Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Nic nimam proti poligonu, poligon je zakon in mislim da bi lahko vsak motorist pred zacetkom sezone malo povadil ?

samo se mi zdi da se zelo pocasi navajam na vse.. veliki slalom ja, dela mi tezave ker grem prehitro, pri zadnjem stozcu zmanjka proge in bi mogla pri vecji hitrosti malo pobremzati preden obrnem, pa me je malo strah da bi prevec pobremzala pa zbila motor ? zato vedno spustim gas, namesto da bi z isto hitrostjo zvozila..

full bi me potolazlo ce bi vedla da je se kdo imel tezave?

Objavljeno
pred 4 minutami, Še ne motoristka pravi:

full bi me potolazlo ce bi vedla da je se kdo imel tezave?

Vsi smo na začetku imeli težave. Če kdo trdi drugače se laže. Noben se ni pameten rodil in noben ni znal motorja vozit, ko je iz sej vemo kje prilezel. Tud če motor na poligonu zvrneš to ni nič takega. Boljš na poligonu kot na izpitni al pa v prometu.

Okoli slalomiranja.. sklopka je tvoja prijateljica. Če se ti zdi da moraš zavirati, zaviraj. Še boljše pa je gledati malo dlje naprej in recimo že pri enem stožcu prej malo gas popustiti da se lažje pripraviš na zadnjega in pol zavijanje. Vedno gledaš dovolj naprej (ne pred kolo ampak kam hočeš motor spravit). Pa vaja, sej druge ni. Na začetku ni strenirana koordinacija gibov, za začetnika se veliko dogaja (pazi stožec, pazi hitrost, ups obrnit bo treba, ojoj hitrost, spet se on inštruktor nekaj oglaša, hm kje sem že ostal/a, itd...) in vse skupaj vzame nekaj časa da se strenira. Moj osebni nasvet - ne se preveč obremenjevati s števcem, koncentriraj se na vožnjo. 25, 30 al pa 35 km/h nima veze, važna je koordinacija na relaciji gas, sklopka, zavora, pogled.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Hvala, po temu komentarju se pocutim malo manj trot ? res mi je smesno, ker se ko spim, sanjam o voznji, ko sem pa na poligonu pa kar ena blokada.. 

Objavljeno
pred 54 minutami, Še ne motoristka pravi:

full bi me potolazlo ce bi vedla da je se kdo imel tezave?

vsi majo te težave kot začetniki ... razen tisti, ki tega ne priznajo ;) 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Jaz sem v sredini svojih 30-ih prvic sedel na motorju. In ja, tudi mene je poligon zlorabljal....sicer ne slalom ampak 8! In ja, tudi poligon se natrenira (kot vse ostalo)...

Sploh se pa tisto pravo motoriranje zacne po opravljenem izpitu. 

Ti samo pogummo dalje....

p.s. Ur sem imel 21 (20 obveznih in 1 izpitna, katera je trajala 23/24min)!

 

lp

Popravljeno . Popravil Roger G. Jagger
Objavljeno

Mi je instruktor povedal “legendo” o eni domzalski motoristki, ki je delala izpit v treh avtosolah in imela preko 90ur, ces da mi gre super proti temu.. potem mi pa ta zenska kar ni in ni sla iz glave, morm poskrbet da se ne bo ustvarila nova legenda haha

Objavljeno
Just now, Še ne motoristka said:

Mi je instruktor povedal “legendo” o eni domzalski motoristki, ki je delala izpit v treh avtosolah in imela preko 90ur, ces da mi gre super proti temu.. potem mi pa ta zenska kar ni in ni sla iz glave, morm poskrbet da se ne bo ustvarila nova legenda haha

Pa tudi ce se.....nima veze. Ok, budget bo mal trpel. Raje 92h, kot 22h in prvo voznjo v maline.....

Objavljeno
pred 18 minutami, Roger G. Jagger pravi:

Raje 92h, kot 22h in prvo voznjo v maline.....

sj res, kje pa je Arzen? :hmm:

  • Haha 1
  • Šokiran 1
Objavljeno

Arzena ni ni. Niti profila ni več ?.......

Drugače pa sem l.2014 prvič sedla na motor, 5 ur naredila na poligonu, 6.sem šla na cesto.

Potem pa vedno najprej poligon, potem pa cesta. Težav nisem imela, razen pri osmici......

Objavljeno

Tudi v sesto? Koliko si pa vseh ur imela? Fajn slisat kaj tudi od motoristke ?

Objavljeno

Vse skupaj sem imela okrog 40 ur, ker sem dvakrat padla na glavni vožnji (1.nesigurna v prometu, 2.nisem izdelala osmice).

Ker sem na naslednjo izpitno vožnjo vsakokrat čakala 1 mesec, sem vmes kar vozila. Lahko tudi ne bi, ampak sem vmes raje pilila poligon in vseh 100 krožišč v Kopru ?.

Objavljeno

Moja draga je naredila skoraj v prvo izpit, skoraj mela na izpitni v komisiji neko živčno žensko ki ji je težila da zakaj dela februarja izpit da to ni za motoriste jn da ona je ne bo imela na vesti.... Bla bla in na koncu ure ninopravila ker je rekla da je na izvozu iz parkirišča izsilila prednost... 

Sej bi kdo rekel baba čula baba rekla, ampak moja je res za speljat zmeraj počaka da ima tako fraj cesto da bi se lahko s šleperjem vkjučla. 

In vem za par"moških" (v navednicah ker se je zbal v avtošoli motorja, ali je po opravljenem izpitu ugotovil da motor ni za njega in je skrb za frizuro na zelo velika ?), tako da ni tolko pomembno kako delaš izpit ampak da imaš res voljo do motorja. 

Sej tudi za izpit za avto trdim da dejansko ga nekateri pač nebi smeli imeti, ker izpit ni pravica ampak priviliegij, torej da nekdo opravlja izpit več kot 6 krat.. Obstaja nesreča in slab dan, ampak mislim 6krat v idealnih pogojih... 

Objavljeno

Saj sem tudi jaz imela nek neverbalni konflikt s komisijo. Dvakrat. Pač, ni mi bil všeč, jaz pa tudi njemu ne, zato sem že vnaprej vedela, da ne bom opravila.

Tretjič sem imela drugo komisijo in je šlo, kot po maslu. 

Objavljeno
pred 3 urami, jskrablin pravi:

Vsi smo na začetku imeli težave. Če kdo trdi drugače se laže.

Jaz nisem imel težav, delal izpit še pod Yugoslavijo, prej pa deset let vozil motor na črno...brez prakse, samo izpitna vožnja :naughty:

Objavljeno

@maus je npr. delal izpit še v času Avstroogarske. :D Tu je njegova slika iz izpitne vožnje:

Rezultat iskanja slik za avstro ogrska motor

 

Objavljeno

jaz sem si kupil motor še pred izpitom :), se naučil sam, nato pa v avtošoli samo opravil formalnosti

križišča in vse finte pa itak poznal že od mopeda

izpit za avto je bil tudi rutina, naučil sem se pri 15. letih na avtu, ki ga še imam :) in prevozil na bratov izpit kar nekaj kilometrov

naravni talent

Objavljeno
Ob 6. 9. 2019 ob 16:29, vandrovec pravi:

Jaz nisem imel težav, delal izpit še pod Yugoslavijo, prej pa deset let vozil motor na črno...brez prakse, samo izpitna vožnja :naughty:

Meni se zdi da je bolj govora o motorističnih začetkih, kot izpitu. Če mi boš pa zdaj prodajal da se kot totalni začetnik vsaj enkrat nisi prekucnil po tleh... bom pa rekel da ene mau prirejaš resnico :P

Aja pa dandanašnji je predpisan minimum ur vožnje. Sicer se da kje zmenit da jih samo plačaš in ne odvoziš vseh, sam pomoje je to malo brezveze počet. Tud če znaš vozit... je vožnja po avtošolsko nekaj čisto svojega.

 

Ob 6. 9. 2019 ob 12:44, Še ne motoristka pravi:

res mi je smesno, ker se ko spim, sanjam o voznji, ko sem pa na poligonu pa kar ena blokada.. 

Jah sprostit se je treba malo. Sej zato pa sem mnenja, da bi ti lahko inštruktor vsaj za kako seanso na poligonu odstranil kako variablo iz vaj.. jaz bi ti rekel da se ne obremenjuj s tem a pelješ natačno 30, al malo prek al malo pod. Pa nikjer ne piše da moraš (al pa da boš) znati vse v prvih treh urah.

Objavljeno
Ob 7. 9. 2019 ob 8:03, Snečer pravi:

jaz sem si kupil motor še pred izpitom :), se naučil sam, nato pa v avtošoli samo opravil formalnosti

Zdaj pa še napiši leto tega početja. Sma zadnjič z Borutom v eni temi naračunala, da bi danes ena epizoda sem se šal malo pelat s fotrovim mopedom brez izpita naokoli znala stati > 2k v kaznih. Ko sem bil mulo pa bi kvečjemu fasal kako okol ušes pa spuščene gume. Pa dandanašnji brez izpita ustrezne kategorije motorja itak ne moreš prepisati nase.

Objavljeno
pred 22 minutami, jskrablin pravi:

Zdaj pa še napiši leto tega početja. Sma zadnjič z Borutom v eni temi naračunala, da bi danes ena epizoda sem se šal malo pelat s fotrovim mopedom brez izpita naokoli znala stati > 2k v kaznih. Ko sem bil mulo pa bi kvečjemu fasal kako okol ušes pa spuščene gume. Pa dandanašnji brez izpita ustrezne kategorije motorja itak ne moreš prepisati nase.

1990, registiran pa je bil :) 

Objavljeno
Ob ‎6‎. ‎09‎. ‎2019 ob 12:18, Še ne motoristka pravi:

Nic nimam proti poligonu, poligon je zakon in mislim da bi lahko vsak motorist pred zacetkom sezone malo povadil ?

samo se mi zdi da se zelo pocasi navajam na vse.. veliki slalom ja, dela mi tezave ker grem prehitro, pri zadnjem stozcu zmanjka proge in bi mogla pri vecji hitrosti malo pobremzati preden obrnem, pa me je malo strah da bi prevec pobremzala pa zbila motor ? zato vedno spustim gas, namesto da bi z isto hitrostjo zvozila..

full bi me potolazlo ce bi vedla da je se kdo imel tezave?

Pri slalomu in osmici obstaja finta uporabe zadnje zavore. Če na krmilu ni dobrega občutka na sklopki (za mnoga dekleta je sklopka preveč odmaknjena ali trda, pa še kratki prsti) je uporaba zadnje zavore tisti moment, ki odvzame brzino in zaustavi vztrajnost pogonskega agregata. S pravilnim doziranjem zadnje zavore se slalom in osmica peljeta kot za šalo. In kaj je še pomembno? V kateri brzini voziš! Prvi ali drugi? Običajno je druga boljša izbira! Motor manj cuka in počasneje reagira na grobo dodajanje plina. Pogovori se z inštruktorjem in probaj!

Objavljeno
Ob 6. 9. 2019 ob 12:18, Še ne motoristka pravi:

Nic nimam proti poligonu, poligon je zakon in mislim da bi lahko vsak motorist pred zacetkom sezone malo povadil ?

samo se mi zdi da se zelo pocasi navajam na vse.. veliki slalom ja, dela mi tezave ker grem prehitro, pri zadnjem stozcu zmanjka proge in bi mogla pri vecji hitrosti malo pobremzati preden obrnem, pa me je malo strah da bi prevec pobremzala pa zbila motor ? zato vedno spustim gas, namesto da bi z isto hitrostjo zvozila..

full bi me potolazlo ce bi vedla da je se kdo imel tezave?

 

Pač traja malo dlje da dobiš filing za motor. Nič takega. Sem pred kratkim delal izpit iz A2 na A kategorijo; meni je pa težave delal počasen slalom hehe. Motorja zbila ne boš z bremzanjem, razen če res pohodiš zavore. Čeprav bremzanje pri tem manevru ni potrebno, niti ni zaželeno kolikor vem. 

 

Moj predlog: hitrost uravnavaj s sklopko. Ko dosežeš pri hitrem slalomu določeno hitrost (recimo 30 km/h) potegni ročico sklopke, in se osredotoči na vjuganje. S tem bo motor avtomatsko zgubil kak kilometerček na uro preden prideš do konca (če izgubi preveč moči pač vmes dodaš malo gasa, saj ni tako težko), sam manever slaloma bo pa izpeljan dosti bolj enotno in povezano.

 

Moje mnenje pač. 

 

In ne boj se motorja nagibat. Vem da ni ravno olajševalna okoliščina, ampak marsikdo vrže motor v avtošoli (sploh deklice, ki ste načeloma bolj drobne, pa niste vajene met med nogami takih zverin ? )  - ne boj se. V najslabšem primeru bo pač motor šal po tleh (pa zelo malo verjetno je to; motor se lahko nagne bistveno bolj kot bi si mislila); imaš opremo, hitrost je nizka, motor ni tvoj, ne boj se. :) 

 

Pač poskušaj in poskušaj. Če pa rabiš kaj smo ti pa na voljo. :P 

 

Lp,

Bg

Objavljeno
pred 4 urami, raza pravi:

Pri slalomu in osmici obstaja finta uporabe zadnje zavore. Če na krmilu ni dobrega občutka na sklopki (za mnoga dekleta je sklopka preveč odmaknjena ali trda, pa še kratki prsti) je uporaba zadnje zavore tisti moment, ki odvzame brzino in zaustavi vztrajnost pogonskega agregata. S pravilnim doziranjem zadnje zavore se slalom in osmica peljeta kot za šalo. In kaj je še pomembno? V kateri brzini voziš! Prvi ali drugi? Običajno je druga boljša izbira! Motor manj cuka in počasneje reagira na grobo dodajanje plina. Pogovori se z inštruktorjem in probaj!

Pri čisti začetnici bi to tehniko odsvetoval. Velika večina začetnikov ima v avtošoli težave ravno zaradi tega ker preveč razmišlja, in to je še ena stvar več za razmišljati med vožnjo. Poleg tega je ta tehnika sicer zelo dobra, če je izvedena pravilno, ampak (vsaj meni osebno je) vzame precej več ur da jo osvojiš kot imaš ur v avtošoli... Moje mnenje je, da je bolje v AŠ osvojiti sklopko in izpiliti tehniko, se naučiti sprostiti, takšne zahtevnejše tehnike pa bi priporočal nekomu ki želi kasneje izboljšati svojo vožnjo... Je dosti zahtevnejša kot je slišati, če pa ni izvedena pravilno pa je bolj v škodo kot korist 

Objavljeno

Moj predlog: poslušaj inštruktorja ???

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 12 minutami, ligenjček pravi:

Pri čisti začetnici bi to tehniko odsvetoval. Velika večina začetnikov ima v avtošoli težave ravno zaradi tega ker preveč razmišlja, in to je še ena stvar več za razmišljati med vožnjo. Poleg tega je ta tehnika sicer zelo dobra, če je izvedena pravilno, ampak (vsaj meni osebno je) vzame precej več ur da jo osvojiš kot imaš ur v avtošoli... Moje mnenje je, da je bolje v AŠ osvojiti sklopko in izpiliti tehniko, se naučiti sprostiti, takšne zahtevnejše tehnike pa bi priporočal nekomu ki želi kasneje izboljšati svojo vožnjo... Je dosti zahtevnejša kot je slišati, če pa ni izvedena pravilno pa je bolj v škodo kot korist 

Velika večina začetnikov ima težavo s sklopko zaradi dejstev, ki sem jih navedel v prejšnjem postu in sočasna uporaba prednje zavore, ki je na isti roki kot gas povzroča, da se obe komandi izvedeta istočasno. Običajno se prednja zavora predozira in hkrati privije gas, kar začetnika ustraši in zaradi zamaknjenega kolesa v smer zavoja povzroči neizbežen padec.

Poleg tega le redek primer šolskega motocikla ima pravilno nastavljene vzvode sklopke in prednje zavore, saj se zaradi pogostih padcev na poligonu le te premikajo, zvijejo. Slušatelj pa si le redko upa potarnati, da ne more lahkotno upravljati z vzvodi in da naj mu inštruktor ponastavi vzvode tako, da jih bo uporabljal kot mu paše. Če je recimo prednja zavora premaknjena navzgor in je ročica previsoko, avtomatsko privijemo gas, ko sežemo po ročici.

Še marsikaj bi se dalo napisati, pa se bo tu na forumu vedno našel nekdo, ki bo razmišljal drugače in po svoje.

Tudi inštruktorji so takšni in drugačni. Eni hočejo nekaj naučit, drugi zaslužit......

 

Objavljeno
pred 1 uro, raza pravi:

Velika večina začetnikov ima težavo s sklopko zaradi dejstev, ki sem jih navedel v prejšnjem postu in sočasna uporaba prednje zavore, ki je na isti roki kot gas povzroča, da se obe komandi izvedeta istočasno. Običajno se prednja zavora predozira in hkrati privije gas, kar začetnika ustraši in zaradi zamaknjenega kolesa v smer zavoja povzroči neizbežen padec.

Poleg tega le redek primer šolskega motocikla ima pravilno nastavljene vzvode sklopke in prednje zavore, saj se zaradi pogostih padcev na poligonu le te premikajo, zvijejo. Slušatelj pa si le redko upa potarnati, da ne more lahkotno upravljati z vzvodi in da naj mu inštruktor ponastavi vzvode tako, da jih bo uporabljal kot mu paše. Če je recimo prednja zavora premaknjena navzgor in je ročica previsoko, avtomatsko privijemo gas, ko sežemo po ročici.

Še marsikaj bi se dalo napisati, pa se bo tu na forumu vedno našel nekdo, ki bo razmišljal drugače in po svoje.

Tudi inštruktorji so takšni in drugačni. Eni hočejo nekaj naučit, drugi zaslužit......

 

Marsikaj je lahko problem, vendar se vseeno da... se pa z večino motorjev da počasen del poligona prevozit čisto brez gasa, kar je za začetnika dobro saj je ena stvar manj za razmišljat, čez čas to postane avtomatika ampak na začetku je lažje če misliš na čimmanj stvari hkrati. Še vedno pa menim da je tehnika z zadnjo zavoro za začetnika prezahtevna, me pa zanima koliko časa je tebi vzelo da si jo osvojil?

Kar se inštruktorjev tiče pa je tako kot pri vsem ostalem, so dobri, taki ki delajo res z srcem in se posvetijo vsakemu kandidatu popolnoma in se trudijo, in slabi, ki pač morajo nekaj delat da zaslužijo... tak pač je

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!