Skoči na vsebino

Plastika, kevlar, karbon in druge smolnate stvari


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Zivjo,

Nic ne sprasujem ali poizvedujem, ker to sem delal dva meseca nazaj. Rad bi samo javno pohvalil cloveka (Jani race Jesenice), ki mi je izdelal karbonski zadnji blatnik za fazerja1000. cena: 15k sit (originalni kostajo 50k+). japoncki namrec niso pomislili, da bi lahko na masino ze po defaultu dali zadnji blatnik tako kot na tanovem FZ6, ker sta zadnja vilica in amortizer zelo izpostavljena svinjariji in ostrim kamenckom. ali pa je to samo se ena marketinska poteza malihposevnookih!?

kakorkoli, fant se je potrudil:

- model blatnika je izvedel s kalupom nekega drugega motorja, ki je po moji presoji najbolje pristajal mojemu motorju

- model je po mojih zeljah zbrusil in s pomocjo originalne obstojece strehce verige izdelal se natancne detajle pritrditve

- s takim izpiljenim modelom je izdelal nov kalup za fazerja 1k (blatniki so za ta model na ta nacin lahko izdelani zelo hitro brez dodatnih predelav)

- in prvo nastali blatnik s tem novim kalupom je sedaj zmontiran na mojem motorju (pritrditev s tremi vijaki, macji kaselj)

Nekaj slikc nove pridobitve:

001_small.jpg 002_small.jpg 003_small.jpg 004_small.jpg 005_small.jpg 006_small.jpg 007_small.jpg

Popravljeno . Popravil Noise Data
  • Všeč mi je 1
Objavljeno

ni kaj, lepo narejeno!! me pa zanima tist glede 15ih jurjev - to je racunal tud izdelavo kalupa pa vse glede tega, al sam izdelek (s tem mislim ce bi mu prnesu originalno plastiko, pa bi po njen vlil kalup brez vseh ostalih ceremonij, pa naredu iz karbona, ce bi blo kaj cenej)??

se neki me zanima glede karbona - ko vsujes motor se kaj manj pozna povrsinskih poskodb ko na originalni, barvani plastiki??

Objavljeno
ni kaj, lepo narejeno!! me pa zanima tist glede 15ih jurjev - to je racunal tud izdelavo kalupa pa vse glede tega, al sam izdelek (s tem mislim ce bi mu prnesu originalno plastiko, pa bi po njen vlil kalup brez vseh ostalih ceremonij, pa naredu iz karbona, ce bi blo kaj cenej)??

se neki me zanima glede karbona - ko vsujes motor se kaj manj pozna povrsinskih poskodb ko na originalni, barvani plastiki??

tuto kompleto 14k, ki sem jih jest zaokrozil na 15k kot zadovolna stranka (tako kot frizerju pustis nekaj malega, ce si zadovoljen s frizuro).

ne spoznam se toliko na plastiko, ampak moje mnenje je, da ko se motor giblje po asfaltu z neko hitrostjo, leti plastika naokoli, pa naj bo kevlar ali steklo ali polikarbonati ali...

mi je pa kazal kevlarske zascite motorjev (cca 10-15k), ki so dozivele bliznje srecanje z asfaltom. zascite so sicer unicene, ampak namen je bil dosezen, ker deli motorja niso utrpeli vecjih posledic.

Objavljeno

Lepo narejeno, ni kaj. Mogoče se bom pa kej oglasu tm k nucam novo plastiko :)

Objavljeno

Koliko besed brez potrebe,kot da je tip neredil raketo za na luno.Saj ne pravim ,da ni v redu narejeno ampak ni to nič posebnega.Podobne zadeve smo delali že pred 15 leti.Ampak fanta je škoda-prepoceni dela!!!! :devil:

Objavljeno
off topic pa vseeno:

fazerer, preveč pucaš svoj motor!

mogoce si opazu da masina nima tablice, to pomeni da je odjavljen iz prometa in ker ga ne bom uporabljal pol leta se spodobi da se ga spuca in pripravi na zimovanje.

Objavljeno
Koliko besed brez potrebe,kot da je tip neredil raketo za na luno.Saj ne pravim ,da ni v redu narejeno ampak ni to nič posebnega.Podobne zadeve smo delali že pred 15 leti.Ampak fanta je škoda-prepoceni dela!!!! :devil:

hmmmmm...... a ne pises v neki drugi temi, da ne kritiziras dela drugih, ker ves koliko casa in truda je vlozenega?! :devil: :grrr

Objavljeno

Fazerer, tale zadnji notranji blatnik se meni zdi super zadeva. To je tudi ena od stvari, ki jih na svojem motorju (fazer600) pogrešam.

Če bi tvoj mojster izdeloval take blatnike za 600-tko, bi ga tudi jaz kupil. Meni sicer ni toliko važno, ali je iz karbona ali navadne (prožne) plastike, važno da je dobro narejeno. Tudi cena je zelo OK v primerjavi z originalnim.

No, glede na to, da je fazerjev 600 v sloveniji kar precej, mogoče ne bi bilo neumno tudi zanj izdelati enega modela. Verjetno bi jih prodal kar nekaj.

Aja, vidim da sem kar določil, da za 600-tko še nima tega. A ga lahko vprašaš kako je s tem, če ga kaj srečaš?

Objavljeno

ima cel kup kalupov moto plastike, samo za katere modele ima ali nima pa ne vem. vem da je kolegu naredil zadnji blatnik za SV650 s kalupom za enega drugega pa je pasal kot ata na mamo. trenutno pa dela kalup za vso plastiko tanovega R1. stevilko mobitela sem ti poslal pa ga povprasaj sam.

pri fazerju 600 je, kolikor se spomnim z mojega, med plastiko blatnika in vilico ena gumijasta zavesica, ki ti sciti amortizer in ce jo pravilno nastavis tudi vilice.

Objavljeno

A lahko še meni pošlješ mobitel številko tega mojstra?

Objavljeno

Prosil bi vse lasnike Fazerjev 600, ki so zainteresirani za tak notranji blatnik, kot ga ima fazerer, da se mi javijo na PM, da se zmenimo za morebitno skupinsko naročilo. Če mojster še nima kalupa za fazerja 600, bo to raje naredil, če bo že na začetku večje naročilo.

Zavedam se, da je zdajle malo neugoden čas za investicije v motor (motorji odjavljeni, nihče se ne vozi), ampak spomladi se zna zgoditi, da majseter ne bo imel preveč časa... saj veste kako je to.

Če se mi javite na PM to ni v ničemer zavezujoče, samo poizvedujem koliko je kaj interesa.

Objavljeno

mene samo glede karbona zanima... če prašaš deda:

-kaj to ma karbonska vlakna? - s čim se vežejo.. verjetno ne s poliestrom, ali pač?

-ki se da dobit, karbon o. vlakna, pa kaka je cena

danke šun

-matej

Objavljeno

ja, karbonska vlakna so z necim zalita, ne vem pa s cim. mogoce ti lahko pohajač pove s cim, je to delal 15let nazaj... kaksna je cena pa tudi ne vem, verjetno niso ravno poceni.

Objavljeno

daj prosim malo povprašaj, ki se da karbonska vlakna dobit, pa kaka je cena.... pa s čim s zliva... da vijim pol kaki je to strošek

ker drugač če delaš s stekleni vlakni, pa narejiš več plasti, dobiš tud zlo zlo dobro trdnost... tak da bi oni tvoj blatnik blo bol smotrno iz steklenih narejit... bi blo vlko bol ceneje :D - je pa ql, vseeno :D

LP

-matej

Objavljeno

sej lahko ti tud iz navadnih steklenih vlaken naredi izdelek, cena je, se mi zdi, pol nizja, kar pomeni, da karbon ni poceni.

samo jest sem hotel karbonsko zadevo. prednost karbona je v tem da ne potrebujes dodatnega kitanja in brusenja in barvanja, ker kakor ga ulijes taksnega imas in takega sem hotel.

Objavljeno

karbonska vlakna lahk kupis v boljsih modelarskih trgovinah. pri nas vem da jih prodaja TopModeltehnik, sam so full draga. bolj se splaca v tujini nabavlat pa svercat. .) :)

Objavljeno

Razlika med steklenimi in karbonskimi vlakni je v elastičnosti in pa v teži.Izdelek iz steklenih vlaken se ob padcu "lomi" ker so vlakna sama po sebi krhka(steklo) medtem ko je izdelek iz karbona še "uporaben" kljub temu da smola popoka.Za vezavo vlaken se lahko uporablja epoxi ali pa poliesterske smole.Vsekakor je za doseganje prave trdnosti izdelka odvisna debelina -to je število slojev.Postopek dela z karbonom ni popolnoma enak delu z steklenimi vlakni .Jaz karbon nabavljam v Trstu(ker mi je na dosegu roke) cena za kvadratni meter cca 35 eurov.

To so samo osnovne informacije se pa da o temu govorit in govorit in ......

Objavljeno

IMHO: karbon se lahko veze zgolj z epoxi smolo (ce seveda hoces dobiti kaj uporabnega), ne govorim iz izkusenj ampak kar sem slisal o karbonski tehniki (predavanje J.Jakopin - izdelava SHIPMANA 50)

Objavljeno
.Postopek dela z karbonom ni popolnoma enak delu z steklenimi vlakni ...

kaki pa je ta postopek?.. no ti kr povej, sej nerabiš na dolgo - če se da.... mene zanima, ker mam namen izdelovat plastike, pa se mi zdi ta karbon dokaj koristna zadeva.... sicer je poliester in steklena vlakna ful poceni, ampak... no povej v čem se razlikuje delo s karbonom od steklenih vlaken... da se še kaj naučimo :D

hvala

-matej

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
kaki pa je ta postopek?.. no ti kr povej, sej nerabiš na dolgo - če se da.... mene zanima, ker mam namen izdelovat plastike, pa se mi zdi ta karbon dokaj koristna zadeva.... sicer je poliester in steklena vlakna ful poceni, ampak... no povej v čem se razlikuje delo s karbonom od steklenih vlaken... da se še kaj naučimo :D

:hmm:

kolikor sem jaz videl zadevscine v delavnici je postopek v obeh primerih enak, razlike so samo v materialih.

Objavljeno

Nekaj sem bral o tem, da je treba karbon zapečt za nekaj ur, kar pa pri stek. vlaknih ni treba.

Objavljeno
Nekaj sem bral o tem, da je treba karbon zapečt za nekaj ur, kar pa pri stek. vlaknih ni treba.

sem tudi nekaj slisal, da to delajo v avtoklavih pod pritiskom. in avtoklav-pec nekaj stane....

drugace en dober linkec.... CarboTech in kako "trdijo" material -> härtung.

Objavljeno

fazerer lepa ta zadevščina. Mene pa zanima če ta mojster dela tudi sprednje strehce.

Prosil bi te za telefonsko številko da ga lahko kontaktiram.

Objavljeno
fazerer lepa ta zadevščina. Mene pa zanima če ta mojster dela tudi sprednje strehce.

Prosil bi te za telefonsko številko da ga lahko kontaktiram.

dobis na PM.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!