Skoči na vsebino

VIŠJE KAZNI ZA PROMETNE PREKRŠKE


BremzPenzl

Priporočene objave

Naša država je uvedla višje kazni za prometne prekrške in misli da bo z tem posegom povečala varnost na cestah?

Več o tem tukaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naša država je uvedla višje kazni za prometne prekrške in misli da bo z tem posegom povečala varnost na cestah?

Več o tem tukaj

:headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

tole pa piše v "Več o tem"

... je povedal, da na ministrstvu pripravljajo spremembe zakona o varnosti cestnega prometa, ki naj bi jih še ta mesec poslali v vladni postopek...

A sem jaz kaj falil vmes ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naša država je uvedla višje kazni za prometne prekrške in misli da bo z tem posegom povečala varnost na cestah?

Več o tem tukaj

... še ni... to je predlog, ki še ni prišel v parlament ...

... grožnja z visoko kaznijo definitivno pomaga ... a ne za dalj časa ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vendar pa po njegovem opozorilu revolucionarnih sprememb, torej da se bo varnost cestnega prometa takoj izboljšala samo s pomočjo zakona, ni pričakovati. Pri tem je poudaril, da ima kazen učinek le pod tremi pogoji: da je dovolj visoka, da je nadzor policije ustrezen in da je kazen čim hitreje izterjana.

S tem predlogom se pa zgolj delno strinjam. Kazni bi morale biti (v tem segmentu) drastično višje. Po moje bi bila ustrezna kazen za v članku omenjene prekrške odvzem vozila in prodaja na dražbi, odvzem vozniškega dovoljenja in napotitev na ponovno opravljanje, v primeru alkoholiziranosti pa bi ga dovolil opravljati samo pod pogojem ustrezne privolitve zdravnika specialista.

V primeru povzročitve prometne nesreče pa bi k temu dodal še zaporno kazen, ki pa bi jo bilo mogoče nadomestiti z "delom v dobrobit skupnosti".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po statisticnih podatkih se dalec najvecje stevilo nesrec zgodi v kombinaciji

avto + motor

1. 46% nasplosno vseh nesrec zaradi izsiljevanja avtomobila pred motoristom pri vkljucevanju na glavno cesto

2. 26% izsiljevanje z vpeljevanjem na stransko cesto pred motoristom

(vir: magisterij varne vožnje by mitja gustinčič)

Kolkr sem poslusal radijsko komentiranje prihajajocega predloga (ki naj bi v veljavo stopil se letos, ker vlada tovrstne ukrepe, ki so le nadgradnja obstojecega zakona verjetneje potrdi na dopisni seji), se mi zdijo ukrepi bl gasenje ze zakljucevane sezone.

Sicer se sam ne strinjam pretirano z visanjem kazni sky high, ampak z alternativnejsimi ukrepi, kot je nekaj ze PikiJakop navrgel, saj verjetneje odplacevanje kazni le prikrajsa preostali druzinski proracun in v koncni fazi stvar povzrocitelja boli samo na zacetku.

+ s cenovno dostopnostjo tehnologije se povecati tehnicni vidik nadzora prometa

In kar se zacetne statistike tice, situacije na kriticnih krajih lahko pomaga resiti le reden nadzor teh mest...kar pa glede zaposlovalno politiko policije, odkar je skenslala Tacensko usposabljanje...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vendar pa po njegovem opozorilu revolucionarnih sprememb, torej da se bo varnost cestnega prometa takoj izboljšala samo s pomočjo zakona, ni pričakovati. Pri tem je poudaril, da ima kazen učinek le pod tremi pogoji: da je dovolj visoka, da je nadzor policije ustrezen in da je kazen čim hitreje izterjana.

Najprej hočejo povišat kazni in v isti sapi povedo, da se s tem ne bo nič spremenilo... Tako jaz razumem citat...

Sami ne vedo več kako bi obiral ljudi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko višajo kazni v nedogled, če ni nadzora! Dokler se ne bo vsak na cesti zavedal, da ni na dirkališču in da je nadzorovano njegovo početje, je vse skupaj en klinac... Raje pošljejo trume naših inkasantskih policajev na schengensko mejo mostove rušit, kot nadzorovat promet... Debili! :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jim še ni potegnilo da višanje kazni do sedaj ni obrodilo sadov, ampak jebiga najlažje je to narest kot pa delat na vzgoji, izbobraževanju.... eh no sej smo že 100x premleli. Statistika je letos katastrofalna in pač ministrstvo pač mora nekaj narest (da ne bo očitkov da lenarijo), dvignit kazni pa je najlažje pa še stroškov ni, ravn obratno.

Matr je fino scat proti vetru, sam šit je ker bodo spet hlače mokre

Popravljeno . Popravil sjeng
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejansko je kaznovalna politika pri nas zgrešena. Poleg tega pa je enostavno premalo vzgoje in preventive. Tudi kurativa bi se lahko nekako usmerila v izobraževanje. Tako bi npr. za lažje prometne prekrške lahko uvedli stimulacije, kot je npr. že nekaj bilo govora.

Primer: Če nekdo v razumnih mejah prekorači hitrost, npr. izven naselja (recimo da po magistralki radar izmeri 108 km/h) bi se mu lahko, v kolikor predloži potrdilo, da se je naknadno udeležil tečaja varne vožnje, kazen znižala za polovico. (To je seveda samo moje mnenje)

Smisel kaznovanja naj bi bil, da se ljudje raje odločijo spoštovati zakon, kakor ga kršiti. Smisel zakonodaje pa naj bi bil ustvarjati nek minimum reda, ki zagotavlja varnost. Iz tega vidika gledano bi ob popravkih zakonodaje po mojem mnenju morali upoštevati tudi nekatere "gibljive dejavnike", ki jih zakon ne more zaobjeti, ker bi potem v njem bilo preveč izjem.

Po drugi strani pa se mi zdi, da za POVZROČITELJE prometnih nezgod ne sme biti milosti. Nekako v tem smislu, kakor tudi pri drugih področjih, kjer se zahteva povečana mera pazljivosti, bi tudi vožnjo motornega vozila okarakteriziral kot "upravljanje z nevarno rečjo". Iz tega vidika bi tudi prometno nezgodo okarakteriziral podobno, kot je v KZ opredeljena "povzročitev škode/smrti iz malomarnosti". Temu primerne bi morale biti tudi sankcije. Odvzem "nevarnega predmeta", izguba "licence", t.j. vozniškega dovoljenja, itd.

Posebno pozornost pa bi namenil alkoholiziranosti, pri čemer bi veliko več povdarka namenil tudi ostalim psiho-tropnim substancam. Stopnjo alkoholiziranosti bi zmanjšal na 0.2 promila (po stari meritvi), torej, kdor vozi ne sme uživati alkohola. Tisto nekaj bi pustil zaradi tolerance, če je nekdo pil "včeraj".

Glede hitrosti (predvsem v naseljih) pa bi bilo potrebno tudi nekaj zdrave pameti. Na eni strani bi bilo treba povečati število t.i. "con 30" v strnjenih naseljih, kjer je frekvenca gibanja visoka, na drugi strani pa poskrbeti na čimvečjo pretočnost "obvoznih" glavnih cest, kjer bi tudi v naselju lahko hitrost dvignili (npr. na 70 ali celo 90 km/h) in bi se v tem primeru povečano previdnost naložilo ostalim udeležencem (npr. pešcem in kolesarjem). Tudi kaki nadhodi in podhodi ne bi smeli biti takšna redkost, kakor so v naši kokoški.

Skratka, zagovarjam sistemski pristop, ki bi zadevo reševal celostno, drastično visoke kazni za kršitelje (pa ne zgolj v absolutnem ampak tudi v relativnem smislu) in povečanje učinkovitega nadzora. S Samim zviševanjem kazni seveda rezultatov ne bo, kot je že v omenjenem citatu dotični gospod omenil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kdaj vam bo potegnilo, da zvišanja kazni niso namenjena varnosti v prometu, ampak zgolj in samo polnjenju proračuna. In kaj je lepšega, kot prbit 1000 eur kazni za 80 na uro, 500 eur za 60 km/h v naselju in podobno!! In za vsakim kandelabrom stat z radarjem, da bi šel pa kdo tja stat kjer so črne točke ga pa ni!! Seveda ne, ko pa imajo policaji norme, čeprav tega nikoli ne bodo priznali, vendar če imate kakšnega frenda med policaji, vam bo to hitro potrdil. Vsi namreč še predobro vemo, da kakršnakoli višanja kazni so zalegla le za mesec, dva in nič več. In vsi že sedaj dobro vemo, da bo "potrebno" čez 5-6 let že spet višati kazni. Kam? Na 10.000 eur za vožnjo 70 km/h v naselju? Če bi RESNIČNO hoteli zvišati prometno varnost, bi jo lahko zeeeeloooo enostavno. Ko povzročiš nesrečo zaradi prehitre vožnje, oz če si pijan, recimo 5 let brez vozniškega, po tem času ga dobiš nazaj in imaš 10 let pogojno, v našo skupno blagajno pa prispevaj še, recimo 5.000 eur. Ob ponovitvi dejanja 6 mesecev prisilnega dela po naših pločnikih in zelenicah, doživljenski odvzem izpita in kazen 10.000 eur! Ob težjih telesnih poškodbah in smrti uvesti zaporne kazni. Verjemite, da bi vsak med nami prekleto razmislil, preden bo nažgan sedel za volan in po gasu!! Ne pa da je tako kot pri nas v enih par točkah, kjer so policaji skorajda vsak dan z radarjem (50 omejitev seveda), čeprav se skorajda ne spomnem, da bi bili tam kdajkoli karamboli. Skrivajo se za metrskim deblom, avto pa skrivajo na sosedovo dvorišče. Tam kjer pa redno poka, jih pa nisem videl še NIKOLI!! Omejitev je tam seveda 90! In potem nam prodajajo ene buče o tem, kako se trudijo za večjo varnost! :headbang: :headbang: :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj višajo kazni če jih to veseli, mene ne moti. Me pa moti, da ves denar pobašejo v svoje policijske žepe in ga vlagajo v nakupe novih radarjev in podobnega sra..... NE. Naj vložijo (del) denarja, ki ga iztržijo nazaj v družbo. Najbolje bi bilo da se del tega denarja porabi za izobraževanje voznikov (obvezni tečaji varne vožnje in podobno).

Moje mnenje :chase:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejansko je kaznovalna politika pri nas zgrešena. Poleg tega pa je enostavno premalo vzgoje in preventive. Tudi kurativa bi se lahko nekako usmerila v izobraževanje. Tako bi npr. za lažje prometne prekrške lahko uvedli stimulacije, kot je npr. že nekaj bilo govora.

Primer: Če nekdo v razumnih mejah prekorači hitrost, npr. izven naselja (recimo da po magistralki radar izmeri 108 km/h) bi se mu lahko, v kolikor predloži potrdilo, da se je naknadno udeležil tečaja varne vožnje, kazen znižala za polovico. (To je seveda samo moje mnenje)

Lahko bi počasi začeli z nagrajevanjem vzornih voznikov.

Primer: Če nekdo mimo popolnoma skritega radarja pelje po omejitvi, ga čez kilometer ali dva ustavi policijska kontrola, mu čestitajo in nagradijo s 1000€ (ali kolikor je pač že predvidena najvišja kazen na tistem odseku).

Primer 2: Kdor s pametno vožnjo in trezno reakcijo prepreči prometno nesrečo, naj bo nagrajen s 5000€ do 30000€ (odvisno od potencialne škode in poškodb, ki jih je preprečil).

Nagrajevanje je učinkovitejše od kaznovanja... :whistle:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko bi počasi začeli z nagrajevanjem vzornih voznikov.

Primer: Če nekdo mimo popolnoma skritega radarja pelje po omejitvi, ga čez kilometer ali dva ustavi policijska kontrola, mu čestitajo in nagradijo s 1000€ (ali kolikor je pač že predvidena najvišja kazen na tistem odseku).

Primer 2: Kdor s pametno vožnjo in trezno reakcijo prepreči prometno nesrečo, naj bo nagrajen s 5000€ do 30000€ (odvisno od potencialne škode in poškodb, ki jih je preprečil).

Nagrajevanje je učinkovitejše od kaznovanja... :whistle:

D.

Sicer idej niti ni tako zgrešena, čeprav voham cinizem. Je pa potrebno tukaj upoštevati še nekaj. Če družba temelji na aksiomu, da je pravica posameznika omejena s kvalitativno enakovredno pravico drugega, potem ne vidim smisla zakaj nagrajevati nekoga za tisto, kar je že apriori določeno kot normalno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaznim se da vedno kako izognit, sploh če imaš dobrega odvetnika ali političnega botra...

najebe pa itak navadna traja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer idej niti ni tako zgrešena, čeprav voham cinizem. Je pa potrebno tukaj upoštevati še nekaj. Če družba temelji na aksiomu, da je pravica posameznika omejena s kvalitativno enakovredno pravico drugega, potem ne vidim smisla zakaj nagrajevati nekoga za tisto, kar je že apriori določeno kot normalno.

Mene kazni itak ne motijo - nagrade pa bi me zelo razveselile... :whistle:

Hudo pa me moti to, da je kljub zelo očitni neučinkovitosti višanje kazni EDINO, kar naši vrli 'strokovnjaki' počnejo.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hudo pa me moti to, da je kljub zelo očitni neučinkovitosti višanje kazni EDINO, kar naši vrli 'strokovnjaki' počnejo.

D.

:worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj višajo kazni če jih to veseli, mene ne moti. Me pa moti, da ves denar pobašejo v svoje policijske žepe in ga vlagajo v nakupe novih radarjev in podobnega sra..... NE. Naj vložijo (del) denarja, ki ga iztržijo nazaj v družbo. Najbolje bi bilo da se del tega denarja porabi za izobraževanje voznikov (obvezni tečaji varne vožnje in podobno).

Moje mnenje :chase:

Bravo... tut jest bi z veseljem plačal kazen, če bi vedel, da se bo to nekako vrnilo v družbo (recimo dvojne zaščitne ograje na izpostavljenih nestih) .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko bi počasi začeli z nagrajevanjem vzornih voznikov.

Primer: Če nekdo mimo popolnoma skritega radarja pelje po omejitvi, ga čez kilometer ali dva ustavi policijska kontrola, mu čestitajo in nagradijo s 1000€ (ali kolikor je pač že predvidena najvišja kazen na tistem odseku).

Primer 2: Kdor s pametno vožnjo in trezno reakcijo prepreči prometno nesrečo, naj bo nagrajen s 5000€ do 30000€ (odvisno od potencialne škode in poškodb, ki jih je preprečil).

Nagrajevanje je učinkovitejše od kaznovanja... :whistle:

D.

Pa za vsako pivo ki ga nebom spil pred vožnjo, naj mi ga dostavijo domov, da ga bom po vožnji :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!