Skoči na vsebino

BMW K 1200 R


SiR

Priporočene objave

Imam en problemček. Ko se peljem malo hitreje se mi desno ogledalo malo zapre, toliko da potem ne vidim več nazaj... Je kakšna možnost da se to popravi?

Ni moraš zamenjat ogledalo,ker je vijak(matica) za učvstitev za steklom

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ali kdo ve kakšen je predpisan interval za menjavo olja v diferencialu?

LP,

A

Nisem 100% a mislim da ob menjavi olja v agregatu ,menjajo tudi v diferencialu.....a si bil mogoče v soboto v Kočevju z motorjem,prišel si pa iz smeri Dvora proti kočevju?
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali kdo ve kakšen je predpisan interval za menjavo olja v diferencialu?

LP,

A

se sploh menjava olje? ker nima nobenega vijaka za kontrolo ali kaj podobnega, kar ostali modeli imajo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se sploh menjava olje? ker nima nobenega vijaka za kontrolo ali kaj podobnega, kar ostali modeli imajo...

Na keremu BMW-ju pa si ti videl kakšen vijak za kontrolo olja ??
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem 100% a mislim da ob menjavi olja v agregatu ,menjajo tudi v diferencialu.....a si bil mogoče v soboto v Kočevju z motorjem,prišel si pa iz smeri Dvora proti kočevju?

Ja, to sem bil jaz. SI bil z motorjem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po tujih BMW forumih sem bral, da naj bi menjali na 20.000 km. Vijak za menjavo se nahaja na zadnji strani diferenciala. Nisem pa našel ničesar o tem v slovenskih navodilih, ki jih imam.

Link do "maintenance schedula":

http://www.bmwk1200s...=2054&mode=view

Točno tako olje v kotnem prenosu se menja na 20 K kil. Daj ga menjat na servisu tako, da ti nalije pravo olje kajti pazi ,če imaš s zadnje strani vijak za dolivanje in kontrolo olja potem imaš še star kotni prenos z navadnimi ležaji vsi novi kotni prenosi so z keramičnimi ležaji imajo za nalivanje olja z desne strani(notranje) kotnega prennosa in to zgoraj tako, da se mora olje predhodno izmeriti in potem naliti ca 2,5 dl, Za izpust se odvije spodnji vijak in olje izteče.Pri tvojem moraš demontirati zadnje kolo,zavorna klešča in odviti vijak za dolivanje olja odvrneš še zgornji vijak ,ki drži kotni prenos in tako kotni prenos snameš iz kardanske gredi in ga obrneš za 90 stopinj(navzdol) tako,da olje izteče !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem 100% a mislim da ob menjavi olja v agregatu ,menjajo tudi v diferencialu.....a si bil mogoče v soboto v Kočevju z motorjem,prišel si pa iz smeri Dvora proti kočevju?

Olje v agregatu se menja na 10K kil. v kotnem prenosu pa na 20 K kil. po novem prej pa menjanje sploh ni bilo omejeno tako kot pri avtih z dif.ki ima svoje olje se skoraj nemenja.Baje pa je pri novih K-ajih crknilo precej kotnih prenosov zato so naknadno dali keramične ležaje in predpisali na 20K menjavo olja.V soboto sem se jaz popoldne peljal z mojim K-ajem 1200-R na relaciji Dvor - Kočevje za mano pa boljša polovica z F-800-ST sva šla popoldne v Kočevje na sladoled in nazaj v Nm !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, to sem bil jaz. SI bil z motorjem?

Ne z avtom,sem te spoznal po kombinezonu Bmw pa itak nosim v srcu ga sploh ne rabim vidt,sam slišm pa že vem :D
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bremzer, hvala za odgovor. Ravnokar sem dopolnil 20k km, tako da bom dal menjat na Avtoval.

LP,

Andrej

Točno tako olje v kotnem prenosu se menja na 20 K kil. Daj ga menjat na servisu tako, da ti nalije pravo olje kajti pazi ,če imaš s zadnje strani vijak za dolivanje in kontrolo olja potem imaš še star kotni prenos z navadnimi ležaji vsi novi kotni prenosi so z keramičnimi ležaji imajo za nalivanje olja z desne strani(notranje) kotnega prennosa in to zgoraj tako, da se mora olje predhodno izmeriti in potem naliti ca 2,5 dl, Za izpust se odvije spodnji vijak in olje izteče.Pri tvojem moraš demontirati zadnje kolo,zavorna klešča in odviti vijak za dolivanje olja odvrneš še zgornji vijak ,ki drži kotni prenos in tako kotni prenos snameš iz kardanske gredi in ga obrneš za 90 stopinj(navzdol) tako,da olje izteče !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ta oglas, oziroma motor me je pritegnil:

http://www.avto.net/....asp?ID=6226402

Morda kdo pozna to zadevo? Kilometri, lastništvo, ohranjenost?

Kako je npr. z vzdrževanjem, če primerjam z Japonce?

Popravljeno . Popravil yamaha2025
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta oglas, oziroma motor me je pritegnil:

http://www.avto.net/....asp?ID=6226402

Morda kdo pozna to zadevo? Kilometri, lastništvo, ohranjenost?

Kako je npr. z vzdrževanjem, če primerjam z Japonce?

Če ima vse papirje-dokumente od njega ga preveri pri pooblaščenem serviserju,kateremu koli,boš zvedel natančno realne km,kaj je bilo do zdaj menjano itd.....

Vzdrževanje pa kot pri vseh motorjih,no malo dražje če ti ga servisirajo BMW-jevi zlatarji....

In če do zdaj nisi imel nikoli ESA(aktivno vzmetenje) boš ugodno presenečen :OK:

Želim ti ugoden nakup :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, ESA se mi zdi, da zna biti odlična zadeva. Kardan je tudi zelo pozitivna stvar, dokler deluje hehe..., pa gretje ročic...torej ima Bmw nekaj poslastic, ki jih do sedaj še nisem izkusil.

Moj prvi motor je Yamaha FZ1S 2006 letnik. Sem malo preverjal in imajo nekateri prevoženih že krepko preko 120.000 km in seveda brez problemov.

Kako je to pri BMW mi ni znano?

Seveda bi preveril pred nakupom papirje, kilometre (sicer so bolj težko preverljivi)...

Nekje sem zasledil, da je možno menjati sedež ali spustiti višino le tega? Originalna višina sedeža je 82cm, med tem, ko ima "spuščen" sedež višino 79 cm, kar bi meni zelo ustrezalo, saj nisem visoke rasti.

Ali ima ta Bmw tudi centralno stojalo v originalu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rocke in vetrobean niso originalne, zmoti tudi barva zavorne tekocine (vzdrzevanje?). Sicer pa zelo zanimiv model. Vzdrzevanje kot so ti ostali povedali, na pooblascencih nekoliko drazje od japoncev, so pa zato servisnI intervali na 10kkm in ne 6. Ko izviras vzemi takega s cimvec dodatne opreme, torej obv. Esa, abs..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In če do zdaj nisi imel nikoli ESA(aktivno vzmetenje) boš ugodno presenečen :OK:

ESA pač ni aktivno vzmetenje.

Je samo električno nastavljivo.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem le uspel priklicati prodajalca.

Doma iz Črnomljam star okoli 50 let, drugi lastnik. Kot je omenil, je motor kot nov brez ene same praske in menja zato, ker bi si rad kupil čisti potovalnik.

Ima ABS, ESA. nima pa gretja ročic.

Moti me, ker je predhodnji lastnik menjal krmilo, ki je v modri barvi. Jaz bi to spravil v prvotno barvo, stanje.

Lastnik pravi, da ima servisno knjigo, kot tudi vse račune, za servise in dodatno opremo...

Nihče mi še ni povedal, kako je z višino sedeža 82cm ali 79 cm?

Nekako sva se dogovorila, da se morda jutri ali v torek srečava, da si zadevo ogledam...

Sicer pa dajem malo na tehtnico: Imam Yamaho FZ1S 2006 letnik, sem drugi lastnik..., kmalu se bo obrnilo 40.000 km, a je motor odlično ohranjen, kot nov... Malo se sprašujem, kaj pridobim..., s tem, da bi moral doplačati še vsaj 3000 Eur, pa še nekaj zraven, kar bi si želel urediti..., pa sem hitro na 5.000 eur.

Vsak nasvet bo zelo dobrodošel...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Khm....samo toliko...če že/še nimaš kupca, ali nekega posrednika, ki mu boš Yamaho predal...časi za prodajo niso rožnati. Sploh imam občutek, da je nemogoče predat nakeda letnik 2006.

Ampak..upam, da ti rata, ker tisto je res hud stroj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Časi resnično niso rožnati, to mi je čisto jasno in tako bo verjetno še kar nekaj časa...

Yamaha FZ1S ni naked! Naked je FZ1N.

Verjamem, da je Bmw stroj, vendar menim, da se prej proda Yamaho za krepko nižji denar, kot Bmw? Tudi kupcev japoncev je po mojem več, lahko se tudi motim.

Mislim, da je danes 5900 eur ali 8900 eur, kolikor sta ceni enega ali drugega motocikla velik denar.

Prodajalec je navedel, da je možna menjava, sem mu tudi povedal, za kak motor gre...in ni nič rekel, da to ni mogoče.

No ja, če mi uspe, mi pač bo, sicer bo še čas...za kakšen morda novejši, bolj opremljen motocikel.

Mislim, da se ta BMW prodaja že nekaj časa...Zakaj pa ne vem. Zapomnil sem si krmilo modre barve, ki mi ni všeč...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj nasvet je, da si pogledas se izbiro k1200 s in r, jih imas nekaj v orig. stanju in za nizjo ceno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem si z boljšo polovico šel ogledati omenjeni motocikel.

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6226402

Motor je uvožen iz Gorizie, sicer baje od znanega 60 letnika.

Možakar, ki ga prodaja, pa je tip, ki ga je kupil spomladi, a si želi čisti touring BMW.., zato tudi prodaja... Naj bi imel tip vse račune in servisno knjigo, kar ni nosil s seboj, saj smo se zmenili na pol poti...

Nekaj drobnih malenkosti me je zmotilo....

Skratka v vsakem primeru bi motor peljal na servis, kjer naj bi ga pregledali in izdali celo kakšno potrdilo o brezhibnosti...

Ker nisem visoke rasti, mi je sedež previsok. Naj bi se dalo dobiti sedež z višino 79 cm..( to sem prebral na neki strani) . Kakšna je cena sedeža v višini 79cm mi ni znano, bi pa rad izvedel. Izpuh tega motorja mi nikakor ni všeč..mi je enostavno predolg... Torej bi šel v menjavo, vendar ne nekaj glasnega..., temveč motorju primernega uglajenega... Cena takega izpuha in model????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMWji K1200S in K1200R so ponavadi dobro ohranjeni, motor z 28.000 Km pa je nov. Po ceni 8.900,00 EUR takega motorja ni mogoče prodati, saj za slabega tisočaka več dobiš že K1300. Razumljivo je, da bi prodajalec rad iztržil čim več, vendar več kot 7.000,00 - 7.500,00 EUR za ta motor ne bo dobil (spremljajte oglase na avto netu in opazujte kateri motorji se prodajo).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tule je na hitro en primer:

http://www.moto.it/moto-usate/bmw/k-1200-r-sport/k-1200-r-sport/index.html?msg=3966782

Motor se prodaja pri trgovcu v Veroni, kar pomeni da ti bo uredil vse potrebne dokumente za izvoz, verjetno še nekoliko spustil ceno. Stroški uvoza (prevoz, homologacija, DMV in ta novi davek za motorje nad 1000 ccm) bodo med 1.000,00 in 1.500,00 EUR, kar je še vedno ugodno.

V Italiji je tudi kriza in drage motorje je težko prodati. Izbira BMW-jev je ogromna, cene pa nižje od naših, sploh za bolj redke modele.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!