Bremzer Objavljeno Junij 20, 2011 Opozori Objavljeno Junij 20, 2011 (popravljeno) Res noben s temi izkušnjami? prosim lepo Jaz bi ti že prej odgovoril pa nisem zasledil tvojega vprašanja.Ta najmanjša šipca je res samo okras.Druga srednja ali takoimenovana Športna je že bolj uporabna in je vredu za športno vožnjo in lep izgled, za potovanja pa je idealna MRA šipa(uporabljam jo tudi sam) cena ca 140€ paše na originalni nosilec od športna šipe.Če se odločiš za športno šipo kupi samo nosilec šipo pa lahko sprobaš pri meni saj je moja popolnoma nova jaz sem si takoj namontiral MRA šipo res ,da malo kvari izgled motorja je pa zato zeloooo uporabna !! Ps:ni nujno,kot ti svetujejo, da menjaš za S-a saj je to popolnoma enak motor razlika je samo v drži,malo krajši medosni razdalji in z ca 10Km/h manjšo končno !!! Zato pa je hitrejši v pospeških (krajši kotni prenos) udobnejši za daljše ture itd. Popravljeno Junij 20, 2011. Popravil Bremzer maco47 1
Karai Objavljeno Junij 21, 2011 Opozori Objavljeno Junij 21, 2011 Če bi hotu S-a, bi S-a kupu... super hvala za informacijo... To bi pa res poskusil.. Se slišiva takoj ko sem iz gužve in priletim, da poizkusim.. Hvala za pomoč maco47 in Bremzer 2
andrej Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 Zdravo, resno razmisljam o nakupu te zverine. Imam možnost nakupa l.06, z ABS, ESA in cca. 30 000 prevoženih km. Na tujih forumih sem prebral, da so imeli ti motorji menda probleme z menjalniki? Ali je kdo imel težave s tem in kako se jih prepozna? Lp, Andrej
andrej Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 Glede na to, da imajo novi K1300 R zadnjo gumo dimenzije 190, me zanima tudi ali je na platišče K 1200 možno montirati to dimenzijo? LP, A
Bremzer Objavljeno Julij 12, 2011 Opozori Objavljeno Julij 12, 2011 (popravljeno) Glede na to, da imajo novi K1300 R zadnjo gumo dimenzije 190, me zanima tudi ali je na platišče K 1200 možno montirati to dimenzijo? LP, A K 1200-R ima original 5,5 cole zadnje platišče ni je za gumo dimenzije 180-set po naročilu z doplačilom ca 150€ pa je platišče 6 col in je za gumo 190.Jaz vozim letnik 2006 z vso dodatno opremo in imam zdaj ca 30K kil.brez kakršnih koli problemov.Vem pa za platišče 6 col,če si interesent.Samo eno si zapomni NEKUPUJ tega motorja,če nima ESA namreč ESA je idealna pogruntavščina ZELO uporabna motor pa podraži za ca 1500€ (dodatna oprema).Sicer pa je motor 1 A in neboš razočaran,če mojega nocoj ukradejo kupim brez pomislekov jutri novega.Ne se bat zaradi menjalnika res da je pri šaltanju(1,2,3) malo glasen samo to je lepotna napaka,menjalnik pa je do danes v Sloveniji iskal samo Moto hit za nek uvožen BMW bili so tudi pri mojem kolegu ima tak menjalnik in jim ga je prodajal za 1/2 cene pa jim je bilo predrago !!! Ps: sicer pa se enkrat oglasi pri meni in kakšno rečeva Vandotova 8 Nm (Novoteksovo naselje) Popravljeno Julij 12, 2011. Popravil Bremzer
Karai Objavljeno Avgust 18, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2011 Mene pa zanima kje menjate gume na tem motorju.. Namreč pri lokalnem vulkanizerju, mi hoče zaračunati 25eur, da mi vzame kolesa dol in da nazaj gor... Nimam pa centralenga stojala, da bi sam to naredil...
Bremzer Objavljeno Avgust 19, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2011 Mene pa zanima kje menjate gume na tem motorju.. Namreč pri lokalnem vulkanizerju, mi hoče zaračunati 25eur, da mi vzame kolesa dol in da nazaj gor... Nimam pa centralenga stojala, da bi sam to naredil... To ni problem dvigni z malo dvigalko tam kjer pride montiran sredinski štender eden ti pridrži motor in ko snameš kolo daš čez sredinsko luknjo cev in jo z obeh strani podložiš in spustiš dvigalko dokler gumo zmontiraš, centrirat jo moraš na centrirki za avto gume ! Ps: samo, če ti vse naredi demontira,premontira gumo in še centrira za 25 € je to zelo poceni !
Andrej777 Objavljeno Avgust 20, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2011 Menjaj svojega vulkanizerja za enega normalnega :headbang:
PAJO Objavljeno Avgust 22, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2011 pojdi Širniku v Radlje,je dober vulkanizer in rad svetuje,ter ima cenejše gume!!! l.p.
andrej Objavljeno Avgust 29, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2011 Zdravo, na K 1200 R se mi zadnje čase dogaja naslednje: Ko je motor že ogret pri ustavljanju (menjanje prestav navzdol) motor ugasne. To zgleda tako, da se merilnik obratov ne ustavi na cca. 1100 vrtljajih, ampak ko stisnem sklopko pade še nižje, pod 1000. Nakar elektronika reagira s tem, da poskuša "štandgas" dvigniti. To ji včasih uspe, kar se odraža kot "cukanje", ko vrtljaji najprej padejo na cca. 800, nato pa se povzpnejo na 1100 obratov. Včasih pa elektronika motorja ne ulovi in motor se ustavi. To se dogaja le občasno. Ko kontakt izključim in motor ponovno prižgem se zadeva ponavadi ne ponovi. Spremljal sem tuje BMW forume in opazil, da so imeli s tem precej problemov, ne le na K1200, temveč tudi na K1300. Rešitev je bila menda nova verzija programa krmiljenja, ki jo naložijo na servisu. Je že kdo imel podoben problem in ali so v naših servisih seznanjeni z rešitvijo? LP, Andrej
Andrej777 Objavljeno Avgust 29, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2011 Sem imel isti problem na F800s. Dogajalo se je le po dolgih vožnjah na AC in razgretem motorju. PA še to se je bolj poznalo kot nižji štandgas. Crknil je samo 2-3x. Nov software na Avtovalu je zadevo popolnoma odpravil
andrej Objavljeno Avgust 30, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2011 Bom še malo preizkušal z gorivom. Menda so imeli v ZDA ti motorji težave zaradi večje vsebnosti etanola v gorivu. Etanol zvišuje oktansko vrednost, tako da predvidevam da ga je več v 100 oktanskem gorivu, ki sem ga tankal. Bom poskusil še z drugim dobaviteljem (OMV), da vidim ali je kaj razlike. Se pa tudi meni pozna le pri razgretem motorju, le da štandgas pade toliko, da motor včasih ugasne.. LP Andrej
Coban Objavljeno Avgust 30, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2011 (popravljeno) Bom še malo preizkušal z gorivom. Menda so imeli v ZDA ti motorji težave zaradi večje vsebnosti etanola v gorivu. Etanol zvišuje oktansko vrednost, tako da predvidevam da ga je več v 100 oktanskem gorivu, ki sem ga tankal. Bom poskusil še z drugim dobaviteljem (OMV), da vidim ali je kaj razlike. Se pa tudi meni pozna le pri razgretem motorju, le da štandgas pade toliko, da motor včasih ugasne.. LP Andrej Treba bo k Valentinčiču in naj ti naloži nov softver in stvar bo rešena pa še motor pridobi na hitrosti in navoru, kajti z originalnim softverjem je motor dokaj zaprt.Sicer pa pokliči BRUMERJA (bremzerja) ti vse razloži ! Popravljeno Avgust 30, 2011. Popravil Coban Kor13 in Bremzer 1 1
andrej Objavljeno Avgust 31, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2011 Hvala obema, sem naročen za ponedeljek, pa bomo videli .. Bremzer 1
andrej Objavljeno September 6, 2011 Opozori Objavljeno September 6, 2011 Včeraj je moj K pri Avtovalu dobil nov softver. Zaenkrat teče lepo in ne ugaša, tudi prosti tek je zdaj stabilen. Upam, da je s tem problem rešen.
andrej Objavljeno September 12, 2011 Opozori Objavljeno September 12, 2011 (popravljeno) Montiral tank torbo od SW Motech (Bags connection), s sistemom easy lock. Zadeva deluje, kvalitetna izdelava, zato priporočam! Popravljeno September 12, 2011. Popravil andrej dotem in hilton 2
Andrej777 Objavljeno September 12, 2011 Opozori Objavljeno September 12, 2011 Samo šminkaš mtor ali tudi kaj voziš :naughty: Kako je z ugašanjem ??
andrej Objavljeno September 14, 2011 Opozori Objavljeno September 14, 2011 Vozim - nekaj pa le.. cca. 3000 km s K-jem v dveh mesecih. Ugašanje je pozdravljeno, nobenih problemov več
Andrej777 Objavljeno September 15, 2011 Opozori Objavljeno September 15, 2011 Komentar glede vožnje je bil mišljen predvsem zaradi slik in objav v smislu kaj je na motorju narejeno ne pa kam si ga peljal na sprehod :naughty: Glede ugašanja pa samo: "u told you so" Me veseli da je rešeno.
shark90 Objavljeno December 1, 2011 Opozori Objavljeno December 1, 2011 pozdravljeni.. imam eno vprašanje glede tega bmw-ja. kako je z ESA, imajo vsi na izbiro voznik, voznik+kovček, voznik+sopotnik? in če imajo kje se to nastavi, ker lahko preklapljam med sport, normal, confort in vse samo voznik.. in še to, ima kdo service manual? v ang. še boljše pa v slovenščini?
biker77 Objavljeno December 1, 2011 Opozori Objavljeno December 1, 2011 za prednapetost vzmeti nastavljat mislim da tipko esa držiš dlje časa..mora pa biti motor v leru in stat.
Janez123 Objavljeno December 1, 2011 Opozori Objavljeno December 1, 2011 pozdravljeni.. imam eno vprašanje glede tega bmw-ja. kako je z ESA, imajo vsi na izbiro voznik, voznik+kovček, voznik+sopotnik? in če imajo kje se to nastavi, ker lahko preklapljam med sport, normal, confort in vse samo voznik.. in še to, ima kdo service manual? v ang. še boljše pa v slovenščini? Service manual in/ali navodilo za uporabo v angleščini ti lahko pošljem po mailu (pošlji PM). ESA deluje tako, kot je povedal že predhodnik: V prostem teku dlje časa držiš pritisnjen gumb ESA, dokler ne začne utripati oznaka za prednapetost vzmeti (čelada, čelada+kovček ali dve čeladi). Ko začne oznaka utripati s kratkimi pritiski izbereš prednapetost vzmeti. Trdoto (hitrost vračanja) lahko s kratkimi pritiski spreminjaš kadarkoli. Izek 1
shark90 Objavljeno Januar 23, 2012 Opozori Objavljeno Januar 23, 2012 Imam en problemček. Ko se peljem malo hitreje se mi desno ogledalo malo zapre, toliko da potem ne vidim več nazaj... Je kakšna možnost da se to popravi?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se