dlicen Objavljeno April 9, 2019 Opozori Objavljeno April 9, 2019 (popravljeno) Z uvozom doplačaš 10% vrednosti za dmv, 100 eur homologacije, stroške prepisa in seveda stroške transporta. Ne gre samo za prihranek, gre za večjo izbiro. Če izbiraš med enim samim, potem filing ni najboljši. Popravljeno April 9, 2019. Popravil dlicen Bostjan L 1
Bg Objavljeno April 9, 2019 Opozori Objavljeno April 9, 2019 @dlicen torej, če kupim motor za 5000€ v Nemčiji, za DMV tukaj plačam 500€? Potem pa bi se mogoče celo res splačalo uvoziti zadevo... Moram malo preveriti pri ljudeh ki se s tem ukvarjajo, kakšna bi bila cena transporta. Hvala!
dlicen Objavljeno April 9, 2019 Opozori Objavljeno April 9, 2019 O tem je drugače obširna tema na forumu.
thumper Objavljeno April 9, 2019 Opozori Objavljeno April 9, 2019 pred 9 urami, Bg pravi: Moram malo preveriti pri ljudeh ki se s tem ukvarjajo, kakšna bi bila cena transporta. Hvala! reci da se hecaš... greš gor , nabiješ mesečno preizkušnjo in se pri nas lahko voziš ta čas , dokler ti ne uredijo odmere dmv.. preveri eurotax.. če je nižji kot cena motorja potem naj ti napiše ceno malo manj kot je eurotax.. v nemčiji bi se splačalo kupit od triumph dilerja in serviserja kakšen motor od 1-2 lastnika, ki je bil vseskozi servisiran pri njih.. Bostjan L in Bg 2
Bg Objavljeno April 15, 2019 Opozori Objavljeno April 15, 2019 @thumper in @NARGOTH hvala še za vajini mnenji oz. izkušnji. Verjetno res najlažje če grem motor iskat kar sam.... Bom malo prečital še temo o homologaciji oz. registraciji uvoženih motorjev, pa bomo videli kako pa kaj... Saj mudi se mi načeloma ne, za letos bo Suzi še dobra ? Lp, Bg thumper 1
Bg Objavljeno April 17, 2019 Opozori Objavljeno April 17, 2019 @NARGOTH hvala, mislim da imam zdaj vse potrebne info. Ste me kar lepo zasuli z uporabnimi stvarmi, tako da lepa hvala vsem motosvetovcem Treba je samo najt pravo zverinico, pa je stvar rešena kar se mene tiče. Bom v naslednjih dneh čepel na raznih avtonetih, mobile.de-ih, autoscoutih ipd... ? Lp, Bg
thumper Objavljeno April 17, 2019 Opozori Objavljeno April 17, 2019 (popravljeno) moto.it .. https://www.moto.it/moto-usate/triumph/sprint-1050-st Popravljeno April 17, 2019. Popravil thumper Bg 1
Bg Objavljeno Junij 26, 2019 Opozori Objavljeno Junij 26, 2019 Tako, odločitev je padla, čakal več ne bom - v roku enega tedna bom domov pripeljal šprinterko. Če kdo prodaja, oz. razmišlja o prodaji - now is your time. Če v Sloveniji ne najdem nič, uvozim iz tujine. Če pa kdo ima, pa bi se je znebil, pa kar pošljite ZS Lp, Bg
dlicen Objavljeno Julij 17, 2019 Opozori Objavljeno Julij 17, 2019 Ob 26. 6. 2019 ob 13:11, Bg pravi: Tako, odločitev je padla, čakal več ne bom - v roku enega tedna bom domov pripeljal šprinterko. No, kaj si potem rešil??
Bg Objavljeno Julij 18, 2019 Opozori Objavljeno Julij 18, 2019 Ob 17. 7. 2019 ob 9:43, dlicen pravi: No, kaj si potem rešil?? Poglej v temo "Galerija motociklov forumašev" in dobil boš odgovor! ? Skratka, moja šprinterka (zdaj v mojem objemu 3 tedne, in moram pohvaliti motor ?): Kugelschreiber 1
dlicen Objavljeno Julij 18, 2019 Opozori Objavljeno Julij 18, 2019 pred 24 minutami, Bg pravi: Poglej v temo "Galerija motociklov forumašev" in dobil boš odgovor! ? Sem že videl, zato pa sprašujem. Kje si jo potem vzel, v tujini?
Bg Objavljeno Julij 18, 2019 Opozori Objavljeno Julij 18, 2019 pred 38 minutami, dlicen pravi: Sem že videl, zato pa sprašujem. Kje si jo potem vzel, v tujini? Vbistvu sem jo kupil v Slovenski Bistrici hehe, od starejšega gospoda ki gre na nekaj malo manjšega, pa bolj udobnega... Ga popolnoma razumem če sem odkrit - če bi jaz bil v 70ih bi tudi verjetno mi bila šprinterka malo prenaporna... V stanju je pa odličnem, se je res lepo skrbelo za njo, tako da mislim da je to to.... Zdaj pa samo čim več varnih kilometrov pa bo Lp, Bg Kugelschreiber, dlicen in thumper 3
Bg Objavljeno November 19, 2019 Opozori Objavljeno November 19, 2019 Okej, prva zima se bliža za šprinterko, in ker mi je motor nenormalno všeč, in sem prepričan da ga bom zvozil do konca, oz. vsaj da ga še nekaj let ne bom menjaval, imam plan čez zimo vanj malo vložiti - posodobiti, obnoviti, nadgraditi, ipd... Zanima me, imate kakšne predloge kaj bi se na motorju lahko dodalo, da bi bil še boljši, oz. nudil še več? Moj plan je zaenkrat: 1. Gretje ročic krmila (da ne zmrznemo ko lovimo ljubice ) 2. Oiler (ketne se mi ne ljubi nonstop mazat) 3. Zadnji kovček (zbog fore, da imam malo več placa zadaj če slučajno kam odvandram za dalj časa) Ima kdo kake izkušnje s povišanimi vizirji? Kakšne druge ideje kaj spremeniti / dodati? Mogoče tudi čisto vizualno? Se priporočam za vse ideje!
dlicen Objavljeno November 19, 2019 Opozori Objavljeno November 19, 2019 Glede 3. točke, jaz bi morda razmislil o kufrih namesto kovčka. Mislim, da manj vplivajo tako na vozne lastnosti, kot na izgled motorja. Jaz ti priporočam, da si vgradiš voltmeter, če ga že nimaš. Ker stator se zna začet poslavljat, ti pa to ugotoviš šele, ko popolnoma odide in ostaneš na cesti. Jaz sem ga na Tigru 1050 imel in sem takoj ugotovil, da napetost pada... DAMI34 in Bg 1 1
Bg Objavljeno November 19, 2019 Opozori Objavljeno November 19, 2019 pred 21 minutami, dlicen pravi: Glede 3. točke, jaz bi morda razmislil o kufrih namesto kovčka. Mislim, da manj vplivajo tako na vozne lastnosti, kot na izgled motorja. Jaz ti priporočam, da si vgradiš voltmeter, če ga že nimaš. Ker stator se zna začet poslavljat, ti pa to ugotoviš šele, ko popolnoma odide in ostaneš na cesti. Jaz sem ga na Tigru 1050 imel in sem takoj ugotovil, da napetost pada... A ni kufer pa kovček ista zadeva? ? Razen če misliš stranske, te že mam. Samo mi gre na živce ker not ne dobim čelade, pa tud za kakšno daljšo turo nikol ne škodi še en dodaten prtlažnik. Glede voltmetra pa ni slaba ideja, se mi je že zgodilo da se bile težave pri štartu na račun elektronike. Sem od kolegov iz VB slišal da pri njih pogosto menjujejo kable za debelejše, ki posledično boljše prevajajo tok in omogočajo lažji vžig... Tudi to bo mogoče en mini projekt, sicer se ne spoznam kaj dosti na te stvari, ampak je baje ful boljše s temi kabli...
dlicen Objavljeno November 19, 2019 Opozori Objavljeno November 19, 2019 Seveda, mislil sem na stranske kufre... Ja, aftermarket kabli so tudi kar priljubljena predelava pri teh motorjih (vsaj pri Tigru 1050 so). Bg 1
Bg Objavljeno November 19, 2019 Opozori Objavljeno November 19, 2019 Super, hvala! Če še ima kdo kakšno idejo, se priporočam ?
dlicen Objavljeno November 19, 2019 Opozori Objavljeno November 19, 2019 No, daleč najobčutnejši predelavi sta pri meni bili ustrezna predelava vzmetenja (menjava zadnjega amortizerja in hidravlike ter fedrov spredaj) in pa vgradnja TOR izpuha z menjavo ecu mape. Po temu je Tiger bil dejansko drug motor - če ne bi probal, ne bi verjel, da je takšna razlika mogoča. Bg 1
Bg Objavljeno November 19, 2019 Opozori Objavljeno November 19, 2019 Sem že malo iskal auspuhe za Sprinta, pa sem od solidnih našel samo Trident... Problem je ker nikakor ne bi menjal auspuha tako da bi bil enojni izhod... Mi je trojni preveč všeč Vzmetenje na Sprintu mi je ok. No, mogoče pač ker še nisem boljšega probal hehe. Za auspuh pa mogoče res menjam, če najdem kje kaj res dobrega s papirji. Mi je zvok originalnega zelo moteč če sem odkrit.
dlicen Objavljeno November 19, 2019 Opozori Objavljeno November 19, 2019 TOR izgleda identično originalu, razen dokaj skrite gravure, ki pravi, da ni legalen na cesti. (TOR= triumph off road). Bg 1
Bg Objavljeno Marec 4, 2020 Opozori Objavljeno Marec 4, 2020 Se spozna kdo kaj na štromarijo teh mašinic? Imam težavo, in sicer ob poskusu zagona motorja se menda ne prenesejo podatki o RPM, in zato motor ne vžge. Načeloma je bojda zato odgovoren senzor ročične gredi, ki sem ga pa menjal, in težava še vedno ostaja... Kakršenkoli predlog kaj bi še lahko poskusil? Verjetno je nekje v kablih problem, sklepam? Lp, Bg
thumper Objavljeno Marec 4, 2020 Opozori Objavljeno Marec 4, 2020 pred 2 urami, Bg pravi: Se spozna kdo kaj na štromarijo teh mašinic? Imam težavo, in sicer ob poskusu zagona motorja se menda ne prenesejo podatki o RPM, in zato motor ne vžge. Načeloma je bojda zato odgovoren senzor ročične gredi, ki sem ga pa menjal, in težava še vedno ostaja... Kakršenkoli predlog kaj bi še lahko poskusil? Verjetno je nekje v kablih problem, sklepam? Lp, Bg ja..eno so kontakti na konektorjih.. drugo je pa standard finta , ki se zgodi na skoraj vseh motorjih - stikalo stranske tačke.. pa še en senzor je poleg senzorja glavne/ročične gredi - senzor odmične gredi : Parts - T1290291 - CRANKSHAFT POSITION SENSOR
Bg Objavljeno Marec 4, 2020 Opozori Objavljeno Marec 4, 2020 pred 22 minutami, thumper pravi: ja..eno so kontakti na konektorjih.. drugo je pa standard finta , ki se zgodi na skoraj vseh motorjih - stikalo stranske tačke.. pa še en senzor je poleg senzorja glavne/ročične gredi - senzor odmične gredi : Parts - T1290291 - CRANKSHAFT POSITION SENSOR A ni ta crankshaft sensor kao senzor ročične gredi? Ker to zadevo sem zamenjal. Ostalo bom pa preveril ja, hvala ti!
thumper Objavljeno Marec 5, 2020 Opozori Objavljeno Marec 5, 2020 pred 7 urami, Bg pravi: A ni ta crankshaft sensor kao senzor ročične gredi? Ker to zadevo sem zamenjal. Ostalo bom pa preveril ja, hvala ti! ja sorry ..včeraj mi je net štekal pa sem hotel nekaj pregledati pa ni ratalo.. sem mislil da ima camshaft senzor.. https://www.worldoftriumph.com/partscatalog/catalog/listing/catalog/triumphmc/modelid/232950/block/100066973-0-2/ a napako si zbrisal?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se