Skoči na vsebino

BMW K 1200 R


SiR

Priporočene objave

Samo z Metzelerkam boš delal 10K kil.+ z NOBVENO drugo guimo ti to nebo uspelo ! Sam vozim Metzeler Sporteck !

Ti si bumbar!

Sem zvozil nemalo kompletov Metzelerk, tako Z6 kot M3. Prešalatal na Dunlop in slednje zdržijo dlje in pika! Predvsem pa se slednje bolje obnašajo v recimo zadnji tretjini obrabe.

M3 - 8000km, Sportsmart - 10.000km ... isti motor, isti način vožnje.

Me prav zanima, kako bom zadovoljen z Dunlop roadstar...

Z Dunlop Sportsmart, se mi je nekajkrat zgodilo, da so malo zdrsnile in to pri majhni brzini, pri manjšem nagibu. Nekaj v tem smislu je omenil tudi kolega...., že krepko izkušen motorist, da mu je že nekajkrat guma zdrsnila.

Verjetno je bilo kaj narobe s tvojim načinom vožnje ali pa s podlago. Sportsmart je dobra guma, ki potrebuje res zelo grobo uporabo gasa, da na dobri podlagi zdrsne.

Popravljeno . Popravil KeC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je, da so vse pnevmatike več kot odlične. Me je pa samo zanimalo mnenje.

Zanima me pa sledeče - uporaba ESA. Namreč sam imam 65 kg, sopotnica 50 kg. Predstavljam si, da nekdo, ki ima preko 100 kg, je enakovreden nama skupaj. Torej uporabljati po občutku ali vseeno nastavljati za dva, kadar sta dva in za enega, kadar je eden.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je, da so vse pnevmatike več kot odlične. Me je pa samo zanimalo mnenje.

Zanima me pa sledeče - uporaba ESA. Namreč sam imam 65 kg, sopotnica 50 kg. Predstavljam si, da nekdo, ki ima preko 100 kg, je enakovreden nama skupaj. Torej uporabljati po občutku ali vseeno nastavljati za dva, kadar sta dva in za enega, kadar je eden.

Lp

Dva kadar sta dva in eden kadar je eden,saj so nastavitve ESA mišljene za povprečnega evropejca,ki pa nima 100kg.

Maš pa ESA bonbonček ravno za to ,da to stestiraš,probaš v praksi,nikar se ne boj zato je to narejeno in ko se boš motorja privadil boš točno vedel kateri program ob kateri situaciji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mamo enga zbitga K 1200 S za prodat (model okoli 2007). V bistvu je dost totalka, so pa verjetn papirji uporabni, pa mogoče še kak kos ... Če koga zanima --> PM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mamo enga zbitga K 1200 S za prodat (model okoli 2007). V bistvu je dost totalka, so pa verjetn papirji uporabni, pa mogoče še kak kos ... Če koga zanima --> PM.

maš PM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je, da so vse pnevmatike več kot odlične. Me je pa samo zanimalo mnenje.

Zanima me pa sledeče - uporaba ESA. Namreč sam imam 65 kg, sopotnica 50 kg. Predstavljam si, da nekdo, ki ima preko 100 kg, je enakovreden nama skupaj. Torej uporabljati po občutku ali vseeno nastavljati za dva, kadar sta dva in za enega, kadar je eden.

Lp

ESA je za grobe nastavitve med voznjo. k 1300 gt ima se nastavljivo zadnje vzmetenje (damp in rebound). (pa recimo da verjamem owner´s manualu, katerega sem dobil zraven)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je, da so vse pnevmatike več kot odlične. Me je pa samo zanimalo mnenje.

Zanima me pa sledeče - uporaba ESA. Namreč sam imam 65 kg, sopotnica 50 kg. Predstavljam si, da nekdo, ki ima preko 100 kg, je enakovreden nama skupaj. Torej uporabljati po občutku ali vseeno nastavljati za dva, kadar sta dva in za enega, kadar je eden.

Lp

Nastavitve Voznik / voznik s prtljago / dva, pri K1200 spreminjajo samo prednapetost zadnje vzmeti (višino zadnjega dela motorja). Tudi če izbereš napačno nastavitev se motor še vedno pelje lepo, se pa občuti razilka med nastavitvami, zato poskusi nastavitev za dva in za voznika s prtljago pa boš videl, kaj ti bolj ustreza. Nastavitve sport / normal / comfort spreminjajo hitrost vračanja (rebound) pri obeh amortizerjih.

Popravljeno . Popravil Janez123
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je, da so vse pnevmatike več kot odlične. Me je pa samo zanimalo mnenje.

Zanima me pa sledeče - uporaba ESA. Namreč sam imam 65 kg, sopotnica 50 kg. Predstavljam si, da nekdo, ki ima preko 100 kg, je enakovreden nama skupaj. Torej uporabljati po občutku ali vseeno nastavljati za dva, kadar sta dva in za enega, kadar je eden.

Lp

ni enakovreden niti če bi mel 120 kilogramov ker je teža drugače razporejena ko sta na motorju dva..pa tut če je zadej "manekenka"..

k1600gt je bil pretrd ko sva bila gor dva in sva mela naštimano za dva..zato sem naštimal na enega in prtljaga..in evo..motorček je delal..

ESA je za grobe nastavitve med voznjo. k 1300 gt ima se nastavljivo zadnje vzmetenje (damp in rebound). (pa recimo da verjamem owner´s manualu, katerega sem dobil zraven)

fora v ESA je lih v tem da vse štelaš na gumb..se pravi damp in rebound med vožnjo..comfort, normal, sport..

k1300gt nisem vozil, sam mislim da majo vsi bmw-ji isti sistem no..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

seveda. samo lahko rocno pri amortizerju nastavis se bolj podrobno/fino/ustrezno/whatever. so mi povedali strici oz. owner´s manual, ker sam se nisem imel casa se "pokniti pod motor" in si to ogledati na lastne stiri oci.

but I´ll get there. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

seveda. samo lahko rocno pri amortizerju nastavis se bolj podrobno/fino/ustrezno/whatever. so mi povedali strici oz. owner´s manual, ker sam se nisem imel casa se "pokniti pod motor" in si to ogledati na lastne stiri oci.

but I´ll get there. :grim

okej..ker gs tega nima..niti r..niti k 1600

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti si bumbar!

Sem zvozil nemalo kompletov Metzelerk, tako Z6 kot M3. Prešalatal na Dunlop in slednje zdržijo dlje in pika! Predvsem pa se slednje bolje obnašajo v recimo zadnji tretjini obrabe.

M3 - 8000km, Sportsmart - 10.000km ... isti motor, isti način vožnje.

Verjetno je bilo kaj narobe s tvojim načinom vožnje ali pa s podlago. Sportsmart je dobra guma, ki potrebuje res zelo grobo uporabo gasa, da na dobri podlagi zdrsne.

Nobena guma od teh treh firm(Bridgestone,Michelin,Danlop) mi ni zdržala več kot 6K kil samo Metzelerka seveda govorim o zanji(pogonski) gumi ! Govorim iz lastnih izkušenj in ne rekla kazala !

Nastavitve Voznik / voznik s prtljago / dva, pri K1200 spreminjajo samo prednapetost zadnje vzmeti (višino zadnjega dela motorja). Tudi če izbereš napačno nastavitev se motor še vedno pelje lepo, se pa občuti razilka med nastavitvami, zato poskusi nastavitev za dva in za voznika s prtljago pa boš videl, kaj ti bolj ustreza. Nastavitve sport / normal / comfort spreminjajo hitrost vračanja (rebound) pri obeh amortizerjih.

Temu se nereče hitrost vračanja ampak trdota blaženja nastavitev :voznik / voznik+prtljaga / dva, je nastavitev trdote zadnje spiralne vzmeti in je priporočljivo za hitrejšo vožnjo (divjanje) voznik+prtljaga za AC pa še obvezno ESA na sport !Če pa se vozita dva potem vedno na najtrše se pravi dve osebi !To pa zato,da neudarja do kraja !Vse kar sem napisel se nanaša na športno vožnjo sicer pa si to lahko vsak nastavi po svoji želji saj zdaj pri novejših modelih je vse to nastavljivo med vožnjo pri starejših (K - 1200)moraš trdoto vzmeti nastavit pri vžganem motorju in nesme biti v prestavi, ESA trdoto obeh blažilcev pa med vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem na R-a montiral Michelin Pilot Power 2ct, dvokomponentna guma s trso zmesjo na sredini in mehkejso po stranicah. Na bmw forumu jo hvalijo kot eno najprimernejsih za ta motor. Sem zadovoljen, se je pa tudi ze zgodilo da je guma zdrsnila, kar pa pripisujem predvsem gladkemu asfaltu. Sicer so med najbolj priljubljenimi za ta motor se Pilot Road 3 in pa Metzeler Z8.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem na R-a montiral Michelin Pilot Power 2ct, dvokomponentna guma s trso zmesjo na sredini in mehkejso po stranicah. Na bmw forumu jo hvalijo kot eno najprimernejsih za ta motor. Sem zadovoljen, se je pa tudi ze zgodilo da je guma zdrsnila, kar pa pripisujem predvsem gladkemu asfaltu. Sicer so med najbolj priljubljenimi za ta motor se Pilot Road 3 in pa Metzeler Z8.

Dobra guma sem jo že imel ampak neboš naredil več kot 6-7K kil. z Metzelerko Z8 sportek že z drugo naredil 9-10K kil.Tako,da tistih par € v ceni kolikor je dražja Metzelerka profitiraš z montažo in centriranjem !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsekakor si želim naslednji komplet gum izbrati tako, da bi bil najboljši kompromis med odličnim oprijemom, ter čim več prevoženimi kilometri. Če bi prevozil 10K kilometrov, bi bilo zelo lepo. vendar ne tako, da se že vidno opazi pri cca 8K kilometrov, da je gumo že potrebno menjati. Želim povedati, da ne bi čakal do zadnjega. Ko je nekje do dve tretini obrabljena, jo zamenjam, pa sem miren.

Včeraj sem stestiral ESA v dvoje. NAstavil sem enostavno za dve osebi in je bilo prav super. Nekaj časa sem vozil na COMFORT, vmes pa nekajkrat prestavil na SPORT, da sem opažal razliko.

Razlika je očitna, se pelje drugače.

Skratka sem zadovoljen s tem, kar ESA nudi.

Sopotnica pa je tudi zelo pohvalila sedenje na Bmw-ju, kot samo vzmetenje.

Pri Yamahi je bilo sedenje na malo daljši turi zelo neprijetno, vzmetenje pa tudi ni bilo tako prijazno, kot pri Bmw-ju.

Ker je Bmw daljši, je še nekaj več prostora na sedežu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi ti že prej odgovoril pa nisem zasledil tvojega vprašanja.Ta najmanjša šipca je res samo okras.Druga srednja ali takoimenovana Športna je že bolj uporabna in je vredu za športno vožnjo in lep izgled, za potovanja pa je idealna MRA šipa(uporabljam jo tudi sam) cena ca 140€ paše na originalni nosilec od športna šipe.Če se odločiš za športno šipo kupi samo nosilec šipo pa lahko sprobaš pri meni saj je moja popolnoma nova jaz sem si takoj namontiral MRA šipo res ,da malo kvari izgled motorja je pa zato zeloooo uporabna !!

Ps:ni nujno,kot ti svetujejo, da menjaš za S-a saj je to popolnoma enak motor razlika je samo v drži,malo krajši medosni razdalji in z ca 10Km/h manjšo končno !!!

Zato pa je hitrejši v pospeških (krajši kotni prenos) udobnejši za daljše ture itd.

Tudi jaz sem montiral MRA šipo kot je na sliki in razlika je kot noč in dan. Vożnja po AC je bila prej muka, zdaj gre brez vsakega napora krepko čez legalne hitrosti. Zdaj res ne rabim S-a. Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsekakor si želim naslednji komplet gum izbrati tako, da bi bil najboljši kompromis med odličnim oprijemom, ter čim več prevoženimi kilometri. Če bi prevozil 10K kilometrov, bi bilo zelo lepo. vendar ne tako, da se že vidno opazi pri cca 8K kilometrov, da je gumo že potrebno menjati. Želim povedati, da ne bi čakal do zadnjega. Ko je nekje do dve tretini obrabljena, jo zamenjam, pa sem miren.

Včeraj sem stestiral ESA v dvoje. NAstavil sem enostavno za dve osebi in je bilo prav super. Nekaj časa sem vozil na COMFORT, vmes pa nekajkrat prestavil na SPORT, da sem opažal razliko.

Razlika je očitna, se pelje drugače.

Skratka sem zadovoljen s tem, kar ESA nudi.

Sopotnica pa je tudi zelo pohvalila sedenje na Bmw-ju, kot samo vzmetenje.

Pri Yamahi je bilo sedenje na malo daljši turi zelo neprijetno, vzmetenje pa tudi ni bilo tako prijazno, kot pri Bmw-ju.

Ker je Bmw daljši, je še nekaj več prostora na sedežu...

Verjetno bo za to Metzelerka z8 najbolj primerna. Kot rečeno jo skupaj s Pilot Road3 priporočajo vsi, ki so jo kdaj vozili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem motor kupil, mi je mojster naredil kompletni servis, z vsemi tekočinami, filtrom, svečkami, kompleten pregled...

Omenil pa mi je, da naj ga pripeljem še k njim na uradni servis, kjer bodo opraviili še brezplačno akcijo.

Omenil je, da bo potrebno tri ali štiri stvari postoriti, ker še ni bilo nič od tega narejeno.

Nekje sem zasledil, da se nekaterim Bmw-jem rado dogaja, da včasih prosti tek pade prenizko in posledično agregat ugasne. Meni se to še ni zgodilo, se pa čuti, da je skoraj na meji, da bi bili obrati motorja že skoraj prenizki...

Bolj me moti to, ko prestavljam navzdol... Namreč npr iz 6 prestave navzdol, si vedno "pomagam" z nekoliko dodajanjem plina (podobno kot vmesni gas).

Vse lepo teče, če so obrati višji od cca 3500rpm/min. Če so nižji, pa se tako imenovani vmesni plin ne odzove dovolj hitro. Nekako se sliši tako, kot bi imel motor premalo zraka, oziroma preveč goriva...

Verjetno kdo ve, kaj mislim.

No, kar sem prebral, so "baje" na urednem servisu to rešili z novim softwarem.

Vsaka informacija bo dobrodošla.

Sem pa z njim prevozil že nekaj čez 3100 km v dvet tednih in pol.

Lp

Popravljeno . Popravil yamaha2025
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je zacel ugasati sele po nekaj tednih. Obcutek je bil tak kot omenjas. Resitev je bila v updatu softvera (servisni bilten).

Cestitam pa za stevilo kilometrov. Si tudi z yamaho delal tako kilometrazo?

Popravljeno . Popravil andrej
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

Pri K1300r so nemci zaceli namescati visjo gumo kot pri k1200r, in sicer 190/55 namesto 190/50. Zanima me ali je geometrija okvirja in vilic pri k1300 kaj drugacna, oziroma ali je smiselno tudi na 1200r namestiti visjo gumo. Na tujem bmw forumu sem prebral nekaj pozitivnih odzivov. Motor je s tem zadaj malo visji, posledicno naj bi lepse padal v ovinke. Ze kdo poskusil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej je to stalna praksa pri motorjih..zadej mal dvigneš al pa spredej mal spustiš pa gre lepš v ovink..seveda pa je vse odvisno tut od gume (oblike, proizvajalec) in kaj komu paše glede na stil vožnje..jest to pr vseh motorjih nardim..če se da..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, tudi pri Yamahi sem naredil kar nekaj kilometrov, seveda če je le obstajal čas in bilo ugodno vreme.

Tudi z Bmw-jem si želim v bodoče voziti in voziti...

Za Bmw k1200r in R sport ne vem, kako se ravna z geometrijo..., saj ima drugačne amortizerje spredaj, kot sem jaz vajen.

Pri Yamahi sem za cca 3-4mm spustil v križu prednjih vilic geometrijo. Se pozna in gre resnično lepše v ovinek.

Bom pa šel na servis, da posodobijo elektroniko!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, tudi pri Yamahi sem naredil kar nekaj kilometrov, seveda če je le obstajal čas in bilo ugodno vreme.

Tudi z Bmw-jem si želim v bodoče voziti in voziti...

Za Bmw k1200r in R sport ne vem, kako se ravna z geometrijo..., saj ima drugačne amortizerje spredaj, kot sem jaz vajen.

Pri Yamahi sem za cca 3-4mm spustil v križu prednjih vilic geometrijo. Se pozna in gre resnično lepše v ovinek.

Bom pa šel na servis, da posodobijo elektroniko!!!

Meni je tudi začel crkovati pri prevoženih ca 10K kil in takrat so mi dali nov sofver in je bil problem rešen.Zdaj mi vedno ko peljem na servis posodobi in laufa brez problemov !

Kar se tiče gume bo problem, če daš višjo gumo moraš naredit homologacijo ! Homologirane za ta motor so samo, kolikor je meni poznano tri znamke in to;Metzeler,Mihelin in Bridgestone.Moram pa priznat,da se zadnje čase nisem s tem nič ukvarjal saj že v naprej vem,da bo gor spomladi spet nova predpisana Metzelerka Roadtec ali Sportec Z 8 Interact sedanja Roadtec Z 6 ima že 10 K + kil. !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, nisem niti pomislil na to, da bi dal višjo gumo. Pustil bom to, kar je homologirano. Sicer pa to nihče ne gleda, še na tehničnem pregledu verjetno ne.

Tako bi lahko dal gor tudi 200mm širine, pa še vedel ne bi nihče. Vprašanje pa je, kako bi se obnesla na 6J platišču in seveda na celem motociklu.

Sem bil danes na servisu in so mi posodobili Software. Sicer mi je do sedaj le dvakrat "crknil" v prevoženih 3200km... Bomo videli sedaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je tudi začel crkovati pri prevoženih ca 10K kil in takrat so mi dali nov sofver in je bil problem rešen.Zdaj mi vedno ko peljem na servis posodobi in laufa brez problemov !

Kar se tiče gume bo problem, če daš višjo gumo moraš naredit homologacijo ! Homologirane za ta motor so samo,kolikor je meni poznano tri znamke in to;Metzeler,Mihelin in Bridgestone.Moram pa priznat,da se zadnje čase nisem s tem nič ukvarjal saj že v naprej vem,da bo gor spomladi spet nova predpisana Metzelerka Roadtec ali Sportec Z 8 Interact sedanja Roadtec Z 6 ima že 10 K + kil. !

to je pa največja bedarija kar si jih kadarkoli napisal..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je tudi začel crkovati pri prevoženih ca 10K kil in takrat so mi dali nov sofver in je bil problem rešen.Zdaj mi vedno ko peljem na servis posodobi in laufa brez problemov !

Kar se tiče gume bo problem, če daš višjo gumo moraš naredit homologacijo ! Homologirane za ta motor so samo, kolikor je meni poznano tri znamke in to;Metzeler,Mihelin in Bridgestone.Moram pa priznat,da se zadnje čase nisem s tem nič ukvarjal saj že v naprej vem,da bo gor spomladi spet nova predpisana Metzelerka Roadtec ali Sportec Z 8 Interact sedanja Roadtec Z 6 ima že 10 K + kil. !

to je pa največja bedarija kar si jih kadarkoli napisal..

Ni jih bilo malo ampak tale je pa res največja do sedaj. Bravo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!