Skoči na vsebino

Radar, laser, detektor, motilci radarjev...


Jado

Priporočene objave

A lohk kdo napise Kolk so denarne kazni, ce prekoracis hitrost za 10,20,30,40,50,...km/h Pa kolk kaznsk tock dobis, za posamezno prekoracitev. Pa kaj se zgodi ce si se maldoleten in prfuras na radar cez omejitev- mas tut denarno kazen?? :)

Hvala za odgovor :)

...če te že ustavjo mal potožš, da si študent, brez keša, nimaš štipendije, glih z morja, bla bla... 99% ne boš plaču po ceniku, če ma polcaj le mal srca in ne vozš bmw-ja napisanga nate :)

men tko ratal 2-krat kolegom pa n-krat oz. še zmeri se je dal scinkat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prejšnji vikend sem na poti na dirko v Murski Soboti malo pred Lenartom naletel na belo Vectro s provido. Imel sem pa srečo, da je imel policist za mojo vožnjo veliko razumevanja in sem se za očitane prekrške, ki bi prinesli najmanj 170k sit kazni in 9-15 točk zmazal s 15k (7,5k v 8. dneh) :) :) :) .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem prepričan, če je to čist legalno! :hmm:

Potem bi lahko radarje namestili na vsako regionalno cesto v sloveniji (na drevesa, mestno razsvetljavo, kante,...) in sploh ne bi bilo več prekrškov, ker bi nas veliki brat povsod gledal.

Ta zadeva mi ni niti najmanj všeč! Kje pa potem policisti stojijo? Če ne vidijo kante, bi jo bilo potrebno lepo razbiti. Še boljše pa odpreti in v njo vreči kako mastno, umazano, mokro nesnago in malo to uničiti. Če te že dobijo pa se zgovarjati na to, da ne gledaš pač v kanto za smeti ko v njo mečeš odpadke in da ne moreš verjet, da je kdo lahko tako neumen da bi postavil to zadevo tja!!! :naughty:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja... "gospodje" jo, prav tako kot komunalci, pripeljejo s kombijem jo postavijo in kasneje, ko se "nabere cekinov", spet odpeljejo. Vse kar dobiš je :photo: in priložen plačilni nalog. Sej zunaj npr. v Nemčiji imajo to že dalj časa v praksi, ne ravno v komunalni obliki pač pa v nekakšnih kištah. Stojijo pa večinoma v manjših mestih ali vaseh. Se pa strinjam, da ni čist legalno saj bi morala bit opozorilna tabla...

LP

Dean

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prilagam primer pritožbe za vse ki imate probleme s tem....je malo daljša ma nič zato..lahko vam kaj prav pride....

IME IN PRIIMEK

NASLOV

POLICIJSKA POSTAJA

LJUBLJANA BEŽIGRAD

Posavskega ulica 3

1000 Ljubljana

ZADEVA: UGOVOR ZOPER PLAČILNI NALOG SERIJSKA ŠTEVILKA

…………. Z DNE …………..

Na podlagi šestega odstavka 241. člena zakona o prekrških, spodaj podpisani………….., vlagam v zakonitem 8-dnevnem roku zoper plačilni nalog, opr. šifra ………… z dne ………….. ki sem ga prejela dne ………………

u g o v o r

zaradi zmotne in nepopolne ugotovitve dejanskega stanja in kršitve materialnega prava ter

p r e d l a g a m,

da pristojni organ, ki bo vodil postopek o prekršku, postopek ustavi »v dvomu v korist obdolženca«, ker niso bili podani bistveni element sestavine prekrška.

O B R A Z L O Ž I T E V :

Z izdanim plačilnim nalogom sem bil spoznan za odgovornega, ker naj bi dne ……….. ob ………uri vozil osebni avtomobil z reg. ……………po Dunajski cesti v Ljubljani v smeri Črnuč ter prekoračil največjo dovoljeno hitrost vozil v naselju in je bilo to ugotovljeno pri merjenju hitrosti z laserskim merilnikom hitrosti prometa, znamke LR 90-235/P. S tem naj bi kršil materialno določbo 28/5 zakona o varnosti cestnega prometa in tedaj storil prekršek po členu 28/5/b citiranega zakona.

S takšno ugotovitvijo se ne strinjam.

V svojem zagovoru izražam upravičen dvom v ugotovitve delavcev policije, saj se policist ni mogel izkazati z ničemer, še najmanj pa ne z dokazom (na primer z izmerjeno hitrostjo na samem merilcu oziroma fotografijo), da sem res prekoračil dovoljeno hitrost. Upravičeno sem podvomil v njegovo ugotovitev že na kraju samem, saj sem bil zgolj površno (od daleč) seznanjen s prekoračitvijo (kršitvijo) na laserskem merilniku. Z njegovimi funkcionalnimi elementi sploh nisem bil seznanjen.

Zaradi skeptičnosti o točnosti laserskega merilnika, ki je merilo, in ker na podlagi teh meril pristojni organ kršilcu prometnih predpisov odredi kazen, sem od službujočega policista zahteval potrdilo o skladnosti (kalibraciji) te naprave s predpisi, ki je hkrati tudi dovoljenje za delo z radarjem in ustrezno potrdilo o usposobljenosti policista merilca za delo s to napravo.

Službujoči policist mi je na kraju pokazal zgolj potrdilo (atest) za laserski merilnik, ni pa mi pokazal laserskega merilnika, opremljenega z nalepkami o pregledu, niti ustreznega potrdila o usposobljenosti za ravnanje z napravo. Tako se mi upravičeno poraja dvom, ali so bili pred pričetkom meritve na laserskem merilniku hitrosti opravljeni vsi potrebni testi za ugotavljanje brezhibnosti delovanja naprave, kot to določajo predpisi in, ali je z njim pravilno ravnala usposobljena oseba.

Zanikam, da bi prekoračil dovoljeno hitrost. Navajam, da me je tik pred meritvijo hitrosti prehitel drugi avtomobil, ljubljanskega registrskega območja, kateri je potem vozil naravnost. Mnenja sem, da je bila sporna prekoračitev izmerjena nepravilno in dvomim v pravilnost meritve. Policist je sicer lahko rdečo piko, ki služi kot vizirna oznaka na laserskem merilniku hitrosti usmeril v moj avtomobil, vendar kljub temu obstaja možnost, da je lahko naprava (diodni laser) izmerila hitrost drugega avtomobila, v tem primeru tistega iz ljubljanskega registrskega območja, ki je prehitevalo merjeno, se pravi moje vozilo ter nato vozilo naravnost v smeri Črnuč.

Poudarim naj, da je največja možna meritev oddaljenosti vozila spredaj z reflektirajočimi reg. tablicami 350 do 450 m, dopustna oddaljenost za uradne meritve po PTB dovoljenju pa od 30 do 500 m. V mojem primeru je bila razdalja meritve večja kot 500 m. Istočasno se v ciljnem področju ne sme nahajati še kakšno drugo vozilo ali predmeti.

Službujoči policist je lasersko napravo, ki jo je treba med meritvijo držati mirno, če je le mogoče podprto, uporabljal zgolj z ramenskim naslonom brez podpore (enoznožnega stative ali stabilne podlage), z roba cestišča.

Zaradi tega je pri meritvi hitrosti verjetno prišlo do premikanja (nihanja) merilca, kar je nedopustno in v nasprotju z tehničnimi napotki za uporabo. Dodatni pogoji, ki so v danem primeru zmanjševali deklarirano območje uporabe in oteževali uporabo merilca pa so bili tudi protisvetloba in močno zahajoče sonce, najverjetneje tudi meritev skozi tonirano (asferično) vetrobransko steklo ter meritev, ki se je izvajala z roba cestišča. Zlasti zadnje ravnanje povzroči, da nastane med smerjo merjenja in smerjo gibanja merjenega vozila določen kot. Večji je ta kot, večja napaka meritve se pripisuje v korist merjenega vozila.

Po mojem mnenju se mi je pri merjenju prekoračitve dovoljene hitrosti z laserskim merilnikom storila krivica. Smatram, da so omenjene meritve pri takšnem prometu in ob neupoštevanju tehničnih napotkov problematične, saj so laserski merilniki hitrosti v primerjavi s statičnimi merilniki (dopplerskimi radarji), katere na primer v Avstriji lahko opazimo kot dokaj neopazne sive škatle ob cesti, zelo nezanesljive naprave.

Prav tako menim, da je uporaba omenjene merilne naprave v nasprotju s 310 členom Pravil za opravljanje pooblastil pooblaščenih uradnih oseb organov za notranje zadeve ( Ur.lsit SRS 1988/44 št.2338; lex specialis). Navedena pravila so še vedno v registru pozitivne zakonodaje.

V navedenem času so natančno določene pristojnosti pooblaščenih uradnih oseb pri kontroliranju hitrosti vozil. V 1.alineji 2.odstavka je taksativno določeno, citiram: » z merilno napravo(radarjem) «. Menim, da uporaba i.i. » laserskega merilnika hitrosti » ( tudi tehničnega principa delovanja ) ne ustreza definiciji RADAR.

Glede na navedeno menim, da uporaba t.i. laserskega merilnika ne temelji na zakonitem predpisu, kar pa je v nasprotju z zadnjim odstavkom 153. členu Ustave Republike Slovenije (Ur.list RS št. 33-1409/91 z dne 28.12.1991).

Ob tem pripominjam, da je s pravnega stališča povsem nerelevantno, če so pooblaščene uradne osebe usposobljene za delo s t.i. laserskim merilnikom in ima navedena naprava dokumentacijo ustreznih državnih organov glede tehnične ustreznosti za uporabo.

Kot že navedeno bi moral zakonodajni organ oziroma izvršilna veja oblasti uporabo t.i. laserskega merilnika hitrosti pravno urediti skladno z Ustavo RS v zakonu oziroma podzakonskih aktih.

KRAJ IN DATUM

S spoštovanjem! PODPIS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pol te da ata čez kolena, palco v roke in.......

ta kazen je moralno-vzgojno veliko hujša kot pa vsaka denarna... :chase: :fight1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Sobota cca 10h dopoldne, dolina temenice pod žel. postajo Vel. Gaber! :blink: :kva1: Radar! Sem dojel šele ko sem pičil mimo cajke in cajkota, ki mu je prav razočarano omahnila roka s tisto radar pištolco. Mu izgleda ni ratalo me naciljat.... Pa ravno sem dve kišti prehitel in je moralo iti vsaj nekje okoli 120. KROMPIR! :P :D :D :D

Koliko sem prišparal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...

A je res da je motor tezko zmeriti na radar? Seveda od spredaj bo malo problemcka ker ni tablice? - glede slike po posti. Ali to pomeni, da te mora usekati od zadaj? Kaksne izkusnje imate? :huh:

Popravljeno . Popravil Terminator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni res da te ne more ujet od spredaj.....

mene je lansko leto na začetku sezone ko sm šou prvič na morje za vikend ujel 72km/h čez naselje :xx: in to celo policistka z fračo.... "prasica"

ja kazen je sledila.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni res da te ne more ujet od spredaj.....

mene je lansko leto na začetku sezone ko sm šou prvič na morje za vikend ujel 72km/h čez naselje :xx: in to celo policistka z fračo.... "prasica"

ja kazen je sledila.....

A te je ustavila? Zanima me to... Letim k sneta skleda 150 v 90. Pol pa ustavim, da pocakam kolege, ki so za mano. Pride mim en avto pa mi rece sofer cez okno na radar so te ujeli. Jest nobenga polcaja vidu. Kva bo zdej? Ustavil me niso, ce so me pa poslikal so me od spredaj al kako? :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A te je ustavila? Zanima me to... Letim k sneta skleda 150 v 90. Pol pa ustavim, da pocakam kolege, ki so za mano. Pride mim en avto pa mi rece sofer cez okno na radar so te ujeli. Jest nobenga polcaja vidu. Kva bo zdej? Ustavil me niso, ce so me pa poslikal so me od spredaj al kako?  :huh:

Če so te ujeli na laser, potem bi te morali ustaviti in seznaniti z rezultatom, nato pa napisati kazen. Če pa so te ujeli na stacionarni radar, potem te je ta tudi fotografiral (od zadaj - reg. tablico) in lahko po pošti pričakuješ položnico ali odločbo SP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če so te ujeli na laser, potem bi te morali ustaviti in seznaniti z rezultatom, nato pa napisati kazen. Če pa so te ujeli na stacionarni radar, potem te je ta tudi fotografiral (od zadaj - reg. tablico) in lahko po pošti pričakuješ položnico ali odločbo SP.

Ampak ce meri proti tebi kako te slika od zadaj? A je tok hiter s kamero? Ali en polcaj v avtu meri drug te pa v rito slika? :?

Pa se to kako spoznas razliko med laserjem ali radarjem ce policaj sedi v avtu - tezko?

Popravljeno . Popravil Terminator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak ce meri proti tebi kako te slika od zadaj? A je tok hiter s kamero? Ali en polcaj v avtu meri drug te pa v rito slika?  :?

Pa se to kako spoznas razliko med laserjem ali radarjem ce policaj sedi v avtu - tezko?

Policist-ka z laserjem stoji ob vozilu oz. v vozilu in v roki drži aparat "pištolo - laser" in meri v prihajajoča vozila. To je policist-ka, ki upravlja laserski merilnik hitrosti. Ta policist te tudi ne fotografira, zato te mora ustaviti in ti na kraju predočiti kršitev.

Policist-ka, ki upravlja stacionarni radar, ima radar nameščen v vozilu oz. na vozilu. Ta radar te ob prekoračitvi hitrosti tudi fotografira in fotografija služi tudi kot dokaz prekoračitve. Pri stacionarnem radarju te ne ustavi policist, ki opravlja meritve, temveč patrulja, ki je postavljena nedaleč naprej od radarja. Stacionarni radar je ponavadi nameščen v civilnem vozilu, ustavlja pa patrulja v vozilu z označbami policije.

Zgodilo pa se je tudi, da so policisti le postavili stacionarni radar in brez ustavljanja vozil, lastnikom vozil pošiljali kazni po pošti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Policist-ka z laserjem stoji ob vozilu oz. v vozilu in v roki drži aparat "pištolo - laser" in meri v prihajajoča vozila. To je policist-ka, ki upravlja laserski merilnik hitrosti. Ta policist te tudi ne fotografira, zato te mora ustaviti in ti na kraju predočiti kršitev. 

Policist-ka, ki upravlja stacionarni radar, ima radar nameščen v vozilu oz. na vozilu. Ta radar te ob prekoračitvi hitrosti tudi fotografira in fotografija služi tudi kot dokaz prekoračitve. Pri stacionarnem radarju te ne ustavi policist, ki opravlja meritve, temveč patrulja, ki je postavljena nedaleč naprej od radarja. Stacionarni radar je ponavadi nameščen v civilnem vozilu, ustavlja pa patrulja v vozilu z označbami policije.

Zgodilo pa se je tudi, da so policisti le postavili stacionarni radar in brez ustavljanja vozil, lastnikom vozil pošiljali kazni po pošti.

OK, ampak motor nima tablice spredaj. Ali to pomeni, ce te nihce ni ustavil, da si jo odnesel? Radar je bil na moji levi, kar pomeni da je streljal proti meni. Predvidevam da ima radarska pistola vgrajeno kamero? Potem sledi, da se mora policaj obrmiti v avtu te slediti, ko svignes mimo in posneti tablico - to je pa ze malo akrobatike a? :hmm:

Popravljeno . Popravil Terminator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni nujno, da si jo odnesel. Če je radar res bil in te je fotografiral od zadaj, potem boš to izvedel šele, ko boš dobil na dom kazen.

Ne vem pa iz katere strani najpogosteje fotografirajo, kolega je na dom dobil sliko, fotografirano od zadaj, na kateri se je lepo videla reg. tablica.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni nujno, da si jo odnesel. Če je radar res bil in te je fotografiral od zadaj, potem boš to izvedel šele, ko boš dobil na dom kazen.

Ne vem pa iz katere strani najpogosteje fotografirajo, kolega je na dom dobil sliko, fotografirano od zadaj, na kateri se je lepo videla reg. tablica.

:( ok kolk dolg traja, da dobis slabo novico (ce jo) po posti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri laserju ima uradna oseba veliko opravka z "nišanjenjem",zato ponavadi ali štrli skozi okno ali sloni na havbi ali strehi (možne so tudi druge lovske poze).Pri radarju pa je v glavnem potuhnjen v avtu in le oči ki strmijo tik nad armaturno ploščo izajajo lovski nagon...Ko radar(dopler)zazna hitrost večjo od ročno nastavljene,jo registrira na trak,na katerega pozneje pripišejo reg.št.ki jo sporoči patrulja ki te ustavi.Običajno te hrati avtomatsko posname kamera(ponoči se ob dogodku tudi zabliska).Zelo redko se zgodi,da z laserjem merijo prihajajoče vozilo(takrat te kot običajno ustavi "strelec"),kot tudi odhajajoče(takrat te ustavi njihov kolega malo naprej,potem ko mu sporočijo tvojo hitrost).Lovske metode so pač različne...LP FLY

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zgornja slika je ful dobra...zadnjič se mi je zgodilo da sem prvič vidu policaja ki ni bil v neposredni bližini svojega avta....bil je za enim grmičkom, sam in je meri vozila...avto je bil na drugi strani ceste neviden nasproti vozečim vozilom....vidu sem ga šele ko sem peljal mimo.... res revolucija ker ponavadi so merili iz avtomobila skozi okno ali pa kaj takega....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ davidvehar: "tvoje" slike so bile videne samo na tem forumu ene 4x. spadajo prej v stose in ne sem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nisem (še) prebral cele teme tk da lahka mirne volje zbrišete če je že blo to napisan:

sm vprašu enga poznanga policaja pa je tole povedu: če te policaj hoče ujeti na laser, se mora kar precej potrudit, ker mora najt ravno površino (od spredaj je lahko tudi čelada). če naprimer na čelado ne more naciljat (beri da premikaš glavo) in spredaj na motorju ni druge površine, te zelo zelo težko zmeri. NI PA NEMOGOČE! isto je tudi če v trenutku ko te meri spreminjaš hitrost (beri premzaš), te tudi zelo težko zmeri pa naj bo avto al pa motor. kar se pa radarja tiče pa pravi da ni važno ali je motorist al pa avto, za nobenga ni težko ga zmert.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje tle zdaj malo kozle streljate... Mislim pa da sem to že enkrat napisal...

Sem bil pol leta v vojski pri policiji, pa sem se stalno igral z radarjem, alkotestom in drugimi njihovimi igračami.

Ko dobiš občutek in lepo umiriš napravo je zadeva zelooo enostavna...

Sem zmeril tudi teto na kolesu ki ja vozila 3 km/h...

Ni potrebno meriti kako tablico ali čelado... Ni nič važno ali bremzaš ali pospešuješ... Na napravi je res daljnogled, kot pri ostrostrelcih. Ima rdečo piko na sredini... Lepo pociljaš nekam v sredino vozila pa ustreliš, in to lahko ponoviš v večkrata takoj zapored, dokler ne prime. Če je naprava naslonjena prime ponavadi že v prvem poskusu...

Razlika med avtom in motorjem je največkrat v tem, ( sem tudi sam izvajal meritve, policali pa so ustavljali :lol1: ) da ko je motor priletel nisem utegnil niti prijeti mašine k je že bil mimo....

Če te pa sliši in se lepo nastavi... tukaj pa mu ne boš ušel (pa je lahko 10 cd-ejev na ogledalu v avtu, z enduro motorjem, cesnim ali kolesom)....

Nekaj koristnih podatkov...

-ko te policaj ustavi ti ni dolžan pokazati meritve (naj bi bila dovolj beseda uradne osebe?!?!? :lol1: Ponavadi vseeno pokažejo, da dajo vozniki mir (meritev je pa itak lahko bila od prejšnjega vozila?!?!?)

-kasneje lahko preveriš če je isti policaj meril in je na zapisniku podpisan (določeni nimajo izpita za ta radar, merijo pa itak vedno vsi. Če nima izpita je meritev neveljavna. Vse moje niso bile, kazni pa so vseeno padale :rolleyes:

-radar ima uradno toleranco 6km/h

-vedno kaže 10% manj kot se resnično pelje

Dovolj za danes...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!