Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Sm pa glih snemu tedu tak da si lohk ogledaš posnetek. http://www.youtube.com/watch?v=Wnf_JJkqiAc

Mal je slaba kvaliteta, naštimu napačne settinge :)

Rajše nabavi kakšen rabljen kompret gp racer oz. kaj v tem segmentu. Ko je tudi guma na robih bolj zarobljena in omogoča večji nagib(Lahko tudi spustiš pritisk za večji grip), pravtako jo boš lažje segrel  v teh nevročih dneh. Ko pa da še greš enkrat po tleh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

 

imam eno vprašanje glede metzeler roadtec Z8 in sicer glede oznak M, C, O. Na netu sem dobil to: "C" = heavy sport touring bikes;  "M" rear = Dual-Compound, Single ply constuction;  "O" = Dual-Compound, 2 ply construction; "M" front = Single-Compound with 100% Silica.

Kakšna je torej razlika pri zadnji gumi, če ima eno (oznaka M) oz. dvoplastno konstrukcijo (oznaka O)? Katera je boljša?

V manualu pa imam predpisano: spredaj 120/70 ZR 17 M/C (58W), zadaj 180/55 ZR 17 M/C (73W) - yamaha fz6 fazer s2, 2008.

 

LP tomaz

Če voziš bol ležerno daj gor Roadtec, sicer za bolj športno vožnjo pa Sportec,oznake te naj ne motijo to je perfektna izbira !

Črka  O pomeni 2-ply rating v prevodu 2X platno te  Metzelerke Z 8 sploh nimajo platna ampak jekleno mrežo !

Sam vozim ravno te gume z razliko,da je moja zadnja 190/55 (6 col platišče) .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se se nisi peljal s serijskim Z750 po ovinkih a? Precej nizko so.

 

 

filozofiraj kokr češ, ruženje tačk je nevarno in te zajeba slej ko prej.

 

ni treba filizofirat, ampak se moreš rešit unih uteži in tistega dolgega "štifta" na koncu :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni treba filizofirat, ampak se moreš rešit unih uteži in tistega dolgega "štifta" na koncu :P

ajej če bo Lajbn zvedu, da ružiš :P

 

kazen bo po nagi riti.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene se vedno matra da je v vseh moznih knjizicah, dunlopovih straneh in forumih naveden "standarden" primeren tlak 2.2 bara spredaj, 2.5 zadaj - na gumi sami pa pise SPREDAJ 2.8 in zadaj 2.5

Kako to da pri identicni dimenziji in celo na spletni strani od dunlopa navajajo da ima sprednja guma nizji tlak, na gumi sami pa je to ravno obratno in so te stevilke v primerjavi z standardom prihaja do takih odstopanj? Vem da gre pri enemu za priporocen tlak, pri drugemu pa maximalen.

 

Mislim da sm nazadnje fural testno 2.6 spredaj 2.8 zadaj in je bil oprijem super, primlo ovinek ko satan, zdaj mi pa res ni vec jasno ce se naj orientiram po temu kar je napisano na gumi, ker imam obcutek da so enostavno zajebali pri kalupu ko so nalimali 2.8 na sprednjo gumo in 2.5 na zadnjo, ker vsi ostali resursi kažejo ravno nasprotno.

Mislim, da ne bo držalo. Standardno je 2,5 spredaj 2,9 zadaj. Oziroma pri nekaterih proizvajalcih če se voziš sam 2,3 spredaj, 2,5 zadaj. Sicer pa poglej si na stran proizvajalca pnevmatike, izberi gumo in svoj moped in vse ti bo jasno: primer Dunlopa: http://www.dunlop.eu/dunlop_sisl/mc/tyre_finder/index.jsp

in tu je primer za moj moped: www.dunlop.eu/dunlop_sisl/mc/tyres/on_road/Sportmax_SportSmart.jsp?make=18&model=5412&year=2011&width=-1&height=-1&rim=-1

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men tut tačke skoz ružijo....  :blush:

 

 

ps. bom kr na gp race pro super duper gume prešaltal, pol pa naujo več  :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

filozofiraj kokr češ, ruženje tačk je nevarno in te zajeba slej ko prej.

 

Sem hotel samo povedati, da ti ne pomaga presedanje pa sponanje fedrov ce so tacke tako neumno namescene.

Se sicer strinjam s tabo kolega.

 

ni treba filizofirat, ampak se moreš rešit unih uteži in tistega dolgega "štifta" na koncu :P

 

Ja, pol zacne pa kej druzga ruzit kar se ne umakne. npr. nosilec stranskega stojala konkretno pri Z-ju ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem hotel samo povedati, da ti ne pomaga presedanje pa sponanje fedrov ce so tacke tako neumno namescene.

Se sicer strinjam s tabo kolega.

 

 

Ja, pol zacne pa kej druzga ruzit kar se ne umakne. npr. nosilec stranskega stojala konkretno pri Z-ju ...

se more z mano vozit (beri ful počasi), tko da več ku do ruženja tac ne pride :P 

sicer pa upam da do naslednje sezone tudi ta "problem" odpravimo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da ne bo držalo. Standardno je 2,5 spredaj 2,9 zadaj. Oziroma pri nekaterih proizvajalcih če se voziš sam 2,3 spredaj, 2,5 zadaj. Sicer pa poglej si na stran proizvajalca pnevmatike, izberi gumo in svoj moped in vse ti bo jasno: primer Dunlopa: http://www.dunlop.eu/dunlop_sisl/mc/tyre_finder/index.jsp

in tu je primer za moj moped: www.dunlop.eu/dunlop_sisl/mc/tyres/on_road/Sportmax_SportSmart.jsp?make=18&model=5412&year=2011&width=-1&height=-1&rim=-1

 

Prav te ki jo zdaj vozim (Arrowmax streetsmart) ni gor, je pa GT501 ki je baje prehodnica -

Tako je, pise 2.3 spredaj, 2.5 zadaj, potem lahko tisti maximum na gumi ignoriram in raje polnim 2.3 / 2.5

Bo treba jutri spet testirat, upam da bo vsaj cesta suha, hvala za nasvet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni treba filizofirat, ampak se moreš rešit unih uteži in tistega dolgega "štifta" na koncu :P

:hmm: dvorezn mec. moj motor recimo brez distancnikov s tacami ne drsa vec, pa sem enkrat nasedel z avspuhom. Zelo neprijetno. In nevarno.

nazaj k gumam.

a je kdo menjal roadsmart za savske? sportsmart so se v mojem primeru izkazale za zgresen nakup, pa kolebam, a nazaj k roadsmartu, al podlezem vrocici okrog sport force?

(sm ze skor odlocen, me pa vseeno zanima kaksna primerjava iz 1 roke)

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm: dvorezn mec. moj motor recimo brez distancnikov s tacami ne drsa vec, pa sem enkrat nasedel z avspuhom. Zelo neprijetno. In nevarno.

nazaj k gumam.

a je kdo menjal roadsmart za savske? sportsmart so se v mojem primeru izkazale za zgresen nakup, pa kolebam, a nazaj k roadsmartu, al podlezem vrocici okrog sport force?

(sm ze skor odlocen, me pa vseeno zanima kaksna primerjava iz 1 roke)

Ti kr rajš za kšno sezono pejt nazaj na preverjene roadsmart, ker se mi zdi ,da je bolš pr takih novincih kšno sezono preskočt pa vseen mal počakat. Takle pomp je biu tut okol Continentala in pol jih je ene par (vključno z mano) fajn usekal no zdej je pa pr superšport continental gumah vse potihnil in ogenj je ugasnu.. Pa tut mal star si že za "testirat" novitete ;) in prepust rajš za kšno sezono to kšnim bl trdoživim :D  Sej ne rečem, da je sport force slaba guma, sam preverjena je pa tut bl mal v primerjavi s konkurenco.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm: dvorezn mec. moj motor recimo brez distancnikov s tacami ne drsa vec, pa sem enkrat nasedel z avspuhom. Zelo neprijetno. In nevarno.

 

Dobro, sam pri tebi sta skoz dva na motorju :)

Sicer sem pa isto napisal ze zgoraj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti kr rajš za kšno sezono pejt nazaj na preverjene roadsmart, ker se mi zdi ,da je bolš pr takih novincih kšno sezono preskočt pa vseen mal počakat. Takle pomp je biu tut okol Continentala in pol jih je ene par (vključno z mano) fajn usekal no zdej je pa pr superšport continental gumah vse potihnil in ogenj je ugasnu.. Pa tut mal star si že za "testirat" novitete ;) in prepust rajš za kšno sezono to kšnim bl trdoživim :D  Sej ne rečem, da je sport force slaba guma, sam preverjena je pa tut bl mal v primerjavi s konkurenco.

Aha... :hmm:

...in kolko km si že naredil na Sport Force gumah, da to veš... :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobro, sam pri tebi sta skoz dva na motorju :)

Sicer sem pa isto napisal ze zgoraj.

Sm vidu ja, ampak mal prepozno. Se mi pa ne zdi pomembno, a sm na vtr jaz, al bi bil ti. Jaz manj nagnem, pa bol fedre stinem, nekdo ki se bol pelje kot jaz, bi pac mal vec nagnil in zapel...Ni opozorila ki ga dajo tacke z distancniki. Ce jih dojames, so opozorila dobra stvar. .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha... :hmm:

...in kolko km si že naredil na Sport Force gumah, da to veš... :D

Nič iz tega razloga k sm gor napisu ;) Sm pa zvozil več deset parov Michelina,Dunlopa,Bridgestona in Pirellija in med drugim  tut Avon in Continental in ravno zadnja dva sta bla določen čas velik pomp dokler se ni izkazal, da le ni tko k zgledal "hudo" Ne delam antireklame za Savo in lepo je da je tut sava v tem segmentu začela in podpiram domače proizvode in čist možno, da jo bom kdaj z veseljem nataknu na motor, če se bo tekom let izkazala za res dobro, sam iz lastnih izkušenj bom še kšno sezono al pa dve počaku k sm se že prevečkrat zložu ker je blo rečen, da drži " do nezavesti" ( no Continental Conti Race Competiton soft spredaj in zadaj je res držal do nezavesti ker sem res biu v nezavesti in pol neki časa brez spomina po padcu z njim) :smoke:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....... k sm se že prevečkrat zložu ker je blo rečen, da drži " do nezavesti" ( no Continental Conti Race Competiton soft spredaj in zadaj je res držal do nezavesti ker sem res biu v nezavesti in pol neki časa brez spomina po padcu z njim) :smoke:

Ehm sj ne da se delam pametnega,samo...kaj je pa guma kriva, ce si ti en mal pretiraval.

Sam tko btw...ne bit jezen:)

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi blo tko in bi bila slaba guma, bi bili že prvi mesec vsi na tleh z njo, ne pa po dveh letih.

Dobr prvo sezono zdele k je par ljudi pelal to gumo in nardil par tisoč kilometrov je blo dobr, kaj pa prav unih par tisoč uporabnikov k so so peljal z dve ali več let staro v dežju. mrazu, velik po avtocest, na daljših turah... kakšna je guma drugo sezono če ne zvoziš cele prvo...kako se obnese vse to na Hondi CBR 600 in kako naprimer na Hayabusi....a je zelo dobra tut za dirkališče ( Marof,Grobnik,Panonia)....a je po vožnji na dirkališču še vedno z istim gripom in dobra za po cest ...a se isti tlak obnese na cesti in dirkališči kot pri drugih gumah ...kako je če se dva vozta večino gor in kako če se en sam. No jest ti naprimer za Supercorso in Dunlop Gp lohk vse to odgovorim ker jih vozim že par let  in vsakega po dost več kot 10 parov... no zdej pa ti men odgovor na vse to kako se Sport Force na vse to obnaša in me prepriči...pa ne mi rečt da si naredu 3000 kilometrov in nisi padu :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ehm sj ne da se delam pametnega,samo...kaj je pa guma kriva, ce si ti en mal pretiraval.

Sam tko btw...ne bit jezen:)

Sej najprej sm mislu, da sm res jest pretiraval, sam kasnej se je izkazal, da je mel isti problem kr neki fantov in sm se odahnu :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm: dvorezn mec. moj motor recimo brez distancnikov s tacami ne drsa vec, pa sem enkrat nasedel z avspuhom. Zelo neprijetno. In nevarno.

nazaj k gumam.

a je kdo menjal roadsmart za savske? sportsmart so se v mojem primeru izkazale za zgresen nakup, pa kolebam, a nazaj k roadsmartu, al podlezem vrocici okrog sport force?

(sm ze skor odlocen, me pa vseeno zanima kaksna primerjava iz 1 roke)

 

 

Mel sem RoadSmart II pred savsko pa je ne dam več gor. V primerjavi z RoadSmart I, se dvojka skrije, vsaj za moje občutke. Mi jo je prevečkrat odneslo v idealnih pogojih kot tudi v mokrem pa nisem tišač. S savsko sem pa zadovoljen zaenkrat, bom vidu kok bo kilometrine, pol se bom pa odloču naprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da ne bo držalo. Standardno je 2,5 spredaj 2,9 zadaj. Oziroma pri nekaterih proizvajalcih če se voziš sam 2,3 spredaj, 2,5 zadaj. Sicer pa poglej si na stran proizvajalca pnevmatike, izberi gumo in svoj moped in vse ti bo jasno: primer Dunlopa: http://www.dunlop.eu/dunlop_sisl/mc/tyre_finder/index.jsp

in tu je primer za moj moped: www.dunlop.eu/dunlop_sisl/mc/tyres/on_road/Sportmax_SportSmart.jsp?make=18&model=5412&year=2011&width=-1&height=-1&rim=-1

 

Ta link glih ni relevanten za izbiro :)

 

http://www.dunlop.eu/dunlop_sisl/mc/tyre_finder/result.jsp?make=18&model=448&year=2011

 

Priporočena pnevmatika Sportmax Sportsmart  :grrr

 

Polnilni tlak spredaj:

2.25 Bar
 

Polnilni tlak zadaj:

2.5 Bar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kaj je tu narobe? Te gume ti svetuje dunlop. Imaš pa možnost alternative. Jaz osebno za potovanja uporabljam gt Gume, proti kocu sezone in ko se več vozim sam pa ss gume.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta link glih ni relevanten za izbiro :)

 

Priporočena pnevmatika Sportmax Sportsmart 

 

Polnilni tlak spredaj:

2.25 Bar

 

Polnilni tlak zadaj:

2.5 Bar

:hmm:

Po mojih opazanjih tole res drzi. "Standardnih" 2.5 v prednji je gumo nardilo zelo leseno in brez obcutka. 2,1-2,3 po lokalnih barometrih je blo bistveno bols!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pumpam 34Psi spredaj in 38 zadaj, malenkost več od knjige.

 

Guma pa ima največ 42Psi.

 

Mehanik mi pa vedno reče, da imam prazne in jih napumpa na "standard", čeprav ima na vilici nalepko....  :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!