yamaha2025 Objavljeno Avgust 15, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2012 Danes se mi je prvič zgodilo, da se je po cca 100 prevoženih kilometrih, ko sem se ustavljal...dvignil prosti tek. Ostal je nekje med 1500 in 1700 vrtljajih. Najprej sem mislil, da je "zajla-bolden" preveč napet. Sem pogledal in videl, da je vse v redu... Sem tudi pri ugasnjenem motorju obrnil ročico plina do "konca"...za vsak primer, da se kje karkoli zatika Natem mestu sem se tudi ustavil. Čez eno uro sem vožnjo nadaljeval in je bilo enako. Potem sem namenoma 4ali 5 krat zaporedoma krepko pospešil vse do rdečega polja. Potem se je vse umirilo in deluje tako, kot mora... Kaj bi lahko bil vzrok? Morda kakšen senzor? Kmet2 1
yamaha2025 Objavljeno Avgust 15, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2012 Še to, pred kratkim so mi posodobili elektroniko motorja na najnovejšo različico... Torej software ne bi smel biti problem.
Bremzer Objavljeno Avgust 15, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2012 Še to, pred kratkim so mi posodobili elektroniko motorja na najnovejšo različico... Torej software ne bi smel biti problem. To kar se ti dogaja se da ugotoviti samo na delavniškem računalniku ! !. NIKAKOR pa ne z navijanjem gasa.Defekten ali deluje nekontrolirano cuzac luftšiber (nažalost nepoznam slovenskega imena) za ta sklop.Z delavniškim računalnikom se to zelo enostavno preveri ali je defekten ta sklop ali pa ne dobi potrebnih podatkov iz računalnika npr.če računalnik nedobi podatka o tem.motorja,gostoti+tem. zraka ali kakega drugega podatka !
andrej Objavljeno Avgust 15, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2012 Jaz sem podobno opazil, kadar sem se vozil po prelazih.. Ocitno vpliv nadmorske visine.. Si bil v gorah ko si to opazil?
Kmet2 Objavljeno Avgust 19, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2012 Danes se mi je prvič zgodilo, da se je po cca 100 prevoženih kilometrih, ko sem se ustavljal...dvignil prosti tek. Ostal je nekje med 1500 in 1700 vrtljajih. Najprej sem mislil, da je "zajla-bolden" preveč napet. Sem pogledal in videl, da je vse v redu... Sem tudi pri ugasnjenem motorju obrnil ročico plina do "konca"...za vsak primer, da se kje karkoli zatika Natem mestu sem se tudi ustavil. Čez eno uro sem vožnjo nadaljeval in je bilo enako. Potem sem namenoma 4ali 5 krat zaporedoma krepko pospešil vse do rdečega polja. Potem se je vse umirilo in deluje tako, kot mora... Kaj bi lahko bil vzrok? Morda kakšen senzor? Pa ti maš rešitve na dlani drugič ko ti kaj ne bo delalo po taktu ,sam gas do konca pa bo
yamaha2025 Objavljeno Avgust 19, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2012 Ja, Kmet, ko bi le res imel vse rešitve na dlani... Pomagalo pa bi.
sivi Objavljeno Avgust 20, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2012 Ja, Kmet, ko bi le res imel vse rešitve na dlani... Pomagalo pa bi. Potebno je zamenjati air box. To zadevo smo že dali skozi.
yamaha2025 Objavljeno Avgust 20, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2012 Koliko dela je z menjavo air boxa in cena?
RSTDRIVER Objavljeno Avgust 20, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2012 Koliko dela je z menjavo air boxa in cena? preden..... TPS?
sivi Objavljeno Avgust 20, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2012 Koliko dela je z menjavo air boxa in cena? Dela ni velik. Problem je cena air boxa. Zamenjal air box v času garancije. Nasvet, pokliči Simona v Selmar BMW, 031 399 406. Trenutno je na dopustu.
shark90 Objavljeno Avgust 21, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2012 Dela ni velik. Problem je cena air boxa. Zamenjal air box v času garancije. Nasvet, pokliči Simona v Selmar BMW, 031 399 406. Trenutno je na dopustu. zakaj bi se moral menjati airbox? kaj je kakšna razlika v njem?
Bremzer Objavljeno Avgust 21, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2012 zakaj bi se moral menjati airbox? kaj je kakšna razlika v njem? Vem za rabljen airbox samo ni kriv kompleten airbox.Potrebno je dat motor na računalnik in točno ugotoviti napako šele potem išči dele !
yamaha2025 Objavljeno September 2, 2012 Opozori Objavljeno September 2, 2012 JA, motor je bil na računalniku. Bom počakal do pomladi ( februar, marec), saj sem si pred tednom dni zlomil nogo in sem za letos zaključil moto sezono. Tako Bmw lepo počiva v garaži. Torej takrat bom dal vse še enkrat preveriti in po potrebi urediti. Bi dal že takoj sedaj urediti, samo kaj ko sem nepokreten, drui pa mi ne bodo vozili motor na servis. Želim biti zraven!
sivi Objavljeno September 3, 2012 Opozori Objavljeno September 3, 2012 zakaj bi se moral menjati airbox? kaj je kakšna razlika v njem? Ja....razlika je v izvedbi. Pri starem so se omenjene napake konstantno pojavljale, pri novem pa ne. Za zadevo sem zvedel na forumu "i-bmw.com" še preden so naši serviserji vedeli za to. Kakorkoli že po zamenjavi vse o.k.
yamaha2025 Objavljeno September 3, 2012 Opozori Objavljeno September 3, 2012 No, saj če bo potrebno menjati ta airbox..., ga seveda bom, da imam mir potem.
sivi Objavljeno September 3, 2012 Opozori Objavljeno September 3, 2012 No, saj če bo potrebno menjati ta airbox..., ga seveda bom, da imam mir potem. Za vsaki slučaj vseeno pokliči Simona. Eden od redkih ki mu zaupam.....vsaj kar se BMW-ja tiče.
shark90 Objavljeno September 10, 2012 Opozori Objavljeno September 10, 2012 Imam vprašanje o nižanju motorja. Tore je že kdo nižal k1200r ,s, gt? namreč zanima me koko potem znižati še sprednji del, ker ima to vzmetenje? če ga samo zadaj znižam motor ne bo več enako vodljiv ne?
Kmet2 Objavljeno September 10, 2012 Opozori Objavljeno September 10, 2012 Imam vprašanje o nižanju motorja. Tore je že kdo nižal k1200r ,s, gt? namreč zanima me koko potem znižati še sprednji del, ker ima to vzmetenje? če ga samo zadaj znižam motor ne bo več enako vodljiv ne? Če imaš ESA vzmetenje motorja ne moreš nižat!!
shark90 Objavljeno September 10, 2012 Opozori Objavljeno September 10, 2012 Če imaš ESA vzmetenje motorja ne moreš nižat!! zakaj pa ne? saj ti deli ki se zamenjajo zadaj so enaki kot pri motorju brez ESA? kaj pa v primeru če motor nima ESA kako se ga zniža spredaj?
Kmet2 Objavljeno September 10, 2012 Opozori Objavljeno September 10, 2012 zakaj pa ne? saj ti deli ki se zamenjajo zadaj so enaki kot pri motorju brez ESA? kaj pa v primeru če motor nima ESA kako se ga zniža spredaj? Zakaj,zato ker je ESA komponenta oz. enota narejena za originalne dele,po katerih ima enota ESA tudi programirane parametre(hoda...)... Na drugo vprašanje ti ne znam odgovorit,mogoče bo vedel Dr Bremzer
shark90 Objavljeno September 10, 2012 Opozori Objavljeno September 10, 2012 Zakaj,zato ker je ESA komponenta oz. enota narejena za originalne dele,po katerih ima enota ESA tudi programirane parametre(hoda.. .)... Na drugo vprašanje ti ne znam odgovorit,mogoče bo vedel Dr Bremzer ok hvala. Torej če je ESA se ne da na noben način znižati... Zanima me še nekaj, vem da so barve motorjev drugačne od avtomobilov in da je malo večji problem... Jaz bi pa rad dobil takšno barvo kot jo ima novi K1300R http://autobikegallery.com/wp-content/uploads/2012/07/2013-BMW-K1300R-Red-Color.jpg kje bi dobil takšno barvo ali kakšen original del za izposojo da se zmeša barva?
Kmet2 Objavljeno September 10, 2012 Opozori Objavljeno September 10, 2012 ok hvala. Torej če je ESA se ne da na noben način znižati... Zanima me še nekaj, vem da so barve motorjev drugačne od avtomobilov in da je malo večji problem... Jaz bi pa rad dobil takšno barvo kot jo ima novi K1300R http://autobikegalle...R-Red-Color.jpg kje bi dobil takšno barvo ali kakšen original del za izposojo da se zmeša barva? Na servisu jo naročiš in ker je vrjetno draga ko satan,jo naročiš dcl in potem odneseš ličarju ki jo zmeša. shark90 1
Bremzer Objavljeno September 10, 2012 Opozori Objavljeno September 10, 2012 zakaj pa ne? saj ti deli ki se zamenjajo zadaj so enaki kot pri motorju brez ESA? kaj pa v primeru če motor nima ESA kako se ga zniža spredaj? Glede barve bi ti svetoval,da kupiš original barvo kar na servisu in to samo osnovno barvo zgorni sloj(prozorni) pa ima ličar sam! Sicer pa se pozanimaj pri ličarju saj nerabiš veliko barve max. 1/2 kg. Kar se tiče znižanja,če si prekratek se dobi nižji sedež za ca 4 cm,sicer pa se ta motor ne niža za na pisto se celo zadnji konec vdigne in to s pomočjo zamenjave ročice pri kotnem prenosu,dobiš različne dolžine s to ročico dvigaš ali spuščas dif.(kotni prenos).
shark90 Objavljeno September 11, 2012 Opozori Objavljeno September 11, 2012 (popravljeno) Glede barve bi ti svetoval,da kupiš original barvo kar na servisu in to samo osnovno barvo zgorni sloj(prozorni) pa ima ličar sam! Sicer pa se pozanimaj pri ličarju saj nerabiš veliko barve max. 1/2 kg. Kar se tiče znižanja,če si prekratek se dobi nižji sedež za ca 4 cm,sicer pa se ta motor ne niža za na pisto se celo zadnji konec vdigne in to s pomočjo zamenjave ročice pri kotnem prenosu,dobiš različne dolžine s to ročico dvigaš ali spuščas dif.(kotni prenos). hvala za odgovor. torej zadaj se ga da zvišati in znižati, spredaj pa se ne da niš storiti? nisem premajhen za motor, ampak bi raje imel za kak cm ali 2 nižjega, bi bil bol "ziher" pri polno natovorjenemu motorčku pri obračanju... nekje na forumu sem prebral če se sedež zniža da potem se pozicija sedenja spremeni in lahko zelo slabo vpliva... Popravljeno September 11, 2012. Popravil shark90
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se