Skoči na vsebino

Izpit


_miha

Priporočene objave

Recimo, da kupim motor ki ima  več kot 70kw+ (vem uradno nelegalen), ga zablokiram na 35kw in se vozim pridno z blokado. Vozil bi se npr. zanalašč brez prometnega dovoljenja in homol. kartončka za katerega je kazen kolikor vem cca 40€ polovička 20€ in to pač raskiram če me vstavjo. Ali lahko ugotovijo da se vozim z "nelegalnim motorjem"  s tem da te zadeve pozabim doma? ali pa če pustim doma samo homol. kartonček, pa raskiram tisto kazen 40€?

dvomim da bi blokada ostala pridno noter :P

Če bi, potem dobro vozi se, a tudi brez dokumentov lahko angeli v modrem takoj izvejo kako in kaj je z motorjem.

Če bi bla pa blokada lumpa in skočila ven, potem pa takega preskoka (bicikl->70kw+) ne podpiram...

Sploh pa boljše se boš vozil če boš šel postopoma :OK:  zakaj.. to boš pa sam opazil

Popravljeno . Popravil tintin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še malo pa bomo 6.5.2014 praznovali 6 let odkar se je odprla tema... Res ne vidim kako vam je uspelo 89 strani napolnit.

Vsakič ko odprem temo je pa notr itak en brihtnež ki bi vozu fazerko al pa ninđo na 35kw. Spam control anyone?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z blokiranim, "blokiranim" ali neblokiranim motorjem ? :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj bi šou pol delat izpit če se itak brez blokade vozš? Mislm lej, če nimaš izpita ti ga vsaj vzet ne morjo  :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Js bom kmal 16 (31. oktober) in bom šel delati izpit za 125cc.. Zanima me, če naredim 50cc izpit zdj (da mi ne bi blo treba cakat), a pride izpit za 125cc potem kj ceneje al pa kj, a je isto kot ce nimam tega 50cc izpita?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

isto ko da ga nimaš kr se AM kategorije neda nadgrajevat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jp tko sm tudi js naredu, 2012 za 125ccm, 2014 nadgradil na a2, zdej oktobra pa grem na neomejeno
pol ko maš 125ccm pa maš usakič 300 eurou za nadgrajevat oz višat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Opraviš A1 kjer imaš vsaj 20 ur praktičnega usposabljanja (od prej se nič ne šteje), potem A2 rabiš spet dodatnih 9 ur, in potem spet neomejen A rabiš spet 9 ur, torej cena je odvisna od tega po koliko imaš ure pri svoji avto šoli. Sam sem izpustil A1, ker šele pri A2 ponavadi lahko voziš nek "soliden" motor. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Še neki me zanima, glede teh 20 ur vožnje. Ker pač izpit lahko začnem delati pri 15,5 (kar sem že), k izpitni vožnji pa lah pristopim ko sem 16. A tistih 20 ur vožnje ki je treba naredit je izpitna vožnja, a je to kaj drugače? A je to posebej? Ker ko sem gledu na eni spletni strani avtošole, je pisalo "V šoli vožnje morate opraviti zakonsko predpisanih najmanj 20 ur vožnje in izpitno vožnjo." Torej a to pomeni da tistih 20 ur vožnje lahko že zdaj delam?

Popravljeno . Popravil VeganBiker
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da ima vsaka vas že skoraj šolo vožnje (kot se sedaj imenujejo), greš do njih ponavadi ti z veseljem povejonkdaj lahko delaš teste on začneš vozit in po vrjetnosti ti takoj paket voženj ponudijo.

Ponavadinje tako da lahko začneš malo prej vozit, ponavadi za izpit rabiš 2 meseca. Oz odvisno kakšno gnečo imajo, tako da pol leta prej je malo zgodaj ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Torej namen je dobiti izpit za neomejeno, ker imam kategorijo za 35kw me zanima kako to sedaj poteka. Teorija kolikor mi je znano ni več potrebna, za vožnjo pa kolikor vem je minimalno 10 ur (pač verjetno bi se dalo zmeniti, da grem na glavno direkt ampak, če že plačam ne vidim razloga, zakaj ne bi malo obnovil cestno prometnih predpisov v praksi). Sedaj pa kako poteka glavna vožnja, je isto kot če delaš v prvo torej poligon in cesta ali kaj drugače. Torej rabim čimbolj ažurne informacije, katerih mi pa splet ne ponudi iz prve, čeprav sem kliknil tudi na 2 in 3 stran iskalnih zadetkov pri googlu. In pa katero šolo vožnje priporočate v Kranju, če ima kdo kakšne izskušnje.

Popravljeno . Popravil interista
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, interista pravi:

Torej namen je dobiti izpit za neomejeno, ker imam kategorijo za 35kw me zanima kako to sedaj poteka. Teorija kolikor mi je znano ni več potrebna, za vožnjo pa kolikor vem je minimalno 10 ur (pač verjetno bi se dalo zmeniti, da grem na glavno direkt ampak, če že plačam ne vidim razloga, zakaj ne bi malo obnovil cestno prometnih predpisov v praksi). Sedaj pa kako poteka glavna vožnja, je isto kot če delaš v prvo torej poligon in cesta ali kaj drugače. Torej rabim čimbolj ažurne informacije, katerih mi pa splet ne ponudi iz prve, čeprav sem kliknil tudi na 2 in 3 stran iskalnih zadetkov pri googlu. In pa katero šolo vožnje priporočate v Kranju, če ima kdo kakšne izskušnje.

Kolikor sem jaz seznanjen je povsem isto, kot si imel za A2, s to razliko da rabiš samo 10 ur. Glavna vožnja ima pa iste spretnostne preizkušnje na poligonu kot prejšnja, plus še tistih preostalih 20 minut v prometu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 25. 8. 2016 at 21:19, interista pravi:

Torej namen je dobiti izpit za neomejeno, ker imam kategorijo za 35kw me zanima kako to sedaj poteka. Teorija kolikor mi je znano ni več potrebna, za vožnjo pa kolikor vem je minimalno 10 ur (pač verjetno bi se dalo zmeniti, da grem na glavno direkt ampak, če že plačam ne vidim razloga, zakaj ne bi malo obnovil cestno prometnih predpisov v praksi). Sedaj pa kako poteka glavna vožnja, je isto kot če delaš v prvo torej poligon in cesta ali kaj drugače. Torej rabim čimbolj ažurne informacije, katerih mi pa splet ne ponudi iz prve, čeprav sem kliknil tudi na 2 in 3 stran iskalnih zadetkov pri googlu. In pa katero šolo vožnje priporočate v Kranju, če ima kdo kakšne izskušnje.

Mogoče Humar... Tam sem jaz lani uspešno naredil izpit... Drugih referenc pa nimam :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem slišal...da se menijo o tem da bi za motor tudi bila potrebna varna voznja za začetnike...lahko da bo kaj kmalu...sam tok za info...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem pa slišal neke govorice o tem da bi naj spet kmalu bil stari način torej da se ti izpit nadgradi če imaš 35kW, sicer nevem kdaj bi naj to prišlo, ampak mogoče bo pa kaj povezano z varno vožno zraven, ma kdo kaj več informacij?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Arcanewater pravi:

Sam sem pa slišal neke govorice o tem da bi naj spet kmalu bil stari način torej da se ti izpit nadgradi če imaš 35kW, sicer nevem kdaj bi naj to prišlo, ampak mogoče bo pa kaj povezano z varno vožno zraven, ma kdo kaj več informacij?

To se gotovo ne bo zgodilo :). Prej bodo še dodatno vmesno kategorijo dal, kot da nam bi prihranli tistih par sto €...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 8/25/2016 at 9:19 PM, interista said:

Torej namen je dobiti izpit za neomejeno, ker imam kategorijo za 35kw me zanima kako to sedaj poteka. Teorija kolikor mi je znano ni več potrebna, za vožnjo pa kolikor vem je minimalno 10 ur (pač verjetno bi se dalo zmeniti, da grem na glavno direkt ampak, če že plačam ne vidim razloga, zakaj ne bi malo obnovil cestno prometnih predpisov v praksi). Sedaj pa kako poteka glavna vožnja, je isto kot če delaš v prvo torej poligon in cesta ali kaj drugače. Torej rabim čimbolj ažurne informacije, katerih mi pa splet ne ponudi iz prve, čeprav sem kliknil tudi na 2 in 3 stran iskalnih zadetkov pri googlu. In pa katero šolo vožnje priporočate v Kranju, če ima kdo kakšne izskušnje.

Lani sem delal iz A2 na neomejeno. Dobesedno nobene razlike ni v vožnji in izpitni vožnji (prvo poligon potem na cesto). Teorije ni, cena ure je ista, lekcije so iste, potrebna znanja na izpitni so ista. Vse kar delaš drugače je to, da imaš drug motor. Potrebuješ pa minimalno 10ur odvozit pred izpitno. Vse skupaj me je prišlo okoli 400€ (Krško/Brežice). 

Ne vem...meni osebno se zdi dokaj nepotrebno vse skupaj. Ok, razumem...saj neomejen motor je težji in hitrejši, samo se itak vožiš skos po predpisih. A2 sem delal na blokirani CBF500, neomejeno pa na ER-6, in CBF500 je celo težji tako da mi sploh ni bilo nekaj novega. 

Aja, pa če maš možnost pojdi na motor z ABS-om. Jaz sem imel dokaj velike probleme pri zaviranju v sili na poligonu. Ne vem ali so bile gume slabe, slab asflat ali sem pa jaz bil neroden (verjetno kombinacija vsega skupaj (v bistvu mi tud ER-6 ni preveč ležal)), ampak težko sem se ustavil ne da bi blokiral kolo, kar je seveda minus na izpitni. Ko sem treniral sem bil na poligonu skupaj z enim dečkom ko je delal izpit na MT-07 ABS...niti trudil se ni na zaviranju. Hitro do 50km/h in bremzo stisnu do konca. Easy mode. 

Popravljeno . Popravil Rubuz
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Rubuz said:

Lani sem delal iz A2 na neomejeno. Dobesedno nobene razlike ni v vožnji in izpitni vožnji (prvo poligon potem na cesto). Teorije ni, cena ure je ista, lekcije so iste, potrebna znanja na izpitni so ista. Vse kar delaš drugače je to, da imaš drug motor. Potrebuješ pa minimalno 10ur odvozit pred izpitno. Vse skupaj me je prišlo okoli 400€ (Krško/Brežice). 

Se pravi da država samo biznis dela, tako kot z dimnikarji, upravljalci stavb, itd, 

lahko bi preprosto omejili moč motorja glede na starost, ali pa stalež izpita, ali pa kombinacijo obojega (se pravi da če si star 45 ne rabiš 4 leta čakat da prideš iz A1 :) )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej ne rabiš, pri 24h greš direkt na neomejeno:

Za voznika "A" NEOMEJENO kategorije se v šoli vožnje lahko pričnete usposabljati pri 23,5 letih. K izpitni vožnji lahko pristopite, ko dopolnite 24 let.

Bolj se mi zdi butasto zgoraj opisnao, A2 na CBF500 in A neomejeno na ER6, ko res ni velike razlike, morem rečt da je bilo meni v avtošoli lažje vozit CBF 600 kor ER5, tako da je res brezveze zgoraj opisano. Prejšnja delitev ki je bila omejitev 25KW za it pol na neomejneo je bilo bolj smiselno da so umes potrebne ure, pa se je takrat nadgrajevalo samodejno. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 31. 8. 2016 at 10:24, Rubuz pravi:

Aja, pa če maš možnost pojdi na motor z ABS-om. Jaz sem imel dokaj velike probleme pri zaviranju v sili na poligonu. Ne vem ali so bile gume slabe, slab asflat ali sem pa jaz bil neroden (verjetno kombinacija vsega skupaj (v bistvu mi tud ER-6 ni preveč ležal)), ampak težko sem se ustavil ne da bi blokiral kolo, kar je seveda minus na izpitni. Ko sem treniral sem bil na poligonu skupaj z enim dečkom ko je delal izpit na MT-07 ABS...niti trudil se ni na zaviranju. Hitro do 50km/h in bremzo stisnu do konca. Easy mode. 

Hehe na to bom pa le gledal, sicer mislim, če je suho vreme ne bi bil neki problem, sem pa tisto "ogrevalno" uro pred glavno položil motor ravno pri tej vaji seveda sem delal izpit v času ko so že na polno trobili, da nej ne pozabimo, da bo kmalu treba zimske gume za avto + dež oziroma razmočen asfalt na poligonu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!