Skoči na vsebino

20 tem v kategoriji

  1. Daelim VT 125 1 2 3 4 6

    • 139 odgovorov
    • 48,7k ogledov
  2. Loncin 125 1 2

    • 34 odgovorov
    • 25,2k ogledov
  3. HYOSUNG comet gt125 1 2

    • 29 odgovorov
    • 15,8k ogledov
  4. Daelim vt 125

    • 7 odgovorov
    • 6k ogledov
  5. Hyosung GF 125

    • 6 odgovorov
    • 5,2k ogledov
  6. piaggio zip tezave

    • 6 odgovorov
    • 5,2k ogledov
  7. Daelim Daystar 125 cm3

    • 5 odgovorov
    • 6,3k ogledov
  8. Voge 125 - ali kdo pozna / ima?

    • 5 odgovorov
    • 763 ogledov
  9. Keeway Superlight 125

    • 4 odgovorov
    • 4,5k ogledov
  10. Problem z elektro starterjem

    • 3 odgovorov
    • 834 ogledov
  11. Loncin 125cc, mnenje

    • 3 odgovorov
    • 309 ogledov
  12. Hyosung XRX 125

    • 3 odgovorov
    • 4,8k ogledov
  13. kitajc crosser

    • 2 odgovorov
    • 3,6k ogledov
  14. Sym WOLF SB 125

    • 2 odgovorov
    • 4,9k ogledov
  15. SWM 125 SM R Factory

    • 1 odgovor
    • 3,4k ogledov
  16. Baotian

    • 0 odgovorov
    • 1,1k ogledov
  17. Baotian viktoria 50 l. 2014

    • 0 odgovorov
    • 901 ogledov
  18. Kupim: okvir z dokumenti DAELIM VT 125 Evo

    • 0 odgovorov
    • 1,1k ogledov
  19. YIYING 150CCM

    • 0 odgovorov
    • 4,4k ogledov
  20. Rieju

    • 0 odgovorov
    • 3,2k ogledov


  • Zadnje objave

    • pik1
      BOli me, kolk je uRA
    • pik1
      . ... klasika  ... pr nas gresta takoj na stol, če kdo ustane iz njega, pa četud ni na soncu 
    • kawamoto
      KUkr sm uro premakni, ne BO
    • Rossi
      Vsekakor je odgovor NE. Upam na vec akcije z njegove strani v bodoce, do zdaj je blo bol medlo... Navijaci Rossija. Nekomu tu hrejo tako v nos, da je pripravljen 200x klikniti, da pokaze statement. Bogi...
    • DAMI34
      Izbira je prepuščena kupcu. Nikakor pa ne obstaja samo eno in pravo dejstvo: 400-500ccm je nartabeltabulši. Lahko je za tisto kar iščeš. Lahko ti odgovarja, pa vendarle ne odgovarja vsem enako. Za guzanje po blatu zna biti tudi kroska optimum. In nič ni narobe, če si vezan na budget, ter posežeš po tem kar je žepu primerno. Vseeno pa se je potrebno zavedati omejitev, ki jih nudi. To sem zapisal, namreč dejstvo vedno obstaja, da je budget vzmetenje slabše od dragega, dobrega, semiaktivnega. Da en zavorni disk prime manj kot dva itd.. Koneckoncev gledam tudi jaz za drugi motor nekaj v rangu 400-500ccm. Seveda bom še vedno imel enga od 900ccm. Celo med tem kar imam (ktm790adv, norden 901) je razlika, ko se vozim v dvoje. Ko sem sam, je skoraj zanemarljivo. ps. velik vozim stoje, tako da prdnem bp pss. maš pa v rangu 450ccm kar nekaj ponudbe in konkurence    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!