Skoči na vsebino

Izpit


_miha

Priporočene objave

6 hours ago, Frenk 67 said:

shall be issued only to those applicants:

(e) who have their normal residence in the territory of the Member State issuing the licence, or can produce evidence that they have been studying there for at least six months.

In kje je problem, da bi se motil? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, girox pravi:

In kje je problem, da bi se motil? 

V Italiji ti lahko izdajo izpit, če si njihov rezident ali predložiš dokaz, da tam študiraš vsaj že 6 mesecev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

46 minutes ago, Frenk 67 said:

V Italiji ti lahko izdajo izpit, če si njihov rezident ali predložiš dokaz, da tam študiraš vsaj že 6 mesecev.

grozen problem, malo papirja :)) 

sicer pa je jasno, da to ni za vsakogar; brez znanja italijanskega jezika, kar je danes postalo bolj redko celo v predelih Slovenije blizu Italijanske meje, se ni potrebno niti prikazati.

Sicer je res, da je gospa magistra znanosti Bratušek Alenka, vizionarka in bivša premierka, cvet intelektualcev, praktično prikazala, da se da tuj jezik naučiti z nekimi modernimi metodami zelo na hitro; Evropska komisija je bila impresionirana nad njenim znanjem tujih jezikov!  Edini problem je cena, njej so to plačali Slovenci. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja Frenk 67, potem bo najbolje, da paziš koliko rujne kapljice boš tankal, da ne boš delal izpita po ugodnih domačih cenah :scut:

Popravljeno . Popravil girox
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.zurnal24.si/vsi-novi-motoristi-odslej-obvezno-na-tecaj-varna-voznja-kategorija-a-a2-poligon-cena-clanek-278500

 

No pa so le dosegli naši modreci, za kategorije A2 in A bo potreben tečaj, ki zopet stane 125€, kot je treba plačati za B. 

V tujini se ne sme več opravljati izpit za vse tiste, ki hočete v Italiji...

Še najbolj butalska je pa ta z mopedi na 25 km/h in registracijo, kar je bil cel point teh kolesc, zdaj si pa naj še izmislijo posebno kategorijo za izpit.

Bravo.

14445045_1096623707039552_61421979352559

Popravljeno . Popravil OldSchool Kawi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živeli butale, zapenjanje čelade in ne norenje se ne navadita na varni vožnji, tudi to da se nekdo vozi v japonkah in kratkih hlačah...ne morejo zakonsko prepovedat, tako da kdor bo to želel prakticirat bo to delal tudi po novem zakonu. Zakaj nebi naši poligoni mastno služili ?

Sej ne da živimo v kapitalizmu in lahko podjetja vse delavce in delo "aut-sorsajo", to pa da bi lahko voznik izbral center varne vožnje morda izven Slo, pa ne gre.... 

Torej če bi prišel jaz na poligon z A-izpitom ampak na A2 motorju ali bi veljalo? 

To si rečejo, dejmo narest nov zakon, vsak vrže eno idejo, kjer tekmujejo v absurdnosti, in noeben ideje se ne vrže vn da se kdo ne užali in kar vse ostane v zakonu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi lahko kdo pove ali je to že v veljavi ali še bo in kdaj. Ker tale članek je kot bi politik govoril. Veliko pove a nič pametnega. Pa tudi a to velja če imaš že a2 in delaš za a ali ne....za mene ključen podatek. Za moje pojme sicer nič drugega kot cuzanje denarja. Če bi se jim šlo za varnost bi bil že izpit sam po sebi malo težji....tako pa kot sem pisal v postih komisijo zanima samo, da se voziž po pravilih zato se tudi v avtošoli ne pretegnejo kaj dosti (v večini primerov).

Popravljeno . Popravil interista
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Več informacij, pa tudi vprašanja lahko zastavljate tule:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Kakšno vprašanje je tole? 

 

"Približujete se križišču. Zaradi razvrščanja želite zapeljati na drug prometni pas, ki pa je zaseden z vozili. Kaj od naštetega pride v poštev v takšni situaciji?

 
Menjavo pasu izvedem po sistemu zadrge. 
Ustavim in počakam, da se prometni pas, na katerega želim zapeljati, sprosti.
S spremembo hitrosti skušam najti primeren trenutek za premik."
 
Pravilni odgovor je zadnji. Meni je totalno mimo tole vprašanje. Okej, ustavit se ne moreš, ker pol vse blokiraš. Zadrga tudi ne pride ravno v poštev, ker lahko drugi pasi spet stojijo. Kaj je fora zadnjega odgovora? Smotano res. Ali pa se že meni blede od teh vprašanj in moram na pivo. :wallbash:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič smotano, zadnje ti je edina opcija. Nakažeš namen spremembe pasu s smerokazom, prilagodiš hitrost in probaš najdet prostor med kolono vozil, kamor se lahko varno razvrstiš. V nasprotnem pelješ naprej in obrneš na prvem primernem mestu. Tudi to vprašanje boš zasledil, kjer ne boš imel možnosti razvrstitve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Počasi se spravljam delati izpit za neomejeno. Imam pa že a2. Vem da odvoziš cirka 10 ur pa me zanima. Imaš potem še vedno glavno vožnjo in poligon ter ali ima komisija v tem primeru kaj bolj ohlapne kriterije. Delal pa bom v Kranju. Če da še kdo predlog kje se za tak izpit najbolje splača.

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vrjamem, če nardiš traparijo padeš, ni nekih posebnih tretmajev.

Lahko ti samo opišem komisijo:

Vodja izpitnega centra (mislim da je Erik): malo je naduvan, ampak drugače korekten odnos, ti bo pa verjetno nabijal za vsak drek, ampak če ni hujšega spusti.

En stari: ta ne vem če je sploh še; deluje strog, če boš delal napake, te bo ponavadi vprašal kaj je bilo, in če veš da si zajebu, poveš kako bi mogu itd., pol vidi da štekaš in načeloma ne dela problemov.

Potem je 1 ženska, srednje dolgi rjavi lasje: ne da se ji delat, vsega naveličana. Ko sem jaz delal je mela 1 pred mano ona in ga je jebala 200 na uro, kandidat ga je kuj na začetku usral, k je z napačne strani porivu, ona ga začne še bolj jebat, in vsi skoz bolj živčni.

Zadnja za kero vem je ena blond ženska, čisto na kratko postrižena. Ta je 100% daleč najboljša, ve pomoje polovica Gorenjske in vsi hočejo njo narajmat. Jst sm na izogibu podru en stožec, normalno pristopi pa reče: nč hudga, živci pa to, kr pjt še 1x. Ženska je skoz dobre volje, ne jebe po nepotrebnem. Na koncu sva bla zmenjena v 10 sekundah, je sam rekla: nobene večje napake, kar tako zdaj naprej vozte pa nadgrajujte znanje. Pa ciao.

Ne vem če je še kdo drug, za te 4 vem.

Aja pa še to: na izpitnem poligonu od letos ne moreš več vozit, so rampe naštimal. Lani smo mi skoz tam vadili poligon vaje, letos dela kolegica in vozijo samo na poligonu od avtošole. Edina stvar ki je malo zajebana tam na izpitnem poligonu je 8. Teren je mal nagnjen pa črte se slabo vidijo, pa še črte od boksov te loh zmedejo, ker je to 1 ograjen parking.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mišljeno je bilo predvsem to. Prideš do stop znaka na pregledni cesti tako levo kot desno pa, da se ne ustaviš popolnoma. Glede poligona sem vozil na tistem od avtošole, ki je pri gasilski postaji kranj in za izpitni poligon prvič slišim. Mi pa še sedaj ni jasno zakaj moraš iti dol z motorja na nasprotni strani kot pa je stranska tačka, da potem motor porivaš na svoji levi strani. Ko sem to zadevo omenil nekaterim, ki imajo izpit dlje kot sem pa jaz na svetu so me gledali, kot, da sem padel z lune dokler jim nisem videoposnetka z to vajo pokazal. Pa je bila vožnja z motorjem nekaterim del službe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če prevoziš STOP znak, avtomatsko padeš kokr vem-to štejejo kot eno hujših napak. V Kranju je poligon izpitnega centra malo naprej od Iskre, zraven Save.

Kar se tiče posameznih vaj, jih moraš pač naredit tako kot je predpisano. Glede porivanja: začneš zraven motorja na levi strani, se vsedeš gor, pospraviš tačko, greš dol na desni strani in potem porivaš (motor je na tvoji levi). Mišljeno je zato tako, ker če na cesti porivaš, je motor bolj izpostavljen kot ti, in če te kdo pomede bo prej motor zadel...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, interista pravi:

Mišljeno je bilo predvsem to. Prideš do stop znaka na pregledni cesti tako levo kot desno pa, da se ne ustaviš popolnoma. Glede poligona sem vozil na tistem od avtošole, ki je pri gasilski postaji kranj in za izpitni poligon prvič slišim. Mi pa še sedaj ni jasno zakaj moraš iti dol z motorja na nasprotni strani kot pa je stranska tačka, da potem motor porivaš na svoji levi strani. Ko sem to zadevo omenil nekaterim, ki imajo izpit dlje kot sem pa jaz na svetu so me gledali, kot, da sem padel z lune dokler jim nisem videoposnetka z to vajo pokazal. Pa je bila vožnja z motorjem nekaterim del službe.

 

pred 1 minuto, Xebec pravi:

Če prevoziš STOP znak, avtomatsko padeš kokr vem-to štejejo kot eno hujših napak. V Kranju je poligon izpitnega centra malo naprej od Iskre, zraven Save.

Kar se tiče posameznih vaj, jih moraš pač naredit tako kot je predpisano. Glede porivanja: začneš zraven motorja na levi strani, se vsedeš gor, pospraviš tačko, greš dol na desni strani in potem porivaš (motor je na tvoji levi). Mišljeno je zato tako, ker če na cesti porivaš, je motor bolj izpostavljen kot ti, in če te kdo pomede bo prej motor zadel...

Da bo čisto jasno: pred STOP znakom: motor v popolnem mirovanju in noga na tla. Vse ostalo se šteje da si ga prevozil, pa tud če si šel 0,5kmh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Pozdravljeni!
Me že lep čas ni blo na forumu, ker sem kombinezon obesil na klin, no zdaj so mi pa spet malo zadišali dvokolesniki in imam vprašanje glede izpita;
Izpit za A1 (125) imam že od leta 2008 tud kilometrov sem na 125ki naštepal vsaj ene 40.000, pa še nekaj malega na večjih motorjih ilegalno, potem sem se pa vrgel v oldtimerje (avtomobilske) in sem motorje prodal. No zdaj me rajca da bi si sestavil še dvokolesnega cafeja, ti so seveda zanimivi prevsem v 400-500ccm kubikažah, zato bi šel delat izpit za A-neomejeno (star sem zadost - 25 let).
Vem da prve pomoči ne rabim it še enkrat delat, zanima me pa ali lahko delam A kategorijo samo z 9 urami (ubistvu preskočim A2), ali ta preskok pomeni da moram naštepat vseh 20 ur? CPP moram it še enkrat pisat (in an 20 urni tečaj teorije prej)? In kako je z varno vožnjo glede na to da jo imam že opravljeno z avtom? Je novela zakona o tem da moraš v vsakem primeru delat varno vožnjo z motorjem že v veljavi, oziroma kdaj bo stopila v veljavo (da se ji morda še izognem)?

Popravljeno . Popravil pero27
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

21ur (20+1) za A kategorijo. Ostalo drži, kar si omenil.

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Zdravo motoristi/motoristke!

Ravno sem naredila cpp, zdaj me zanima kako je potekala vasa voznja; koliko ur ste imeli na poligonu predno ste sli na cesto in ali je komu poligon povzrocal tezave - sprasujem predvsem totalne zacetnike, tiste ki se prej se niste vsedli na motor.

 

hvala!??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Še ne motoristka pravi:

Zdravo motoristi/motoristke!

Ravno sem naredila cpp, zdaj me zanima kako je potekala vasa voznja; koliko ur ste imeli na poligonu predno ste sli na cesto in ali je komu poligon povzrocal tezave - sprasujem predvsem totalne zacetnike, tiste ki se prej se niste vsedli na motor.

 

hvala!??

za poligon se samo sklopko čimprej nauč uporablajt, ne lovit motorja samo z gasom pa bremzo....če bi men to na začetku razložil se nebi prvih 5-6 ur zviral med stožci ko en retard :dry:

aja pa pogled...ful važno je kam gledaš pri posameznih vajah.

pol pa samo drkaš celoten poligon da ga znaš skor u miže.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi si bil 6ur na poligonu preden si sel na cesto? Meni je ze full bedno ker sem danes imela tretjic pa se zmer na poligonu.. tale slalom pri 30km/h me je*e, pa me zdaj zanima ce sem edina tok pocasna ali se kaksen/na najde ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poligona se boš hitro navadila, samo poslušaj nasvete inštruktorja. Pa čimveč ga vadi, jaz sem pred začetkom vsake ure, ko je inštruktor pripravljal papirje gonil poligon. Sem bil čisti začetnik, pred tem sem fural tomosa in skuter, to je bilo pa tudi vse.  Poletje, zunaj 35°C jaz pa oblečen v dolgih hlačah in jakni. Iz rokava mi je dobesedno tekel švic. :D Nikol ne bom pozabil, prva ura, pa mi reče inštruktor po 15min poligona, greva na cesto. Sem mislil kaki frajer sem, dokler se nisem ob čakanju na zeleno luč videl v steklu izložbe. :eek: Kot kresnička na dveh kolah. :lol1:

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Še ne motoristka pravi:

Se pravi si bil 6ur na poligonu preden si sel na cesto? Meni je ze full bedno ker sem danes imela tretjic pa se zmer na poligonu.. tale slalom pri 30km/h me je*e, pa me zdaj zanima ce sem edina tok pocasna ali se kaksen/na najde ?

to je veliki slalom? prašaj inštruktorja kam gledat...

ja. pa pol še vsakič na začetku vožnje 10-15min, pa kakšno uro pred izpitom. po cesti vozit je itak enostavno, če imaš od prej izpit za drugo kategorijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!