Skoči na vsebino

Izpit


_miha

Priporočene objave

To kr je napisano v zakonu je tako napisan d nemorš točn vedt....

Sam če je to tako d lahk na 25kw zablokiraš sam 50kw motor ni pointa, če pogledaš lahk zablokiraš tud motor s 70kw na 25kw k pa vozš ubistvu švohnej motor,

pa ga kao nesmeš čez nevem recimo pol leta pa d pridejo blokade 35kw bo pa lahko vozu motor s 70kw seprau bo mu zablokiran motor še več moči.... če je tako pol je to zalo slabo spisan zakon.....tako d pomoje bi lahk zablokiru tud 70kw motor na 25kw...

Popravljeno . Popravil skoda
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo. Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorije AM, A1 in G.

Kaj tuki ni jasno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer pa ... je že kak način, da se izogneš tem 35kW in "legalno" voziš recimo GSX-R 600 ?

Ja, samo za tebe so ga izumili ...

Popravljeno . Popravil mashina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko že končno čakaš ter dočakaš eno kulturno 600cc mašino ter jo legalno voziš jo ne moreš več...s temi pogoji za A2 res nimaš nobene izbire :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To ne moreš vrjet ej. Kua se bo še spomla ta banda. Sam da vlečejo dnar iz ns.

Najprej sm mogu delat izpit pr 14 letih za 50ccm motor, sm jim pustu zihr ene 600e.

Pol sm mogu it delat za 125ccm, sm spet pustu 600e.

In zdej nej grem delat za A2 in pol še za neomejeno. Pa sej niso resni fak.

Nej raj nardijo eno omejitev za neomejeno. Ne bo mi noben reku, da tist k nardi izpit za neomejeno pr 30letih in prej ni še nč vozu nbenga motorja, da ma več izkušenj pa pameti k jst k sm od 14 leta na motorju in si le neki nabereš izkušnj. Te bi mogl met omejiteu, da ne morjo takoj kupt 1000cc. To je prou za en prostest narest pa jih mal zbudit tm pred parlamentom.

Ne se j....

Banda

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To ne moreš vrjet ej. Kua se bo še spomla ta banda. Sam da vlečejo dnar iz ns.

Najprej sm mogu delat izpit pr 14 letih za 50ccm motor, sm jim pustu zihr ene 600e.

Pol sm mogu it delat za 125ccm, sm spet pustu 600e.

In zdej nej grem delat za A2 in pol še za neomejeno. Pa sej niso resni fak.

Nej raj nardijo eno omejitev za neomejeno. Ne bo mi noben reku, da tist k nardi izpit za neomejeno pr 30letih in prej ni še nč vozu nbenga motorja, da ma več izkušenj pa pameti k jst k sm od 14 leta na motorju in si le neki nabereš izkušnj. Te bi mogl met omejiteu, da ne morjo takoj kupt 1000cc. To je prou za en prostest narest pa jih mal zbudit tm pred parlamentom.

Ne se j....

Banda

Welcome to the club.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eni se pa enostavno res preveč sekirate :yawn: do sedaj so vsi policaji katere sem vprašal glede novega zakona (35/70 oz. 25/50kW) odvrnili enako, in sicer je za njih pomembno samo da ima moped vpisano blokado, in ni važno kolikšno ima izvorno moč oz. še ne vedo nič o tem, tako da sam gas, nič se sekirat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eni se pa enostavno res preveč sekirate :yawn: do sedaj so vsi policaji katere sem vprašal glede novega zakona (35/70 oz. 25/50kW) odvrnili enako, in sicer je za njih pomembno samo da ima moped vpisano blokado, in ni važno kolikšno ima izvorno moč oz. še ne vedo nič o tem, tako da sam gas, nič se sekirat

Če je to res, dam svojo takoj na net, pa enga tapravga iskat :evilgrin:

Samo je problem ko (če) naletiš na enga picajzla, ki ti napiše kazen, ker maš kolenčnike zdrsane...:D Bom raje do poletja počakal, pa če ne bom za noben tak primer slišal, pol pa po sreči kakšnega močnejšega vzet.

Popravljeno . Popravil macak333
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eni se pa enostavno res preveč sekirate :yawn: do sedaj so vsi policaji katere sem vprašal glede novega zakona (35/70 oz. 25/50kW) odvrnili enako, in sicer je za njih pomembno samo da ima moped vpisano blokado, in ni važno kolikšno ima izvorno moč oz. še ne vedo nič o tem, tako da sam gas, nič se sekirat

To se mi zdi preenostavno =) In če bi blo tko bi bil js edini ki bi dubu kazen =)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eni se pa enostavno res preveč sekirate :yawn: do sedaj so vsi policaji katere sem vprašal glede novega zakona (35/70 oz. 25/50kW) odvrnili enako, in sicer je za njih pomembno samo da ima moped vpisano blokado, in ni važno kolikšno ima izvorno moč oz. še ne vedo nič o tem, tako da sam gas, nič se sekirat

Mene so celo dubl z vozniškim k sm ga prjavu kot izgublenga pa nč niso rekl (sicr nism 100% da so šli preverjat ampak so bli vsaj 15min v avtu) :)

Mogoče mi tega izpita niso dal iz računalnika, ker po ta nova še nism (in tud ne bom šou), k se pa furam z avtom mam pač uno potrdilo sabo da se mi izpit še dela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Določeni si narobe razlagate ta zakon. Na prejšnji strani je ga nekdo lepo napisal. Da malo bolj razložim. Omejitev velja do 35 kW ali 0,2 kW/kg s tem da ne sme presegat 70 kW v osnovi. Se pravi sta dve varijanti.

- omejitev do 35 kW. Da čist enostavno povem. Če imate motor ki je blokiran na 25 ali 35 kW je vse v redu tudi če v osnovi presega 70 kW. Proizvajalec je tisti ki jamči da ima motor 25 ali 35 kW s to blokado. Primer: Honda CBR 600F letnik 2001 ima original 81 kW. Sosed jo je blokiral na 25 kW in jo lahko vozi tako po starem kot po novem zakonu. In tudi v prihodnje tisti ki niste blokirali podobnega motorja ga še vedno lahko.

- da razmerje ne presega 0,2 kW/kg. Tukaj pa lahko vozi nekdo motor ki ima več kot 35 kW vendar ne sme presegat 70 kW (dvokratne dovoljene moči). Primer: BMW F650 GS kot ga imam jaz ima 37 kW (se pravi prva varijanta odpade). Ker ima 193 kg to pride 0,192 razmerje in ga lahko vozim (ne presega pa 70 kW). Drug primer: BMW K 1200 LT l.2001 (komaj sem našel enega s takimi podatki) ima v osnovi 72 kW in je težak 378 kg. Razmerje je 0,19. Razmerje sicer ustreza zakonu ampak ga ne smem vozit zato ker v osnovi presega 70 kW.

Evo en praktičen primer. V grobem povedano tisti ki ste delali izpit pred novim zakonom kot tudi tisti ki ste v novem veljajo isti pogoji. Za tiste prej so celo nekoliko boljši (prej je bilo razmerje 0,16 in omejeno na 25 kW).

Če še komu ni kaj jasno pa naj pove.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Določeni si narobe razlagate ta zakon. Na prejšnji strani je ga nekdo lepo napisal. Da malo bolj razložim. Omejitev velja do 35 kW ali 0,2 kW/kg s tem da ne sme presegat 70 kW v osnovi. Se pravi sta dve varijanti.

- omejitev do 35 kW. Da čist enostavno povem. Če imate motor ki je blokiran na 25 ali 35 kW je vse v redu tudi če v osnovi presega 70 kW. Proizvajalec je tisti ki jamči da ima motor 25 ali 35 kW s to blokado. Primer: Honda CBR 600F letnik 2001 ima original 81 kW. Sosed jo je blokiral na 25 kW in jo lahko vozi tako po starem kot po novem zakonu. In tudi v prihodnje tisti ki niste blokirali podobnega motorja ga še vedno lahko.

- da razmerje ne presega 0,2 kW/kg. Tukaj pa lahko vozi nekdo motor ki ima več kot 35 kW vendar ne sme presegat 70 kW (dvokratne dovoljene moči). Primer: BMW F650 GS kot ga imam jaz ima 37 kW (se pravi prva varijanta odpade). Ker ima 193 kg to pride 0,192 razmerje in ga lahko vozim (ne presega pa 70 kW). Drug primer: BMW K 1200 LT l.2001 (komaj sem našel enega s takimi podatki) ima v osnovi 72 kW in je težak 378 kg. Razmerje je 0,19. Razmerje sicer ustreza zakonu ampak ga ne smem vozit zato ker v osnovi presega 70 kW.

Evo en praktičen primer. V grobem povedano tisti ki ste delali izpit pred novim zakonom kot tudi tisti ki ste v novem veljajo isti pogoji. Za tiste prej so celo nekoliko boljši (prej je bilo razmerje 0,16 in omejeno na 25 kW).

Če še komu ni kaj jasno pa naj pove.

Če bi blo po tvoje bi pisal tkole:

V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih izvorna moč motorja ne presega 70 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg. Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorije AM, A1 in G.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej tk je, ti si pa lhk razlagaš kk hočeš. Vsi pa vemo da so zakoni napisani da en stavek moraš 3× prebrat da ga razumeš in bi se dalo bolj enostavno napisat. Drugač tisto kar si ti napisal ne drži. Nikjer nisi napisal da lahko je lahko razmerje tudi večje od 0,2 v primeru da moč motorja ne presega 35 kW.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej tk je, ti si pa lhk razlagaš kk hočeš. Vsi pa vemo da so zakoni napisani da en stavek moraš 3× prebrat da ga razumeš in bi se dalo bolj enostavno napisat. Drugač tisto kar si ti napisal ne drži. Nikjer nisi napisal da lahko je lahko razmerje tudi večje od 0,2 v primeru da moč motorja ne presega 35 kW.

Sploh mi ni jasno kje si ti dobil da bi človk z A2 izpitom lohka legalno furou motor blokiran na 25kW, ki ma v originalu 81kW.

Raj ga ti še ene 10x preber pa ga boš mogoče razumeu. Piše:

V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozilanepresega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo.

(ZVCP, 149. člen, 4. odstavek)

Piše da ma v originalu lahko samo še enkrat toliko moči kot jo ma blokirani motor. Če maš blokado na 25kW to pomeni, da v originalu ne sme imeti 2x25=50kW

Štekaš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej tk je, ti si pa lhk razlagaš kk hočeš. Vsi pa vemo da so zakoni napisani da en stavek moraš 3× prebrat da ga razumeš in bi se dalo bolj enostavno napisat. Drugač tisto kar si ti napisal ne drži. Nikjer nisi napisal da lahko je lahko razmerje tudi večje od 0,2 v primeru da moč motorja ne presega 35 kW.

Sm prebral ta stavek že miljonkrat in vsakič pridem do iste ugotovitve ;)

Razmerje moči in moč motorja morata biti po zakonu! Ne moreš met eno po zakonu drugo pa večje!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ehh, jaz se sploh ne sekiram. Sem premišljeval in prišel do odločitve, da si lepo kupim eno tapravo mašino, če me pa dobijo pa.... :whistle: , kdor reskira ta profitira.

Glede zakona, pa si ga itak lahko vsak drugače opisuje, drgač pa se glede zakona strinjam z uporabnikoma Miha27 in Prevtzer. Zdej če ma pa uporabnik sikman prav, toliko bolje :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglejte. Če ti blokiraš motor na 25 kW to pomeni da ima motor 25 kw in ne 80, 90 itd. in niti ni pomembno koliko je imel prej. To je dejansko drug motor potem. Tisto se veže samo na razmerje kW/kg. Ker tam se gleda osnova motorja. Če je motor blokiran na 25 ali 35 kW potem ima motor toliko kW in pika. Vprašajte malo po avtošolah, prometno svetovalnico itd.

To je moj zadnji post v tej temi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglejte. Če ti blokiraš motor na 25 kW to pomeni da ima motor 25 kw in ne 80, 90 itd. in niti ni pomembno koliko je imel prej. To je dejansko drug motor potem. Tisto se veže samo na razmerje kW/kg. Ker tam se gleda osnova motorja. Če je motor blokiran na 25 ali 35 kW potem ima motor toliko kW in pika. Vprašajte malo po avtošolah, prometno svetovalnico itd.

To je moj zadnji post v tej temi.

No grem danes mimo svoje avtošole pa ga bom vprašal. Sej sam bi res rad videl, da je to kar praviš res, bi mel tok manj problemov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eni se pa enostavno res preveč sekirate :yawn: do sedaj so vsi policaji katere sem vprašal glede novega zakona (35/70 oz. 25/50kW) odvrnili enako, in sicer je za njih pomembno samo da ima moped vpisano blokado, in ni važno kolikšno ima izvorno moč oz. še ne vedo nič o tem, tako da sam gas, nič se sekirat

Kmalu bodo zelo vedeli. Pripravlja se paket nove zakonodaje ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglejte. Če ti blokiraš motor na 25 kW to pomeni da ima motor 25 kw in ne 80, 90 itd. in niti ni pomembno koliko je imel prej. To je dejansko drug motor potem.

Japajade ... trance_21_laughing1.gif

No grem danes mimo svoje avtošole pa ga bom vprašal.

Na avtošole se tudi ni za zanašati ... Veliko instruktorjev pri nas nima pojma o teh rečeh ... Vse kar znajo je zijat za BMW-ji in telefonarit med vožnjo učencev ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo sem ga vprašal in je rekel, da naj bi bilo tako kot je bilo do sedaj vedno omenjeno, se pravi max. 70kW oz. za zdaj 50kW.

Glede zanesljivosti...bomo videli kaj bo iz tega.

Popravljeno . Popravil macak333
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglejte. Če ti blokiraš motor na 25 kW to pomeni da ima motor 25 kw in ne 80, 90 itd. in niti ni pomembno koliko je imel prej. To je dejansko drug motor potem. Tisto se veže samo na razmerje kW/kg. Ker tam se gleda osnova motorja. Če je motor blokiran na 25 ali 35 kW potem ima motor toliko kW in pika. Vprašajte malo po avtošolah, prometno svetovalnico itd.

To je moj zadnji post v tej temi.

Poglej:

v zakonu piše da ne sme izjahati iz vozila z dvakrat večjo močjo! 2x25=50kW tvojih 81kW je več kot to tko da to ni legalno.

Kakšen drug motor? Dej ne seri kr neki.

Eni res ne znate prebrt zakona

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kmalu bodo zelo vedeli. Pripravlja se paket nove zakonodaje ...

kar naj vedo, jaz se ravno tolk sekiram kot za lanski sneg.......lani sem se čisto legalno vozil s svojim mopedom, nato je prišel nov zakon, jaz sem zaradi pretečene vozniške le-to moral zamenjat....ampak so se kategorije spremenile, prišla je nova-->35kW in zraven še cvetka o izvorni moči, torej od takrat ne morem več legalno voziti mopeda.......ne rečem da bi mi vzeli vozniško ker bi prehitro vozil, bil pijan ali le nabral dovolj pik, ampak da ti kar tko na lepem vzuamejo to pravico ker so si eni šalabajzerji spomnili nov zakon....hvala lepa, ampak jaz se bom še vedno vozil, legalno ali pač ne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

koči ne kompliciraj. Star si 20 let, izpit imaš že 2 leti, opravi par voženj ter glavno, pa imaš neomejeno v žepu. Pa se jim lahk samo smeješ :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!