Skoči na vsebino

Ostalo

Arhiv vseh tem in objav, ki so ostale po čiščenju kategorije motocikli.


2.384 tem v kategoriji

    • 115 odgovorov
    • 8,1k ogledov
  1. Kateri motor je ... najudobnejši? 1 2 3 4 5

    • 112 odgovorov
    • 17,6k ogledov
  2. Obnovitev motorne gredi

    • 21 odgovorov
    • 14,3k ogledov
  3. Najbolj ugoden čas za nakup rabljenega motorja 1 2

    • 49 odgovorov
    • 8,7k ogledov
  4. obiskujte dirke v tujini ?

    • 17 odgovorov
    • 2,1k ogledov
  5. Yamaha novosti maj 2004

    • 11 odgovorov
    • 2,4k ogledov
  6. Brez reg. tablic 1 2 3

    • 60 odgovorov
    • 5,9k ogledov
  7. Kako ste začeli? 1 2 3 4

    • 77 odgovorov
    • 7,4k ogledov
  8. HD Shovelhead 1979 manual in sheme kje dobiti?

    • 12 odgovorov
    • 1,5k ogledov
  9. nakup motorja v TC-ju 1 2

    • 33 odgovorov
    • 4,2k ogledov
  10. Skuter nakup pred CityParkom Intespar

    • 4 odgovorov
    • 1,8k ogledov
  11. Zlomljena Cev Pri Okvirju 1 2

    • 32 odgovorov
    • 4,3k ogledov
  12. Avto Triglav, Apriliie etc. 1 2

    • 32 odgovorov
    • 6k ogledov
  13. Novosti 2005 - Yamaha kar 5 novih modelov

    • 6 odgovorov
    • 1,7k ogledov
  14. Denso vs. NGK

    • 19 odgovorov
    • 7,6k ogledov
  15. Prezimovanje motorjev. Potrebujete prostor?

    • 4 odgovorov
    • 1,6k ogledov
  16. Motoristične revije viška. 1 2 3

    • 55 odgovorov
    • 3,9k ogledov
  17. Napisi ali modeli črk

    • 10 odgovorov
    • 4,2k ogledov
  18. Natančnost merilnika hitrosti

    • 19 odgovorov
    • 3,2k ogledov
  19. Zmrznjena jajca 1 2 3

    • 57 odgovorov
    • 4,8k ogledov
  20. obnasanje na cesti 1 2 3 4 8

    • 193 odgovorov
    • 10,6k ogledov
  21. Novosti 2005: ZZR-600

    • 23 odgovorov
    • 3,2k ogledov
  22. Suzuki VS 800 Intruder

    • 17 odgovorov
    • 7,3k ogledov
  23. REPSOL OLJE- kje dobit

    • 19 odgovorov
    • 5,8k ogledov
  24. Zakaj se grem peljti z motorjem! 1 2

    • 38 odgovorov
    • 2,9k ogledov


  • Zadnje objave

    • ukica
      Ni smesno, ampak bedaste izjave ma.. kok je on bogi ker nima italjanskega pasusa, in da ga zato ne jemlrjo resno in bla bla bla.. navadna jokica je, namesto da bi ugriznu in kej pamtnga naredu
    • MARE 65
      Ali ti kaj "tuli" pri določeni brzini na asfaltu ? Meni se pri cca. 70 km/h pojavi neki zvok, pravijo da zaradi gume.
    • avion
      Zdravo, Pod roke sem dobil zapuščenega Piaggio Mc3 zračno hlajenega. O skuterju nimam kaj dosti informacij. Vem le to, da je bil pred kratkim zamenjan originalni cilinder. Kaj več pa niti ne. Najprej skuter ni delal. Malo sem pregledoval stanje in takoj mi je bila čudna žica, ki je bila izpeljana nekje iz agregata direktno na akumulator. Ko sem pregledoval od kod prihaja žica sem ugotovil, da je bila izpeljana od spredaj, verjetno od tanka bencina. Ali je možno, da je pri tanku bencina bencinska pumpa? 1. Ko sem jo ponovno priklopil na akumulator, je po verglanju skuter prižgal. Sicer deluje, ampak gre za moje pojme bolj bogo. Po GPS razvije slabih 45 kilometrov. Čutim ga, da se ne zvrti niti približno tako, kot bi se moral. 2. Ko dam gas do konca ga zaduši. Šele ko spustim malo gasa, potem spet začne vlečt. Ugibam, da je bil prej morda kakšen močnejši cilinder notri ali pa je frgazer nasploh nastavljen, da da preveč bencina.  3. V mraku sem tudi opazil, da pri polnem gasu letijo iskre iz auspuha. Ugibam, da je to zato, ker frgazer da preveč bencina, ki pride v auspuh neekslopdiran. Možno, da popolnoma tavam v temi. Ali imate kakšen nasvaet, kaj storiti. Predvsem me zanima: kako je pravilno zvezana bencinska pumpa? Kablov ne morem pustiti na način, kot so sedaj. Poleg tega pa me zanima, če se da frgazer kakorkoli štelat. Hvala in lp, 
    • Luka66
      Na KTM adv 1190 in SAS 1290 je bil predpisan DOT 4 za zavoro in skopko.... delalo vse na obeh BP, v Maroku na +55 in po Aziji + 40, pri prvem prevozil v dveh letih 22K km, pri drugem v treh 45K km. Nobenih problemov s skopko ali zavorami, menjal olje na dve leti. Imel tudi na Hondah in drugih bajkih...hidravlične sklopke, pa nikoli nobenih problemov, pa v bolj daljni preteklosti, niti nisem menjal na dve leti. Dobijo se pa tudi ščitniki za cilindre sklopk, za zaščito pri "prevračanju"....ne vidim nobenega dodatnega ali večjega problema zaradi hidravličnega pogona sklopke....res pa, da v neki pozabljeni deželi laže rešiš problem z zajlo kot s hidravliko, če ta sploh nastane, ker ob primernem vzdrževanju je to mala možnost.
    • Darko3g
      Leta 2018 sem planiral Evropsko prvenstvo v veslanju v Luzernu. rezerviral sem sobo v Innsbrucku za tja in v Pettneu v Arlbergu za nazaj. Žena je šla z avtom v Šibenik, jaz pa vesel ko radio, kako bom užival. Potem pa je v sredo začelo deževati in napoved je bila dokaj slaba. Malce sem se vsral in šel z drugim avtom (15 let star C3) in se vozil po istih cestah. Do Špitala ob Dravi je deževalo in sem bil vesel, da sem z avtom, potem pa se je posušilo in tri dni samega sonca, da sem skoraj motor pojedel (pa ga na žalost nisem imel zraven). Nazaj grede pa še dogodivščine s ključem, pa klima ni delala, pa na pumpi avto ni vžgal pa še kaj ... Skratka štala, zato se bom za drugo leto spet prijavil (tokrat julija).
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!