_luke_ Objavljeno Oktober 12, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2013 Za ZX6R 2007-2013 IN ZX10R 2006-2013 imam dva para kratkih, nastavljivih ročic v Sivi ter zeleni zarvi. Cena 45€ s poštnino. http://www.avtO.net/....asp?ID=7732772
fika123 Objavljeno November 23, 2013 Opozori Objavljeno November 23, 2013 lp Pozna kdo ta motor http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7820763 hvala
ZiPi Objavljeno Januar 12, 2014 Opozori Objavljeno Januar 12, 2014 Prodam levo bočno plastiko s smerokazom Ninja 636, l. 2005
hitri111 Objavljeno Marec 27, 2014 Opozori Objavljeno Marec 27, 2014 zdravo. Imam kawasaki zx6r 2009. Pred dvema tednoma mi je po 20 min vožnje začela utripat rdeča lučka, zraven pa pisalo FI. Pred enim tednom se mi je pojavila ista zadeva samo po 10 min, verjetno ko se je motor ogrel. Pogledal sem nivo olja, pa je ok. Pred enim mesecem sem še edino zamenjal sportni filter k&n ( mogoce je s tem kaj narobe). Če bi slučajno kdo vedel kaj je narobe, prosim za nasvet. lp
aselak Objavljeno Marec 27, 2014 Opozori Objavljeno Marec 27, 2014 vzemi service manual pa poglej kako je s senzorji. sam sem imel podobmen primer na zx10r....kao napaka na fuel injectionu...pri meni se je lučka prižgala v 10000km ene 5x...motor je deloval normalno. Doma sem odklopil accu, da se je računalnik resetiral pa gas naprej. Mogoče imaš kje samo slab stik malo poglej kontakte.
hitri111 Objavljeno Marec 30, 2014 Opozori Objavljeno Marec 30, 2014 Ko se mi je včeraj prižgala ponovno lučka sem držal dal motor v self diagnose in se mi je prikazala številka 63, kar pomeni '' Exhaust butterfly valve actuator malfunction, wiring open or short ''. Bi znal kdo razložit v čem je težava in kako se odpravi?
Bremzer Objavljeno Marec 30, 2014 Opozori Objavljeno Marec 30, 2014 Ko se mi je včeraj prižgala ponovno lučka sem držal dal motor v self diagnose in se mi je prikazala številka 63, kar pomeni '' Exhaust butterfly valve actuator malfunction, wiring open or short ''. Bi znal kdo razložit v čem je težava in kako se odpravi? Napiši slovensko in ti razložim lahko tudi po nemško !
carmagedon Objavljeno Marec 30, 2014 Opozori Objavljeno Marec 30, 2014 težava je v servomotorčku, ki krmili "loputo" oz ventil v izpuhu motorja. kaj konkretno je pa z njim narobe boš moral pa sam ugotovit:) cikadina 1
macak333 Objavljeno Marec 30, 2014 Opozori Objavljeno Marec 30, 2014 (popravljeno) Ko se mi je včeraj prižgala ponovno lučka sem držal dal motor v self diagnose in se mi je prikazala številka 63, kar pomeni '' Exhaust butterfly valve actuator malfunction, wiring open or short ''. Bi znal kdo razložit v čem je težava in kako se odpravi? To pomeni, da neki ne štima z krmiljenjem ventila v izpuhu oz. servotom. Lahko ga nastaviš ali pa ga enostavno odstraniš oz. bypass-aš. Za slednje ti ne znam povedat, vendar kakšn Kawasaki forum, bo ziher imel odgovor, sam poguglaj, Kawasaki (model) FI 63. Popravljeno Marec 30, 2014. Popravil macak333
k0ci Objavljeno Marec 30, 2014 Opozori Objavljeno Marec 30, 2014 wiring open or short pomeni da je težava pri napajanju servomotorčka... ni toka oz. kratek stik na žicah...z wdjem posprayaj konektor
Red Objavljeno April 2, 2014 Opozori Objavljeno April 2, 2014 Na moji (2005) je šel servomotorček in je javljalo napako, čeprav je bil v stalno odprtem položaju oz. odklopljen - montiran akrapovič in zato ni bil potreben.
marcc Objavljeno Maj 6, 2014 Opozori Objavljeno Maj 6, 2014 Pozna kdo? http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8415211&show=1 LP
stankolovski Objavljeno Maj 6, 2014 Opozori Objavljeno Maj 6, 2014 Kaj pomeni ce na ninji 636 letnika 2005 sveti med voznjo lucka F1? Baje je nekaj v povezavi z izpuhom. Gor so dali lonec od akrapota.. bi mi to na servisu lahko izklopili? koliko km lahko prevozite z enim tankom goriva normalne voznje? Lp
k0ci Objavljeno Maj 6, 2014 Opozori Objavljeno Maj 6, 2014 servomotorček nima pravih mejnih pozicij....upam da so dali tudi omejevalno ploščico na os motorčka, ki simulira izpušno loputo??? ....lučke ti ne morejo ugasnit, ker računalnik ne beleži napak za nazaj ampak samo trenutne, ko bo težava izginila tudi lučka ugasne.....z enim tankom recimo 240km
mh9 Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 pozdravljeni! Zanimam se za kawasaki, p mme zanima kaj praviste o tem motorju...pa na kaj je morem biti pozoren..http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8471912 Pa nasplošno kako je z servisi, stroški, vožnjo Hvala za odgovore..n
mh9 Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 pozdravljeni! Zanimam se za kawasaki, p mme zanima kaj praviste o tem motorju...pa na kaj je morem biti pozoren.. http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8471912 Pa nasplošno kako je z servisi, stroški, vožnjo Hvala za odgovore..n oz tega http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8131569
David 90 Objavljeno Maj 16, 2014 Opozori Objavljeno Maj 16, 2014 oz tega http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8131569 Pozdravljeni, jaz imam enak motor kot je tale oranžen. Praktično glede stroškov je podobno kot pri večini športnih motorjev,servis olja na 6000 km ali eno leto in ob tem zamenjava filtra olja.Na 2-3 leta menjava zračnega filtra okoli 20-25 menjava svečk, okoli 30 000 pa menjava verige zobnikov in zavornih ploščic.Kar se tiče verige in ploščic je odvisno od vožnje.Jaz osebno si servise delam doma saj olje ven pa not ni težko spustiti in menjati filter.Tudi svečke sem si menjal, saj itak imaš na youtube vse posnetke kako in kaj Glede vožnje se nimam kaj pritoževat. Opozoril bi te edino na to, da pri večini motorjev pušča olje in sicer pri tesnilu ventilov.To preveriš tako, da z prstom potegneš na sprednji strani agregata tam kjer grejo z motorja izpušne cevi.Ponavadi imaš malo masne prste saj je uhajanje olje minimalno.Do sedaj sem na srečanjih in podobnih zadevah pogledal najmanj 5 motorjev in vsi so imeli enako težavo. Lp David
mh9 Objavljeno Maj 16, 2014 Opozori Objavljeno Maj 16, 2014 Te ventile ko zamenjas na recmo 30k, je potem mozno da bo tudi prialo do hitre obrabe al kolko casa potem traja so naslednje menjave ?
David 90 Objavljeno Maj 16, 2014 Opozori Objavljeno Maj 16, 2014 Mislim, da ko 1x zamenjaš, da je vredu. Pokliči na kak poblaščeni servis pa vprašaj Če boš klical mi sporoči kak strošek je to
Bear Objavljeno Maj 27, 2014 Opozori Objavljeno Maj 27, 2014 Postal sem lastnik kawe zx6r l. 2007 kolker sem vozil motor (ne dosti in še to umirjeno sem zadovoljen) zdej pa k stvarim do augusta ko dobim a2 mam čas da motor poštimam u nulo rabim mnenja za: -auspuh (slip on vs full, gledal sem yoshimuro in 2 brothers, kako mnenje več pa ne škodi) -stabilizator krmila ( se ga sploh splača, gledam ohlins/scotts/gpr-pravijo da je ohlins najboljši ampak ima tudi ceno (okoli 700 evrov), medtem ko se cena drugih 2 vrti okoli 350 evrov) -pokrov sedeža (ima kdo rabljenega oz pozna kdo koga ki to dela) -kratke ročke za bremzo in sklopko -zložljive tačke od menjalnika in zadnje bremze -crash pads so zaenkrat stranski tir ker je motor tko al tko že kasko zavarovan -se splača filtre menjat za k&n (delal se bo velik servis in pregled motorja) to bi blo to zaenkrat, hvala za odgovore
honda cbr 600f Objavljeno Maj 27, 2014 Opozori Objavljeno Maj 27, 2014 A iz moto 3 greš direkt v elitni razred? motor ne bo nč boljši zaradi tega,priporočam pa stabilizator,pa brez zamere
Cartman Objavljeno Maj 27, 2014 Opozori Objavljeno Maj 27, 2014 Postal sem lastnik kawe zx6r l. 2007 kolker sem vozil motor (ne dosti in še to umirjeno sem zadovoljen) zdej pa k stvarim do augusta ko dobim a2 mam čas da motor poštimam u nulo rabim mnenja za: -auspuh (slip on vs full, gledal sem yoshimuro in 2 brothers, kako mnenje več pa ne škodi) -stabilizator krmila ( se ga sploh splača, gledam ohlins/scotts/gpr-pravijo da je ohlins najboljši ampak ima tudi ceno (okoli 700 evrov), medtem ko se cena drugih 2 vrti okoli 350 evrov) -pokrov sedeža (ima kdo rabljenega oz pozna kdo koga ki to dela) -kratke ročke za bremzo in sklopko -zložljive tačke od menjalnika in zadnje bremze -crash pads so zaenkrat stranski tir ker je motor tko al tko že kasko zavarovan -se splača filtre menjat za k&n (delal se bo velik servis in pregled motorja) to bi blo to zaenkrat, hvala za odgovore je mlaj, in sm strašno blebetav, zato ne bom tiho. od vsega naštetga rabiš točno sam tisto, kar si dal na stranski tir. kreš bunke. Kaj rabš lonc? nič. ko ta motor voziš kot se zagre se dere odlično. z original raufniki. neke hupifrudi tačke? ne rabiš prav pr pizdi nič. kratke ročke? WTF? to kupiš ko sesuješ originale. Štercamortizer? ajd, nej bo šterc amortizer, pa spet, z 35 kw ga nebo przdigovalo da bi balanca zato opletala ko boš odpiral na polno. pač ne bo. Frendli edvajs, fukni €€ v rezervar in hotelčk v dolomitih. ja vem.....težim in zganjam foušijo. Sej sm napisal, mlaj je kriv. cikadina, dog66, NinjaRider04 in 5 others 8
Damijan Mrec Objavljeno Junij 2, 2014 Opozori Objavljeno Junij 2, 2014 Ninja 636 letnik 04 ima prevozenih 47.000 km. Spanar zobniki so bili menjani na 41.000 km. Ventili se niso bili nastavljeni. Domnevam da je potrebna nastavitev ventilov. Se kaj drugega? Koliko bi bila cena te storitve z materialom? Okv.
matt79 Objavljeno Junij 4, 2014 Opozori Objavljeno Junij 4, 2014 živjo. Imam Ninjo 636, letnik 2004. Lani mi je pri vžigu uspelo ne vem kako v sekundi dvakrat pritisnit na gumb za vžig. Po tem pripetljaju sem opazil da se mi kratke in dolge luči ne vžgejo vedno takoj po vžigu motorja ampak šele kasneje med vožnjo. Park luči mi delujejo normalno ker so tudi vezane direktno na kontakt ključa. Kakšna ideja kaj bi lahko bilo narobe?? oz kako so sploh te luči vezane, predvidevam da preko elektronike ko zalaufa alternator??? lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se