Skoči na vsebino

BMW K 1200 R


SiR

Priporočene objave

Res noben s temi izkušnjami? :( prosim lepo

Jaz bi ti že prej odgovoril pa nisem zasledil tvojega vprašanja.Ta najmanjša šipca je res samo okras.Druga srednja ali takoimenovana Športna je že bolj uporabna in je vredu za športno vožnjo in lep izgled, za potovanja pa je idealna MRA šipa(uporabljam jo tudi sam) cena ca 140€ paše na originalni nosilec od športna šipe.Če se odločiš za športno šipo kupi samo nosilec šipo pa lahko sprobaš pri meni saj je moja popolnoma nova jaz sem si takoj namontiral MRA šipo res ,da malo kvari izgled motorja je pa zato zeloooo uporabna !!

Ps:ni nujno,kot ti svetujejo, da menjaš za S-a saj je to popolnoma enak motor razlika je samo v drži,malo krajši medosni razdalji in z ca 10Km/h manjšo končno !!!

Zato pa je hitrejši v pospeških (krajši kotni prenos) udobnejši za daljše ture itd.

post-27744-0-90015000-1308602225_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Bremzer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi hotu S-a, bi S-a kupu... super hvala za informacijo... To bi pa res poskusil.. Se slišiva takoj ko sem iz gužve in priletim, da poizkusim.. Hvala za pomoč

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Zdravo,

resno razmisljam o nakupu te zverine. Imam možnost nakupa l.06, z ABS, ESA in cca. 30 000 prevoženih km. Na tujih forumih sem prebral, da so imeli ti motorji menda probleme z menjalniki? Ali je kdo imel težave s tem in kako se jih prepozna?

Lp,

Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da imajo novi K1300 R zadnjo gumo dimenzije 190, me zanima tudi ali je na platišče K 1200 možno montirati to dimenzijo?

LP,

A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da imajo novi K1300 R zadnjo gumo dimenzije 190, me zanima tudi ali je na platišče K 1200 možno montirati to dimenzijo?

LP,

A

K 1200-R ima original 5,5 cole zadnje platišče ni je za gumo dimenzije 180-set po naročilu z doplačilom ca 150€ pa je platišče 6 col in je za gumo 190.Jaz vozim letnik 2006 z vso dodatno opremo in imam zdaj ca 30K kil.brez kakršnih koli problemov.Vem pa za platišče 6 col,če si interesent.Samo eno si zapomni NEKUPUJ tega motorja,če nima ESA namreč ESA je idealna pogruntavščina ZELO uporabna motor pa podraži za ca 1500€ (dodatna oprema).Sicer pa je motor 1 A in neboš razočaran,če mojega nocoj ukradejo kupim brez pomislekov jutri novega.Ne se bat zaradi menjalnika res da je pri šaltanju(1,2,3) malo glasen samo to je lepotna napaka,menjalnik pa je do danes v Sloveniji iskal samo Moto hit za nek uvožen BMW bili so tudi pri mojem kolegu ima tak menjalnik in jim ga je prodajal za 1/2 cene pa jim je bilo predrago !!!

Ps: sicer pa se enkrat oglasi pri meni in kakšno rečeva Vandotova 8 Nm (Novoteksovo naselje)

Popravljeno . Popravil Bremzer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Mene pa zanima kje menjate gume na tem motorju.. Namreč pri lokalnem vulkanizerju, mi hoče zaračunati 25eur, da mi vzame kolesa dol in da nazaj gor... Nimam pa centralenga stojala, da bi sam to naredil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kje menjate gume na tem motorju.. Namreč pri lokalnem vulkanizerju, mi hoče zaračunati 25eur, da mi vzame kolesa dol in da nazaj gor... Nimam pa centralenga stojala, da bi sam to naredil...

To ni problem dvigni z malo dvigalko tam kjer pride montiran sredinski štender eden ti pridrži motor in ko snameš kolo daš čez sredinsko luknjo cev in jo z obeh strani podložiš in spustiš dvigalko dokler gumo zmontiraš, centrirat jo moraš na centrirki za avto gume !

Ps: samo, če ti vse naredi demontira,premontira gumo in še centrira za 25 € je to zelo poceni !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

na K 1200 R se mi zadnje čase dogaja naslednje: Ko je motor že ogret pri ustavljanju (menjanje prestav navzdol) motor ugasne. To zgleda tako, da se merilnik obratov ne ustavi na cca. 1100 vrtljajih, ampak ko stisnem sklopko pade še nižje, pod 1000. Nakar elektronika reagira s tem, da poskuša "štandgas" dvigniti. To ji včasih uspe, kar se odraža kot "cukanje", ko vrtljaji najprej padejo na cca. 800, nato pa se povzpnejo na 1100 obratov. Včasih pa elektronika motorja ne ulovi in motor se ustavi. To se dogaja le občasno. Ko kontakt izključim in motor ponovno prižgem se zadeva ponavadi ne ponovi.

Spremljal sem tuje BMW forume in opazil, da so imeli s tem precej problemov, ne le na K1200, temveč tudi na K1300. Rešitev je bila menda nova verzija programa krmiljenja, ki jo naložijo na servisu. Je že kdo imel podoben problem in ali so v naših servisih seznanjeni z rešitvijo?

LP,

Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem imel isti problem na F800s. Dogajalo se je le po dolgih vožnjah na AC in razgretem motorju. PA še to se je bolj poznalo kot nižji štandgas. Crknil je samo 2-3x.

Nov software na Avtovalu je zadevo popolnoma odpravil :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom še malo preizkušal z gorivom. Menda so imeli v ZDA ti motorji težave zaradi večje vsebnosti etanola v gorivu. Etanol zvišuje oktansko vrednost, tako da predvidevam da ga je več v 100 oktanskem gorivu, ki sem ga tankal. Bom poskusil še z drugim dobaviteljem (OMV), da vidim ali je kaj razlike.

Se pa tudi meni pozna le pri razgretem motorju, le da štandgas pade toliko, da motor včasih ugasne..

LP

Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom še malo preizkušal z gorivom. Menda so imeli v ZDA ti motorji težave zaradi večje vsebnosti etanola v gorivu. Etanol zvišuje oktansko vrednost, tako da predvidevam da ga je več v 100 oktanskem gorivu, ki sem ga tankal. Bom poskusil še z drugim dobaviteljem (OMV), da vidim ali je kaj razlike.

Se pa tudi meni pozna le pri razgretem motorju, le da štandgas pade toliko, da motor včasih ugasne..

LP

Andrej

Treba bo k Valentinčiču in naj ti naloži nov softver in stvar bo rešena pa še motor pridobi na hitrosti in navoru, kajti z originalnim softverjem je motor dokaj zaprt.Sicer pa pokliči BRUMERJA (bremzerja) ti vse razloži !

Popravljeno . Popravil Coban
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj je moj K pri Avtovalu dobil nov softver. Zaenkrat teče lepo in ne ugaša, tudi prosti tek je zdaj stabilen. Upam, da je s tem problem rešen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Montiral tank torbo od SW Motech (Bags connection), s sistemom easy lock. Zadeva deluje, kvalitetna izdelava, zato priporočam!

tank2.jpg

tank1.jpg

Popravljeno . Popravil andrej
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Komentar glede vožnje je bil mišljen predvsem zaradi slik in objav v smislu kaj je na motorju narejeno ne pa kam si ga peljal na sprehod :naughty:

Glede ugašanja pa samo: "u told you so" Me veseli da je rešeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

pozdravljeni.. imam eno vprašanje glede tega bmw-ja. kako je z ESA, imajo vsi na izbiro voznik, voznik+kovček, voznik+sopotnik? in če imajo kje se to nastavi, ker lahko preklapljam med sport, normal, confort in vse samo voznik.. in še to, ima kdo service manual? v ang. še boljše pa v slovenščini?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni.. imam eno vprašanje glede tega bmw-ja. kako je z ESA, imajo vsi na izbiro voznik, voznik+kovček, voznik+sopotnik? in če imajo kje se to nastavi, ker lahko preklapljam med sport, normal, confort in vse samo voznik.. in še to, ima kdo service manual? v ang. še boljše pa v slovenščini?

Service manual in/ali navodilo za uporabo v angleščini ti lahko pošljem po mailu (pošlji PM).

ESA deluje tako, kot je povedal že predhodnik: V prostem teku dlje časa držiš pritisnjen gumb ESA, dokler ne začne utripati oznaka za prednapetost vzmeti (čelada, čelada+kovček ali dve čeladi). Ko začne oznaka utripati s kratkimi pritiski izbereš prednapetost vzmeti. Trdoto (hitrost vračanja) lahko s kratkimi pritiski spreminjaš kadarkoli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Imam en problemček. Ko se peljem malo hitreje se mi desno ogledalo malo zapre, toliko da potem ne vidim več nazaj... Je kakšna možnost da se to popravi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!