Skoči na vsebino

Predelave, vzdževanje, popravila in okvare

Predelave "zunaj" in "znotraj", tuning, styling, izboljšave, odblokiranje, blokiranje, skratka, vse vrste modifikacij...


229 tem v kategoriji

  1. Aprilia Atlantic 500 Sprint ne potegne

    • 1 odgovor
    • 1,6k ogledov
    • 2 odgovorov
    • 1,5k ogledov
  2. Piaggio MP3 500 povečanje moči

    • 0 odgovorov
    • 1,5k ogledov
  3. Suzuki Burgman 650 - zvok

    • 3 odgovorov
    • 1,4k ogledov
  4. SUZUKI BURGMAN 650

    • 2 odgovorov
    • 1,4k ogledov
  5. MP3 Težava hidravlika

    • 2 odgovorov
    • 1,4k ogledov
  6. Honda Integra 2016 slaba sprednja luč

    • 2 odgovorov
    • 1,4k ogledov
  7. Gilera Nexus

    • 2 odgovorov
    • 1,4k ogledov
  8. Aprilia SX 50 okvara

    • 0 odgovorov
    • 1,4k ogledov
  9. Karoserija Gilera Nexus

    • 2 odgovorov
    • 1,4k ogledov
  10. LOUIS katalog

    • 4 odgovorov
    • 1,4k ogledov
  11. Yamaha Xmax 250 težava stabilnosti

    • 3 odgovorov
    • 1,4k ogledov
  12. Piaggio C9 500 i.e.

    • 2 odgovorov
    • 1,4k ogledov
  13. Kje bi dobil tole "matico"?

    • 14 odgovorov
    • 1,3k ogledov
  14. SW-T 400 2011

    • 3 odgovorov
    • 1,3k ogledov
  15. Burgman 650 fi

    • 6 odgovorov
    • 1,3k ogledov
  16. Gilera Nexus 500 2005

    • 13 odgovorov
    • 1,3k ogledov
  17. Gilera VXR 200 ne vžge

    • 1 odgovor
    • 1,2k ogledov
  18. hladilna tekočina

    • 3 odgovorov
    • 1,2k ogledov
    • 0 odgovorov
    • 1,2k ogledov
  19. Silver wing 600 ali Burgman 650

    • 1 odgovor
    • 1,1k ogledov
  20. Menjava pnevmatik

    • 4 odgovorov
    • 1,1k ogledov
  21. akrapovič izpuh

    • 2 odgovorov
    • 1,1k ogledov
  22. Yamaha xmax 250 2013 vibracije

    • 8 odgovorov
    • 1,1k ogledov
  23. Yamaha X city - težava z žmigavcem

    • 0 odgovorov
    • 1,1k ogledov


  • Zadnje objave

    • motolover
      Tajin naj bi bil v redu, sem računal na to, da je meso toplotno dovolj obdelano. Težava je bila ali v čebuli, starem olju, mogoče je bilo meso  staro in hranjeno na previsokih temperaturah. Težko reči, bolan sem bil kar konkretno, k sreči je hitro minilo. 
    • Kmet2
      Kako so se obnašali do nas uporabnikov ni čudno, da je vse počepnilo...imel tri Ktm, dva kupil nova...katastrofa od uveljavljanj garancij. Pa to ne govorim o Selešu in serviserjih pač pa o Dolancu in ostalih pacientih pri vodstvu Ktm... Zame nikoli več Ktm. Ravno danes so mi sporočili, da sem edini kupil njihov program za posodobitev Eds...drugim pač Eds ne bo delal, ko bodo obnavljali vzmetenje. Cena 1500€...za bruhat je ta Ktm.🤑
    • Luka66
      Ja treba jih najt, opremit in imet kapital za vse, se zorganizirat, kar velik izziv, še posebej, ker verjetno ni neke potrebne celovite podopore (predvsem finančne) s strani matične firme, bolj vakum, sicer bi verjetno Seleš to obdržel....že sedaj za Triumpha nimajo praktično nič od minimalno zahtevanega razen napisa zunaj. Kakorkoli želim jim, da obdržijo in izvajajo uradni servis za vse tri znamke, ne znam si predstavljat, da v Slo nebi imeli uradnega servisa in prodajalca za KTM.
    • franc
      Škorenj je lahko povsem udoben četudi je "pancar". Mora pa ti biti prav po velikosti in obliki. Ne boš pa v njem planinaril. Če ti je neudoben ne kupuj, ker ti bo žal. Lp
    • solorider
      Disk prvič na ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!