andrej Objavljeno Avgust 11, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2005 Zavore na K/S in K/R so najboljše kar jih najdeš na serijskem motociklu -- vsaj dokler ne odpovedo. To je bil tudi razlog za kritike - menda se je že na nekaj testnih motociklih zgodilo, da je servo enostavno odpovedal zaradi upada napetosti na akumulatorju. V tem primeru je potrebna precej večja sila na ročici da se zadeva ustavi. BMW napake uradno ni priznal in trdi, da se ob normalni uporabi kaj takega ne more zgoditi.
matjazek Objavljeno Avgust 11, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2005 Vsi se nekaj pritožujejo...kaj pa drugi motorji, ko sploh nimajo servo bremz, je pa vse OK? Pravljice... ...sicer pa se tud js nisem peljal z nobenim od teh dveh, tako da ne morem govorit. Sem pa se peljal z 1200 GS-om in me je prvič res skor čez balanco ruknlo, tak so prijele bremze (pa že na moji stari gari niso tulk grozn slabe). LP, M.
bmwslo Objavljeno Avgust 11, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2005 Vsi se nekaj pritožujejo...kaj pa drugi motorji, ko sploh nimajo servo bremz, je pa vse OK? Pravljice... ...sicer pa se tud js nisem peljal z nobenim od teh dveh, tako da ne morem govorit. Sem pa se peljal z 1200 GS-om in me je prvič res skor čez balanco ruknlo, tak so prijele bremze (pa že na moji stari gari niso tulk grozn slabe). LP, M. ← Tudi jaz sem izprobal GS 1200 in R 1200 RT in bremze so dobesedno za :eek: Tisti k kritizirajo jih nabrž še sprobal niso !
bajsi Objavljeno Avgust 11, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2005 BMW je podal razlago glede napake pri zavorah oz. je zavzel stališče da ne gre za okvaro ali serijsko napako ampak prometno nerealno situacijo, pa še takrat odpove akumulator in posledično zavore zaradi ojačevalca ki rabi štrom. Članek oz. pojasnilo je objavljeno v Motorradu št.16 na straneh 8 in 9. LP Bajsi
Dark Objavljeno Avgust 11, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2005 V življenju nimam posebnih predsodkov in ne spadam med tiste, ki bi apriori nekaj zavračali. Sam še nisem imel BMW-ja, me do sedaj pač noben model še ni prepričal. Do K 1200 R! Seveda pa bi ga pred nakupom želel peljati (jutri se bom oglasil na Avto Aktivu, ali se zapeljal v Avstrijo). Tudi ne spadam med tiste kupce, ki bi na slepo verjeli najrazličnejšim testnim voznikom, ki so običajno ekstremni vozniki, kar sam nisem, poleg tega pa ima vsak od njih svoj okus, ki je mogoče popolnoma drugačen od mojega. Kljub temu prebiram motoristične revije, ali katerega izmed forumov in si končno sam ustvarim sliko. Seveda pa bi bil zelo nesrečen, če bi kupil ne ravno poceni motor, ki ima tovarniško napako - in to ravno na zavorah. Tudi samo dejstvo, da zavore (zaradi katerega koli vzroka) ne delujejo 100 odstotno - ni ravno ohrabrujoče! Mogoče pa bodo pri BMW-ju do naslednjega leta - to pomanjkljivost odpravili?
matjazek Objavljeno Avgust 12, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2005 Mogoče pa bodo pri BMW-ju do naslednjega leta - to pomanjkljivost odpravili? ← Sigruno bodo! Sej v bistvu pri nobeni stvari (avto, motor, ...) ni najboljš kupit kr takoj, ko pride najnovejši model. Takrat se pojavljajo otroške bolezni in to v glavnem naslednje leto vse poštimajo. Baje, da se najbolj splača kupit, ko je zadeva tik pred odhodom iz programa. Tisti zdržijo najdlje.
Dark Objavljeno Avgust 12, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2005 V torek sem bil na Avtoaktivu in mislim, da se da dobit za testirat (skoraj) vse. Pokliči. V Avtoaktivu imajo testni BMW K 1200 R. Ko bo boljše vreme, se bom malo popeljal z njim. Upam, da so vozne lastnosti podobne izgledu, ki je res impresiven.
Špilferderber Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 http://bmwk1200s.com/forum/viewtopic.php?t=1406 Dark.
DDEAN1 Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 Prejšnji teden šel ogledat to čudo v Avto Selmar v Celje. Presenetljivo majhen motor (pričakoval sem večjo mrcino). Ko presedlam iz 600 ccm, je definitivno eden od motorjev ki pridejo v poštev zame. (poleg Triumpha Speed triple) lp
Dark Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 (popravljeno) http://bmwk1200s.com/forum/viewtopic.php?t=1406 Dark. ← Špilferderber! Hvala za link. Resnično lep motocikel! Popravljeno Avgust 16, 2005. Popravil Dark
Špilferderber Objavljeno September 8, 2005 Opozori Objavljeno September 8, 2005 http://www.motori.hr/cgi-bin/cl.rr?id=1060
Zdrawc Objavljeno September 8, 2005 Opozori Objavljeno September 8, 2005 za dodelavo K1200R CARBON K1200R
SiR Objavljeno Oktober 1, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 1, 2005 (popravljeno) ok, tale slika ni glih tok, seksi, but still :P No, z Veliko bavarsko stružnico sva se spoznala danes dopoldan. Jaz sem pozajtrkoval gajbico išlerjev, ona pa je do takrat tudi že vase zmetala nekaj litrov neosvinčene 98-tke. Sm reku - qrc, greva, kaj pa čmo. No, se mi je pol na furi do Mosta na Soči in nazaj kr usedu ... :blush: foto © by Nagaya Popravljeno Oktober 1, 2005. Popravil SymRu
SiR Objavljeno Oktober 2, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 2, 2005 Koliko pa ta hec pri nas pravzaprav stane? In kakšne so cene dodatkov?
Dark Objavljeno Oktober 2, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2005 Koliko pa ta hec pri nas pravzaprav stane? In kakšne so cene dodatkov? ← Osnovna cena novega motorja je bila pred mesecem okoli 3,2 milijona tolarjev, dodatna oprema, ki zanima mene, pa še skoraj 700.000 – brez Akrapovičevega izpuha, ki ga želim imeti na svojem motorju.
SiR Objavljeno Oktober 2, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 2, 2005 @Dark - hvala! :OK: Meni je motocikel zelo všeč za vozit ... Zaenkrat žal ne pride v poštev (v denarnici absolutno premalo šodra).
Dark Objavljeno Oktober 2, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2005 @Dark - hvala! :OK: Meni je motocikel zelo všeč za vozit ... Zaenkrat žal ne pride v poštev (v denarnici absolutno premalo šodra). ← Okoli 4 milijone tolarjev se mi zdi za motor občutno preveč denarja. Za več kot milijon manj se prodajajo že odlične 'zadeve'.
andrej Objavljeno Oktober 2, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2005 pri BMWjih ni blo nikol drugač... bo pa taka mašina čez nekaj časa še vedno kaj vredna, ko bodo vrstniki iz drugih firm že davno po delih ali na odpadu.. to je, če se bo izkazalo da pregovorna kvaliteta drži tudi za tanove modele.
SLEPEC Objavljeno Oktober 27, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2005 Danes vozil to čudo,skratka same pohvale,lega motocikla v ovinku je zakon,moči praveč,nad 8000obr.,postane že prava F1,imel občutek ,da pri priganjanju motorja,poraba presega 10L,vzmetenje res dela čudeže,sem mislil da je ESA-lari feri,pa ni,najbolj se obnese med 4000-8000obr,prodajalec mi ponudil ugodno ceno,z vso možno opremo,tako da nakup sledi po 1 nov.,še sedaj sem ves v transu :OK:
Špilferderber Objavljeno Oktober 28, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2005 a to je tisti, ki ga vsi testni vozniki tako zelo zelo ahtajo, a? :devil:
SiR Objavljeno Oktober 28, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 28, 2005 a to je tisti, ki ga vsi testni vozniki tako zelo zelo ahtajo, a? :devil: ← Motor dela in je v garanciji :P
SLEPEC Objavljeno Oktober 28, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2005 cena ni za v javnost,vsak si sam izbori najugodnejšo ceno,lahko namignem,da bo vsa dod.oprema gratis,ima pa vse kar je mogoče :OK:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se