker če bi hotu koga na**kat bi tak normalno ceno postavu..zaj pa če je taka cena ker je kaj narobe z motorjem bo pa tak sam povedu zakaj je dal tak nizko ceno...

Link to post
Share on other sites

Pol se ta motor zlo splača kupt. Sam iz preventive tisti ki ga bo kupu naj ga najprej pelje na servis, da ti mehanik pove če je res use v redu.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • mrta3
      By mrta3
      Nameravam kupiti Cagivo Mito in zanima me kateri izpuh je najboljši za ta motor?

      LP
    • GHOST RIDER
      By GHOST RIDER
      zadnč sm biu na morju pa srečam tri frajerje na 125kah... 2x NSR 1xnimam pojma ka! pol pa grem pogledat ka piše na motorju pa je pisal "Cagiva"; doma uletim na net pa mal pobrskam pa najdem tale motorček.
      Pobi so pa mel MB registracije, tak mim grede.

      U živo je zgledu kr ql tule na slikcah mi pa nmau majhn deluje :hmm:



      http://www.bikepics.com/cagiva/raptor125/
    • ciaolover97
      By ciaolover97
      No ja padla je odločitev za 125 izpit in motocikel v 2014 sezoni...
      Vleče me v 2-takt vode ampak ostaja vprašanje stroškov...
      Če bi recimor delal 7000 km na sezono kolk bi me priblizno stalo?
      odmislmo bencin in olje tega se zavedam...
      ampak pac gume bati potrosni material vglavnem...
      Lp, Dino
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!