Skoči na vsebino

Izpit


_miha

Priporočene objave

Kje je pole fora?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fore je v tem, da ti v homologacije piše, da motor v originalu ni imel 35kW. In ker ne smeš blokirat 2× večje izvorne moči, se pravi 2×35=70...ne smeš blokirat motorjev, ki imajo več, kot 70kW izvorno. Torej odpadejo vsi cestaki 600.
Če je pa serijsko blokiran ti pa nikjer ne piše, da ma več, kot 70kW...sam piše ti, da ima moped 35kW in ga lahko popolnoma legalno voziš. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tko kot je budacki reku, itak una na tehničnih sploh ne more spreminjat moči ampak samo vpiše št. homologacije in ji samo vstavi moč. Problem je v homologaciji, če se jo spravijo gledat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko berem tole debato, me vseeno firbec matra. Nekje sem zasledil, da imajo tovarniško blokirani motorji potem tudi vgrajene temu primerne šibkejše zavore. drugačne blažilce ipd. zato so tudi cenejši. V čem je potem smisel kupovanja tovarniško blokiranega motorja, če je potem toliko treba poflikati, ko odblokiraš, ko narediš izpit za višji razred? Al se morda motim in samo brcam v temo?

Popravljeno . Popravil gaso65
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da lahko kupiš rabljenega odblokiranega in neseš mehaniku da ga zablokira... potem te pač malo nategnejo glede cene (kot vedno na servisih) ampak imaš certifikat itd. vsaj tako so meni pravili :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to je nujno da ti da blokado noter? Kaj pa če ti npr. izda samo certifikat? Sicer se ne bi rad igral ampak prašam pa vseeno :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja lahka ga naknadno blokiras ja, pa potem homologiras to blokado itd, ampak potem je to vpisano pod predelave in ne pod izvorno moc. Budacki pa govori o tem, da bi ta zablokirana moc bila ze pod izvorno moc, za kar mora bit nov motor ze kupljen z blokado.

Jaja znj, seveda se ti nebi igral ja...seveda kar tako sprasujes ja :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hihihihi  :blush:  :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

stari ljudje bi pa vseeno svetovali, da potrpite se ti dve leti, pol pa nazigajte kolikor vas je volja. a ni neumno da te vanalna napaka zaradi voznje brez izpita stane dobrsen del sanjske zverine? sej ste zdej se lahko s ta malimi cebelicami vozili, boste pa ja se malo "potrpeli".

drugace pa na stezah noben ne sprasuje po izpitu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko berem tole debato, me vseeno firbec matra. Nekje sem zasledil, da imajo tovarniško blokirani motorji potem tudi vgrajene temu primerne šibkejše zavore. drugačne blažilce ipd. zato so tudi cenejši. V čem je potem smisel kupovanja tovarniško blokiranega motorja, če je potem toliko treba poflikati, ko odblokiraš, ko narediš izpit za višji razred? Al se morda motim in samo brcam v temo?

To pa nikakor ni res! Gre za identično vozilo, ki ima zmanjšan hod gasa...ponavadi. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponvadi imajo samo hod gasa, mogoče kakšne manjše spremembe na motorju ( vložek, ki zmanjša "lukno" med cilindrom in auspuhom ).

 

Primer za Hornetko :D

 

02-pc34-k35.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to so take bedne fore A2 kategorije... rajš naredim A2 izpit, pa vozim dalje 125-ko odprto :D hahahah ČEPRAV ni homologirano te predelave... Če imaš A2 izpit ti tukaj nihče ne bo težil (vsaj prinas je tako :D) ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Lep pozdrav

 

V prihodnjem mesecu grem delati izpit za A2 kategorijo in me zanima če si lahko potem kupim motor Suzuki XF650 Freewind ki ima 34kw, vendar pa ima razmerje moč masa 0,21 kw/kg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj ne če je po novem 35kW? pa če mi kdo pove odkdaj velja ta zakon da je A2 35kW ?

Ta zakon velja že okoli 3 leta. Je pa omejena maksimalna moč 35kw in razmerje med maso in močjo ne sme biti nad 0,2 kw/kg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo ....danes sem šel pogledat eno xt 660x in ima v prometni napisano 35,30 kw ...glede tega smo/ste se že veliko pogovarjal ampak mi pa zanima če slučajno na registraciji vzamejo celo številko ali jo zaokrožijo navzdol?...ker če zaokrožujejo bi blo kr fajn :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Celo...moja Cagiva je imela 10,90 KW  :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje nobena xtx nima 35kW!, ja morda ima v prometni zaradi zaokroževanja, vendar v homologaciji ostaja 35,3kW.

 

Se je pa punca brez problema vozila z 35kW v prometni. Kartonček je pač ostal doma, ker ni bilo nobene predelave na motorju...pa so ble težave rešene :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!