budacki Objavljeno Maj 21, 2013 Opozori Objavljeno Maj 21, 2013 Fore je v tem, da ti v homologacije piše, da motor v originalu ni imel 35kW. In ker ne smeš blokirat 2× večje izvorne moči, se pravi 2×35=70...ne smeš blokirat motorjev, ki imajo več, kot 70kW izvorno. Torej odpadejo vsi cestaki 600. Če je pa serijsko blokiran ti pa nikjer ne piše, da ma več, kot 70kW...sam piše ti, da ima moped 35kW in ga lahko popolnoma legalno voziš.
logarr Objavljeno Maj 22, 2013 Opozori Objavljeno Maj 22, 2013 Tko kot je budacki reku, itak una na tehničnih sploh ne more spreminjat moči ampak samo vpiše št. homologacije in ji samo vstavi moč. Problem je v homologaciji, če se jo spravijo gledat.
gaso65 Objavljeno Maj 22, 2013 Opozori Objavljeno Maj 22, 2013 (popravljeno) Ko berem tole debato, me vseeno firbec matra. Nekje sem zasledil, da imajo tovarniško blokirani motorji potem tudi vgrajene temu primerne šibkejše zavore. drugačne blažilce ipd. zato so tudi cenejši. V čem je potem smisel kupovanja tovarniško blokiranega motorja, če je potem toliko treba poflikati, ko odblokiraš, ko narediš izpit za višji razred? Al se morda motim in samo brcam v temo? Popravljeno Maj 22, 2013. Popravil gaso65
Lipek Objavljeno Maj 22, 2013 Opozori Objavljeno Maj 22, 2013 mislim da lahko kupiš rabljenega odblokiranega in neseš mehaniku da ga zablokira... potem te pač malo nategnejo glede cene (kot vedno na servisih) ampak imaš certifikat itd. vsaj tako so meni pravili
znj Objavljeno Maj 22, 2013 Opozori Objavljeno Maj 22, 2013 A to je nujno da ti da blokado noter? Kaj pa če ti npr. izda samo certifikat? Sicer se ne bi rad igral ampak prašam pa vseeno
Gasperr Objavljeno Maj 22, 2013 Opozori Objavljeno Maj 22, 2013 Ja lahka ga naknadno blokiras ja, pa potem homologiras to blokado itd, ampak potem je to vpisano pod predelave in ne pod izvorno moc. Budacki pa govori o tem, da bi ta zablokirana moc bila ze pod izvorno moc, za kar mora bit nov motor ze kupljen z blokado. Jaja znj, seveda se ti nebi igral ja...seveda kar tako sprasujes ja :D
cikadina Objavljeno Maj 22, 2013 Opozori Objavljeno Maj 22, 2013 stari ljudje bi pa vseeno svetovali, da potrpite se ti dve leti, pol pa nazigajte kolikor vas je volja. a ni neumno da te vanalna napaka zaradi voznje brez izpita stane dobrsen del sanjske zverine? sej ste zdej se lahko s ta malimi cebelicami vozili, boste pa ja se malo "potrpeli". drugace pa na stezah noben ne sprasuje po izpitu.
budacki Objavljeno Maj 22, 2013 Opozori Objavljeno Maj 22, 2013 Ko berem tole debato, me vseeno firbec matra. Nekje sem zasledil, da imajo tovarniško blokirani motorji potem tudi vgrajene temu primerne šibkejše zavore. drugačne blažilce ipd. zato so tudi cenejši. V čem je potem smisel kupovanja tovarniško blokiranega motorja, če je potem toliko treba poflikati, ko odblokiraš, ko narediš izpit za višji razred? Al se morda motim in samo brcam v temo? To pa nikakor ni res! Gre za identično vozilo, ki ima zmanjšan hod gasa...ponavadi.
znj Objavljeno Maj 22, 2013 Opozori Objavljeno Maj 22, 2013 Ponvadi imajo samo hod gasa, mogoče kakšne manjše spremembe na motorju ( vložek, ki zmanjša "lukno" med cilindrom in auspuhom ). Primer za Hornetko
Lipek Objavljeno Maj 22, 2013 Opozori Objavljeno Maj 22, 2013 to so take bedne fore A2 kategorije... rajš naredim A2 izpit, pa vozim dalje 125-ko odprto hahahah ČEPRAV ni homologirano te predelave... Če imaš A2 izpit ti tukaj nihče ne bo težil (vsaj prinas je tako ) ...
logarr Objavljeno Maj 23, 2013 Opozori Objavljeno Maj 23, 2013 boš pol povedal, ko boš a2 mel, kolk se boš še z 125ko vozu Žan96, Pupi13 in NinjaRider04 3
Lipek Objavljeno Maj 23, 2013 Opozori Objavljeno Maj 23, 2013 Prvo treba kupit A2 motor... pa potem...
NinjaRider04 Objavljeno Maj 23, 2013 Opozori Objavljeno Maj 23, 2013 Prvo treba kupit A2 motor... pa potem... apenko pa akcija
Jernej125 Objavljeno Junij 16, 2013 Opozori Objavljeno Junij 16, 2013 Lep pozdrav V prihodnjem mesecu grem delati izpit za A2 kategorijo in me zanima če si lahko potem kupim motor Suzuki XF650 Freewind ki ima 34kw, vendar pa ima razmerje moč masa 0,21 kw/kg
smasher Objavljeno Junij 16, 2013 Opozori Objavljeno Junij 16, 2013 zakaj ne če je po novem 35kW? pa če mi kdo pove odkdaj velja ta zakon da je A2 35kW ?
Jernej125 Objavljeno Junij 16, 2013 Opozori Objavljeno Junij 16, 2013 zakaj ne če je po novem 35kW? pa če mi kdo pove odkdaj velja ta zakon da je A2 35kW ? Ta zakon velja že okoli 3 leta. Je pa omejena maksimalna moč 35kw in razmerje med maso in močjo ne sme biti nad 0,2 kw/kg.
Pupi13 Objavljeno Junij 18, 2013 Opozori Objavljeno Junij 18, 2013 zdravo ....danes sem šel pogledat eno xt 660x in ima v prometni napisano 35,30 kw ...glede tega smo/ste se že veliko pogovarjal ampak mi pa zanima če slučajno na registraciji vzamejo celo številko ali jo zaokrožijo navzdol?...ker če zaokrožujejo bi blo kr fajn
znj Objavljeno Junij 18, 2013 Opozori Objavljeno Junij 18, 2013 Celo...moja Cagiva je imela 10,90 KW :glare:
rok418 Objavljeno Junij 18, 2013 Opozori Objavljeno Junij 18, 2013 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7420143 evo ta ima 35kw in jo prodaja en iz foruma njega malo povpraši
Gasperr Objavljeno Junij 18, 2013 Opozori Objavljeno Junij 18, 2013 Ta ima 35kW ja.....- ker na netavtu pa zaokrožujejo kakor jim paše
HyperJack Objavljeno Junij 18, 2013 Opozori Objavljeno Junij 18, 2013 Fantje nobena xtx nima 35kW!, ja morda ima v prometni zaradi zaokroževanja, vendar v homologaciji ostaja 35,3kW. Se je pa punca brez problema vozila z 35kW v prometni. Kartonček je pač ostal doma, ker ni bilo nobene predelave na motorju...pa so ble težave rešene
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se