Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja ZX 6 R 636


zviz

Priporočene objave

Lepo piše, da je cena po dogovoru. Je pa nastavljena višje ker se potem tako ali tako gliha vsaj za 10%.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Hi,

ali mogoče kdo pozna kaj več o tem motorju?

http://www.avto.net/....asp?ID=5994882

Edini kawasaki zx6r ninja 1998.

Hvala LP

Glede na to da je tank drugačne barve kot vse plastike je bil verjetno že razbit, verjetno so bile menjane ali plastike ali tank, v glavnem tukaj je nekaj sumljivo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh za oldtimerja mu manka še ene 16 let po tanovem :)

Drugač je pa pri tok starih SSmašinah posebi nižjih kubatur treba bit izjemno pazljiv-so lahko dost tiščane in slabo vzdrževane. Naj te ne premami cena, ker se zna zgodit,da boš dal še enkrat tolk za popravila...po drugi strani maš pa lahko srečo pa kupš odličn motor za male pare.

Posluši mašino, če karkol tolče, pretirano rožla itd. samo stran-tud če prodajalec trdi da so samo ventili za naštelat, preizkusi sklopko-dej v peto pa po klančku navzgor z nizko hitrostjo oz. dej v drugo oz. tretjo stisn spredno bremzo pa probi narest brnout, prečekiri semeringe na vilcah, bremz ploščice-če so enake debeline (ne vidm dobr-ampak če ma tale zadeva Tokico 6 batne čeljusti rade zaribajo), če so kolektorji kej modrikasti na nižjih delih zna bit da je bil teran na mestu-čist pri cilindrih je še ok + obične stvari (ketna, gume, polomljeni nosilci itd.),...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi,

hvala za pomoč.Motor je bil na boku,ima različne žmigovce in tank ni za letnik 98 ampak za 2000.Plastike je rešil tank pa ne.Sm ne gre mi v glavo zakaj še tanka ni prebarval.Če bo z mašino vse OK in motor šel kolikor toliko naravnost....moram videti in sprobati.Če še pa kdo ima kakšen nasvet pa se priporočam.Znanec mi je povedal naj bom pozoren na nosilec ogledala in šipe (če je raven .... .).

Še ni oldi :) Važn je da motor lavfa in gre OK.Seveda bi kupil kaj bolšega,ampak tipson glih menjuje tudi za er5 :) za začetke na ss bo vredu takšen motor.Bolš da položim motor za 1000 eu,kot pa kakšno yamaho za 6000 eu.

LP

Popravljeno . Popravil marcc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ima kdo service manual za kawasaki ninja zx6r 1998 ? Mogoče link? Po netu nisem nič pametnega našel.

Hvala!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi,

naj mi samo nekdo pove ali sta enaki zx6r letnik 1998 in 1999.Ker sem našel samo za 99.Po videzu ja ampak po mašini in vsem ostalim?

Hvala za pomoč.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi,

lastniki ali kdo,ki ve.Ali lahko na omenjenem motorju vse tri ključavnice odpreš z enakim ključem ali ima dva ključa.Eden za motor,drug pa za kesel in zic?

Hvala.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

heh, to ni fičo ali hrošč, vse 3 bi moral z istim ključem, če ne gre, pomeni da je bilo nekaj menjano, ali tista na balanci ali pa ostali dve

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

k0ci,

hvala za pomoč.

LP

Tista ninja ki jo gledaš ima zamenjan tank in ker je tank drugi ima posebej svoj ključ, če pa bi bil tank originalen bi ga odklepal isti ključ kot vse ostalo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej mi je jasn ja,tank je drug....vglavnem je motor bil na boku (paden) .Meni je važno da je agregat,vilice in geštel OK.Plastika se da porihtat.Drugače pa za takšen denar in letnik tudi dobiš toliko :)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

A kdo ve, katere gume ima zx-6r l.2012 original namontirane?

Kako je z utekanjem agregata? User manual pravi:

- 0-800km vožnja do 4.000rpm

- 800-1600km vožnja do 6.000rpm

Do sedaj imam izkušnje samo s konkurenčno japonsko znamko, kjer si utekal agregat do cca sredine delovnega območja. Kar je bilo nekako še vzdržno.

Vendar voziti se do 4.000 rpm...huh, tole se mi pa zdi zelo zelo stresno počet v prometu.

Se zahvaljujem za odgovore in seveda dam za KAWO, ko se srečamo. :004

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdo ve, katere gume ima zx-6r l.2012 original namontirane?

Kako je z utekanjem agregata? User manual pravi:

- 0-800km vožnja do 4.000rpm

- 800-1600km vožnja do 6.000rpm

Do sedaj imam izkušnje samo s konkurenčno japonsko znamko, kjer si utekal agregat do cca sredine delovnega območja. Kar je bilo nekako še vzdržno.

Vendar voziti se do 4.000 rpm...huh, tole se mi pa zdi zelo zelo stresno počet v prometu.

Se zahvaljujem za odgovore in seveda dam za KAWO, ko se srečamo. :004

Sam sem utekal KAWO z istimi navodili malce po svoje. Prvih 400km do 4000 obr., nato do 600km 5k obr., do 800km 6k obr., nato pa tu pa tam do konca ;) Serviser mi je rekel prvih 200km do 4k obr., nato do 800km 6k obr., in nato do konca (ne za dolgo).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ER6n kot dvovaljnik se vrti do (ugibam) cca 8.000 rpm?

Potem je 4.000 rpm v redu, da nisi premična ovira na cesti.

Glede na to, da se ninja vrti do 16.500 rpm, pa je 4.000 shrljivo počasno. To je najbrž nekje 80 km/h?

Kako je to možno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdo ve, katere gume ima zx-6r l.2012 original namontirane?

Kako je z utekanjem agregata? User manual pravi:

- 0-800km vožnja do 4.000rpm

- 800-1600km vožnja do 6.000rpm

Do sedaj imam izkušnje samo s konkurenčno japonsko znamko, kjer si utekal agregat do cca sredine delovnega območja. Kar je bilo nekako še vzdržno.

Vendar voziti se do 4.000 rpm...huh, tole se mi pa zdi zelo zelo stresno počet v prometu.

Se zahvaljujem za odgovore in seveda dam za KAWO, ko se srečamo. :004

To bo res super ko boš v polni bojni opremi uspel prehiteti kvečjemu kolesarja:)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ER6n kot dvovaljnik se vrti do (ugibam) cca 8.000 rpm?

Potem je 4.000 rpm v redu, da nisi premična ovira na cesti.

Glede na to, da se ninja vrti do 16.500 rpm, pa je 4.000 shrljivo počasno. To je najbrž nekje 80 km/h?

Kako je to možno?

ER6n kot dvovaljnik se vrti do (ugibam) cca 8.000 rpm?

Potem je 4.000 rpm v redu, da nisi premična ovira na cesti.

Glede na to, da se ninja vrti do 16.500 rpm, pa je 4.000 shrljivo počasno. To je najbrž nekje 80 km/h?

Kako je to možno?

Dej ne kompliciri, vozi se 500km mal bolj počas tam do ene 10.000 obratov al pa še manj pol pa gas do daske. Japonc dela. Druga je če bi kupil Italjana :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej ne kompliciri, vozi se 500km mal bolj počas tam do ene 10.000 obratov al pa še manj pol pa gas do daske. Japonc dela. Druga je če bi kupil Italjana :P

Na tak odgovor sem čakal! ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Mene zanima neki glede letnika 2007/08. Baje so bli neki vpoklici? Če kdo kej več ve, bi prosil za pomoč.

A nima noben tega motorja al kaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ER6n kot dvovaljnik se vrti do (ugibam) cca 8.000 rpm?

Potem je 4.000 rpm v redu, da nisi premična ovira na cesti.

Glede na to, da se ninja vrti do 16.500 rpm, pa je 4.000 shrljivo počasno. To je najbrž nekje 80 km/h?

Kako je to možno?

Malo OT, pa vseeno... Pri ER6 se rdeče polje začne pri 11.000, in, ja, pri 4.000 je to (če me spomin ne vara) ravno 90 km/h. Torej toliko, kot je omejitev izven naselja. Verjetno je nekaterim res težko krotit vse tiste konje, ki komaj čakajo, da zadihajo, pa vseeno mislim, da se vsaj tistih prvih 400km (ali bohnedaj 800, kot piše v maualu) pa res ne bi smelo biti pretežko vozit samo do omejitve. Ali pač?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!