Skoči na vsebino

VIŠJE KAZNI ZA PROMETNE PREKRŠKE


BremzPenzl

Priporočene objave

Zgleda da je že spet manjka v proračunu :whistle:

:slap: :slap: :slap:

Kaj misliš za koliko prikrajša proračun ena smrt davkoplačevalca in/ali celo bodočega davkoplačevalca?!

Kaznim se da vedno kako izognit, sploh če imaš dobrega odvetnika ali političnega botra...

najebe pa itak navadna traja

Preden kaj takega napišeš se mal pozanimaj kaj je ravno o tem - impotentnosti kaznovanja in regulaciji te problematike govoril (mislim da) sekretar z ministrstva

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

............ Izrazito slabo stanje je v severovzhodnem delu Slovenije - od Ljubljane proti Štajerski in v Prekmurju, poleg tega pa tudi na območju Novega mesta in Krškega. Na območjih Ljubljane, Postojne, Kopra in Nove Gorice pa je prometna varnost še sprejemljiva, je povedal generalni direktor direktorata za promet............

se to zdi samo meni, ali je prometna varnost povezana s kilometri avtocest, ki so zagrajene na določenem območju???

Vsaj po moje je razlika, če se peljem od MB proti Lendavi po ozki cesti, med tovornjaki, traktorji, kolesarji, otroci ki gredo v šolo, babicami, ki gredo k maši, ali pa se ista količina motornih vozil pelje po avtocesti.......

Pa smo spet tam.

Slabe ceste, veliko mrtvih.

Dobre cetse manj mrtvih.

Kazni pa so itaq neučinkovite, kot vidimo pri nas.

Tale predlog pa je tipično Janševski. Ker višje kazni niso pomagale, bomo varnost na cesti povečali z višjimi kaznimi......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale predlog pa je tipično Janševski. Ker višje kazni niso pomagale, bomo varnost na cesti povečali z višjimi kaznimi......

Res je;

Največji štos pa je (po mojem skromnem mnenju), da vse te višje kazni učinkujejo le kratek čas in če bi jih povišali za 300 % bi bilo enako.

Tak narod pač.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je;

Največji štos pa je (po mojem skromnem mnenju), da vse te višje kazni učinkujejo le kratek čas in če bi jih povišali za 300 % bi bilo enako.

Tak narod pač.

To nima veze z narodom.

Kazni niso učinkovite, ker ni kontrole.

Kontrole pa ni, ker se zbira denar z nekimi akcijami, namesto da bi se lovilo tam, kjer je to res potrebno.

V Avstriji so kazni bistveno nižje pa skozi naselja vsi zmanjšajo hitrost na predpisano.

Zakaj ?

Če mi kdo reče, da imajo Avstrijci kaj boljšo prometno kulturo pač očitno ne vozi kaj dosti po Avstriji.

Finta je v tem, da ni dneva pa naj bo to nedelja, sobota, praznik, da nekje v kaki vasi ne bi stali pandurji in merili hitrosti.

Na odprtem jih pa vidiš samo na tistih točkah, kjer se rado pretirava.

Tudi majhna kazen je učinkovita, če veš da je velika verjetnost, da te bodo dobili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko bi počasi začeli z nagrajevanjem vzornih voznikov.

Primer: Če nekdo mimo popolnoma skritega radarja pelje po omejitvi, ga čez kilometer ali dva ustavi policijska kontrola, mu čestitajo in nagradijo s 1000€ (ali kolikor je pač že predvidena najvišja kazen na tistem odseku).

Primer 2: Kdor s pametno vožnjo in trezno reakcijo prepreči prometno nesrečo, naj bo nagrajen s 5000€ do 30000€ (odvisno od potencialne škode in poškodb, ki jih je preprečil).

Nagrajevanje je učinkovitejše od kaznovanja... :whistle:

D.

hehe, dobra ideja :D

drugač pa glede te ideje zakona pa tak niam kaj rečt ker škoda besed res, v tem primeru lahko citiram samo brum brumov podpis (mislim da ga je imel): "kot bi ženski brez maternice hotel zaploditi otroka".... ne morš ti naroda ki je nekulturen, nestrpen in objesten po naravi, kar se kaže tudi na cestah, zdaj nevemkako kaznovati, ker na bolje ne bo šlo nič, samo še večja nezadovoljstva se bojo sprožala... tu se bojo mogle menjati generacije in generacije, da bomo nekoč morda slovenci kao normalni vozniki.... pa tak ko je rekel danči---mogoče bi res blo treba probat z kakimi manjšimi nagradami za kulturne in umirjene voznike, ki bi bli pri svoji kulturni vožnji ujeti, ampak to je seveda za našo davkov in čimvečjega izmozgavanja prebivalstva željno državo vsekakor nesprejemljivo.... ampak sej ni panike, če se ta novi prometni zakon ne bo obnesel in prinesel željenega dohodka, kar je glavna poanta le-tega, bojo pa spet vdarli po študentih, ki jim tak vedno fajn ostanejo za na konec ko si nimajo več kaj zmislit...mogoče bomo celo drugo leto lahko delali cela dva tedna ne da bi nam kaj trgali pri dohodnini, medtem pa še lahko fino bone ukinijo, mi pa bomo med tem pridno študirali in našo preljubo državo čez par let nagradili z doktorskimi disertacijami in se potem zaposlili v eni od naših "cvetočih" firm in fabrik... no dobro zdaj sem malo že offtopic, ampak me je zaneslo, ker ta država, edino kaj je za nas ubogo navadno rajo naredila dobrega (pa še to ne za vse), v teh 19 letih odkar porabljam kisik, je proti kadilski zakon, no pa ta je slučajno pač meni fajn, ne morn si pa predstavljat razočaranj vseh nadobudnih kadilcev, ki jih poleg vsega sranja ki bremenijo nas nekadilce še to vdarlo gor....

the end :D

Popravljeno . Popravil _Nejko_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To nima veze z narodom.

Kazni niso učinkovite, ker ni kontrole.

Kontrole pa ni, ker se zbira denar z nekimi akcijami, namesto da bi se lovilo tam, kjer je to res potrebno.

V Avstriji so kazni bistveno nižje pa skozi naselja vsi zmanjšajo hitrost na predpisano.

Zakaj ?

Če mi kdo reče, da imajo Avstrijci kaj boljšo prometno kulturo pač očitno ne vozi kaj dosti po Avstriji.

Finta je v tem, da ni dneva pa naj bo to nedelja, sobota, praznik, da nekje v kaki vasi ne bi stali pandurji in merili hitrosti.

Na odprtem jih pa vidiš samo na tistih točkah, kjer se rado pretirava.

Tudi majhna kazen je učinkovita, če veš da je velika verjetnost, da te bodo dobili.

maš prov, se strinjam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa lepo prosim, ne tisti, ki se vozite samo po Sloveniji, o nekulturi slovenskih voznikov.

Pelji se po nemški avtocesti na levem pasu 90, če se upaš. Še na desnem se ti lahko zgodi, da te odpihne, če si prepočasen.

Ali pa stoj v mestu pred semaforjem pri zeleni luči. Pa cincaj in se praskaj po jajcih, ko si v križišču.

Je pa res nekaj. Policijske kontrole so bolj učinkovite, kot je to pri nas. (kar je povedal že gody), pa tudi stanje cest je zelo važen faktor za varnost.

En primer iz knjige za višjo matematiko.

Od MB do Lendave je cca 90 kilometrov.

Od Münchna do Stuttgarta jih je cca 140.

Voznik ki se je na krajši progi pripeljal v eni uri je divjal in spravljal druge udeležence (pa seveda tudi sebe) v nevarnost.

Voznik, ki je v eni uri prepeljal daljšo razdaljo, pa se je pravzaprav peljal počasi, čeprav je v resnici bil hitrejši kot voznik prvega vozila.......

Malo čudno, kajne.

A ovce kot ovce, ne mislijo ničesar in se ne zavedajo dejstva, da so pri nas za toliko mrtvih krive slabe ceste. Raje verjamejo nesposobnim politikom in nesposobnemu vodstvu DARSa, ki ima ene najdražjih avtocest v Evropi, a vseeno zgradijo najmanj kilometrov letno.

Raje s prstom kažejo na tiste, ki se skozi naselje peljejo 60.

Ali pa na tiste, ki se izven naselja peljejo 110.

En lep primer je Puhov most na Ptuju.

Skozi Ptuj si se včasih peljal tam med 20 minut in eno uro. In ko je bil dan za eno uro, si pač moral stopiti po gasu, da si prišel pravočasno v službo. Sedaj, ko so po 12 letih načrtovanja, projektiranja, politiziranja in mešanja megle končno zgradili 200 metrov mostu, pa si skozi Ptuj najkasneje v petih minutah. In ni treba tiščati gasa, da bi pravočasno prišel v službo......

Popravljeno . Popravil Provokator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa lepo prosim, ne tisti, ki se vozite samo po Sloveniji, o nekulturi slovenskih voznikov.

Pelji se po nemški avtocesti na levem pasu 90, če se upaš. Še na desnem se ti lahko zgodi, da te odpihne, če si prepočasen.

Kako to misliš - 90? Na levem - prehitevalnem itak nimaš kaj vozit (lahko le prehitevaš), še manj pa 90 km/h...

Poleg tega pa na nemških avtocestah podnevi NE MOREŠ vozit niti tak hitro, ker se bedasti švabi vsi gnetejo na tem levem pasu - in potem prideš do situacije, da moraš na desnem pasu bremzat na 60 ali celo manj, drugače bi jih prehiteval po desni (kar pa se mi zdi prenevarno, ker se vsake tolko le najde kak znerviranec, ki zavije na desno brez da bi se prepričal, da to lahko stori varno).

Ali pa stoj v mestu pred semaforjem pri zeleni luči. Pa cincaj in se praskaj po jajcih, ko si v križišču.

Hupanje in j.m. v takem primeru po moje ni izraz vozniške nekulture, ampak povsem upravičen ukrep. Tudi za vožnjo 90km/h na prehitevalnem pasu na avtocesti.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

K

Hupanje in j.m. v takem primeru po moje ni izraz vozniške nekulture, ampak povsem upravičen ukrep. Tudi za vožnjo 90km/h na prehitevalnem pasu na avtocesti.

D.

In bi bilo potrebno hupanje in j.m. takim voznikom zapisati pod enim členom Zakona ZVCP1.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:slap: :slap: :slap:

Kaj misliš za koliko prikrajša proračun ena smrt davkoplačevalca in/ali celo bodočega davkoplačevalca?!

Nikjer se nisem zasledil kakega izracuna, vsi pa govorijo o nekih silnih milijonih evrov. Nekaj mesecev nazaj je nas glavni pri Svetu za pr... nekaj nakladal o tem znesku in izjavil, da je npr. v ta znesek vkalkulirana recimo tudi manjsa delovna storilnost svojcev zrtve prometne nesrece, itd, itd,... Kaksen blagoslov za proracun pa je mrtev v prometni nesreci, ki je ravnokar prisel do penzije? 40 let polnil proracun, drzavi pa ne bo treba placevati pokojnine, zdravljenja kronicnih bolezni v starosti...?

Ce je res vsaka zrtev vredna toliko, zakaj niso zascitne ograje dopolnjene z "motoristicno" zascito? Samo letos bi tako na pamet lahko ocenil vsaj 10 mrtvih motoristov ob trkih v stebricek varovalne ograje. Ali to pomeni, da je drzava po nepotrebnem izgubila vec deset mio. evrov? Kolikor vem, na odseku, ki je bil poskusno opremljen z moto zascito (N.Gorica-Bovec), ni od takrat naprej izgubil zivljenja noben motorist, prej pa so bile zrtve vsako leto. Vlagati bi morali v modernizacijo cestne infrastruktura, ne pa v zelo drago represivno tehnologijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vlagati bi morali v modernizacijo cestne infrastruktura, ne pa v zelo drago represivno tehnologijo.

če pa je to TAKOOOOOO kompliciran projekt. je treba ocenit kateri odseki, narediti plan rešitev in plan dela, ugotovit kdo je za to odgovoren (katero ministrstvo, resor,....), ugotovit če gre za državne ceste ali je tudi kaj občinskega, pripravit milijon elaboratov,........ to vse traja in je treba delat!

kazni dvignit je tako simpl pa še večji dobiček imaš in še zgleda kot da si ful učinkovit ker je zakon hitro sprejet.

razumeš? :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To nima veze z narodom.

Kazni niso učinkovite, ker ni kontrole.

Kontrole pa ni, ker se zbira denar z nekimi akcijami, namesto da bi se lovilo tam, kjer je to res potrebno.

V Avstriji so kazni bistveno nižje pa skozi naselja vsi zmanjšajo hitrost na predpisano.

Zakaj ?

Če mi kdo reče, da imajo Avstrijci kaj boljšo prometno kulturo pač očitno ne vozi kaj dosti po Avstriji.

Finta je v tem, da ni dneva pa naj bo to nedelja, sobota, praznik, da nekje v kaki vasi ne bi stali pandurji in merili hitrosti.

Na odprtem jih pa vidiš samo na tistih točkah, kjer se rado pretirava.

Tudi majhna kazen je učinkovita, če veš da je velika verjetnost, da te bodo dobili.

Točno tako. Na kozlanje mi gre, ko imam na poti do priljubljenega kafiča (2-3 km) magistralko z omejitvijo 90 km/h. Na nekem odceku (neko nepomembno križišče) je omejitev zmanjšana na 60 km/h. Znak stoji 200 m pred križiščem. Sam imam tako navado, da začnem zmanjševat pri znaku in imam do križišča že primerno hitrost. Ampak valjda, de policaji pomerijo pri znaku 60km/h. In glej ga zlomka, spet colam, v slabšem primeru še dobim kazensko piko, ker sem na magistralki vozil 85 :SS

Malo pred tem, kjer je nov odsek ceste in kjer so budasti gradbeniki naredili navidezno ravno ampak zelo nepregledno cesto se pa ljudje redno zaletavajo in celo umiraju. Tudi en motorist lani. No tam policajev še videl nisem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Malo pred tem, kjer je nov odsek ceste in kjer so budasti gradbeniki naredili navidezno ravno ampak zelo nepregledno cesto se pa ljudje redno zaletavajo in celo umiraju. Tudi en motorist lani. No tam policajev še videl nisem.

Evo ti tržne niše. Opravi triurni tečaj za policaja, vzami sp in kasiraj na tem delu ceste.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če pa je to TAKOOOOOO kompliciran projekt. je treba ocenit kateri odseki, narediti plan rešitev in plan dela, ugotovit kdo je za to odgovoren (katero ministrstvo, resor,....), ugotovit če gre za državne ceste ali je tudi kaj občinskega, pripravit milijon elaboratov,........ to vse traja in je treba delat!

kazni dvignit je tako simpl pa še večji dobiček imaš in še zgleda kot da si ful učinkovit ker je zakon hitro sprejet.

razumeš? :naughty:

Saj za postavitve vseh teh stalinisticnih radarskih skatel so ravno tako morali narediti studije, plane, elaborate...Za ta denar bi bila cela kura zascitena z motoograjami in samo letos bi bilo recimo 10 mrtvih manj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj za postavitve vseh teh stalinisticnih radarskih skatel so ravno tako morali narediti studije, plane, elaborate...Za ta denar bi bila cela kura zascitena z motoograjami in samo letos bi bilo recimo 10 mrtvih manj.

ampak to prinaša denar - ograja pa samo tam stoji in rjavi. kapiš? :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nikjer se nisem zasledil kakega izracuna, vsi pa govorijo o nekih silnih milijonih evrov. Nekaj mesecev nazaj je nas glavni pri Svetu za pr... nekaj nakladal o tem znesku in izjavil, da je npr. v ta znesek vkalkulirana recimo tudi manjsa delovna storilnost svojcev zrtve prometne nesrece, itd, itd,... Kaksen blagoslov za proracun pa je mrtev v prometni nesreci, ki je ravnokar prisel do penzije? 40 let polnil proracun, drzavi pa ne bo treba placevati pokojnine, zdravljenja kronicnih bolezni v starosti...?

Ce je res vsaka zrtev vredna toliko, zakaj niso zascitne ograje dopolnjene z "motoristicno" zascito? Samo letos bi tako na pamet lahko ocenil vsaj 10 mrtvih motoristov ob trkih v stebricek varovalne ograje. Ali to pomeni, da je drzava po nepotrebnem izgubila vec deset mio. evrov? Kolikor vem, na odseku, ki je bil poskusno opremljen z moto zascito (N.Gorica-Bovec), ni od takrat naprej izgubil zivljenja noben motorist, prej pa so bile zrtve vsako leto. Vlagati bi morali v modernizacijo cestne infrastruktura, ne pa v zelo drago represivno tehnologijo.

od 500 000 do miljon eur če gre za mladega človeka

Kazni niso učinkovite in kazni zelo malo prinesejo v proračun (kar tudi sam dolgo časa nisem verjel).

Tvoje razmišljanje je logiš vendar kot v politiki in realnem življenju ni vse simpel tudi to ni.

Ker v politiki in ali pa predvsem v medčloveških odnosih(iz tega mislim da tudi politka ) ni vse oz je malo po zdravi kmečki pameti( beri logiki)

Segmet motorjev in motoristov je še pred kratkim bil na SLO cestah zanemarljiv faktor in itaq smo "sami krivi". Tako da bomo z zaščitnimi ograjami prišli verjetno proti koncu vrste.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od 500 000 do miljon eur če gre za mladega človeka

Saj ravno ta izracun se mi zdi za lase privlecen, prenapihnjen. Nihce si pa ne upa napisati, da je smrt penzionista za drzavo pravzaprav koristna.

Nehajo naj s temi drasticnimi kaznimi (se zgledujejo po Italiji?), bomo nehali potovati iz strahu pred njimi, bo opesal turizem :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

efekt visjih kazni bo kaksen ?

ni point v visini kazni, temvec v sprovajanju in kontroliranju obstojecih zakonov.

dokler bo(do) sedeli na dolocenih/znanih mestih bodo ta "varna".

potemtakem so lahko kazni tudi nizje.

masa, ne klasa, kontrole je v tem primeru pomembna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KAZNI V NASELJU

KRŠITEV PREJ IN SEDAJ

do vključno 10km/h 42 EUR 80 EUR

od 10 do 20 km/h 125 EUR + 1 KT 250 EUR + 3 KT

od 20 do 30 km/h 250 EUR + 3 KT 500 EUR + 5 KT

več kot 30 km/h 500 EUR + 5 KT 1000 EUR + 9 KT

KAZNI IZVEN NASELJA

KRŠITEV PREJ IN SEDAJ

do 20km/h 42 EUR 60 EUR

od 20 do 30 km/h 83 EUR + 1 KT 120 EUR + 3 KT

od 30 do 40 km/h 166 EUR + 3 KT 240 EUR + 5 KT

več kot 40 km/h 250 EUR + 5 KT 380 EUR + 9 KT

KAZNI NA AVTOCESTAH

KRŠITEV PREJ IN SEDAJ

od 20 do 30 km/h 83 EUR 100 EUR

od 30 do 40 km/h 125 EUR + 1 KT 150 EUR + 3 KT

več kot 40 km/h 250 EUR + 5 KT 300 EUR + 9 KT

Popravljeno . Popravil šokac
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kazen je vzgojna... pravijo.Pa se ne strinjam, kazen je represija, vzgoja bi bila, če bi me pandur prijazno vsakič vljudno opozarjal na napake.Sčasoma bi iz vljudnosti do njega vozil in delal po črki zakona.Častna... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Država je zelo požrešna firma, :yes: zato je treba proračun višat, kako pa blegajno napolnit :hmm: SEVEDA NAJLAŽJE NA CESTI denar kar sam leti noter,pa ne mi rečt naj počas vozim. Raje poglejmo kako so table postavljene potem pa verjetno namerno pozabljene. Primer v Z... omejitev 40, pa naj se kdo pelje tam 40 če ima jajca, ga bo kamion od odzat tako naguzu da ne bo vedu kaj ga je doletelo. Tablo so postavl pred enim letom al pa več, ko so cesto popravljal, ampak če se patrulja pelje za tabo jo pa "upošteva" ampak samo da ti lohk kasira. Kajti če so oni prvi gre pa 60+. Namesto da se bi ustavli pa jo odnesli na cestno podjetje, kot najden ali pozabljen predmet. Bom jast to naredu sam da se enkrat mim z avtom pelem, pol bomo pa vidl kolk bom "pohvaljen" s strani organa, ker verjetno "bo zvonec zazvonil na vhodnih vratih" in nagrada bo v obliki položnice, prej pa še dolg pogovor,kolegialni seveda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Primer v Z... omejitev 40, pa naj se kdo pelje tam 40 če ima jajca, ga bo kamion od odzat tako naguzu da ne bo vedu kaj ga je doletelo. Tablo so postavl pred enim letom al pa več, ko so cesto popravljal, ...

Poznam natanko ta primer malomarnosti cestnih delavcev... Vsak (delovni) dan se peljem tam mimo. Kolikor vem, je za to celo zagrožena kazen (znaku čisto lepo dela družbo trikoten znak za delo na cesti, ki pa je zaključeno že pred par meseci - izgovora torej ni). :headbang:

Ze mi zdi pa tudi žalostno to, na kar opozarja @TONTO. Kateri cepec si je drznil dovoliti, da tako časten poklic, kakor je policijski, razvrednoti do te mere, da postanejo navadni inkasanti? :hmm:

Popravljeno . Popravil PikiJapok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!