Skoči na vsebino

Vzdrževanje, popravila in okvare

Križi in težave, vzdrževanje, nasveti in napotki, vprašanja...


1.031 tem v kategoriji

  1. gilera runner sp50

    • 0 odgovorov
    • 2,1k ogledov
  2. Gilera runner strgan jermen (kako do jermena???)

    • 3 odgovorov
    • 1,3k ogledov
  3. Gilera servisi

    • 7 odgovorov
    • 4,2k ogledov
  4. Gilera stalker

    • 0 odgovorov
    • 956 ogledov
  5. Gilera Stalker ne vžge

    • 4 odgovorov
    • 1,5k ogledov
  6. Gilera-števec.

    • 12 odgovorov
    • 3,3k ogledov
  7. Gilerra Runer 50

    • 2 odgovorov
    • 706 ogledov
  8. Gillera Runner 50 popravilo

    • 4 odgovorov
    • 530 ogledov
  9. Gume 23x2.25 (bel rob)

    • 14 odgovorov
    • 11,1k ogledov
  10. Hebo jermen in variator

    • 11 odgovorov
    • 3,2k ogledov
  11. Help - motor se ful dere 1 2

    • 42 odgovorov
    • 3,4k ogledov
  12. Help runnerca mi noce przgt

    • 1 odgovor
    • 721 ogledov
  13. Help! ----problem z valjcki pa kuplunga 1 2

    • 40 odgovorov
    • 4,7k ogledov
  14. Hexagonu zalije svečko

    • 3 odgovorov
    • 1,9k ogledov
  15. hidravlika

    • 4 odgovorov
    • 2k ogledov
    • 0 odgovorov
    • 3,2k ogledov
  16. hladen vžge,topo ne!

    • 7 odgovorov
    • 13,2k ogledov
  17. Hladen vžig

    • 0 odgovorov
    • 1,1k ogledov
  18. hladen vžig, Stalker 2005

    • 0 odgovorov
    • 813 ogledov
  19. Hladilna tekočina in hladilnik

    • 11 odgovorov
    • 6,4k ogledov
  20. Hladilnik za Yamaho DT50

    • 1 odgovor
    • 788 ogledov
  21. Hlajenje 1 2

    • 26 odgovorov
    • 7k ogledov
  22. homologacija laser x-pro

    • 1 odgovor
    • 1,2k ogledov
  23. honda CR 80 ne vziga

    • 5 odgovorov
    • 5k ogledov
  24. Honda PCX 150

    • 0 odgovorov
    • 329 ogledov


  • Zadnje objave

    • skalar36
      Kva to pomeni, da bomo šli s konjem? Lok je treba s sabo imet?
    • MARE 65
      na kolko stopinj in koliko časa moraš drkat...
    • simon555
      Sem prvi lastnik skuterja Piaggio Beverly 250 l.2008. Ima 8.000km in je kot nov. Septembra 2024 sem ga peljal na Pleško moto servis na Brezovico zaradi rahlega puščanja vodne črpalke. Po enem mesecu so zamenjali vodno črpalko, kar naj bi stalo 250€, potem pa so ugotovili, da pušča še ena cev in da me bodo obvestili, ko bo popravilo končano. Po več kot treh mesecih čakanja so mi povedali, da je motor zariban in da čakajo, da ga pridem iskat, saj naj bi me o tem že obvestili in naj bi jim jaz to tudi obljubil. Po večkratnih neuspešnih poskusih pisne komunikacije, sem šel osebno tja. Tam so me poskušali prepričati, da sem jim pripeljal že zariban motor, kar seveda ni res. Dobil sem predračun za popravilo cilindra za 856€ in za popravilo črpalke 550€. Po daljšem pogovoru so mi ponudili, da stroške popravila cilindra prevzamejo oni, strošek popravila črpalke pa bodo znižali pod 400€, ter da dobim vse skupaj potrjeno na mail. Maila ni bilo, zato sem jim večkrat pisal in ker niso odgovorili, sem šel čez en mesec spet tja, kjer sem se sestal z direktorjem. Predelala sva celo zgodbo, on pa mi je obljubil, da se bo osebno zavzel za to, da bo moj motor čim prej popravljen pod obljubljenimi pogoji. Kljub temu se je vse skupaj zavleklo še za tri mesece, komunikacija je bila zelo slaba, obljub niso držali, zato sem moral vmes ponovno osebno tja. Ko je bil motor že sestavljen, se je potem pojavilo še puščanje na glavi in so jo morali obnoviti. Ko sem po devetih mesecih končno prišel po motor, sem ugotovil, da je površno sestavljen in da so izgubili moje rokavice, podkapi, očala in prometno dovoljenje, servisno knjižico sem pa dobil nazaj skoraj popolnoma uničeno. Za nameček je motor takoj, ko sem ga odpeljal, začel cukati in ugašati, čez nekaj dni pa ni več vžgal. S težavo sem uspel doseči, da so prišli ponj in obljubili so mi, da bodo vse hitro uredili. Spet se je vleklo, komunikacije nisem uspel vzpostaviti, zato sem po več kot enem mesecu moral ponovno tja, kjer sem jim samo rekel, da se je moje potrpljenje končalo in če še isti dan od njih ne dobim povratnih informacij, bom šel naslednji dan na vse ustrezne institucije. Isti dan sem dobil sporočilo, da so motorju očistili dovod goriva in da deluje normalno in da lahko naslednji dan pridem ponj. Drugi dan prevzem ni bil možen, ker so mi sporočili, da bodo naslednji teden uredili prometno dovoljenje in tehnični pregled, ker je vmes potekla registracija. Tudi to se ni zgodilo, zato sem šel tja in odpeljal neregistriran motor brez prometnega dovoljenja. Motor je ponovno cukal in ugašal, vendar sem uspel narediti tehnični pregled. Takoj sem pisal direktorju glede vseh težav in želel dokončno rešitev situacije, vendar odgovora nisem prejel. Naslednji dan sem se s cukajočim motorjem odpeljal na njihov servis na Vrhniko, kjer so mi zatrdili, da je pri njih motor deloval brezhibno in da ne vedo, v čem bi lahko bil problem. Odpeljal sem se na en drug servis, kjer so mi takoj odpravili težavo s cukanjem in ugašanjem. Poškodovana sta bila vbrizgalna šoba in konektor na šobi. Ob tem popravilu so še ugotovili, da manjkata pokrovček na oddušku goriva in varovalna guma na akumulatorju, med glavo in cilindrom pa pušča olje. Očitno so mi pri Pleškotu površno nazaj sestavili motor. Kljub temu, da so mi dali enoletno garancijo, ne vem, če bi jo uveljavljal. Kaj naj naredim? Zgodbo sem močno skrajšal, če koga zanima celotna zgodba z vsemi podrobnostmi, jo lahko prebere tukaj https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vT6ywZ2A8tAXWkpoaGx4iG_lClpnSd_CViLhUKMrfdASmCE_YXdd60EN7zTCjB7P448tsURjBaMuoA2/pub .
    • marincspeedshop
      Desmo servis #Ducati #MarincSpeedShop
    • MARE 65
      Probaj tle https://www.motoposlovalnica.si/
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!