Skoči na vsebino

Izpit


_miha

Priporočene objave

Ce je pa 70,1 kw izvorna pa spet nisi legalen. Pol moras pa se razmerje zracunat 35kW/xxx kg da ne presega 0,2.

Drgac pa glede postopka ki imas v mislih se splaca, da si blokado sam narocis samo rabis stevilko sasije da ti na nalepko jo dajo, ki jo dobis zraven blokade, zraven dobis tudi navodila za montazo in certifikate. Montirati ti jo pa mora pooblascen serviser, bo se najbolj vedu za kaj se gre ker kdaj tudi pri vbrizgu kaj popravi kar ni predvideno, ce ti pa ne ti pa motor z blokado zre vec kot brez blokade. Pooblascen serviser ti da se potrdilo o strokovni montazi in lahko gres na homologacijo z vsem tem (60€).

 

Ima kdo mogoče izkušnje s tem celotnim postopkom? In s konkretno to trgovino (Alpha technik)? Koliko časa približno potrebuje pošiljka?

 

Moja nemščina ni ravno za odl(5)  :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zame so na servisu narocil in je trajal cele 3 tedne  :grrr

Naj pa bi blo ce je vse prav v enem tednu ;)

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kam si pa šel zan0088? Jaz sem delal pri Šternu in če me spomin ne vara je v 1 tednu prišlo in 2 dni so rabili za montažo. Edino kar me je zmotilo, da mi je gorela FI lučka po montaži. Preden sem šel od servisa sem rekel, da neki ne štima in mi je mehankar reku, sej boš itak blokado vzel ven :lol1:.

maxbond1995 prvo vpraši na servisu, če je sploh možno, da sam prineseš blokado. Ker karšni so serviserji, lahko komot rečejo, da tega oni ne bodo vgradili ali pa ti neko neumnost zračunajo in pol prideš na isto vsoto kot če bi njim dal vse za naročit in delat.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Delat sem dal pri Selesu v Grosuplu. Sej je reku da ni normalno to in opravicilo je v skatli dobu :D

Polovico ljudi ima s Selesom odlične izkušnje, polovico pa katastrofalne. Meni so se zamerli zaradi tega, ker so sfukalo vso KTM konkurenco. :) Če že imate na izbiro...potem rajš nekam drugam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Sem nov na forumu. Spomladi bom opravil izpit a2 pa si že počasi izbiram motor. 1. me zanima kolko od vas se sploh vozi z blokadami v motorju in ali ste kdaj imeli že kakšne probleme z zakonom? Bral sem da tukaj na obali izvajajo neke akcije ko taplavi na merjenje moči pošiljajo dosti motorjev. 2. pa me zanima koliko je resnice na tem, ko prodajajo 600cc cestake na avtonetu homologirane na 25kw? Konkretem primer ZX6R letnik 2008 http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=7643023 ali pa tale yamaha http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=7122372 in suzuki http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=7691375

Hvala za pomoč pa srečno vožnjo tistim ki se še vstrajno vozite.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če ima 600ccm cestak v prometni vpisano 25kw ali 35kw- tovarniška blokada- je vozen z a2 legalno, drugače ne, ker ima v originalu več kot 2x25kw (v primeru 25kw blokade) in več kot 2x35kw (v primeru 35kw blokade).

Po zgoraj napisanem lahko sklepaš, da se lahko blokira in z a2 vozi motor, ki v originalu ni močnejši od 70kw (2x35).

Glede blokad je tako... malo verjetnosti je, da boš dobil kazen, a ko jo boš dobil, se boš tolkel po glavi (z macolo :P).

+ če blokado odstraniš in si vpleten v nesrečo ti zavarovalnica ne financira nič.

Sploh pa ti odstranitev morebitne blokade ne priporočam če nimaš izkušen z močnejšimi motorji (ja, vem da boš previden itd.. to zna biti vsak.. problem je reakcija v kriznih situacijah)

 

pa uso srečo pri opravljanju izpita :OK:

Popravljeno . Popravil tintin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot je bilo že večkrat rečeno, važno je kaj piše v homologacijskem kartončku. Če je notri pod izvirno moč navedena moč manjša od 70 kW je ok (in blokada če je potrebna), drugače nisi legalen. Za yamaho sem skoraj prepričan da je ni mogoče voziti z A2, za ostala dva pa ne, ker iz opisani jasno če sta motorja tovarniško ali naknadno blokirana.

Koliko je meni znano na tehničnih nimajo dyno metra, s katerim bi lahko izmerili moč na zadnjem kolesu, lahko pa da so kaj na novo kupili.

 

 

In ja dokler sem imel izpit za kategorijo A2 sem se vozil z blokado in mi nič čisto nič manjkalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a2pizdun

1. Jaz sem se; nisem imel problemov.

2. Ja blokirani so, samo legalen z a2 izpitom pa nisi, žal. Je tintin napisal zakaj.

No nobenega od navedenih motorjev (legalno) ne smeš vozit. Lahko pa reskiraš, kokr hočeš :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če ima 600ccm cestak v prometni vpisano 25kw ali 35kw- tovarniška blokada- je vozen z a2 legalno, drugače ne, ker ima v originalu več kot 2x25kw (v primeru 25kw blokade) in več kot 2x35kw (v primeru 35kw blokade).

Po zgoraj napisanem lahko sklepaš, da se lahko blokira in z a2 vozi motor, ki v originalu ni močnejši od 70kw (2x35).

Glede blokad je tako... malo verjetnosti je, da boš dobil kazen, a ko jo boš dobil, se boš tolkel po glavi (z macolo :P).

+ če blokado odstraniš in si vpleten v nesrečo ti zavarovalnica ne financira nič.

Sploh pa ti odstranitev morebitne blokade ne priporočam če nimaš izkušen z močnejšimi motorji (ja, vem da boš previden itd.. to zna biti vsak.. problem je reakcija v kriznih situacijah)

 

pa uso srečo pri opravljanju izpita :OK:

Vse lepo in prav, le tisto zgori rdečo si se malo zatipkal. :blush:  Kot je napisal aleksander je važno kaj je napisano v homologaciji pod izvorno moč. V prometni je tako ali tako napisana blokirana moč. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

 

In ja dokler sem imel izpit za kategorijo A2 sem se vozil z blokado in mi nič čisto nič manjkalo.

 

kako si zdržal? js sm jo meu sam en teden not, pa še to sm zlo trpeu k ni nikamor šlo :)

zdej pa že 2 leti vozim brez blokade in je majka :OK:

 

P.S. policija me je tudi že ustavila sam ni pogruntala da ni blokade v motorju :lol:

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kam si pa šel zan0088? Jaz sem delal pri Šternu in če me spomin ne vara je v 1 tednu prišlo in 2 dni so rabili za montažo. Edino kar me je zmotilo, da mi je gorela FI lučka po montaži. Preden sem šel od servisa sem rekel, da neki ne štima in mi je mehankar reku, sej boš itak blokado vzel ven :lol1:.

maxbond1995 prvo vpraši na servisu, če je sploh možno, da sam prineseš blokado. Ker karšni so serviserji, lahko komot rečejo, da tega oni ne bodo vgradili ali pa ti neko neumnost zračunajo in pol prideš na isto vsoto kot če bi njim dal vse za naročit in delat.

Včeraj sem klical na Štern in mi je gospa povedala, da oni naročajo blokade ravno s te strani (Alphatechnik), sicer pride skupaj s poštnino ves material okoli 180€. Je pa vse ok, kar se tiče dokumentov.

 

macak333 zanima me, koliko si plača za vse skupaj (material + delo + homologacija). Konkretno bom blokiral Bandita 600 (2001). V našem koncu (http://www.motomehanika.si/) bi me obrali za cca 500€  :eek:  in še s tem, da 35kW blokade nimajo, samo 25, in bi mi zamenjali membrane v uplinjaču.

Kolikor pa sem razumel Šterna, bi me pri njih stalno pol manj. Ampak, ali mi jo lahko oni vgradijo, glede na to, da niso pooblaščeni za Suzuki?  :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja pri šternu ti blokado naročijo in vgradijo. Cena blokade je kot ti je že povedala gospa 180€, cena dela pa okoli 60€. Ni mi čisto jasno kaj dela 2 uri, ampak tako pač je. Vsaj takšna je bila tarifa ko sem dal jaz blokirati motor. Če prištejemo še homologacijo, te vse skupaj nebi smelo stati veliko več kot 300€.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako si zdržal? js sm jo meu sam en teden not, pa še to sm zlo trpeu k ni nikamor šlo :)

zdej pa že 2 leti vozim brez blokade in je majka :OK:

 

P.S. policija me je tudi že ustavila sam ni pogruntala da ni blokade v motorju :lol:

 

Jaz sem šel na ta motor iz 4t 125, ki ni šel nikamor. Posledično se mi je zdelo da moj leti ko prasica. Vsaj na začetku, potem se pa navadiš. V bistvu mi ni nič manjkalo. Ok pri prehitevanju sem pogrešal malo več moči v višjih obratih, drugače je pa bil motor za na cesto povsem dovolj močan ko sem bil sam gor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Sem nov na forumu. Spomladi bom opravil izpit a2 pa si že počasi izbiram motor. 1. me zanima kolko od vas se sploh vozi z blokadami v motorju in ali ste kdaj imeli že kakšne probleme z zakonom? Bral sem da tukaj na obali izvajajo neke akcije ko taplavi na merjenje moči pošiljajo dosti motorjev. 2. pa me zanima koliko je resnice na tem, ko prodajajo 600cc cestake na avtonetu homologirane na 25kw? Konkretem primer ZX6R letnik 2008 http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=7643023 ali pa tale yamaha http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=7122372 in suzuki http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=7691375

Hvala za pomoč pa srečno vožnjo tistim ki se še vstrajno vozite.

treba it v kakšno sosednjo državo, kupit tam blokiran motor in pol se izvorna moč v homologaciji vpiše ta zablokirana (25kW ali 35kw) 

 

itak pa se boš po vsej verjetnosti potem vozil brez blokade in je ves ta trud popolnoma odveč, bosta že mami in oči plačala tistih par 10 jurjov kolkor boš škode naredu, a ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore!

aleksandergabriel

jaz pa sem imel 125 2t cestaka in se bom verjetno blokiranega motorja dokaj hitro naveličal.

Aha torej pravzaprav na katerem koli motorju, ki v homologaciji piše pod izvorno moč manj kot 70kw ga lahko blogiram in se vozim z njim legalno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem klical na Štern in mi je gospa povedala, da oni naročajo blokade ravno s te strani (Alphatechnik), sicer pride skupaj s poštnino ves material okoli 180€. Je pa vse ok, kar se tiče dokumentov.

 

macak333 zanima me, koliko si plača za vse skupaj (material + delo + homologacija). Konkretno bom blokiral Bandita 600 (2001). V našem koncu (http://www.motomehanika.si/) bi me obrali za cca 500€  :eek:  in še s tem, da 35kW blokade nimajo, samo 25, in bi mi zamenjali membrane v uplinjaču.

Kolikor pa sem razumel Šterna, bi me pri njih stalno pol manj. Ampak, ali mi jo lahko oni vgradijo, glede na to, da niso pooblaščeni za Suzuki?  :hmm:

 

jaz sem blokiral suzuki bandit 650 (2007) v Elisi..blokado so mende lih tako naročili na Alphatechnik in za use skupaj z delom sem dau se mi zdi da 180€...blokiru sm pa na 25kW ker so mi rekli da blokad od 35kW je zelo malo in da se verjetno ne dobi za moj motor. Čeprav ni neke bistvene razlike saj sm dau blokado po 1 tednu ven :P vozim že 2 leti brez blokade in policaji so me samo enkrat ustavli...so me prašali kje pride vijak za blokado na gasu in sem reku da nimam pojma in pol me je spustu naprej...hitrost sem prekoraču za 3-4km/h izven naselja (bila je samo kontrola).

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore!

aleksandergabriel

jaz pa sem imel 125 2t cestaka in se bom verjetno blokiranega motorja dokaj hitro naveličal.

Aha torej pravzaprav na katerem koli motorju, ki v homologaciji piše pod izvorno moč manj kot 70kw ga lahko blogiram in se vozim z njim legalno.

 

Če boš dal blokado ven je povsem tvoja stvar, jaz te ne bom imel na vesti. Vsak mora sam pri sebi razčistit če se je vredno igrati. Je bilo že večkrat napisano kaj se zgodi v primeru nesreče če voziš motor za katerega nimaš izpita.

 

Tako je, če motor izpolnjuje pogoje iz zakona se lahko z njim legalno voziš. Se pravi dejanska moč ne sme biti večja od 35 kW. Če je motor blokiran izvorna moč ne sme biti večja od dvakratnika blokade(35 kW-> 70kW, 25kW -> 50 kW), prav tako mora biti razmerje med močjo in maso manjše od 0.20. Če zadovoljuje te pogoje ga lahko legalno voziš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Isti problem je najverjetneje tudi z registracijo? Če nimaš polnega A izpita ne moreš registrirat motorja, ki potrebuje polni izpit za upravljanje?

Sprašujem zato, ker bom drugi leto prodajal mojo staro XT 600. En kolega, ki ima A2 izpit pa bi jo kupil. V prometni piše: 155kg in 32kw, kar pomeni razmerje moč/teža 0,206. Kar je seveda 0.006 kw/kg preveč. Torej rabiš za toti "pecikl" tudi polni izpit?

Popravljeno . Popravil c00L3r
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Isti problem je najverjetneje tudi z registracijo? Če nimaš polnega A izpita ne moreš registrirat motorja, ki potrebuje polni izpit za upravljanje?

Sprašujem zato, ker bom drugi leto prodajal mojo staro XT 600. En kolega, ki ima A2 izpit pa bi jo kupil. V prometni piše: 155kg in 32kw, kar pomeni razmerje moč/teža 0,206. Kar je seveda 0.006 kw/kg preveč. Torej rabiš za toti "pecikl" tudi polni izpit?

Če v zakonu piše da ne sme presegat 0,2 kw/kg, potem ga lahko, če piše da ne sme presegat 0,20 kw/kg potem ga pa ne more (strojniško gledano :P)

Najbolš da se pozanimaš na kaki avtokrki ali kaj podobnega.

Drugače pa ja, je tako kot si napisal- motor, za katerega nimaš izpita ne moreš registrirat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem klical na Štern in mi je gospa povedala, da oni naročajo blokade ravno s te strani (Alphatechnik), sicer pride skupaj s poštnino ves material okoli 180€. Je pa vse ok, kar se tiče dokumentov.

 

macak333 zanima me, koliko si plača za vse skupaj (material + delo + homologacija). Konkretno bom blokiral Bandita 600 (2001). V našem koncu (http://www.motomehanika.si/) bi me obrali za cca 500€  :eek:  in še s tem, da 35kW blokade nimajo, samo 25, in bi mi zamenjali membrane v uplinjaču.

Kolikor pa sem razumel Šterna, bi me pri njih stalno pol manj. Ampak, ali mi jo lahko oni vgradijo, glede na to, da niso pooblaščeni za Suzuki?  :hmm:

Mah 500€, niso resni :slap:.

Evo, vse skupaj dobrih 310€.

Dobri dve leti nazaj me je pri Šternu prišlo 262,64€ blokada 35kW + vgradnja (delo). Homoligacija dodatnih 50€ (če me spomin ne vara). Tako, da za vse skupaj, pod 300€ dvomim, da lahko kje dobiš, če se pa da pa le z besedo na dan, da bomo tudi drugi ceneje prišli :yes:.

P.S.: NejcN kdor nima pri sebi vsega pošlihtanega je tut 50 ccm preveč.

aleksandergabriel, odvisno kakšno ma motor blokado. Honda ima poleg blokade na gasu tudi blokado v sesalnih kolektorjih. Se pa strinjam če je blokada samo na gasu je cena, 60€ za delo, preveč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Evo, danes sem blokiral Suzuki bandit 600. Pri Elisi me je stalo vse skupaj 213€ + cca 50€ homologacija na LPPju. Sem zelo zadovoljen; hiter odziv prek e-pošte, hitro opravljena vgradnja + zelo prijazen odnos do strank  :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Zanima me nekaj glede Izpita A2.

Avgusta 2012 sem naredil izpit za A1, marca nameravam it delat izpit za a2. Koliko ur bom rabil plačat ter vozit do izpitne?

 

Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!