Skoči na vsebino

BMW K 1200 R


SiR

Priporočene objave

BMWji K1200S in K1200R so ponavadi dobro ohranjeni, motor z 28.000 Km pa je nov. Po ceni 8.900,00 EUR takega motorja ni mogoče prodati, saj za slabega tisočaka več dobiš že K1300. Razumljivo je, da bi prodajalec rad iztržil čim več, vendar več kot 7.000,00 - 7.500,00 EUR za ta motor ne bo dobil (spremljajte oglase na avto netu in opazujte kateri motorji se prodajo).

Različna so merila dobro ohranjenega motorja. Sam sem jih videl precej in razlike so vsaj za moje oko očitne :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponovno sem pregledal oglase...

Ni kaj dosti izbire.

Meni je sicer bolj všeč model K1200R sport od K1200R.

Sicer me pa zanima, kakšna je, če sploh je razlika v poziciji sedenja na motorju med K1200R sport in K1200R.

Malo sem primerjal svoj motor Yamaha FZ1S... Pri K1200R sport, se držiš nekoliko bolj "ležeče" v primerjavi z Yamaho. Sedež od Bmw-ja je zelo udoben, to je zelo pohvalno, ESA je odlična stvar... Moram pa reči, da sem se peljal z BMW-jem kot čisti začetnik... Verjetno je vsak motocikel svojevrsten in se ga je potrebno privaditi... Ampak jaz sem se peljal čisto počasi, nisem ga upal niti nagniti...torej zelo okorno. Sicer pa je res, da sem prevozil okoli 10 km z njim? Kako okretna zadeva je to? NA FZ1S, sem se kar privadil in se mi zdi kot igrača, kako okreten je K1200R sport? Lahko se motim in je bila to le moja zadrega in bojazen, ker sem se vsedel na "tuj" motocikel.

Prebral sem, da imajo nekateri BMW K1200R ali R sport zadnje platišče dimenzije 5.5 širine, spet drugi 6.0. Torej na enega gre gor pnevmatika 180, na drugega 190 širine. Sicer sem to bral za 2006 letnik... kako je s tem??? Raje bi imel 190 širino...

Kako je z nižjim sedežem, s katerim dobiš višino 79cm???

Zelo vesel bom vsake pomoči..., saj bi si želel opraviti dober nakup in seveda nakup za nekaj let..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Položaj sednja je na K1200R in K1200R Sport enak, tudi na K1200S ni precej drugačen. Kljub temu, da se po prvem občutku zdi nekoliko preveč ležeč, ni utrudljiv tudi na celodnevnih vožnjah.

Okretnost: FZ1S nisem vozil, zato okretnosti ne morem primerjati, verjamem pa da je bolj okretea pri zelo počasni vožnji skozi ozke ovinke in da z Yamaho lažje odpelješ osmico na poligonu. K1200 je zelo stabilen tudi v velikih nagibih pri majhnih hitrostih, zato je hitrost vožnje skozi ostre ovinke odvisna predvsem od spretnosti voznika in ne od tipa motorja. Motor se zaradi odličnega vzmetenja in nastavitve ESA odlično obnaša na vseh vrstah cestišča.

Prvi letniki K1200R so imeli serijsko 5,5" platišče, 6" je billo na voljo kot opcija. Glede na to, da so tudi rabljena platišča precej draga, pa še različnih barv, boš verjetno obdržal tisto, ki bo na motorju.

Nižje sedeže občasno lahko za pošteno ceno dobiš na nemškem ebayu, kjer najdeš ugodno tudi večino ostalih delov. Če si pripravljen plačati nekoliko več, je na voljo kar nekaj proizvajalcev dodatnih sedežev. Meni je najbolj všeč tale:

http://www.sargentcy...nfo_WS_554.html

Glede na to, da si iz Ljubljane se lahko oglasiš na pivo, pa boš izvedel še kaj o motorju.

Popravljeno . Popravil Janez123
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Časi resnično niso rožnati, to mi je čisto jasno in tako bo verjetno še kar nekaj časa...

Yamaha FZ1S ni naked! Naked je FZ1N.

Verjamem, da je Bmw stroj, vendar menim, da se prej proda Yamaho za krepko nižji denar, kot Bmw? Tudi kupcev japoncev je po mojem več, lahko se tudi motim.

Mislim, da je danes 5900 eur ali 8900 eur, kolikor sta ceni enega ali drugega motocikla velik denar.

Prodajalec je navedel, da je možna menjava, sem mu tudi povedal, za kak motor gre...in ni nič rekel, da to ni mogoče.

No ja, če mi uspe, mi pač bo, sicer bo še čas...za kakšen morda novejši, bolj opremljen motocikel.

Mislim, da se ta BMW prodaja že nekaj časa...Zakaj pa ne vem. Zapomnil sem si krmilo modre barve, ki mi ni všeč...

Zdravo,

Mogoče se motim, ampak rahlo me je zmotilo to da bi prodajalec rad prodal da bi si kupil potovalnik, po drugi strani je pa možna menjava za tvoj motor. Razen če špekulira da bi tvojega dobil res zelo poceni da bi ga lahko takoj prodal naprej.

Jaz bi premislil in se prepričal kaj je na stvari. V teh časih ni lahko prodati motorja, se pravi izbira je kar pestra, samo malo časa si je treba vzeti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za dobre informacije vsem...

Naj povem, da bi v vsakem primeru peljal motor na uradni servis, kjer bi ga pregledali in po možnosti tudi izdali nek papir, da je vse B.P.

No, za moje oči je K1200R sport bolj všečen od k1200R. Prav prav tisto, kar bi jaz želel, pa je to edini model, ki se prodaja pri nas....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje je veliko že v sami ceni. Še vedno ima motor pa še par jurčkov mu ostane. Kot si rekel se pa danes težko proda karkoli, tega se zaveda tudi on in bolje tako kot pa da svojega prodaja še celo sezono.

Zdravo,

Mogoče se motim, ampak rahlo me je zmotilo to da bi prodajalec rad prodal da bi si kupil potovalnik, po drugi strani je pa možna menjava za tvoj motor. Razen če špekulira da bi tvojega dobil res zelo poceni da bi ga lahko takoj prodal naprej.

Jaz bi premislil in se prepričal kaj je na stvari. V teh časih ni lahko prodati motorja, se pravi izbira je kar pestra, samo malo časa si je treba vzeti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S prodajalcem sem se dogovoril sledeče:

BMW: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6226402

Bmw dobim za 7500 Eur ali pa vzame mojo Yamaha FZ1S v račun in je doplačila 3000 Eur.

Da bi prodal Yamaho za samo 4500 Eur, se mi zdi premalo..., pa ogromno opreme ima ( beri opombe v oglasu).

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6251612

Kako dolgoročno držijo Bmw ceno in kako lahko, oziroma težko jih je prodati naprej?

Sicer mi je dal prodajalec možnost, da si "vzamem" njegov motor za popoldan, ga peljem na servis, da ga pregledajo in podajo mnenje.

Po drugi strani pa razmišljam, da bi raje vzel enak Bmw npr. letnik 2010, pa čeprav bi doplačal nekej več...

Če bi šel v nakup Bmw-ja letnik 2007 iz linka, bi zagotovo dodal nanj še 2000 Eur, kar bi skupno naneslo 4500 ali 5000 Eur. Potem se sprašujem o taki smiselnosti???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S prodajalcem sem se dogovoril sledeče:

BMW: http://www.avto.net/....asp?ID=6226402

Bmw dobim za 7500 Eur ali pa vzame mojo Yamaha FZ1S v račun in je doplačila 3000 Eur.

Da bi prodal Yamaho za samo 4500 Eur, se mi zdi premalo..., pa ogromno opreme ima ( beri opombe v oglasu).

http://www.avto.net/....asp?ID=6251612

Kako dolgoročno držijo Bmw ceno in kako lahko, oziroma težko jih je prodati naprej?

Sicer mi je dal prodajalec možnost, da si "vzamem" njegov motor za popoldan, ga peljem na servis, da ga pregledajo in podajo mnenje.

Po drugi strani pa razmišljam, da bi raje vzel enak Bmw npr. letnik 2010, pa čeprav bi doplačal nekej več...

Če bi šel v nakup Bmw-ja letnik 2007 iz linka, bi zagotovo dodal nanj še 2000 Eur, kar bi skupno naneslo 4500 ali 5000 Eur. Potem se sprašujem o taki smiselnosti???

tip ti da bmw za 7500 za gotovino nastavljeno ima 8900,spustil ti je 1400

če pa daš svojega in 3000 zraven samo zamenjaj,kajti ti ne boš nikoli dobil za svojega 5100,prej 4500 in tvojih 3000 je 7500,ti pa si potem samo spustil 600eu

tvoj kot tudi bmw če se ga redno servisira morata brez problemov zdržati 100 000 km

tvoja druga verianta je pa že motor za 10.000 eu

če bi motor prodajal pred 1 mes,bi bil jaz 100% kupec

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S prodajalcem sem se dogovoril sledeče:

BMW: http://www.avto.net/....asp?ID=6226402

Bmw dobim za 7500 Eur ali pa vzame mojo Yamaha FZ1S v račun in je doplačila 3000 Eur.

Da bi prodal Yamaho za samo 4500 Eur, se mi zdi premalo..., pa ogromno opreme ima ( beri opombe v oglasu).

http://www.avto.net/....asp?ID=6251612

Kako dolgoročno držijo Bmw ceno in kako lahko, oziroma težko jih je prodati naprej?

Sicer mi je dal prodajalec možnost, da si "vzamem" njegov motor za popoldan, ga peljem na servis, da ga pregledajo in podajo mnenje.

Po drugi strani pa razmišljam, da bi raje vzel enak Bmw npr. letnik 2010, pa čeprav bi doplačal nekej več...

Če bi šel v nakup Bmw-ja letnik 2007 iz linka, bi zagotovo dodal nanj še 2000 Eur, kar bi skupno naneslo 4500 ali 5000 Eur. Potem se sprašujem o taki smiselnosti???

Ko tole vse berem vidim,da preveč "cincaš" to je odličen motor in za ta denar neboš dobil boljšega ! (BMW-eja) sedeš se da vedno z nekom zamenjat,zadnjo feltno 6 col z 190 gumo ima kolega za prodat in neprimerjaj ta motor z tvojo igračo saj je tvoj motor že v startu ca 35% cenejši in neprimerjaj ta motor z nekim Taljanskim zjahanim motorjem ,ki je verjetno brez ESA in ostale dodatne opreme, ki že v startu motor precej podraži.Motor je popolnoma identičen z K1200R-rom edino kar ima je malo zračne zaščite, sicer je vse enako razen dodatne opreme,ki lahko motor podraži iz takratne osnovne cene 13,5K € na skoraj 16K €..Tudi sredinsko stojalo je doplačilo ca 170 € itd.itd.Izpušni lonec dobiš pri Akrapoviču z DB kilerjem odličen zvok cena ca 470€ Lp kupi necincaj motor bo za ta denar sigurno prodan !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako dolgoročno držijo Bmw ceno in kako lahko, oziroma težko jih je prodati naprej?

Cene za serijo K1200 so se že pred letom ali dvema ustalile med 5.500 EUR in 6.500,00 EUR. Cene bodo v prihodnjih nekaj letih verjetno padale zelo počasi. Za več kot 7.000,00 EUR teh motorjev ni mogoče prodati. Najlažje se proda K1200S, sledi mu K1200R, K1200R sport pa je zelo redek in ga je zato najtežje prodati. Če si želiš motor iz oglasa potrpi še nekaj mesecev in ga takrat kupi za toliko kolikor je vreden.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo ste vsi napisali....

Cincam? JA, malo že in morda upravičeno. Ker vem, da je moja Yamaha odlična in jo samo vozim...in zopet vozim. Raje bi dal 10.000 Eur za 2010 letnik, a se nobeden ne prodaja. Tako se mi zdi, da bi vsaj upravičeno doplačal cca 5000 Eur.

Tako dajem na "vago" kako smiselno je doplačati še 3000 Eur razlike. Potem vem, da bi šel še v nakup platišča 6.0 širine, komplet servis, vse kar bi bilo potrebno, , najverjetneje menjava sedeža za nižjega ( zaradi nižjega sedenja, saj mi je original previsok in komaj sežem do tal. Moja višina 171 cm.), morda izpuh Akrapovič (zaradi izgleda, ker mi je ta enostavno predolg, bi pa rad imel čim bolj tih zvoh, kot se za Bmw spodobi)... Tako sem hitro na 4500 razlike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Care, zamenjaj čimprej, dopalčaj kolikor je treba, da bo srce zadovoljno, saj je Yamaha očitna prepreka med tabo in srečo.

Kolk enga sprdevanja in filozofiranja. . . .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo ste vsi napisali....

Cincam? JA, malo že in morda upravičeno. Ker vem, da je moja Yamaha odlična in jo samo vozim...in zopet vozim. Raje bi dal 10.000 Eur za 2010 letnik, a se nobeden ne prodaja. Tako se mi zdi, da bi vsaj upravičeno doplačal cca 5000 Eur.

Tako dajem na "vago" kako smiselno je doplačati še 3000 Eur razlike. Potem vem, da bi šel še v nakup platišča 6.0 širine, komplet servis, vse kar bi bilo potrebno, , najverjetneje menjava sedeža za nižjega ( zaradi nižjega sedenja, saj mi je original previsok in komaj sežem do tal. Moja višina 171 cm.), morda izpuh Akrapovič (zaradi izgleda, ker mi je ta enostavno predolg, bi pa rad imel čim bolj tih zvoh, kot se za Bmw spodobi)... Tako sem hitro na 4500 razlike.

če bi vzel letnik 2010 kot praviš, mislim da bi tudi tam hotel nižji sedež in drug izpuh... pa se ponovno nabere 1000€ in si že na 6000 doplačila.. drugače je pa meni malo čuden tale prodajalec, nekak se mi zdi da se na vsak način hoče znebiti tega bmw-ja.. glede na to da ti je toliko ceno spustil in da ti kar menja.. zanimivo.. in kaj pravi zakaj ga prodaja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, pozabil sem napisati:

Lastnik prodaja motor zato, ker želi kupiti Bmw GT, oziroma potovalni motor, ki je cena novega okoli 23000 Eur, če sem ga prav razumel. Kupil naj bi od znanega prodajalca za okoli 18000 eur, torej malo rabljen Bmw.

Je pa ta njegov Bmw K1200R sport uvožen iz Italije in naj bi ga imel možakar star 60 let, ki naj bi ga on poznal. Baje naj bi ravno prvi lastnik dal gor vso opremo ( modro krmilo za višjo držo), nekaj karbonskih dodatkov...

Torej lastnik mi je dal možnost, da sam odpeljem motor na servis. Imel sem v mislih Avtoval Grosuplje.

Omenil je, da garantira za prevožene kilimetre ter, če ugotovijo na servisu, da ima motor več kilometrov, ga enostavno podari...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako pa to da menja za tvoj motor če bi rad kupil gt-ja? najboljše ga peljat na bmw servis če ti dovoli...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj sem omenil, da on svoj motor dovoli, da ga sam peljem kamor želim. Pusti mi možnost celega popoldneva...

Od sredine prejšnjega tedna si lastim omenjenega K1200R sporta.

Naredili so mi kompletni večji servis (olje, zavorno olje, hladilna tekočina, olje v diferencialu, zračni filter, svečke, obe novi gumi, menjava akumolatorja, celoten pregled motocikla).

Naročen imam še izpuh in naj bi bil konec tedna že zmontiran.

Prvi vtisi so odlični. Pelje se zelo lepo, sploh zaradi daljše medosne razdalje je precej stabilen. Kljub malo večji teži (241kg), je dokaj okreten, ko se enkrat že pelješ. Na mestu pa se mu ta teža pozna, prav tako medosna razdalja. Tu je bila Yamaha v prednosti.

Morda mi lahko poveste, katere pnevmatike bi bile za v bodoče najbolj primerne za ta motor? Sedaj sem dal gor Dunlop Roadsmart.

Želel bi, da ima guma odličen oprijem, hkrati pa z njimi prevoziti čim več kilometrov.

Do sedaj sem bil vajen, da sem z enim kompletom gum naredil med 10 do 12 K kilometrov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

če bi vedel katera znamka ti najbolj sede bi ti lažje kdorkoli svetoval..roadsmart druge serije kolikor sem te jaz videl peljat je dovolj..oziroma če se odločiš za drugo znamko nekaj iz tega segmenta..in ne, ne bo drsela, sej ma bmw traction control ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem dal na mojega k1200rs metzelerko z8 - super fajn guma.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

biker77....videl si me peljat? Na Bmw-ju ali na FZ1S?

Včeraj sem naredil toliko kilometrov, da sem "utekel" pnevmatiki, tako, da so sedaj pripravljeni za normalno vožnjo.

Sem pa ugotovil, da sem na posameznih odsekih hitrejši z Bmw-jem, kot prej. Pa ne vem zakaj taka razlika? Se res toliko pozna medosna razdalja?

Mi gre pa zadnje čase vedno boljše in lepše se voziti. Sploh zadnjih 5K kilometrov se mi je kar lepo odprlo. Vsega skupaj sem prevozil le 21500km od čistega začetka lani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od sredine prejšnjega tedna si lastim omenjenega K1200R sporta.

Naredili so mi kompletni večji servis (olje, zavorno olje, hladilna tekočina, olje v diferencialu, zračni filter, svečke, obe novi gumi, menjava akumolatorja, celoten pregled motocikla).

Naročen imam še izpuh in naj bi bil konec tedna že zmontiran.

Prvi vtisi so odlični. Pelje se zelo lepo, sploh zaradi daljše medosne razdalje je precej stabilen. Kljub malo večji teži (241kg), je dokaj okreten, ko se enkrat že pelješ. Na mestu pa se mu ta teža pozna, prav tako medosna razdalja. Tu je bila Yamaha v prednosti.

Morda mi lahko poveste, katere pnevmatike bi bile za v bodoče najbolj primerne za ta motor? Sedaj sem dal gor Dunlop Roadsmart.

Želel bi, da ima guma odličen oprijem, hkrati pa z njimi prevoziti čim več kilometrov.

Do sedaj sem bil vajen, da sem z enim kompletom gum naredil med 10 do 12 K kilometrov.

Samo z Metzelerkam boš delal 10K kil.+ z NOBVENO drugo guimo ti to nebo uspelo ! Sam vozim Metzeler Sporteck !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me prav zanima, kako bom zadovoljen z Dunlop roadstar...

Z Dunlop Sportsmart, se mi je nekajkrat zgodilo, da so malo zdrsnile in to pri majhni brzini, pri manjšem nagibu. Nekaj v tem smislu je omenil tudi kolega...., že krepko izkušen motorist, da mu je že nekajkrat guma zdrsnila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me prav zanima, kako bom zadovoljen z Dunlop roadstar...

Z Dunlop Sportsmart, se mi je nekajkrat zgodilo, da so malo zdrsnile in to pri majhni brzini, pri manjšem nagibu. Nekaj v tem smislu je omenil tudi kolega...., že krepko izkušen motorist, da mu je že nekajkrat guma zdrsnila.

Dej ne ga srat z gumami,če voziš v okviru magistralnih cest in ne kot na dirkalni pisti je vsaka zdaj narejena pnevmatika odlična pa naj si bodi to Mischelin,Danlop ali Continental. Res je ,da ti bodo različno držale življensko dobo,ki pa tudi ne sme bit daljša kot 3 leta,ker potem otrdi in dokler ni primerno ogreta res drsi. Ponavadi pnevmatike drsijo zaradi praha na cestišču,gladkega asvalta ,načina vožnje in še marsičesa kar je pogojeno z vožnjo.

Na BMW-jevih motorjih sem imel Metzeler,Mischelin,Bridgstone,Danlop in z vsemi gumami sem bil zadovoljen,mel sem tudi K1200S in K1300S ,ki sta primerljiva z tvojim R-om pa nisem imel z nobenimi pnevmatikami problema. Te nijanse med znamkami lahko občutijo tisti ,ki motor priganjajo do njegovih skrajnosti,oziroma se podijo po pistah,kjer pnevmatika prenaša velika trenja in obremenitve.

In res ti ne vrjamem da ti je Danlop Sportsmart zdrsnila pri malem nagibu...no lahko,ker si bil prehiter,ker nimaš občutka za plin,ker je blo mastno cestišče in bla,bla,bla...varijant.....pa sam toliko,da ne boš mislil,da sem kakšen svetnik,men je skoraj vsaka pnevmatika že zdrsnila,a misliš,da sem kompetenten,da potem rečem,da te pnevmatike niso v redu......kateremu zdaj po teh tehnološko dovršenimi pnevmatikami in materijali drsi naj se rajši vpraša kaj je narobe z njegovim načinom vožnje in ne pnevmatiko.

Ja in BMW K 1200R je dober stroj ki zaradi svoje elektronske podpore vožnji dopušča tudi malo starejšo obrabljeno pnevmatiko :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!