Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja ZX 6 R 636


zviz

Priporočene objave

  • 1 mesec pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...

zdravo. Imam kawasaki zx6r 2009. Pred dvema tednoma mi je po 20 min vožnje začela utripat rdeča lučka, zraven pa pisalo FI. Pred enim tednom se mi je pojavila ista zadeva samo po 10 min, verjetno ko se je motor ogrel. Pogledal sem nivo olja, pa je ok. Pred enim mesecem sem še edino zamenjal sportni filter k&n ( mogoce je s tem kaj narobe). Če bi slučajno kdo vedel kaj je narobe, prosim za nasvet.

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vzemi service manual pa poglej kako je s senzorji. sam sem imel podobmen primer na zx10r....kao napaka na fuel injectionu...pri meni se je lučka prižgala v 10000km ene 5x...motor je deloval normalno. Doma sem odklopil accu, da se je računalnik  resetiral pa gas naprej. Mogoče imaš kje samo slab stik malo poglej kontakte.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko se mi je včeraj prižgala ponovno lučka sem držal dal motor v self diagnose in se mi je prikazala številka 63, kar pomeni '' Exhaust butterfly valve actuator malfunction, wiring open or short ''. Bi znal kdo razložit v čem je težava in kako se odpravi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko se mi je včeraj prižgala ponovno lučka sem držal dal motor v self diagnose in se mi je prikazala številka 63, kar pomeni '' Exhaust butterfly valve actuator malfunction, wiring open or short ''. Bi znal kdo razložit v čem je težava in kako se odpravi?

Napiši slovensko in ti razložim lahko tudi po nemško !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

težava je v servomotorčku, ki krmili "loputo" oz ventil v izpuhu motorja. kaj konkretno je pa z njim narobe boš moral pa sam ugotovit:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko se mi je včeraj prižgala ponovno lučka sem držal dal motor v self diagnose in se mi je prikazala številka 63, kar pomeni '' Exhaust butterfly valve actuator malfunction, wiring open or short ''. Bi znal kdo razložit v čem je težava in kako se odpravi?

To pomeni, da neki ne štima z krmiljenjem ventila v izpuhu oz. servotom. Lahko ga nastaviš ali pa ga enostavno odstraniš oz. bypass-aš. Za slednje ti ne znam povedat, vendar kakšn Kawasaki forum, bo ziher imel odgovor, sam poguglaj, Kawasaki (model) FI 63.

Popravljeno . Popravil macak333
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

wiring open or short pomeni da je težava pri napajanju servomotorčka... ni toka oz. kratek stik na žicah...z wdjem posprayaj konektor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na moji (2005) je šel servomotorček in je javljalo napako, čeprav je bil v stalno odprtem položaju oz. odklopljen - montiran akrapovič in zato ni bil

 

potreben.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Kaj pomeni ce na ninji 636 letnika 2005 sveti med voznjo lucka F1? Baje je nekaj v povezavi z izpuhom. Gor so dali lonec od akrapota.. bi mi to na servisu lahko izklopili? koliko km lahko prevozite z enim tankom goriva normalne voznje?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

servomotorček nima pravih mejnih pozicij....upam da so dali tudi omejevalno ploščico na os motorčka, ki simulira izpušno loputo??? ....lučke ti ne morejo ugasnit, ker računalnik ne beleži napak za nazaj ampak samo trenutne, ko bo težava izginila tudi lučka ugasne.....z enim tankom recimo 240km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

 

jaz imam enak motor kot je tale oranžen.

Praktično glede stroškov je podobno kot pri večini športnih motorjev,servis olja na 6000 km ali eno leto in ob tem zamenjava filtra olja.Na 2-3 leta menjava zračnega filtra okoli 20-25 menjava svečk, okoli 30 000 pa menjava verige zobnikov in zavornih ploščic.Kar se tiče verige in ploščic je odvisno od vožnje.Jaz osebno si servise delam doma saj olje ven pa not ni težko spustiti in menjati filter.Tudi svečke sem si menjal, saj itak imaš na youtube vse posnetke kako in kaj :) Glede vožnje se nimam kaj pritoževat. Opozoril bi te edino na to, da pri večini motorjev pušča olje in sicer pri tesnilu ventilov.To preveriš tako, da z prstom potegneš na sprednji strani agregata tam kjer grejo z motorja izpušne cevi.Ponavadi imaš malo masne prste saj je uhajanje olje minimalno.Do sedaj sem na srečanjih in podobnih zadevah pogledal najmanj 5 motorjev in vsi so imeli enako težavo.

 

Lp David

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te ventile ko zamenjas na recmo 30k, je potem mozno da bo tudi prialo do hitre obrabe al kolko casa potem traja so naslednje menjave ?:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da ko 1x zamenjaš, da je vredu. Pokliči na kak poblaščeni servis pa vprašaj :) Če boš klical mi sporoči kak strošek je to :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Postal sem lastnik kawe zx6r l. 2007

kolker sem vozil motor (ne dosti in še to umirjeno sem zadovoljen)

zdej pa k stvarim do augusta ko dobim a2 mam čas da motor poštimam u nulo

rabim mnenja za:

-auspuh (slip on vs full, gledal sem yoshimuro in 2 brothers, kako mnenje več pa ne škodi)

-stabilizator krmila ( se ga sploh splača, gledam ohlins/scotts/gpr-pravijo da je ohlins najboljši ampak ima tudi ceno (okoli 700 evrov), medtem ko se cena drugih 2 vrti okoli 350 evrov)

-pokrov sedeža (ima kdo rabljenega oz pozna kdo koga ki to dela)

-kratke ročke za bremzo in sklopko

-zložljive tačke od menjalnika in zadnje bremze

-crash pads so zaenkrat stranski tir ker je motor tko al tko že kasko zavarovan

-se splača filtre menjat za k&n (delal se bo velik servis in pregled motorja)

 

to bi blo to zaenkrat, hvala za odgovore :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A iz moto 3 greš direkt v elitni razred?

motor ne bo nč boljši zaradi tega,priporočam pa stabilizator,pa brez zamere

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Postal sem lastnik kawe zx6r l. 2007

kolker sem vozil motor (ne dosti in še to umirjeno sem zadovoljen)

zdej pa k stvarim do augusta ko dobim a2 mam čas da motor poštimam u nulo

rabim mnenja za:

-auspuh (slip on vs full, gledal sem yoshimuro in 2 brothers, kako mnenje več pa ne škodi)

-stabilizator krmila ( se ga sploh splača, gledam ohlins/scotts/gpr-pravijo da je ohlins najboljši ampak ima tudi ceno (okoli 700 evrov), medtem ko se cena drugih 2 vrti okoli 350 evrov)

-pokrov sedeža (ima kdo rabljenega oz pozna kdo koga ki to dela)

-kratke ročke za bremzo in sklopko

-zložljive tačke od menjalnika in zadnje bremze

-crash pads so zaenkrat stranski tir ker je motor tko al tko že kasko zavarovan

-se splača filtre menjat za k&n (delal se bo velik servis in pregled motorja)

 

to bi blo to zaenkrat, hvala za odgovore :D

 

 

je mlaj, in sm strašno blebetav, zato ne bom tiho. 

 

od vsega naštetga rabiš točno sam tisto, kar si dal na stranski tir. kreš bunke. Kaj rabš lonc? nič. ko ta motor voziš kot se zagre se dere odlično. z original raufniki. neke hupifrudi tačke? ne rabiš prav pr pizdi nič. kratke ročke? WTF? to kupiš ko sesuješ originale. Štercamortizer? ajd, nej bo šterc amortizer, pa spet, z 35 kw ga nebo przdigovalo da bi balanca zato opletala ko boš odpiral na polno. pač ne bo.

 

Frendli edvajs, fukni €€ v rezervar in hotelčk v dolomitih.   

 

 

ja vem.....težim in zganjam foušijo. Sej sm napisal, mlaj je kriv.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ninja 636 letnik 04 ima prevozenih 47.000 km. Spanar zobniki so bili menjani na 41.000 km. Ventili se niso bili nastavljeni. Domnevam da je potrebna nastavitev ventilov. Se kaj drugega? Koliko bi bila cena te storitve z materialom? Okv.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živjo.

 

Imam Ninjo 636, letnik 2004. Lani mi je pri vžigu uspelo ne vem kako v sekundi dvakrat pritisnit na gumb za vžig. Po tem pripetljaju sem opazil da se mi kratke in dolge luči ne vžgejo vedno takoj po vžigu motorja ampak šele kasneje med vožnjo. Park luči mi delujejo normalno ker so tudi vezane direktno na kontakt ključa.

 

Kakšna ideja kaj bi lahko bilo narobe?? oz kako so sploh te luči vezane, predvidevam da preko elektronike ko zalaufa alternator???

 

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!